Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
136
Segítségkérés / Nem működik a szerveremen a CreateDynamicObject
« Dátum: 2015. július 02. - 21:34:53 »
Próbáld így  8)
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <sscanf>
#include <streamer>

 
Fontos ahogy bennevan a pwn mappába ugyan úgy figyelj kis és nagy betűkre include beírásnál...
2. lépés
szerver.cfg(ben) megnézed be van e írva
 

plugins streamer sscanf

 
Ezek a plugins mappában vannak...
Figyelem!
Ha hostos szerver(nem házi) akkor .so
 

plugins streamer.so sscanf.so

 
linuxnál pedig meg .dll
 

plugins streamer.dll sscanf.dll

 
az sscanf és az sscanf2 két külön dolog!
Sok sikert  :thumbsup:

137
Segítségkérés / Tömb
« Dátum: 2015. július 02. - 13:48:02 »
Köszönöm, msot már működik, azonban így több probléma is van...  :wall:
ugye az a baj h keresést kell indítani, és nem mind az aki.. szal 1x felengedi aztán 4x ledobná a szerverről, ha pedig nem kereséses hanem, sima playerid vel rakom az meg nem fut végig minden...  :hmmm:
Megoldva! zárom :)  :thumbsup: Köszönök mindent  8)

138
Segítségkérés / Tömb
« Dátum: 2015. július 02. - 13:00:14 »
Köszi, npc részeket direkt kivettem, de am így sem jó, mert itt is a tagokkal van a baja még mindig..
és itt a teszt is
 

error 018: initialization data exceeds declared size
error 035: argument type mismatch (argument 1)
error 035: argument type mismatch (argument 1)
 
[/quote]
sikerűlt leredukálnom 1 errorra:
 
error 018: initialization data exceeds declared size

 
de ez pont ott van ahol a név meg az ip (tömb)

139
Segítségkérés / Tömb
« Dátum: 2015. július 02. - 12:19:12 »
Üdv. Kicsit kijöttem a gyakorlatból, rég csináltam már ezt, ezért fordulok ismét ide :) Kifogott rajtam egy fránya tömb :facepalm:
A probléma az lenne, h lekérdezés nem sikerűl jól.... meg van írva, de nem lesz jó a lekérdezés... és nem jut eszembe, hogy korábban hogyan csináltam ezt meg.
 

new kerdo[5][2] =
{
    {\"Karcsi\",\"1.2.5.5\"},
    {\"Pista\",\"1.1.1.2\"},
    {\"János\",\"3.4.9.8\"},
    {\"Uborka\",\"5.2.3.12\"},
    {\"Marci\",\"3.8.4.3\"}
};
new kerdok[MAX_PLAYERS];

 
Ha hibás, lehet szólni nyugodtan, rég írtam ilyet  :hmmm:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new en = GetPlayerName(playerid,lognev,sizeof(lognev));
    new en1 = GetPlayerIp(playerid,logip,sizeof(logip));
    new kerd = kerdok[playerid];
    if(en == kerdo[kerd][0])
    {
msg(playerid,Feher,\"NPC karakter\");
if(en1 == kerdo[kerd][1])
{
            msg(playerid,Feher,\"NPC ip \");
}else{msg(playerid,Feher,\"Nem NPC ip\");}
}else{msg(playerid,Feher,\"Nem NPC karakter!\");}
return 1;
}

 

és az a baj h valamiért nem jó... biztos rosszúl írtam vagy benéztem, de remélem valaki tud segíteni

   :wall:
Tehát a bajom az, hogy meghívom If()-ben de hiába, nem jó...

140
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 21. - 19:03:23 »
Nem tudom, menne-e úgy, hogy minden lövésnél a változódból levonod a töltényt ÉS hozzáadsz egyet a fegyveredhez. Így csak akkor tölti újra, ha akarod.[/quote]
Ez oké, meg lehet csinálni, de ha pl görgõzik a gyerek, a tárban a mutatóban 50 lesz ismét pl m4nél, szal akkor mást fog mutatni alapból a kijelzõ, mint amennyi benne van... Ha meg textdrawot használjak hozzá, problem az alap ott van, azt ki kéne valahogy kapcsolni onnan.
De szent igazából az lenne a jó, ha az automata újratöltést/tárazást ki tudnám kapcsolni, mert akkor minden könnyebb lenne...
 
Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.[/quote]
Ezt nem biztos hogy teljesen értettem hirtelen.

141
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 21. - 13:21:25 »
Köszönöm így valóban külön számolásban lehet tartani, de eredetben nem így fogja mutatni....
Az oké, hogy textben úgy fogja számolni ahogyan kell, de ez nem jó.... Ugyanis még mindig nem tudom a tárazását lemérni a fegyvernek... A videóban is benne van, hogy 300at lõt m4el és csak utána töltõdött az m4, nálam ugyan úgy 50nél fog újra töltõdni, NEM ARRA AKAROK KILYUKADNI, HOGY 300 TÖLISRE AKAROM MEGCSINÁLNI AZ M4-et, csak õ neki meg van csinálva, hogy mikor csak 300at lõ ki akkor töltõdik újra neki, nekem ez nem megy mert a textdraw hiába mutat még 250et benne közben tölteni fog automatán... És hogy miért baj az alap 50es újratöltés? Mert a textdrawwal még mindig nem tudom meg mennyi van a weaponba töltve, mert pl ha elgörgõzöm akkor újra tölt és ha textdrawnál pl 0van hivatalosan animáció script nélkül nem tölti be... Szóval egy sima textdrawos megoldás, és kis számolgatás nem elég a célomhoz... Nyílván való valahogyan meg tudta oldani, hogy kikapcsolja az alap töltést, vagy nem tudom... de lényeg nála csak 300 után fog tölteni...

142
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 21. - 05:36:58 »
Az animáció oké hogy van benne azt én is láttam, az nem nagyon izgat, azt még én is meg tom csinálni, a weapon state csak id lõszer és ennyi, a tárazást az nem mutatja meg, TextDrawSetString hát nem tom miköze ott fent a fegyver \"alap\" képnél, mivel olyat msot sem hazsnálok és m4 x/50 nála pedig x/300, szal nem tom abban mi a textdraw... Formatolást nem tudom mire mondtad...
És nem offolás akart lenni, csak az nem texdraw xd hát a saját szememmel láttam amit...
\"Felrak1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"Nem tom ebben hol a TextDraw.... 300-300 betöltés szóval, van valami tovább tárazás, amivel lehet mérni mennyi van benne vagy mennyit töltesz be...
Ismétlem a korábbi megjegyzésem nem offolás volt, csak nem értem miért írtad amit... Mikor itt van, ki is szedtem a videóból a képet...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 21. - 05:43:45 )

Igaz a videóban vannak TexDrawok, de engem azok nem nagyon izgatnak, nekem a tárazás a lényeg... és a tárazáshoz véleményem szerint semmi köze a texdrawozásnak benne...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 21. - 05:50:30 )

Am eddig ilyen megoldást használtam,

De ez azért nem jó, mert ha az alap tárazást pl m4-bõl kilövi azaz a 0-50 bõl 0-0 lesz eltûnik a fegyver... Ezért kerestem sokáig tárazásra megoldást, csak nem találtam arra semmit... Ebben a videóban is van textdraw, de csak mutatja mibõl mennyi van... de m1, az a lényeg ez a megoldás fajta nem jó számomra, azért kellet nekem a tárazás, ami a másik videóban meg van oldva.. 300-300 sõt még jobb még módosítva is van több is fér bele, egyszóval, meglehet oldani amit kértem, de semmi köze a textdrawnak hozzá...
Mellesleg, ha meg tudtad csinálni, GRT! :thumbsup:

143
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 20. - 16:57:34 »
Nem textdraw... Megnézted a videót egyel talán??? Ott van benne a normális fegyvermutató, láttad mikor betárazta??? 300-300 Át tudta írni, hogy 50 töli helyett az m4-ben 300 legyen, nem textdraw.... És én nekem nem script kell, hanem a tár kibaszott lekérdezése, betöltése.... Ha a lekérdezése megvan a betöltés is meglesz azzal együtt...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 20. - 17:03:14 )

Ne beszéld be nekem hogy az texdraw mert tutira nem  :tantrum:
Már az alap fegyvermutatóban is pl rifle a legelsõ fegyver ami lesz nála... Abba tárazást beépített van ott - jel xdddd és amikor M4 et tölt be 300-300 lesz egyik résznél ott is megtudta csinálni hogy ne 50 férjen a tárba hanem 300 xd És ha bõvíteni tudja nyílván le tudja így kérdezni a tárat, nem a lõszert hanem a tára!! Amire nekem is szükségem lenne, a videó is a bizonyíték arra, hogy van rá függvény, és ismétlem tuti nem textdraw  :D

144
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 20. - 12:59:47 »
Az könnyû, de nem jó, mert az nekem nem jó semmire...
Itt egy link hogy meg van valósítva GTA:SAMP(-ban)
 

Lehetséges megcsinálni, kódfüggvények vannak biztosan.... Valaki csak tudja  :wall:
Nem csak az én ötletem valósítható meg, hanem még a tárbõvítés is, lás példa VIDEÓ(-ban).  :smokin:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 20. - 13:20:20 )

Sõt, még a RIFLE(-be) is tárat scriptelt.... Pedig az nem táras alapból!!

145
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 20. - 04:18:59 »
Nos, az a baj vannak olyan szerverek/videók amikben meg van ez valósítva, szal valahogyan lehet  :confused:
M1, ha valaki tudna segíteni azért nyitva tartom addig témát  ;D

146
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 19. - 12:10:28 »
Kova jutottál valamire?  :doubt:

147
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 15. - 17:08:46 »
Igen tiltott fegyver lesz úgy is szal ha valaki cheatelné azt nem is fogja tudni használni :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 17. - 00:17:12 )

nos? :p

148
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 15. - 13:01:06 »
hm érdekes megoldás, de viszont ez mire való benne ==> floatround_tozero  :shurg: ez mit takar? ><

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 15. - 13:34:45 )

Am örülnék egy konkrét példának elõvétel elrakásnak parancsban, mert nem tudom még mindig, mi ezzel az elképzelés ><  :hmmm: utána átalakítom a saját mentésemre meg stb részére csak egy konkrét példa jól jönne ennél...
mellesleg megcsináltam tárakat
így néz ki:
 

new TarMeret[] = {
0, //Colt
17, //Silenced
7, //Deagle
1, //Shotgun
0, //Sawnoff
7, //Combat
0, //Uzi
30, //MP5
30, //AK47
50, //M4
0, //Tec-9
1, //Rifle
5, //Sniper
0, //RPG
0, //Hõkövetõ Rakéta
0, //Lángszóró
0 //Minigun
};

 
Nem azért kérek példa parancsokat, mert nem tudom megcsinálni, hanem azért mert nekem nem mûködik mikor én akartam megcsinálni xd
Elõvételnél ugyanis bugolt nekem, nem akarja elõvenni xd

149
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 14. - 14:14:03 »
Valaki csak tudja, hogyan lehet lekérdezni a betöltött tárat/betöltetni  :wall:

150
Segítségkérés / Anti-Cheat - Pénz, banda terület probléma
« Dátum: 2014. június 13. - 15:02:08 »
Te jó ég.... Már feltalálták rég a Google nevezetû keresõt!  :wall:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisableInteriorEnterExits
http://wiki.sa-mp.com/wiki/EnableStuntBonusForAll
Remélem nem kell ezekre semmit magyaráznom :D
Ez vicces megoldás akar lenni?:
 
GivePlayerMoney[/quote]
Ezzel tutira nem mész sokra a cheaterek ellen érzékelésben, ha ezzel a fügvénnyel kapnak pénzt xd
Nincs semmi baja a térképes dolognak, valami bugoltatja egyszerûen :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 13. - 15:34:43 )

De hogy segítsek rajtad  :thumbsup:
 

public OnPlayerUpdate(playerid) {
    if(GetPlayerMoney(playerid) > 0 || Money[playerid] < GetPlayerMoney(playerid) || Money[playerid] > GetPLayerMoney(playerid)){
        Kick(playerid);// mert pénzt csítelt
    }
}

 
Szentigazából már az elsõ is elég, de ha mindenféleképpen SetPlyerMoney lesz, akkor az utolsó 2 if(es) megoldás kell :D
Ez tõled függ mire akarod használni, sok sikert :)

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal