Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
136
Segítségkérés / scriptfile mentés hiba
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 03:55:04 »
hali!
ezt a mentést használom: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=273088
a rendelt szerveremben nem akarja létrehozni az új fájlt a scriptfiles/user mappába, ehelyett mindig csak a regisztrációt dobja ki. ötletek?
(off:igen, volt már nyitva ezzel a kérdéssel egy téma, de b*sztatok rá visszaírni, ráadásul admintól kaptam 24 órát, hogy a szerver ismertetõt frissítsem, bõvítsem, és ez meg rohadtul de hiányzik a szeróról... míg ez nem megy, nem tudok egy csomó cuccot a szerverbe írni...)

137
Archívum / [HUN]Blood \'n\' Guns
« Dátum: 2013. augusztus 17. - 12:06:16 »
Helló emberek!
Mostanság rengeteg RPG szerver nyíl és ment tönkre, így gondoltam abba már nem fogok bele.
Hogy teljesen egyedi játékmódot biztosítsunk a játékosoknak, a módot a nulláról kezdtük!
A Battlefields of San Andreas(magyarra fordítva San Andreas csataterei) egy Team Deathmatch stílusú játék lesz, melyben a játékosok csupán egy megadott pályán játszhatnak, a cél, hogy mindenkit ellimináljanak a másik csapatból, esetleg zászlórablás, és persze a FREE FOR ALL(mindenki mindenki ellen). A fegyvereket a Call of Duty 4 szerint csomagokban lehet lekérni szintek szerint.
Említettem, hogy csupán a megadott pályán lehet játszani. Ez úgy mûködik, hogy minden kör végén a játékosok szavazhatnak a következõ pályára és amelyikre a legtöbb szavazat jut, az a pálya következik majd.
Játékmódok:
Team Deathmatch
A játékosok két csapatra vannak osztva, amelyik csapatból hamarabb elfogynak a játékosok, az veszít.
Capture The Flag
Mindkét csapat spawnján van egy-egy zászló. Az a csapat, amelyik hamarabb ellopja az ellenfél zászlaját és beviszi a saját spawnjára, az nyer.
FREE-FOR-ALL
Egy szóval kifejezve: VÉRFÜRDÕ!!!
A pályán szétszórva spawnoló játékosok a szó szoros értelmében mindenre lõnek, ami él és mozog, minden egyes halálos találatért pont jár.
Az a nyertes, akinek a pontszáma leghamarabb eléri a megadott összeget.
Választható pályák:
- Romos búvóhely
A katonai erõk egy erõs légi bombázás elõl egy romos épületbe menekült,
amirõl kiderült, hogy a felkelõk is úgyszintén itt húzták meg magukat a bombázások elõl.
Csapatok:
-Felkelõk
-Katonaság


képek késõbb
 
-Tálib falu
Leírás: a pálya nagyrésze a homokos terepen összedõlt házakból áll.
Sok a fedezék, rengeteg leshely, rajtaütési pont van kialakítva.
Egy lezuhant repülõgép felderítése közben egy katonai egységre lecsaptak
a tálib felkelõk, a katonai egység tûzparancsot kapott a falu teljes elliminálására.
Csapatok:
- Tálib Felkelõk
- Katonai alakulat


képek késõbb
 
-Tengeralattjáró gyár
SF rendõrségétõl nem messze a dokkban áll egy anyahajó,
mellette hatalmas épület, melyben tengeralattjárókat raknak össze.
Csapatok:
- Kommandó
- Munkások 


készül!
 
-Farm
A városoktól távol a farmon egy gerilla fegyvergyárra lett figyelmes
az amerikai kormány, egy nagyszabású rajtaütés keretén belül elszabadul
a pokol.
Csapatok:
-Kommandó
-Gerillák


készül!
 
Elérhetõ fegyvercsomagok:
- Felderítõ:
kés, hangtompítós pisztoly
- Könnyûgéppuskás:
kés, colt.45, MP5
- Nehézgéppuskás:
 kés, Colt.45, M4 + páncél
- Bombaspecialista:
kés, Colt.45, pump-action shotgun, 2x TNT
- Tankelhárító:
kés, colt.45, UZI, 4x RPG
- Orvos:
kés, colt.45, UZI,fertõtlenítõ spray
- Mesterlövész:
kés, hangtompítós pisztoly, távcsöves puska +bokor álcaruha
- Saját fegyvercsomag
bizonyos szint után lehet összerakni saját fegyvercsomagot, melyet a szerver ment
Amin dolgozunk:
- register system
- pályák
- XP rendszer
- killstreak rendszer
A jármûveken egyelõre gondolkodik a fejlesztõ team, pár teszt jármû van bent erõsen átszerkesztve, melyek valószínûleg bent is maradnak.
Az erõsen átszerkesztve azt jelenti, hogy a jármûvekre csatoltunk különféle tárgyakat, melyek segítik a csapatmunkát a fedezéket vagy épp csak a közlekedést.
A szerver már most is fut, de csupán teszt jelleggel, összesen 6-7 játékos volt fent a 60 slot-os szerveren.
tesz szerver IP:-
(off: mappereket és scriptereket keresünk! jelentkezni lehet nálam üzenetben!)

138
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2013. augusztus 17. - 11:53:22 »
na és ebbõl hogy állapítsuk meg, hogy melyik az 50. sor? állítólag abban avan a hiba, légyszives keresd meg és azt másold be

139
Segítségkérés / Nincs adat mentés
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 23:30:46 »
mindent bemásolok, a régi módomból hoztam át, viszont nem értem ,hogy ha a házi szerveren ment, akkor a bérelt szerón miért nem...
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
//Credits to Y_Less, Dracoblue and Kush.
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#include zcmd
#include sscanf
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_SUCCESS_1 3
#define DIALOG_SUCCESS_2 4
#define PATH \"/Users/%s.ini\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
enum pInfo
{
    pPass,
    pCash,
    pAdmin,
    pXp,
    pLevel,
    pWarn
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
    INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
    INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
    INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
    INI_Int(\"Xp\",PlayerInfo[playerid][pXp]);
    INI_Int(\"Level\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);
    INI_Int(\"Warn\",PlayerInfo[playerid][pWarn]);
    return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
    new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
    format(string,sizeof(string),PATH,playername);
    return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
    new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" gamemode\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(127,-2145.0854,-73.6399,35.1719,334.9591,0,0,0,0,0,0); //
SendRconCommand(\"loadfs Map\");
SetWorldTime(0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(fexist(UserPath(playerid)))
    {
        INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Bejelentkezés\",\"\"COL_WHITE\"Type your password below to login.\",\"Login\",\"Quit\");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Registering...\",\"\"COL_WHITE\"Type your password below to register a new account.\",\"Register\",\"Quit\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
    INI_SetTag(File,\"data\");
    INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
    INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
    INI_WriteInt(File,\"Xp\",PlayerInfo[playerid][pXp]);
    INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);
    INI_WriteInt(File,\"Warn\",PlayerInfo[playerid][pWarn]);
    INI_Close(File);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid,killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)) PlayerInfo[playerid][pAdmin] = 5;
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch( dialogid )
    {
        case DIALOG_REGISTER:
        {
            if (!response) return Kick(playerid);
            if(response)
            {
                if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Registering...\",\"\"COL_RED\"You have entered an invalid password.\\n\"COL_WHITE\"Type your password below to register a new account.\",\"Register\",\"Quit\");
                new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                INI_SetTag(File,\"data\");
                INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
                INI_WriteInt(File,\"Cash\",2000);
                INI_WriteInt(File,\"Admin\",0);
                INI_WriteInt(File,\"XP\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Level\",1);
                INI_WriteInt(File,\"Warn\",0);
                INI_Close(File);
                SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                SpawnPlayer(playerid);
                if(fexist(UserPath(playerid)))
             {
              INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Bejelentkezés\",\"\"COL_WHITE\"Type your password below to login.\",\"Login\",\"Quit\");
             }
             else
             {
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Registering...\",\"\"COL_WHITE\"Type your password below to register a new account.\",\"Register\",\"Quit\");
             }
   }
        }
        case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                    GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SUCCESS_2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"\",\"\"COL_GREEN\"Sikeres bejelentkezés!\",\"Ok\",\"\");
         SpawnPlayer(playerid);
                }
                else
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Login\",\"\"COL_RED\"You have entered an incorrect password.\\n\"COL_WHITE\"Type your password below to login.\",\"Login\",\"Quit\");
                }
                return 1;
            }
        }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
CMD:clearchat(playerid, params[])
{
if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1)
{
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"\");
new name[MAX_PLAYER_NAME+1],
string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
printf(\" %s tisztította a chat-et!\",name);
SendClientMessageToAll(0xC4C4C4FF, string);
}
if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nincs hozzá jogosultságod!\");
}
return 1;
}
CMD:reloadmap(playerid, params[])
{
    if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1)
{
SendRconCommand(\"unloadfs map\");
SendRconCommand(\"loadfs map\");
print(\"Pálya újratöltve!\");
}
if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nincs hozzá jogosultságod!\");
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 16. - 16:05:50 )

kell hozzá valamilyen plugin vagy valami más?

140
Segítségkérés / Nincs adat mentés
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 17:02:41 »
Hali!
megnyitottam az új szerverem, szerettem volna rá tenni egy regisztrációt hogy lehessen eredményszinteket elérni és menteni, de nem akar menteni.
házi szerveren a mentés tökéletesen mûködött... ötletek?

141
SA-MP: Szerverfejlesztés / NFS world Juggernaut V 1.0
« Dátum: 2013. július 14. - 12:30:55 »
a srác azért írta angolra, hogy bárki megértse :D

142
Munkaerő keresése / Mappert keressek hamarosan nyíló szerveremhez!
« Dátum: 2013. július 14. - 12:28:39 »
Besegítek, írj PM-ben ;)

143
Munkaerő keresése / Válj te is egy jó csapat részévé!
« Dátum: 2013. július 14. - 12:26:30 »
Helló! Jelentkezek a \"mellék\" scripter és mapper állásra! ;)

144
SA-MP: Szerverfejlesztés / NFS world Juggernaut V 1.0
« Dátum: 2013. június 29. - 16:10:33 »
köszi! javítva!

145
SA-MP: Szerverfejlesztés / NFS world Juggernaut V 1.0
« Dátum: 2013. június 29. - 13:16:30 »
Idézetet írta: gyuri98 date=1372503071\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ötletes  :) bár nem hiszem h sok haszna lehet mert egyszerûbb ha automata kocsi javítást használsz  :( de azért jó pofa  :D
 

[bug]:
- nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
 
Ameddig ez a Juggernaut megy csináld azt h addig automatikusan javítsa majd a kocsit :)
 
[/quote]
próbálkoztam vele, csak ezt még egyelõre nem sikerült elérnem, mivel ha realisztikusan akarnám megcsinálni, akkor a nem teljesen kéne javítani, hanem annyi HP-ra kéne feldobnom mindig, amennyi volt, mikor bekapcsolta a Jugger-t

146
SA-MP: Szerverfejlesztés / NFS world Juggernaut V 1.0
« Dátum: 2013. június 29. - 12:25:04 »
Szervusztok!
Gondolom jó páran játszottátok már a NFS World nevû online játékot.
Van benne ugyebár a juggernaut, amely egy védõburkot képez a kocsi körül,
amely ezáltal fennakadás nélkül áttöri a rendõri sorfalat vagy a többi játékost
nagyobb erõsséggel bökheti arrébb. Innen az ötletem.
Nyomsz egy \"N\" gombot és az autó elején megjelenik egy faltörõ szerûség.
10 másodperc után a törõ eltûnik.
Az autókat, a táblákat és a villanyoszlopokat a saját kocsid sérülése nélkül vághatod haza.
(Nem túl esztétikus,ezért V1.0).
[bug]:
- nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
- egyéb bugok észlelését kérem jelezzétek! Köszi!
\"sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 

#include a_samp
     
new jugger[3][MAX_PLAYERS];
     
public OnFilterScriptInit()
{
      print(\"\\n--------------------------------------\");
      print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 :)\");
      print(\"--------------------------------------\\n\");
      return 1;
}
     
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
      if(newkeys & KEY_NO)
      {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
                    {
                            GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0);
                     }
                     if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
                     {
                             SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1);
                             GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0);
                             jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
                             jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
                             jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
                             AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
                             AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
                            AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
                            SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid);
                     }
            }
     }
     return 1;
}
     
public JuggerOff(playerid);
public JuggerOff(playerid)
{
      DestroyObject(jugger[0][playerid]);
      DestroyObject(jugger[1][playerid]);
      DestroyObject(jugger[2][playerid]);
      SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);
}

147
Munkaerő keresése / Zombie Szerver Mappert Keres! (Név nincs tisztázva)
« Dátum: 2013. április 07. - 00:07:14 »
Egy hétvége alatt összerakok szinte bármilyen egyszerûbb modot... Írjatok, ha még szükség van!

148
Segítségkérés / NPC-nek fegyver
« Dátum: 2013. április 07. - 00:03:48 »
Eddig nem sok embernek sikerült megírnia azt a scriptet, hogy egy NPC támadjon... Az egyetlen ember, aki erre képes volt, az most egy zombis szervert futtat, amin a zombik a NPC-k. Javítsatok ki, ha tévedtem :D
Azért hogy ne legyek off, itt egy kis segítség:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerArmedWeapon

149
Segítségkérés / figyelmeztetés
« Dátum: 2013. április 06. - 23:48:01 »
a módban szétírod egyenként a 40 figyelmeztetést, pl:
 
if(warning[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,színkód,\"/engine a motor beindításához\");
warning ++
}
if(warning[playerid] == 2)
{
SendClientMessage(playerid,színkód,\"/enter az épületbe való belépéshez\");
warning ++;
}
if(warning[playerid] == 3)
{
SendClientMessage(playerid,színkód,\"/stats hogy megnézd az adataidat\");
warning ++;
}

 
ha az egyiket kiírta, akkor már csak a következõt fogja. és így a karakter mentésénél csupán egy sort foglal el az egész:
 
pInfo[playerid][pwarning] = 1

150
Segítségkérés / figyelmeztetés
« Dátum: 2013. április 06. - 23:33:06 »
inkább nyomass neki egy regisztrációs rendszert és akkor oda beírod neki:
 

if(warning[playerid] == 1)//lekérjük, hogy most hanyadik figyelmeztetése van
{
SendClientMessage(playerid,színkód,\"üzenet\");
warning ++; //ez hozzáad egyet a warningokhoz, tehát következõ alkalommal már a következõ üzit fogja látni
}

 
amit te akarsz, az túlbonyolítja a játékot. belegondoltál abba, hogy ha lesz 200 játékosod, akkor mind a 200 nevet átfutja majd azért az egyért, akinek épp kéne küldeni az üzenetet?

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal