Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 101
1351
Leírások/Útmutatók / [Tutorial] Mi a lényege a tiltottnév ellenõrzõnek?
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 15:47:16 »
Eddig is jó volt, de Gentleman aztán kivesézte rendesen  :D Szerintem megtehetnéd az Rupert esetleg, bár lehet hülyeség, hogy amit Gentleman írt a sajátod alá szerkeszted azzal a címmel, hogy \'Kezdõknek\' és a tiédet \'Haladóknak\' ( bár mind kettõ érthetõ szerintem minden kezdõnek, de ha Gentle volt olyan kedves és leírta jó bõven szerintem ennyit megérdemelne  :) )

1352
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 12:48:47 »
Szerintem Indi bõven elmondta amit én gondoltam, de nem szeretném csatamezõvé alakítani a fórumot ezért, ha feltétlen van valami amit megszeretnél osztani PM-be megbeszélhetjük. Minden esetre annyit tudj én azokat becsülöm és tisztelem akiknek a tudása nagyobb nálam valamint hiába már alig van talaj a lábuk alatt, de kitartanak az adott szerverük, véleményük ( itt  szimbolikusan értem az elsõ kettõnél ), életük és hasonló dolgaik mellett, még akkor is, ha nem a legjobb húzás.Részemrõl ennyi most nincs mit elkezdenem szájkaratézni már kinõttem belõle.
E:Elnézést, hogy ilyen késõn reagálok rá de hétfõ óta 38-39° lázzal fetrengek az ágyba és most éreztem azt, hogy tudok egy keveset gépközelbe lenni ( és ezt nem önsajnálatból mondtam, csupán választ akartam adni, hogy eddig miért nem írtam. )
 

Üdv
SnooP

1353
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 16:41:55 »
Ez tényleg figyelemre méltó, am még 2 embernek ezt írhatnád: Scartee és Nao, szinte a kezdetektõl ott voltak és még ma is ott játszanak (és kb 1000 óra +-uk van  :))

1354
Szkript kérések / Dialogos Kocsivásárlás 2 (érthetöbben)
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 15:26:41 »
Am nem azért, de ezt te is meg tudod csinálni, de leírom, hogy hogyan kell, de megcsinálni helyetted nem fogom ,mert így nem tanúlsz belõle semmit.
Szóval létrehozol, egy OnPlayerCommandTextet (vagy lehet zcmd-vel, is ha neked könnyebb). Ha a játékos egy bizonyos pozicióba van akkor példáúl a /autóvesz parancs igaz.Kiad neki egy dialogot, ha rákattint az másodikra (tegyük fel) akkor lehívod azt az új autót és átálítod a játékos pénzét annyira amennyi az autó volt ( ezt úgy tudod megcsinálni, hogy az össz. pénzébõl levonod az autó árát, majd visszaadod az új pénzét)
http://sampforum.hu/index.php?topic=9325.0 OnPlayerCommandText eljárás
http://sampforum.hu/index.php?topic=21285.0 Leelenõrzid, hogy a játékos abba a bizonyos pozicóban van amikor beírja a /autóveszt
http://sampforum.hu/index.php?topic=11685.0 Itt van, hogy készíts Dialogot ott szépen létrehozod
GivePlayerMoney(playerid, összeg); --> Igy adsz pénzt az adott játékosnak ( Sorry nem tudtam linkelni itt kerestem, SA-MP  Wiki meg valamiért nem megy)
http://sampforum.hu/index.php?topic=28972.0 Igy hozhatsz létre jármûveket
Sorry, de nekem meghaladja a tudásom, hogy lementse ftp-re. Most siettem késõbb javítom a hibákat (már ha vannak)

1355
Hangszerek és előadók / Tud valamit
« Dátum: 2012. augusztus 26. - 00:35:46 »
Ennél de aranyos ^^
E: Youtube tagel valamiért nem akarja megjeleníteni, link:

E2: 150 HSZ, pont jó helyre ment  :D

1356
Függvények / AttachTrailerToVehicle
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 14:39:14 »
Idézetet írta: Anthony date=1345804808\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

!Megjegyzés:Csak akkor mûködik, ha mindkét jármû számára továbbított ( ezt én sem értettem ezért szó szerint fordítottam, de szerintem ez alatt azt érti ha mindkét jármû létezik )
Hibásan fordítottad :) Csak akkor mûködik, ha mind a 2 jármû streamelt.(ergó mind a 2 be van töltve a játékosnál).
 
[/quote]
Ezer köszönet javítva, csak tegnap este írtam és kicsit fáradt voltam.  ^-^

1357
Függvények / GetPlayerAnimationIndex
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 14:36:22 »
Idézetet írta: TayLoR date=1345804530\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26760\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A visszatérési értéke nem 1/0, mivel azt az animáció index-et fogja visszaadni mint visszatérési érték, amit a játékos használ.
 
thx, javítva, amúgy hivatalos fórumon ez van: \"Returns   0 if there is no animation applied\"

1358
Függvények / GetPlayerAnimationIndex
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 10:10:07 »
GetPlayerAnimationIndex
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy megmondja, hogy egy adott játékos éppen milyen animot használ használ.
Paraméterei
 
 ( playerid ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük, hogy milyen animot futtat jelenleg.
Visszatérési értéke
0, ha nincs az animáció allkalmazva. allkalmazva
!Megjegyzés: Ez a függvény a 0.3b verzióban lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem mûködik.
PéldaScript
 
public OnPlayerUpdate(playerid) // Létrehozzuk az OnPlayerUpdate Eljárást ( Callbacket )
     if(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) // Ha a player animot használ
    {
        new animlib[32]; // Létrehozunk egy új változót az animkönyvtárat ( animlib = animlibrary = animkönyvtár ) aminek hosszúsága 32 karakter lesz
        new animname[32]; // Létrehozunk egy új változót az anim nevét, aminek szintén hosszúsága 32 karakter lesz
        new msg[128]; // Létrehozunk egy új változót az üzenetet ( msg = message = üzenet ) aminek 128 lesz a karakterhosszúsága
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); // lekérjük az Anim nevét a GetPlayerAnimationIndex függvénnyel
        format(msg, 128, \"Nálad ez az anim fut: %s %s\", animlib, animname); // Megformázzuk az üzenetet és kiírjuk milyen animot használt
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg); // Elküldjük a játékosnak
    }
    return 1; // Visszatérünk
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerAnimationIndex
 

További hozzá kapcsolódó függvények jönnek. Ha a PéldaScript magyarázatába hiba van kérlek javítsátok ki nem szeretnék hülyeséget mondani.
E: Most vettem észre, hogy Zyzu már megcsinálta ilyen az én formám, csak a listán nem volt, hát gondoltam nekikezdek  :confused: Mindegy, ha gondoljátok lehet törölni, ha marad akkor folytatom tovább a hozzá kapcsolódó függvényeket.

1359
Függvények / ClearAnimations
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 09:42:06 »
Köszönöm, bár nem ezért csináltam  :D

1360
Függvények / ClearAnimations
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 09:27:04 »
ClearAnimations
Ismertetõ
Ennek függvénynek a segítségével megállíthatunk minden olyan animációt ami még fut. Hozzáteszem, ha valaki egy animlistát készít szinte mindig szüksége lesz erre a függvényre.
Paraméterei
 
 ( playerid ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek meg akarjuk állítani az animot.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Létrehozunk egy OnPlayerCommandTextet ( egy úgymond parancsos függvényt )
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/animoff\", true)) // Ha az /animoff ( magyarúl: animmegállitása vagy hasonlók ) igaz, akkor --->
    {
        ClearAnimations(playerid); // Leállítjuk az Animácót ezzel a függvénnyel
        return 1; // Visszatérünk ( Ez a ClearAnimations függvény visszatérési értéke )
    }
    return 0; // Visszatérünk ( Ez az OnPlayerCommandText függvény visszatérési értéke )
}

 
Figyelem!
Ez a funkció módosúl a SA:MP 0.3b-nél, más egyéb verzióknál nem. A módosulást alább olvashatjátok.
Módosulás
A 0.3b-nél egyetlen dolog módosul és ez nem más mint a Paraméterek. Még bejön hozzá egy másik paraméter is aminek a neve: forcesync. És most jön a magyarázat.
0.3b Paraméterei
 
 ( playerid, forcesync ) 

 
playerid - Akinek le akarjuk állítani az animot
forcesync - Itt azt választhatjuk, hogy az animáció jelenjen meg a továbbított játékosoknak, ez választható. ( Szó szerint fordítottam, ezért ennek az értelmét én se értem annyira. )
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
 

Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/ClearAnimations
 

Helyesírási hibák miatt elnézést. PéldaScriptet nem írok a 0.3b-nek, ha nem probléma, mivel nem is tudom, hogy mûködne ez + a szerverek nagy százaléka áttért a 0.3d-re, de legfõképpen a 0.3e-re így úgy gondoltam nincs szükség rá, de persze kérésre megcsinálom. Remélem segíthettem.  :)
E:Ja, ezt kifelejtettem, a hozzá kapcsolódó összes függvényt 2 napon belül várhatók.

1361
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject probléma :)
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 08:55:52 »
Feltétlenûl így szeretnéd megcsinálni, mert van lézerkard object csupán át kell konvertálni és 1 object csak és nem kell illeszgesd és stb, plusz nem is egy színben pompázik  :D
http://gamerxserver.com/forum/index.php?topic=336.0 Tessék itt megnézheted lent a Night Time objectnél, az id-juk: 19580, 19694, 19696.

1362
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 02:15:10 »
#include <zcmd>

 ez bentvan az elején?
Megpróbáhatod azt is, hogy a server.cfg-t megnyitva létehozol ott egy új sort plugins néven és a mellé beírod, hogy zcmd tehát így
 
plugins zcmd

 
Ha már meg van nyitva a plugins ott, akkor csak simán vesszõvel elválasztva másold oda ezt is. Jobb ötletem nincs  :confused:

1363
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GetPlayerArmour
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 01:03:03 »
Húhú, elnézést nálam valami oknál fogva belagolt az egész és jó 30mp-ig küldözgette nyomtam egy F5-öt na akkor nagy nehezen bejött majd újra copyztam és ez sült ki belõle  :confused: Chaten szóltam már, hogy töröljék, mindegy, ha valamelyik Admin / Globális Moderátor / Moderátor meglátja kérem törölje nem szándékos volt.

1364
Függvények / GetPlayerArmour
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 01:02:51 »
GetPlayerArmour
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel lekérdezhetjük egy játékos páncélját, amelyet egy változóban tárolunk el.
Paraméterei
 
 ( playerid, &Float:armour ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük a páncéljának az összegét ( magyarán mennyi páncélja van )
&Float:armour - A lebegõpontos változó ( magyarán tizedes tört ) által eltárolt referencia
Visszatérési értéke
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.  A játékos páncéljának összegét egy megadott változóban tárolhatjuk el.
PéldaScript
 
new Float:armour; // Létrehozunk egy új lebegõpontos változót ( tizedes törtet ) aminek a neve armour lesz
GetPlayerArmour(playerid, armour); // Lekérdezzük a játékos páncélját
new s[40]; // Létrehozunk egy új karakterláncot aminek hosszúsága 40 betû ( hogy egyszerûen fogalmazzak ) lesz
format(s, sizeof(s), \"SERVER: A te páncélod %0.f százalék\", armour); // Megformázzuk az üzenetet majd kiírjuk, hogy hány százalékon van a páncélja
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, s); // Elküldjük az üzenetet

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerArmour
 

Ha helyesírási hiba van benne elnézést, de hajnali 1 van, s már én se koncentrálok olyan jól  :D Ha fordítási hibát találtok kérlek jelezzétek, remélem segíthettem vele  :).

1365
Függvények / SetPlayerArmour
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 00:44:51 »
SetPlayerArmour
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk egy adott játékos páncéljának a mértékét.
Paraméterei
 
 ( playerid, Float:armour) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( azonosítószáma ) amelyiknek módosítani akarjuk a páncéljának az értékét.
Float:armour - Az új páncél összege amelyet szeretnénk adni a playernek, ezt lebegõpontos változóval ( angolul floatnak hívják, és ezt magyarosan mondva tizedes törtnek hívjuk ) tudjuk megoldani.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
 
if (strcmp(cmdtext, \"/armour\", true) == 0) // Ha a /armour parancs igaz ( true ) akkor --->
{
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0); // ---> Beállítjuk a Player Páncélját 100-ra azaz teljesre.
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Páncélod teljesen feltöltve\"); // Elküldünk neki egy üzenetet
    return 1; // Visszatérünk
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerArmour
 

Remélem segíthettem  ;)

Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal