Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Archívum / Cave City RPG V2.0« Dátum: 2015. október 27. - 13:31:18 »
Neked most tényleg ilyen kicsi az IQ-d, vagy csak tetteted magad? Nem tudom most már eldönteni sajnos.
138
Archívum / Classfield RPG« Dátum: 2015. október 17. - 11:47:09 »
RiseRPG edit, zárást/törlést kérek.
U.I.: Az \"egyedi\"-nek titulált rendszereket Mi (Martin és Én) írtuk. 140
Idézetet írta: theMTA date=1445002566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
141
Idézetet írta: theMTA date=1445002141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?f=91&t=43581 142
A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^
143
Oké, elfogadom hogy az egyik talán CEF-es a másik dx-es. Azt is elfogadom, hogy pixel pontosságra ugyan az (lista elemei is, meg maga a felszerelés ikon), de azt hogyan magyarázod meg, hogy a kamera állása mind a két járműnél megegyezően ugyan olyan szögben van (camera pos, look at pos)?
144
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása« Dátum: 2015. október 10. - 22:27:57 »Idézetet írta: Hawkz date=1444508715\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Azzal én tisztában vagyok, hogy pocséklás, meg használhatnék akár strval-t, de az írás pillanatában éppen így találtam ki, me\' mé\' ne. 145
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása« Dátum: 2015. október 10. - 22:02:23 »Idézetet írta: Hawkz date=1444506451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Akkor már kiírom a Hawkz-féle rendszert is. Valószínűleg lassabb a tiédnél, de szerintem nagyon sexy lett, és bár kissé kompakt de egy tömör gyönyörPocséklás az egész tömb (megfelel egy 896 cella nagyságú tömbnek, mikor nem is használsz annyit) és sscanf használata, hallottál a(z) strval funkcióról? U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar. 146
Archívum / Cave City Roleplay« Dátum: 2015. október 09. - 22:30:44 »
Törlést szeretnék, mivel a RiseRPG móddal fut.
147
Munkaerő keresés / MTA scripter kerestetik.« Dátum: 2015. október 01. - 21:19:37 »
[mod]Jó lenne ha olyan színnel írnád le a tartalmat, hogy az olvasható legyen fehér, illetve fekete alapú témával is![/mod]
148
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Speed Racers - Multigamemode szerver« Dátum: 2015. szeptember 19. - 21:05:30 »
Olyan a szerver leírása, mint az egyedisége.
150
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5« Dátum: 2015. szeptember 09. - 20:26:59 »Idézetet írta: ViktorZs date=1441458386\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic de minek lua ?Hát, látszik, hogy nem ismered a Lua-t akkor |