Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 121
1351
Segítségkérés / Fagyás
« Dátum: 2012. november 05. - 18:48:31 »
de...és az kell nekünk hogy a 3-as játékos jármûben volt e vagy gyalog...

1352
Segítségkérés / Dm Hiba
« Dátum: 2012. november 05. - 18:45:08 »
Idézetet írta: ZyZu date=1352056585\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
    #include <a_samp>
    static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
    #define COLOR_RED 0xE60000FF
    #define DM 391
    #pragma tabsize 0
 
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
       if(dmid[playerid] == 1)
       {
           case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
            case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
             case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
          {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
              GivePlayerMoney(playerid,100);
              GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
          }
       }
       return 1;
    }
 
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
 
          if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
       if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
            return 0;
    }

 

ebben a kódban teszed ugye? mert ha én kicserélem akkor nálam eltûnik a hiba...

1353
Segítségkérés / Fagyás
« Dátum: 2012. november 05. - 18:43:14 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys
sprint és jármûnél a gáz...
keress rá erre: OnPlayerStateChange(3
az utolsót keresd meg...hogy gyalog volt e vagy jármûben...

1354
Segítségkérés / Dm Hiba
« Dátum: 2012. november 05. - 17:58:40 »
Idézetet írta: red98 date=1352134524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Erre én nem tudok a választ.....
 
akkor nem kell írni...nem kell hsz hunterkodni :P
 
if(dmid[playerid] == 1)

 
ez a sor helyett szerintem ezt akarta írni:
 
switch(dmid[playerid])

1355
Segítségkérés / Fagyás
« Dátum: 2012. november 05. - 17:48:46 »
ha meg van a probléma akkor vázold fel és a javítást is mellékeld hogy ha más találkozik ezzel akkor tudja javítani :)

1356
Segítségkérés / Objektek
« Dátum: 2012. november 05. - 16:44:47 »
cannot open shared object

 
szerintem nem tudja megnyitni a shared object-et ( .so-t )
gondolom akkor linux...
linuxon így kell:
 
plugins streamer.so sscanf2.so

 
windowson:
 
plugins streamer sscanf2

1357
Segítségkérés / Objektek
« Dátum: 2012. november 05. - 16:31:11 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1352129244\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

veszély
 
error = hiba
warning = figyelmeztetés :)
 
[/quote]
Bocccccs :D Csak 1x végigírtam, és véletlenül billentyûkombinációval visszamentem 1 lapot, és eltûnt minden, és újra kellett írnom... :P
(Tudom a jelentését..)
 
[/quote]
csak már 2.-jára látom hogy \"veszély\"-nek írod :D gondoltam szólok hogy nem azt jelenti :)

1358
Segítségkérés / Prefix
« Dátum: 2012. november 05. - 16:20:56 »
tömbnek nem adtál cella azonosítót ( indexet )...
tehát mondjuk így van létrehozva:
 
new Admin[MAX_PLAYERS];

 
és te így hivatkozol rá:
 
if(Admin == 4)

 
és így kéne:
 
if(Admin[playerid] == 4)

1359
Segítségkérés / Objektek
« Dátum: 2012. november 05. - 16:00:05 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1352127241\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
veszély
 
error = hiba
warning = figyelmeztetés :)

1360
Segítségkérés / Prefix
« Dátum: 2012. november 05. - 15:59:00 »
nézz meg egy admin parancsot...ott biztos benne van...

1361
Segítségkérés / Prefix
« Dátum: 2012. november 05. - 15:48:18 »
már van OnPlayerText callback-ed ha nincs alatta semmi akkor töröld ki van akkor másold be a végére az én kódomat...
nincs \'Admin\' tömböd szóval az admin szintet nem ebben tárolod el...helyettesítsd be a sajátoddal...

1362
Segítségkérés / Fagyás
« Dátum: 2012. november 05. - 15:32:18 »
a scriptem segítségével szerintem megtudod találni a hibát...megnézed milyen esemény fut le utoljára és azt a részt végig nézed...persze ez nem ilyen egyszerû...de az elõtte lefutott események is ott lesznek :)

1363
Segítségkérés / Prefix
« Dátum: 2012. november 05. - 15:28:35 »
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
    new str[137]; // 128 + 8 + 1 // szöveg + szín + string végi \\0
GetPlayerName(playerid,str,MAX_PLAYER_NAME);
//
switch(Admin[playerid])
{
    case 1: strins(str,\"[Moderátorsegéd]\",0,128);
    case 2: strins(str,\"[Moderátor]\",0,128);
    case 3: strins(str,\"[Adminsegéd]\",0,128);
    case 4: strins(str,\"[Admin]\",0,128);
    case 5: strins(str,\"[Tulaj]\",0,128);
}
format(str,sizeof(str),\"%s: {FFFFFF}%s\",str,text);
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),str);
return 0;
}

 
írtam neked 1-et...ha azt akarod hogy az alap chatbe írja a neved elé az nem megoldható maximum utána tudnád az üzenetbe...ennél a kódnál fontos hogy legyen az üzenet elõtt SetPlayerColor-al beállított színe a játékosnak ( amit használsz mód abban van ilyen spawn után de OnPlayerConnect-nél is szükséges lenne ha nincs, máskülönben fekete lesz a játékos neve )
és ez csak 1 sor üzenetet ír ki...

1364
Segítségkérés / Fagyás
« Dátum: 2012. november 05. - 14:47:38 »
logból semmi nem derül ki?
legrosszabb esetben egy kis extra terheléssel tudnál utána járni...vagy egy event script-el vagy talán a crash detect plugin...az utóbbit soha nem használtam szóval abban nem tudok tanácsot adni csak láttam hogy több helyen ajánlották hiba keresésre...
én írtam magamnak egy event scriptet amit localhost-on szoktam használni több dologra talán neked is segíthet a hiba megtalálásában... ( a szintaktika: \'Event(X)\'-es megoldás a HRP miatt van így de szerintem érthetõ lesz :) )
http://hun-rp.com/script/events.pwn

1365
Segítségkérés / Ezt miért írja ki a pawno?
« Dátum: 2012. november 04. - 17:21:54 »
semmi köze a tömb mérethez...
pl nézd meg ezt a kódot a pawnoba...( mármint amikor fordítani akarod mit ír rá )
 
#include <a_samp>
new str[12];
public OnFilterScriptInit()
{
new str[12];
print(str);
return 1;
}
forward Text(str[]);
public Text(str[])
{
strdel(str,0,12);
return 1;
}

 
a változó nevekkel van gond...1 GLOBÁLIS VÁLTOZÓ neve és 1 LOKÁLIS VÁLTOZÓ ( vagy egy FÜGGVÉNY PARAMÉTERE ) azonos...
a string hossza max ~2mrd 100mil hosszú lehet...ez a legnagyobb szám amit tárolhatsz szóval max ennyi cellát tudsz azonosítóval ellátni ( pontosabban ~4mrd 200 mil lenne csak 1 bit a +/- jelzésre van fenntartva )

Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal