Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Red-Eye

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
136
FéloFF: Csak megjegyzésként, smf (azaz a weblap motor), támogatja hogy minden felhasználó maga választhasson a weblap témájai között szóval ha valakinek nagyon nem tetszik könnyedén lecserélheti, nem kell hozzá semmilyen felsõbb beavatkozás.
Amúgy gratula jól halad, amúgy az elõzõ konfi hang anyaga fent van már?

137
Segítségkérés / audio Plugin hiba avagy Miért nem hallom?!
« Dátum: 2013. február 09. - 03:18:12 »
((OFF: Amirõl beszéltünk még nem csináltam meg sry érte valahogy lusta voltam belekezdeni))
Tárhely problémád sose legyen, data.hu-ra feltöltöd majd úgy csinálsz mintha leakarnád tölteni és mikor eljutsz ahhoz a gombig amire kattintva elindul a letöltés(szal mikor rákattintasz egybõl tölti) akkor arra jobb gomb és link címének másolása és tadá kaptál egy totál streamelhetõ linket na hali  :smokin:

138
Segítségkérés / Változó idõ textdraw
« Dátum: 2013. február 07. - 19:10:27 »

#include <a_samp>
new Text:Resi;
new time = 90;
new counter;
forward countdown();
public countdown()
{
new temp[4];
time--;
format(temp,sizeof(temp),\"%i\",time);
TextDrawSetString(Resi,temp);
if(time == 0)
{
for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerConnected(i)) SpawnPlayer(i);
}
time = 90;
KillTimer(counter);
TextDrawHideForAll(Resi);
}
return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
Resi = TextDrawCreate(201 ,227 , \" \");
TextDrawFont(Resi , 1);
TextDrawLetterSize(Resi , 1, 7);
TextDrawColor(Resi , 0xff0000FF);
TextDrawSetOutline(Resi , false);
TextDrawSetProportional(Resi , true);
TextDrawSetShadow(Resi , 1);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/spawnall\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
counter = SetTimer(\"countdown\",1000,true);
TextDrawShowForAll(Resi);
}
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
erre jutott hirtelen idõm késöbb megcsinálom formázással hogy 1:30-tól számoljon vissza ez most 90-tõl számol(idõben ugyan annyi csak nem értem rá ketté bontani 2 külön részre hogy legyen perc meg másodperc xD)

139
RP/RPG kérések / Közös Rádió?
« Dátum: 2013. február 07. - 14:47:03 »
hogy tudjam tesztelni írnom kellett hozzá teszt értékeket, vagy te hogy tesztelnél valamit amiben nem vagy biztos hogy mûködik?  :-\\

140
Segítségkérés / Mozgó object hiba
« Dátum: 2013. február 07. - 11:05:35 »

if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
    {
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1965.19995, -2189.80005, 13.5))
          {
                          //ROTX  ROTY       ROTZ sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
         MoveObject(kapu,1965.19995, -2189.80005, 13.5,2,0.0000000,352.0000000,0.0000000);
         kaputimer = SetTimer(\"vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
          }
         return 1;
    }

 
ezt most csak gyorsba itt fórumon javítottam ha elírtam valamelyik betût akkor javítsd ki léccives xD

141
RP/RPG kérések / Közös Rádió?
« Dátum: 2013. február 07. - 09:57:59 »

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define RENDOR 1
#define RFONOK 2
#define MENTOS 3
#define MFONOK 4
#define RADIOS 5
#define RAFONOK 6
#define SZERELO 7
#define SZFONOK 8
#define ADOTAG 9
#define ADOFONOK 10
enum asd {
pFrakcio,
}
new FrakiNeve[11][10] =
{
{\" \"},
{\"Rendõr\"},
{\"Rendõr\"},
{\"Mentõs\"},
{\"Mentõs\"},
{\"Rádiós\"},
{\"Rádiós\"},
{\"Szerelõ\"},
{\"Szerelõ\"},
{\"NAV\"},
{\"NAV\"}
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][asd];
CMD:frakiadd(playerid,params[])
{
new pid,
fraki;
if(sscanf(params,\"ud\",pid,fraki)) return SendClientMessage(playerid,0xF0F8FFAA,\"Használat: /frakiadd id frakiszáma\");
pInfo[pid][pFrakcio] = fraki;
return 1;
}
CMD:kfr(playerid,params[])
{
new tempstring[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",tempstring)) return SendClientMessage(playerid,0xF0F8FFAA,\"Használat: /kfr <Üzenet>\");
if(FrakiCheck(playerid))
{
FrakiRadio(playerid,tempstring);
}
return 1;
}
stock FrakiRadio(playerid,szoveg[128])
{
new tempName[MAX_PLAYER_NAME];
new outstr[245];
GetPlayerName(playerid,tempName,sizeof(tempName));
for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && FrakiCheck(playerid))
{
format(outstr,sizeof(outstr),\"[KözösRádió] [%s] %s: %s,vége\",FrakiNeve[pInfo[playerid][pFrakcio]],tempName,szoveg);
SendClientMessage(i,0xF0F8FFAA,outstr);
}
}
return 0;
}
stock FrakiCheck(playerid)
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] ==  RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  MFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  RADIOS || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  RAFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  SZFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  ADOTAG || pInfo[playerid][pFrakcio] ==  ADOFONOK)
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
teljes fs amit összedobtam hozzá, remélem a finom hangolást megoldod sajna több idõm nincs rá tesztelni csak egy magam teszteltem úgy mûködött, define-okat újakat csináltam magamnak majd a tieid szerint módosítsd VIGYÁZZ!! a kiírásnál a frakciónevet a pFrakcio értéke alapján csinálja szóval ha elcsúsztatod hogy a rendõr nem 1-es 2-es stb. akkor már nem mûködik megfelelõen
remélem azért ez a kis összedobott vackom is segítségedre lesz valamennyire  :-X
Na hali  :smokin:

142
Segítségkérés / Mozgó object hiba
« Dátum: 2013. február 07. - 08:25:58 »
Nem kellett volna xD Elég a köszönöm, vagy a köszi szócska is  ^-^
És szívesen  8)

143
Segítségkérés / Mozgó object hiba
« Dátum: 2013. február 06. - 22:21:13 »

#include <a_samp>
new kapu;
new kaputimer;
public OnFilterScriptInit()
{
                kapu = CreateObject(968,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,0.0000000,268.0000000,0.0000000); //Ez a sorompó ZÁRT átkonvertált koordinátája
                return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
    {                           //ROTX  ROTY       ROTZ sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
         MoveObject(kapu,1965.19995, -2189.80005, 13.5,2,0.0000000,352.0000000,0.0000000);
         kaputimer = SetTimer(\"vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
         return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/kapuhoz1\", true) == 0)
    {                           //ROTX  ROTY       ROTZ sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
         SetPlayerPos(playerid,1964.8000500,-2189.8000500,15.5000000);
         return 1;
    }
    return 0;
}
 
forward vissza();
public vissza()
{                                      //ROTX     ROTY ROTZ    Sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,268.0000000,0.0000000, 2.0);
        MoveObject(kapu,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,2,0.0000000,268.0000000,0.0000000);
        KillTimer(kaputimer);
        return 1;
}
 

 
3 megjegyzésem van hozzád:
1. figyelj oda azért mást csinált mert a move object-nél rendesen megkell adni minden értéket ahhoz hogy jól mûködjön
2. SetTimer-nél arra figyelj hogy ez egy casesensitive nyelv fõleg \" \" -es megadásnál szóval ha public vissza akkor az \"vissza\" legyen ne \"Vissza\"
3. szivesen xD  :smokin:

144
Segítségkérés / IsPlayerInRangeOfPoint és fegyver
« Dátum: 2013. február 06. - 20:26:22 »
Idézetet írta: Kuszti date=1360169602\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33502\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogy tudnám megcsinálni, hogy egy bizonyos területen ne lehessen használni fegyvert.
 
Ne lehessen fegyvert használni van oda írva, de ugyan ezen a vonalon kiindulva tud próbálkozni a másik dologgal is ha ráérek azt is megírom :confused:

145
Segítségkérés / IsPlayerInRangeOfPoint és fegyver
« Dátum: 2013. február 06. - 19:05:59 »
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1,2,3))
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid,0);
}
}
return 1;
}
Nem nagy kunszt az IsPlayerInRangeOfPoint-ot írd át tetszésed szerint és have fun  :smokin:

146
Segítségkérés / Kocsi respawn
« Dátum: 2013. február 06. - 18:55:57 »

stock CarRespawn2(playerid) {
new rspveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:rsX,
    Float:rsY,
    Float:rsZ,
    Float:rsrotZ,
        vw = GetVehicleVirtualWorld(rspveh);
GetVehiclePos(rspveh,rsX,rsY,rsZ);
GetVehicleZAngle(rspveh,rsrotZ);
SetVehicleToRespawn(rspveh);
SetVehiclePos(rspveh,rsX,rsY,rsZ);
SetVehicleZAngle(rspveh,rsrotZ);
SetVehicleVirtualWorld(rspveh,vw);
}

 
A gm/fs-ed aljára másolod ezt amit ide írtam aztán a parancsodba pedig beleírod ezt az 1 sort
 

CarRespawn2(playerid);

147
Segítségkérés / Játékos pontszám alapján írás
« Dátum: 2013. február 06. - 17:31:17 »
A pontok nálad az ölésekkel egyenlõk vagy attól függetlenek?

148
Segítségkérés / Mozgó object hiba
« Dátum: 2013. február 06. - 17:30:30 »
egy nyitott állapotú koordináta sor kéretik!  8)

149
am lehet két karaktere  :hihi: csak maximum törölve lesznek meg a CPU ban  :whistle:
am nem is értem minek 2 vagy több karakter sokaknak , elég problémás 1 karaktert is felügyelni hogy a kialakított jellemével játssz, folyamatosan rp-zz no meg hogy fejleszd, ha meg 2 karit akar az ember azt is megtudja tenni van rá módszerem de az titok :P no meg pínzbe kerül amibõl már ink prémiumot vegyen az ember hogy támogassa a szervert ne az legyen hogy 2 hónap után pénz hiány miatt mehet a süllyesztõbe  :wag:

150
Segítségkérés / Megintcsak Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 11:38:51 »
küld el lécci a teljes showplayerdialog-sort és megírtad a hozzátartozó OnPlayerDialogResponse-os dolgokat is?

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal