Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1351
Leírások/Útmutatók / [Tutorial] Mi a lényege a tiltottnév ellenõrzõnek?« Dátum: 2012. szeptember 01. - 15:47:16 »
Eddig is jó volt, de Gentleman aztán kivesézte rendesen
![]() ![]() 1352
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "« Dátum: 2012. augusztus 30. - 12:48:47 »
Szerintem Indi bõven elmondta amit én gondoltam, de nem szeretném csatamezõvé alakítani a fórumot ezért, ha feltétlen van valami amit megszeretnél osztani PM-be megbeszélhetjük. Minden esetre annyit tudj én azokat becsülöm és tisztelem akiknek a tudása nagyobb nálam valamint hiába már alig van talaj a lábuk alatt, de kitartanak az adott szerverük, véleményük ( itt szimbolikusan értem az elsõ kettõnél ), életük és hasonló dolgaik mellett, még akkor is, ha nem a legjobb húzás.Részemrõl ennyi most nincs mit elkezdenem szájkaratézni már kinõttem belõle.
E:Elnézést, hogy ilyen késõn reagálok rá de hétfõ óta 38-39° lázzal fetrengek az ágyba és most éreztem azt, hogy tudok egy keveset gépközelbe lenni ( és ezt nem önsajnálatból mondtam, csupán választ akartam adni, hogy eddig miért nem írtam. ) Üdv SnooP 1353
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "« Dátum: 2012. augusztus 27. - 16:41:55 »
Ez tényleg figyelemre méltó, am még 2 embernek ezt írhatnád: Scartee és Nao, szinte a kezdetektõl ott voltak és még ma is ott játszanak (és kb 1000 óra +-uk van
![]() 1354
Szkript kérések / Dialogos Kocsivásárlás 2 (érthetöbben)« Dátum: 2012. augusztus 27. - 15:26:41 »
Am nem azért, de ezt te is meg tudod csinálni, de leírom, hogy hogyan kell, de megcsinálni helyetted nem fogom ,mert így nem tanúlsz belõle semmit.
Szóval létrehozol, egy OnPlayerCommandTextet (vagy lehet zcmd-vel, is ha neked könnyebb). Ha a játékos egy bizonyos pozicióba van akkor példáúl a /autóvesz parancs igaz.Kiad neki egy dialogot, ha rákattint az másodikra (tegyük fel) akkor lehívod azt az új autót és átálítod a játékos pénzét annyira amennyi az autó volt ( ezt úgy tudod megcsinálni, hogy az össz. pénzébõl levonod az autó árát, majd visszaadod az új pénzét) http://sampforum.hu/index.php?topic=9325.0 OnPlayerCommandText eljárás http://sampforum.hu/index.php?topic=21285.0 Leelenõrzid, hogy a játékos abba a bizonyos pozicóban van amikor beírja a /autóveszt http://sampforum.hu/index.php?topic=11685.0 Itt van, hogy készíts Dialogot ott szépen létrehozod GivePlayerMoney(playerid, összeg); --> Igy adsz pénzt az adott játékosnak ( Sorry nem tudtam linkelni itt kerestem, SA-MP Wiki meg valamiért nem megy) http://sampforum.hu/index.php?topic=28972.0 Igy hozhatsz létre jármûveket Sorry, de nekem meghaladja a tudásom, hogy lementse ftp-re. Most siettem késõbb javítom a hibákat (már ha vannak) 1355
Hangszerek és előadók / Tud valamit« Dátum: 2012. augusztus 26. - 00:35:46 »
Ennél de aranyos ^^
E: Youtube tagel valamiért nem akarja megjeleníteni, link: E2: 150 HSZ, pont jó helyre ment ![]() 1356
Függvények / AttachTrailerToVehicle« Dátum: 2012. augusztus 24. - 14:39:14 »Idézetet írta: Anthony date=1345804808\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic !Megjegyzés:Csak akkor mûködik, ha mindkét jármû számára továbbított ( ezt én sem értettem ezért szó szerint fordítottam, de szerintem ez alatt azt érti ha mindkét jármû létezik )Hibásan fordítottad 1357
Függvények / GetPlayerAnimationIndex« Dátum: 2012. augusztus 24. - 14:36:22 »Idézetet írta: TayLoR date=1345804530\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26760\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A visszatérési értéke nem 1/0, mivel azt az animáció index-et fogja visszaadni mint visszatérési érték, amit a játékos használ.thx, javítva, amúgy hivatalos fórumon ez van: \"Returns 0 if there is no animation applied\" 1358
Függvények / GetPlayerAnimationIndex« Dátum: 2012. augusztus 24. - 10:10:07 »
GetPlayerAnimationIndex
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy megmondja, hogy egy adott játékos éppen milyen animot használ használ. Paraméterei ( playerid ) playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük, hogy milyen animot futtat jelenleg. Visszatérési értéke 0, ha nincs az animáció allkalmazva. allkalmazva !Megjegyzés: Ez a függvény a 0.3b verzióban lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem mûködik. PéldaScript public OnPlayerUpdate(playerid) // Létrehozzuk az OnPlayerUpdate Eljárást ( Callbacket ) Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerAnimationIndex További hozzá kapcsolódó függvények jönnek. Ha a PéldaScript magyarázatába hiba van kérlek javítsátok ki nem szeretnék hülyeséget mondani. E: Most vettem észre, hogy Zyzu már megcsinálta ilyen az én formám, csak a listán nem volt, hát gondoltam nekikezdek :confused: Mindegy, ha gondoljátok lehet törölni, ha marad akkor folytatom tovább a hozzá kapcsolódó függvényeket. 1359
Függvények / ClearAnimations« Dátum: 2012. augusztus 24. - 09:42:06 »
Köszönöm, bár nem ezért csináltam
![]() 1360
Függvények / ClearAnimations« Dátum: 2012. augusztus 24. - 09:27:04 »
ClearAnimations
Ismertetõ Ennek függvénynek a segítségével megállíthatunk minden olyan animációt ami még fut. Hozzáteszem, ha valaki egy animlistát készít szinte mindig szüksége lesz erre a függvényre. Paraméterei ( playerid ) playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek meg akarjuk állítani az animot. Visszatérési értéke Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke. PéldaScript public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Létrehozunk egy OnPlayerCommandTextet ( egy úgymond parancsos függvényt ) Figyelem! Ez a funkció módosúl a SA:MP 0.3b-nél, más egyéb verzióknál nem. A módosulást alább olvashatjátok. Módosulás A 0.3b-nél egyetlen dolog módosul és ez nem más mint a Paraméterek. Még bejön hozzá egy másik paraméter is aminek a neve: forcesync. És most jön a magyarázat. 0.3b Paraméterei ( playerid, forcesync ) playerid - Akinek le akarjuk állítani az animot forcesync - Itt azt választhatjuk, hogy az animáció jelenjen meg a továbbított játékosoknak, ez választható. ( Szó szerint fordítottam, ezért ennek az értelmét én se értem annyira. ) Visszatérési értéke Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke. Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/ClearAnimations Helyesírási hibák miatt elnézést. PéldaScriptet nem írok a 0.3b-nek, ha nem probléma, mivel nem is tudom, hogy mûködne ez + a szerverek nagy százaléka áttért a 0.3d-re, de legfõképpen a 0.3e-re így úgy gondoltam nincs szükség rá, de persze kérésre megcsinálom. Remélem segíthettem. ![]() E:Ja, ezt kifelejtettem, a hozzá kapcsolódó összes függvényt 2 napon belül várhatók. 1361
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject probléma :)« Dátum: 2012. augusztus 24. - 08:55:52 »
Feltétlenûl így szeretnéd megcsinálni, mert van lézerkard object csupán át kell konvertálni és 1 object csak és nem kell illeszgesd és stb, plusz nem is egy színben pompázik
![]() http://gamerxserver.com/forum/index.php?topic=336.0 Tessék itt megnézheted lent a Night Time objectnél, az id-juk: 19580, 19694, 19696. 1362
Segítségkérés / Error« Dátum: 2012. augusztus 24. - 02:15:10 »#include <zcmd> ez bentvan az elején? Megpróbáhatod azt is, hogy a server.cfg-t megnyitva létehozol ott egy új sort plugins néven és a mellé beírod, hogy zcmd tehát így plugins zcmd Ha már meg van nyitva a plugins ott, akkor csak simán vesszõvel elválasztva másold oda ezt is. Jobb ötletem nincs :confused: 1363
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GetPlayerArmour« Dátum: 2012. augusztus 24. - 01:03:03 »
Húhú, elnézést nálam valami oknál fogva belagolt az egész és jó 30mp-ig küldözgette nyomtam egy F5-öt na akkor nagy nehezen bejött majd újra copyztam és ez sült ki belõle :confused: Chaten szóltam már, hogy töröljék, mindegy, ha valamelyik Admin / Globális Moderátor / Moderátor meglátja kérem törölje nem szándékos volt.
1364
Függvények / GetPlayerArmour« Dátum: 2012. augusztus 24. - 01:02:51 »
GetPlayerArmour
Ismertetõ Ezzel a függvénnyel lekérdezhetjük egy játékos páncélját, amelyet egy változóban tárolunk el. Paraméterei ( playerid, &Float:armour ) playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük a páncéljának az összegét ( magyarán mennyi páncélja van ) &Float:armour - A lebegõpontos változó ( magyarán tizedes tört ) által eltárolt referencia Visszatérési értéke Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. A játékos páncéljának összegét egy megadott változóban tárolhatjuk el. PéldaScript new Float:armour; // Létrehozunk egy új lebegõpontos változót ( tizedes törtet ) aminek a neve armour lesz Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerArmour Ha helyesírási hiba van benne elnézést, de hajnali 1 van, s már én se koncentrálok olyan jól ![]() ![]() 1365
Függvények / SetPlayerArmour« Dátum: 2012. augusztus 24. - 00:44:51 »
SetPlayerArmour
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk egy adott játékos páncéljának a mértékét. Paraméterei ( playerid, Float:armour) playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( azonosítószáma ) amelyiknek módosítani akarjuk a páncéljának az értékét. Float:armour - Az új páncél összege amelyet szeretnénk adni a playernek, ezt lebegõpontos változóval ( angolul floatnak hívják, és ezt magyarosan mondva tizedes törtnek hívjuk ) tudjuk megoldani. Visszatérési értéke Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke. PéldaScript if (strcmp(cmdtext, \"/armour\", true) == 0) // Ha a /armour parancs igaz ( true ) akkor ---> |