Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Függvények / GetVehicleComponentType(component)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 00:04:48 »
Lekérdezzük, hogy milyen típusú a komponens azonosítója.
Paraméterek: (component) component A komponens azonosító, amit ellenõrzünk. Érték: A komponens slot azonosítója a komponenshez (újabb értelmes mondat.. ) Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext,\"/nitro\",true)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem ülsz autóban!\"); if(GetVehicleComponentInSlot(GetPlayerVehicleID(playerid),GetVehicleComponentType(1010)) != 1010) { AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010); PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0); } return 1; } return 0; }[/pawn] 137
Függvények / GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, slot)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 00:01:49 »
Lekéri egy bizonyos jármûnek egy telepített komponensét egy slotból.
Paraméterek: (vehicleid, slot) vehicleid Az a jármû azonosító, amitõl lekérjük a komponenst. slot A komponens slot, amibõl lekérjük a komponenseket. (Ugye milyen értelmes mondat? ) Érték: A komponens azonosítója, amelyik slotból lekértük. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp(\"/spoilerem\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new component; component = GetVehicleComponentInSlot(GetPlayerVehicleID(playerid), CARMODTYPE_SPOILER); if (component == 1049) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Neked Alien típusú spoilered van az Elegy-en!\"); } } }[/pawn] 138
Függvények / GetPlayerSurfingVehicleID(playerid)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:56:41 »
Lekéri annak a jármûnek az azonosítóját, amin egy megadott játékos \"szörföl\".
Paraméterek: (playerid) playerid Az a játékos azonosító, akitõl lekérjük, hogy melyik azonosítójú jármûn szörföl. Annak a jármûnek az azonosítóját adja vissza, amin a megadott játékos szörföl. Ha a játékos nem szörföl, vagy nincs sofõre a jármûnek, az érték ismeretlen lesz. Példa: [pawn]new surf = GetPlayerSurfingVehicleID(playerid); if(surf == INVALID_VEHICLE_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem szörfölsz.\");[/pawn] 139
Függvények / ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjobid)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:52:46 »
Ez a funkció lehetõvé teszi, hogy fényezést tegyünk egy bizonyos jármûre. Általában 3 fényezés létezik: 0, 1 és a 2, de a 0-5-ig lévõ fényezések mûködnek.
Paraméterek: (vehicleid, paintjobid) vehicleid Az a jármû azonosító, aminek a fényezését cseréljük. paintjobid Az a fényezési azonosító, amit használunk. A 0 és a nem használt azonosítók törlik a jelenlegi fényezést. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 2);[/pawn] 140
Függvények / IsValidPlayerObject(playerid, objectid)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:46:53 »
Ellenõrzi az adott játékosnál, hogy létezik-e az object.
Paraméterek: (playerid, objectid) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, amelyiket érvényesítjük. 1 értéket ad, ha az object létezik, 0-t, ha nem. Példa: [pawn]if(IsValidPlayerObject(playerid, objectid)) DestroyPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn] 141
Függvények / MovePlayerObject(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:46:15 »
Ezzel a funkcióval lehet objecteket mozgatni egy bizonyos játékos számára.
Paraméterek: (playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, amit mozgatni kell. Float:X Az új X koordináta. Float:Y Az új Y koordináta. Float:Z Az új Z koordináta. Float:Speed A sebesség, amivel mozog az object. Ez funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]MovePlayerObject( playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 10 );[/pawn] 142
Függvények / SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:45:18 »
Ez a funkció egy megadott játékosnak egy megadott objectnek a pozícióját állítja be.
Paraméterek: (playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, aminek a pozícióját szeretnénk megadni. Float:X Az object X koordinátája, ahova rakjuk. Float:Y Az object Y koordinátája, ahova rakjuk. Float:Z Az object Z koordinátája, ahova rakjuk. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn] SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400);[/pawn] 143
Függvények / StopPlayerObject(playerid, objectid)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:44:06 »
Megállít egy bizonyos játékosnak egy bizonyos objectet.
Paraméterek: (playerid, objectid) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az object azonosító, amit meg szeretnénk állítani. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]StopPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn] 144
Függvények / SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:43:26 »
Elforgat egy bizonyos objectet minden irányban.
Paraméterek: (playerid, objectid, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, amit forgatni szeretnénk. Float:RotX Az X rotáció. Float:RotY Az Y rotáció. Float:RotZ A Z rotáció. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]SetPlayerObjectRot( playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ );[/pawn] 145
Függvények / GetVehicleModel(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:42:20 »
Ezzel a funkcióval egy jármû modell azonosítóját kérhetjük le.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Annak a jármûnek az azonosítója, aminek lekérje a modell azonosítóját. A megadott jármû modell azonosítóját adja vissza. Ha a jármû nem létezik, 0 értéket ad. Példa: [pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid,vehicleid,ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // 411 az infernus azonosítója { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Szép Infernus!\"); } return 1; }[/pawn] 146
Függvények / GetVehicleHealth(vehicleid, Float:health)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:40:14 »
Lekéri egy bizonyos jármû életét.
Paraméterek: (vehicleid, &Float:health) vehicleid A kocsi azonosítója. &Float:health A változó, amibe tárolja a jármû életét. A funkció nem ad vissza semmilyen értéket. A jármû élete a megadott változóban tárolódik. Példa: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/javít\", true) == 0) { new Float:health; new veh; veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(veh, health); if(health >500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A jármû túl jó állapotban van!\"); SetVehicleHealth(veh,1000); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Megjavítva!\"); }[/pawn] 147
Függvények / GetVehicleTrailer(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:39:03 »
Lekéri egy megadott vontatott jármû azonosítóját.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid A jármû azonosítója, akinek a vontatott jármûvének az azonosítóját kérjük le. Ez a funkció a vontatott jármû azonosítójának értékét adja vissza, ha nincs vontatott jármû, az érték 0 lesz. Példa: [pawn]if(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid))) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg vontatsz egy autót.\"); else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg nem vontatsz autót.\");[/pawn] 148
Függvények / IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:35:55 »
Ellenõrzi, hogy egy megadott jármûnek van-e utánfutó jármûve.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Az a jármû azonosító, amit ellenõrizzünk, hogy van-e utánfutó jármûve. Ez a funkció 1 értéket ad, ha a jármûnek van utánfutó jármûve, ha nincs, akkor 0 értéket ad. Példa: [pawn]if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { printf(\"Jármû %i-nek van utánfutó jármûve!\",vehicleid); }[/pawn] 149
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~« Dátum: 2011. szeptember 18. - 23:13:38 »
Minecraft szerver hányas verzión fut? Vagy él még?
150
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 22:51:44 »Idézetet írta: Roni date=1316378870\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
|