Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 135
136
Archívum / Cave City RPG V2.0
« Dátum: 2015. október 27. - 13:31:18 »
Neked most tényleg ilyen kicsi az IQ-d, vagy csak tetteted magad? Nem tudom most már eldönteni sajnos.

137
Archívum / dashboard
« Dátum: 2015. október 25. - 21:53:04 »
[mod]Miért nem az adott témába írod ezt? Nem kell nyitni ezért új témát. Zárom, helyezem.[/mod]

138
Archívum / Classfield RPG
« Dátum: 2015. október 17. - 11:47:09 »
RiseRPG edit, zárást/törlést kérek.
U.I.: Az \"egyedi\"-nek titulált rendszereket Mi (Martin és Én) írtuk.

139
Archívum / theMTA
« Dátum: 2015. október 16. - 16:10:26 »
Meg ahogy látom más szavát is kitudod forgatni úgy, hogy \"jónak\" tűnj ^^
De azért gondolom nem gond, ha elkérem Legendtől a linket skypeon ^^

140
Archívum / theMTA
« Dátum: 2015. október 16. - 15:46:32 »
Idézetet írta: theMTA date=1445002566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^
 
http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?f=91&t=43581 ;)
 
[/quote]
Akkor ezt használja a SeeMTA is? :O
#mysterysolvedornot
 
[/quote]
Szerencsére nem tudom, hogy mit használnak és mit nem, de nem is akarom. :)
 
[/quote]
Amúgy nem akartam szólni, hogy az általad küldött témában a kód az elforgatja a kamerát egy adott pozíció szerint. Aztán először is kezdjük ott, hogy a kódban a szög alapból nem egyezik a képen látható módon, illetve az, hogy pont ugyan olyan szögben eltaláld azt, mint ahogyan az a SeeMTAnak van, ahhoz már kurva nagy véletlen/tehetség kell (ami, ahogy látom ez neked sikerült is). Próbálod elsumákolni a dolgokat, csak az a gond, hogy nem tudsz a saját szavaid mellett érvelni: azt mondod hogy CEF-el van megoldva, még ha igaz is, akkor a képernyő szerinti pozíciót pixel pontosságúra ugyan úgy eltaláltad mint ahogyan az a SeeMTAnál van DX-el megoldva. Mikor megkérdőjelezték, honnét is van a kinézet Te csak rávágtad azt hogy egy kitben volt, viszont hogy hol található ez a kit azt már nem tudtad megmondani. Miután Én megkérdőjeleztem, hogy a kamera pozíció mi alapján van Te benyögted azt a választ, hogy az alap natív funkcióval van, miután Én ezt meghazudtoltam Te megint csak idebasztál valami olyan kódot, aminek semmi köze sincs a képen látható dologhoz (egyedül az adott pont előtti koordináta kiszámolása). Nem szeretem azt, ha az ember gerinctelen, ellopja mások munkáját amivel megszenvedett és utána más ember szemébe hazudik is, csak hogy neki nagy legyen az eFasz.

141
Archívum / theMTA
« Dátum: 2015. október 16. - 15:34:29 »
Idézetet írta: theMTA date=1445002141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^
 
http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?f=91&t=43581 ;)
 
[/quote]
Akkor ezt használja a SeeMTA is? :O
#mysterysolvedornot

142
Archívum / theMTA
« Dátum: 2015. október 16. - 14:49:07 »
A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^

143
Archívum / theMTA
« Dátum: 2015. október 16. - 12:25:50 »
Oké, elfogadom hogy az egyik talán CEF-es a másik dx-es. Azt is elfogadom, hogy pixel pontosságra ugyan az (lista elemei is, meg maga a felszerelés ikon), de azt hogyan magyarázod meg, hogy a kamera állása mind a két járműnél megegyezően ugyan olyan szögben van (camera pos, look at pos)? :D

144
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása
« Dátum: 2015. október 10. - 22:27:57 »
Idézetet írta: Hawkz date=1444508715\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Pocséklás az egész tömb (megfelel egy 896 cella nagyságú tömbnek, mikor nem is használsz annyit) és sscanf használata, hallottál a(z) strval funkcióról?
Azzal én tisztában vagyok, hogy pocséklás, meg használhatnék akár strval-t, de az írás pillanatában éppen így találtam ki, me\' mé\' ne.
Ha optimalizált kódot akarsz keresd fel Xeniust.
 
U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar.[/quote]
Az lehet, és nem is az volt a célom, hogy valami hiper-szuper-ultra-mega-giga-uber-badass-optimized kódot írjak, és ezt fel is tüntettem.

U.I.: De működik : D

 
[/quote]
Ha optimalizációról van szó, akkor keresd fel Xeniust.


(sarcasm)

145
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása
« Dátum: 2015. október 10. - 22:02:23 »
Idézetet írta: Hawkz date=1444506451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor már kiírom a Hawkz-féle rendszert is. Valószínűleg lassabb a tiédnél, de szerintem nagyon sexy lett, és bár kissé kompakt de egy tömör gyönyör 8)
 
CMD:fightstyle(playerid, params[])
{
new STYLEID, STYLESTR[128];
new STYLEARRAY[7][128] = {\"Használat: /fightstyle [1-6] (1 - Normal; 2 - Box; 3 - Kungfu; 4 - Kneehead; 5 - Grabkick; 6 - Elbow)\", \"Normal\", \"Box\", \"Kungfu\", \"Kneehead\", \"Grabkick\", \"Elbow\"};
if(sscanf(params, \"i\", STYLEID) || !(1 <= STYLEID <= 6)) return SendClientMessage(playerid, -1, STYLEARRAY[0]);
if(STYLEID < 5) SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 3);
else SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 10);
format(STYLESTR, sizeof(STYLESTR), \"Új harcstílusod: %s (Használathoz: JobbEgérGomb + F)\", STYLEARRAY[sTYLEID]);
SendClientMessage(playerid, -1, STYLESTR);
return 1;
}

 

Pocséklás az egész tömb (megfelel egy 896 cella nagyságú tömbnek, mikor nem is használsz annyit) és sscanf használata, hallottál a(z) strval funkcióról?
U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar.

146
Archívum / Cave City Roleplay
« Dátum: 2015. október 09. - 22:30:44 »
Törlést szeretnék, mivel a RiseRPG móddal fut.

147
Munkaerő keresés / MTA scripter kerestetik.
« Dátum: 2015. október 01. - 21:19:37 »
[mod]Jó lenne ha olyan színnel írnád le a tartalmat, hogy az olvasható legyen fehér, illetve fekete alapú témával is![/mod]

148
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Speed Racers - Multigamemode szerver
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 21:05:30 »
Olyan a szerver leírása, mint az egyedisége.

149
Archívum / Cave City újra itt..
« Dátum: 2015. szeptember 15. - 13:18:33 »
RiseRPG móddal megy, zárható, helyezhető ^^
U.I.: Tetszik az UCP.
\"23ldwr5.jpg\"

150
Pluginok és Programok / Lua in SA-MP v0.2.5
« Dátum: 2015. szeptember 09. - 20:26:59 »
Idézetet írta: ViktorZs date=1441458386\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de minek lua ?
a pawnó sokkal egycerűbb
 
Hát, látszik, hogy nem ismered a Lua-t akkor :D

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal