Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Zippanto
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
136
« Dátum: 2016. február 28. - 18:08:06 »
hiába írok be objekt id-t nem megy. kiadja a Használat: stb...
137
« Dátum: 2016. február 28. - 17:57:52 »
így nem megy.
138
« Dátum: 2016. február 28. - 17:51:01 »
Mármint akkor mit írtam el?
139
« Dátum: 2016. február 28. - 16:43:34 »
CMD:obj(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 4) { new parameter[64]; if(sscanf(params, \"s[64]{}\",parameter)) return SCM(playerid,WHITE,\"(( Használat: /obj(ect) [tipus] [id] ))\"), SCM(playerid,WHITE,\"(( Típusok: uj, torol ))\"); { if(egyezik(parameter,\"uj\")) { new obj,Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(sscanf(params,\"{s[64]}d\",obj)) return SCM(playerid,WHITE,\"(( Használat: /obj(ect) [uj] [objektid] ))\"); { new objid = CreateDynamicObject(obj,x,y+5,z+1,0,0,0); EditDynamicObject(playerid,objid); } } else if(egyezik(parameter,\"torol\")) { new delid; if(sscanf(params,\"{s[64]}d\",delid)) return SCM(playerid,WHITE,\"(( Használat: /obj(ect) [torol] [id] ))\"); { new file[32]; format(file,sizeof(file),\"/Objektek/%d.ini\",delid); if(fexist(file)) { dini_Remove(file); SFM(playerid,GREEN,\"(( Töröltél egy objektet! [%d] ))\",delid); return 1; } if(!fexist(file)) { SCM(playerid,ORANGE,\"(( Nincs ilyen objekt! ))\"); return 1; } } } } } } return 1; }
140
« Dátum: 2016. február 28. - 13:02:54 »
Amikor lerakom akkor jó, de mikor resizem akkor már nem (a fájlba rossz id-t ment le)
141
« Dátum: 2016. február 27. - 19:43:42 »
1. Azt majd megpróbálom, de szerintem menni fog. Amúgy fontos, hogy ott legyen a player, mert úgy tölt be az adott hely. (map,kocsik stb..) 2. Tökéletesen működik. 3. public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) { if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { new string[56]; getdate(ev,honap,nap); gettime(ora,perc,masodperc); format(string,sizeof(string),\"%d-%d-%d_%d:%d:%d\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc); new objid = UjObjectID(); ObjectInfo[objid][ObjVan] = 1; ObjectInfo[objid][ObjModel] = objectid; ObjectInfo[objid][ObjPosX] = x; ObjectInfo[objid][ObjPosY] = y; ObjectInfo[objid][ObjPosZ] = z; ObjectInfo[objid][ObjRotRX] = rx; ObjectInfo[objid][ObjRotRY] = ry; ObjectInfo[objid][ObjRotRZ] = rz; ObjectInfo[objid][ObjDatum] = string; ObjectInfo[objid][ObjKeszitette] = pname(playerid); new file[32]; format(file,sizeof(file),\"/Objektek/%d.ini\",objid); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"ObjVan\",1); dini_IntSet(file,\"ObjModel\",objectid); dini_FloatSet(file,\"ObjPosX\",ObjectInfo[objid][ObjPosX]); dini_FloatSet(file,\"ObjPosY\",ObjectInfo[objid][ObjPosY]); dini_FloatSet(file,\"ObjPosZ\",ObjectInfo[objid][ObjPosZ]); dini_FloatSet(file,\"ObjRotRX\",ObjectInfo[objid][ObjRotRX]); dini_FloatSet(file,\"ObjRotRY\",ObjectInfo[objid][ObjRotRY]); dini_FloatSet(file,\"ObjRotRZ\",ObjectInfo[objid][ObjRotRZ]); dini_Set(file,\"ObjDatum\",ObjectInfo[objid][ObjDatum]); dini_Set(file,\"ObjKeszitette\",pname(playerid)); } } }
142
« Dátum: 2016. február 23. - 16:44:26 »
Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet eltüntetni az adott playert virtualworld , interior állítás nélkül, láttam már szervereken. Illetve ez miért rossz? Valamiért nem történik semmi ha lenyomom if(newkeys == KEY_UP) A másik problémám viszont ezzel lenne. public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) az objectid vlmiért teljesen más, beírtam a parancsnál h 978 és 1106-ot ad ki a fájlban.
143
« Dátum: 2016. február 17. - 06:29:24 »
ha seprűvel kergetek akkor nem eszem észre, pedig direkt sokszor átnéztem! Köszi szépen a segítséget!! :thumbsup:
144
« Dátum: 2016. február 16. - 20:37:26 »
Sziasztok, megírtam egy InGame 3dtextlabel készítőt de nem tölti be a szerver indításkor. stock LoadLabel() { for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++) { new file[32]; new color; format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx); if(fexist(file)) { LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\"); LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\"); LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelPosX\"); LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosY\"); LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\"); LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\"); LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\"); LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\"); switch(LabelInfo[idx][LabelColor]) { case 0: color = GREEN; case 1: color = YELLOW; case 2: color = RED; } Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0); } } return 1; }
145
« Dátum: 2016. február 16. - 20:35:37 »
error megoldva
146
« Dátum: 2016. február 14. - 15:23:16 »
147
« Dátum: 2016. február 14. - 13:06:41 »
Hali! Mi a probléma ezzel? error 047: array sizes do not match, or destination array is too small stock LoadLabel() { for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++) { new file[32]; new color; format(file, sizeof(file), \"/3DTextLabel/%d.ini\", idx); if(fexist(file)) { LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\"); LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\"); LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelPosX\"); LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosY\"); LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\"); LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\"); LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\"); switch(LabelInfo[idx][LabelColor]) { case 0: color = GREEN; case 1: color = YELLOW; case 2: color = RED; } Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0); LabelInfo[idx][LabelVan] = 1; } } return 1; }
148
« Dátum: 2016. február 06. - 15:05:22 »
Mükszik! Köszi szépen a segítséget!! :thumbsup: Megoldva
149
« Dátum: 2016. február 06. - 13:50:15 »
Hali, elkezdtem írni egy anticheat rendszert és ugye a timernek 2 mp-ként kéne lefutni de nem történik semmi, mikor 100 felett van az életem! Fent a mód elején: #define MAX_ARMOUR 100 #define MAX_HEALTH 100 forward KetMasodpercesTimer(playerid); new Timers[10]; OnGameModeInit() alatt Timers[3] = SetTimer(\"KetMasodpercesTimer\",2000,true); Mód eleje fele. public KetMasodpercesTimer(playerid) { new string[126]; //HP,AP new Float:hp,Float:ap; GetPlayerHealth(playerid,hp); GetPlayerArmour(playerid,ap); if(hp > MAX_HEALTH) { format(string,sizeof(string),\"Anti-Cheat: {ffff00}Kirugtuk \'%s\'-t. Indok: HP cheat(%f)\",nev,hp); SendAdminMessage(RED,string); format(logstring,sizeof(logstring),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] %s bannolva lett a rendszer által! Indok: HP cheat(%f)\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,nev,hp); SzerverLog(logstring); SendClientMessage(playerid,DARKRED,\"(( Bannolva lettél a szerverről! Indok: HP cheat ))\"); Kibannol(playerid); } if(ap > MAX_ARMOUR) { format(string,sizeof(string),\"Anti-Cheat: {ffff00}Kirugtuk \'%s\'-t. Indok: AP cheat(%f)\",nev,ap); SendAdminMessage(RED,string); format(logstring,sizeof(logstring),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] %s bannolva lett a rendszer által! Indok: AP cheat(%f)\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,nev,ap); SzerverLog(logstring); SendClientMessage(playerid,DARKRED,\"(( Bannolva lettél a szerverről! Indok: AP cheat ))\"); Kibannol(playerid); } //AirBreak if(Logged[playerid] == 1 || Logged[playerid] == 0) { if(GetPlayerSpeed(playerid) >= 4) { if(Speedboost[playerid] == 0) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(z >= 130 && z <= 900) { format(string,sizeof(string),\"Anti-Cheat: {ffff00}Kirugtuk \'%s\'-t. Indok: s0beit\", nev); SendAdminMessage(RED,string); SendClientMessage(playerid,DARKRED,\"(( Bannolva lettél a szerverről! Indok: s0beit ))\"); Kibannol(playerid); } } } } }
150
« Dátum: 2016. február 06. - 09:16:55 »
Ohh... most tökéletes! Köszi szépen! :thumbsup: :thumbsup: Megoldva!
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
|