Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - mauladam

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
136
Segítségkérés / Új projekt
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 10:26:37 »
Köszi!
Am a stock az sima feketével van irva nem?
Ezeket am fejbõl irtad?

137
Segítségkérés / Új projekt
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 10:10:13 »
Sziasztok!
Új projektbe kezdek, de nem tudom, hol találhatom meg azokat a szkriptelésben használt  \"kulcsszavakat\", amiket más szinekkel kell írni.
Tehát például, a static, public ezeket kékkel, stb...
Ezekben kérném a segítségeteket!
Elõre is köszönöm. :)

138
Segítségkérés / Bug
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 08:24:54 »
Köszönöm hogy töröltétek Armani HSZ-ét, ha ti voltatok!

139
Leírások/Útmutatók / [TuT]Egyszerû AFK szkript készítése
« Dátum: 2011. augusztus 02. - 13:42:55 »
Ja bocs-bocs, azt hittem arra gondol hogy nincs params[]. :)

140
Leírások/Útmutatók / [TuT]Egyszerû AFK szkript készítése
« Dátum: 2011. augusztus 02. - 13:34:25 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1312267048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10094\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:D
Elég csak átfutni gondolatban a kódot és hamar rá lehet jönni mikor csatlakozok a szerverre ez a változó
[pawn]
public OnPlayerConnect(playerid)
{
AFK[playerid] = true;
return 1;
}
[/pawn]
Ezt elírtam.... sajnos.

Nem kötekedés,de
 
CMD:akf(playerid)[/quote]
 
[/quote]
Ezzel mi a baj? Nem használtam paramétereket, így nem kell a params[].

141
Leírások/Útmutatók / [TuT]Egyszerû AFK szkript készítése
« Dátum: 2011. augusztus 02. - 06:57:55 »
Sziasztok!
Megérkezett az elsõ tutorialom. :)
Mint ahogy a téma nevén is látszik azt fogom megmutatni, hogyan készíthettek egy egyszerû AFK filterszkriptet!
Kommentekbe mindent leírok.
[pawn]//Elõször is ágyazzuk be a szükséges fájlokat:
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
//Hozzunk létre egy bool tipusú változót az összes játékosnak:
new bool:AFK[MAX_PLAYERS];
//Most következik, hogy ha egy játékos feljön a szerverre, ílletve kilép, false-ra, azaz hamisra állítjuk neki az AFK változóját:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
AFK[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
AFK[playerid] = false;
return 1;
}
//Most pedig írjuk meg a parancsot:
CMD:afk(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], str[32];
//Ha a játékos AFK változójának értéke false, azaz hamis:
if(AFK[playerid] == false)
{
   AFK[playerid] = true;   //Átállítjuk a játékos AFK változóját igazra.
   SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); //Áttesszük másik virtuális világba.
   GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);  //Lekérdezzük a nevét.
   format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);    //Megformázzuk az str változót.
   SetPlayerName(playerid, str);   //Átállítjuk a játékos nevét.
   TogglePlayerControllable(playerid, false);  //Megfagyasszuk a játékost.
}
//Ha a játékos AFK változójának értéke true, azaz igaz:
else if(AFK[playerid] == true)
{
    AFK[playerid] = false;  //Átállítjuk a játékos AFK változóját hamisra.
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); //Visszaállítjuk az alap virtuális világba.
    GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);  //Lekérdezzük a nevét.
    strdel(nev, 0, 5);  //Kitöröljük a nev változóból ezt: [AFK].
    SetPlayerName(playerid, nev);   //Visszaállítjuk nevét.
    TogglePlayerControllable(playerid, true);   //Haggyuk hogy mozogjon újra.
}
return 1;   //Visszatérés
}[/pawn]
Remélem valakinek jól jött :)
Ja, és minden kérést/kérdést írjatok ide!

142
Szkript kérések / checkpoint parancs
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 23:24:34 »
[pawn]new Float:Fegyverboltok[2][3]={         //2 a sorok száma, 3 a sorok értékeinek száma.
{2204.9468, 1986.2877, 16.7380},    //x,y,z - 1. vásárlási hely koordinátái. (ird át!)
{2224.6557, 2467.4673, 12.3415}      //x,y,z - 2. vásárlási hely koordinátái (ird át!).
//Ugyanígy folytathatod ha több vásárlási hely kell. (utolsó után ne rakj vesszõt!)
};
CMD:buy(playerid)
{
for(new i; i<2; i++){    //írd át a 2-est annyira, amennyi vásárlási helyet akarsz!
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, Fegyverboltok
  • , Fegyverboltok[1], Fegyverboltok[2])) continue; //ezt ne bántsd


    {


        if(gTeam[playerid] == TEAM_KATONA)


        {


            ShowPlayerDialog(playerid,04041,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}Fegyver bolt -Humans-\",\"Desert Eagle ($5000)\\nColt 45. ($2000)\\nMP5-K MG ($5000)\\nM4 ($10000)\\nAK-47 ($9000)\\nSpas12 Shotgun ($10000)\\nTec-9 ($4000)\",\"Accept\",\"Cancel\");


        }


        else(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)


        {


            SendClientMessage(playerid,ADMIN_RED,\"HIBA: Te egy civil vagy!Nem értesz az ilyen fegyverekhez!\");


        }


    }


    else


    {


      SendClientMessage(playerid, ADMIN_RED, \"Nem vagy fegyverboltnál, ha tudni szeretnéd hol vannak: /fegyverboltok\");


    }


}


return 1;


}


CMD:fegyverboltok(playerid)


{


new x = -1;


for(new i; i<2; i++){ //írd át a 2-est annyira, amennyi vásárlóhelyet akarsz!


    SetPlayerMapIcon(playerid, x+1, Fegyverboltok
  • , Fegyverboltok[1], Fegyverboltok[2], 6, 1, 0);


}


return 1;


}[/pawn]


Lehet hogy így jó lesz. (Csak tipp).


EDIT: Módosítottam, próbáld így.

143
Szkript kérések / [FS]kérésem
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:43:01 »
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bug\", true)==0){
   if(!fexist(\"bug.txt\")) return SendClientMessage(playerid,red,\"Nincs jegyzet fájl! Próbáld meg késöbb!\");
   ShowPlayerDialog(playerid,bugdialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\"BUG/Hibák jelentése\", \"Kérlek írd le a problémát:\", \"Elküld\", \"Mégse\");
   return 1;
}
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Unknown command helyett ezt írja ki.\");
}[/pawn]
Tessék. + jöhet :)

144
Szkript kérések / [FS]kérésem
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:24:15 »
Igen így is lehet. :)
Ha változót akarsz használni a szövegben, akkor úgy kell ahogy Arnold_Alexander írta.

145
Szkript kérések / [FS]kérésem
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:12:22 »
Akkor igen.  :D

146
Szkript kérések / [FS]kérésem
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:11:19 »
Nem teszteltem, de így jónak kell lennie. Teszteld. :)

147
Szkript kérések / [FS]kérésem
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:07:27 »
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      //ide jönnek a parancsok
      return SendClientMessage(playerid, szin, \"Üzenet unknown command helyett!\");
}[/pawn]
Elv. így jónak kell lennie.
Amúgy annyi hogy a 0 helyett SendClientMessage függvénnyel kell visszatérni.
+ jöhet, ha jó.

148
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rcon security
« Dátum: 2011. július 31. - 02:55:22 »
Nekem tetszik, Grat! :)

149
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin-Kocsi Bázis[LV]
« Dátum: 2011. július 31. - 02:46:13 »
Azért, mert más munkáját szólod le!
Kritikát lehet írni, de ez nem azt jelenti, hogy ilyeneket írhatsz hogy sz*r, mert nem biztos, hogy te megtudnád csinálni ezt, akár milyen kis dolog is.

150
RP/RPG kérések / Dini hiba
« Dátum: 2011. július 31. - 02:35:27 »
Csõ! :)
próbáld meg, hogy ezt:
[pawn]if(dini_Get(file, \"Rang\") == \"Nincs\")[/pawn]
kicseréled erre:
if(strcmp(dini_Get(file, \"Rang\"), \"Nincs\", true, != 0))

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal