Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - curvemaster

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 28
136
Függvények / GetVehicleComponentType(component)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 00:04:48 »
Lekérdezzük, hogy milyen típusú a komponens azonosítója.
Paraméterek:
(component)
component   A komponens azonosító, amit ellenõrzünk.
Érték: A komponens slot azonosítója a komponenshez (újabb értelmes mondat.. ;D )
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext,\"/nitro\",true))
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem ülsz autóban!\");
        if(GetVehicleComponentInSlot(GetPlayerVehicleID(playerid),GetVehicleComponentType(1010)) != 1010)
        {
            AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010);
            PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

137
Függvények / GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, slot)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 00:01:49 »
Lekéri egy bizonyos jármûnek egy telepített komponensét egy slotból.
Paraméterek:
(vehicleid, slot)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amitõl lekérjük a komponenst.
slot   A komponens slot, amibõl lekérjük a komponenseket. (Ugye milyen értelmes mondat? ;D )
Érték: A komponens azonosítója, amelyik slotból lekértük.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/spoilerem\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new component;
        component = GetVehicleComponentInSlot(GetPlayerVehicleID(playerid), CARMODTYPE_SPOILER);
        if (component == 1049)
        {
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Neked Alien típusú spoilered van az Elegy-en!\");
        }
    }
}[/pawn]

138
Függvények / GetPlayerSurfingVehicleID(playerid)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:56:41 »
Lekéri annak a jármûnek az azonosítóját, amin egy megadott játékos \"szörföl\".
Paraméterek:
(playerid)
playerid   Az a játékos azonosító, akitõl lekérjük, hogy melyik azonosítójú jármûn szörföl.
Annak a jármûnek az azonosítóját adja vissza, amin a megadott játékos szörföl. Ha a játékos nem szörföl, vagy nincs sofõre a jármûnek, az érték ismeretlen lesz.
Példa:
[pawn]new surf = GetPlayerSurfingVehicleID(playerid);
if(surf == INVALID_VEHICLE_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem szörfölsz.\");[/pawn]

139
Függvények / ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjobid)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:52:46 »
Ez a funkció lehetõvé teszi, hogy fényezést tegyünk egy bizonyos jármûre. Általában 3 fényezés létezik: 0, 1 és a 2, de a 0-5-ig lévõ fényezések mûködnek.
Paraméterek:
(vehicleid, paintjobid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek a fényezését cseréljük.
paintjobid    Az a fényezési azonosító, amit használunk. A 0 és a nem használt azonosítók törlik a jelenlegi fényezést.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 2);[/pawn]

140
Függvények / IsValidPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:46:53 »
Ellenõrzi az adott játékosnál, hogy létezik-e az object.
Paraméterek:
(playerid, objectid)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, amelyiket érvényesítjük.
1 értéket ad, ha az object létezik, 0-t, ha nem.
Példa:
[pawn]if(IsValidPlayerObject(playerid, objectid)) DestroyPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn]

141
Ezzel a funkcióval lehet objecteket mozgatni egy bizonyos játékos számára.
Paraméterek:
(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, amit mozgatni kell.
Float:X   Az új X koordináta.
Float:Y   Az új Y koordináta.
Float:Z   Az új Z koordináta.
Float:Speed   A sebesség, amivel mozog az object.
Ez funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]MovePlayerObject( playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 10 );[/pawn]

142
Függvények / SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:45:18 »
Ez a funkció egy megadott játékosnak egy megadott objectnek a pozícióját állítja be.
 

Paraméterek:

(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, aminek a pozícióját szeretnénk megadni.
Float:X   Az object X koordinátája, ahova rakjuk.
Float:Y   Az object Y koordinátája, ahova rakjuk.
Float:Z   Az object Z koordinátája, ahova rakjuk.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]
SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400);[/pawn]

143
Függvények / StopPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:44:06 »
Megállít egy bizonyos játékosnak egy bizonyos objectet.
 

Paraméterek:

(playerid, objectid)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az object azonosító, amit meg szeretnénk állítani.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]StopPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn]

144
Elforgat egy bizonyos objectet minden irányban.
Paraméterek:
(playerid, objectid, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, amit forgatni szeretnénk.
Float:RotX   Az X rotáció.
Float:RotY   Az Y rotáció.
Float:RotZ   A Z rotáció.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.


Példa:
[pawn]SetPlayerObjectRot( playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ );[/pawn]

145
Függvények / GetVehicleModel(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:42:20 »
Ezzel a funkcióval egy jármû modell azonosítóját kérhetjük le.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Annak a jármûnek az azonosítója, aminek lekérje a modell azonosítóját.
 

A megadott jármû modell azonosítóját adja vissza. Ha a jármû nem létezik, 0 értéket ad.

Példa:
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid,vehicleid,ispassenger)
{
    if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // 411 az infernus azonosítója
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Szép Infernus!\");
    }
    return 1;
}[/pawn]

146
Függvények / GetVehicleHealth(vehicleid, Float:health)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:40:14 »
Lekéri egy bizonyos jármû életét.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:health)
vehicleid   A kocsi azonosítója.
&Float:health   A változó, amibe tárolja a jármû életét.
 

A funkció nem ad vissza semmilyen értéket. A jármû élete a megadott változóban tárolódik.

Példa:
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/javít\", true) == 0)
{
    new Float:health;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);
    if(health >500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A jármû túl jó állapotban van!\");
    SetVehicleHealth(veh,1000);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Megjavítva!\");
}[/pawn]

147
Függvények / GetVehicleTrailer(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:39:03 »
Lekéri egy megadott vontatott jármû azonosítóját.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   A jármû azonosítója, akinek a vontatott jármûvének az azonosítóját kérjük le.
Ez a funkció a vontatott jármû azonosítójának értékét adja vissza, ha nincs vontatott jármû, az érték 0 lesz.
Példa:
[pawn]if(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid))) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg vontatsz egy autót.\");
else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg nem vontatsz autót.\");[/pawn]

148
Függvények / IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:35:55 »
Ellenõrzi, hogy egy megadott jármûnek van-e utánfutó jármûve.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit ellenõrizzünk, hogy van-e utánfutó jármûve.
Ez a funkció 1 értéket ad, ha a jármûnek van utánfutó jármûve, ha nincs, akkor 0 értéket ad.
Példa:
[pawn]if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
    printf(\"Jármû %i-nek van utánfutó jármûve!\",vehicleid);
}[/pawn]

149
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:13:38 »
Minecraft szerver hányas verzión fut? Vagy él még? :D

150
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 22:51:44 »
Idézetet írta: Roni date=1316378870\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Hoppá!
Az OnPlayerTakeDamage funkció az Aranha-ba volt \"tervezett\" funkció.  ???
 
Az mi az az Aranha? :D
 
[/quote]
Remélem ennyi elég: http://sampforum.hu/index.php?topic=10081.0
 
[/quote]
Most már értem. :)  :angel:

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 28
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal