Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 135
1321
Pluginok és Programok / MD5 Hash
« Dátum: 2012. január 30. - 18:15:45 »
Általában jelszavak titkosítására/titkosításra használják.

1322
Pluginok és Programok / MD5 Hash
« Dátum: 2012. január 30. - 17:08:56 »
MD5 Hash
 
Üdv készítettem számotokra egy MD5 hash plugint! Használata igen egyszerû.
Készítõ: DrAkE
Verzió: 1.0.0.0
Program: Microsoft Visual Studio 2010 Professional
Figyelem! Ha a plugin nem menne akkor .NET Framework 4.0 letöltése kötelezõ!
Használata:
[pawn]native MD5_Hash(tarolo[ ], const szoveg[ ], hossz = sizeof(tarolo));[/pawn]
 

new teszt[HASH_LENGHT];
MD5_Hash(teszt, \"szoveg\");

 
Majd kiiratjuk:
 
print(teszt);

 
És az alábbi dolgot fogja kiadni:
 
f8048b424496a23885767471f23731af

 
Letöltés:
 

1323
Drift / Test [Drift/MAX ANGLE]
« Dátum: 2012. január 29. - 20:35:11 »
Idézetet írta: Nikolaev  シ date=1327864723\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16262\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép handlinges drift. :D
 
Te most tudatlan vagy, vagy csak egyszerûen trollkodsz?

1324
Drift / Test [Drift/MAX ANGLE]
« Dátum: 2012. január 29. - 18:02:50 »
Csináltam egy kis videót. Tudom nem a legszebb, legcsicsásabb. Zene nincs rajta. Ez amolyan \"teszt videó\" :D
 

1325
Off Telep / Szevasztok..
« Dátum: 2012. január 29. - 17:58:50 »
Hát James_Raynor alapjáraton is mindenkibe beleköt sajnos. A saját igazát adja mindig.

1326
Képek és Videók / GTA IV San Andreas San Fierro
« Dátum: 2012. január 29. - 09:19:31 »
1327
Segítségkérés / /Me autó üzenet
« Dátum: 2012. január 28. - 14:51:31 »
Idézetet írta: killse date=1327754170\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16204\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Csináltam egy egyszerû kis kódot aminek nem tudom mi a baja a lényege ha a kocsi hp.ja lemegy akkor kap a játékos egy üzenetet
A kód:[pawn]// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new bool:MessageSent[MAX_PLAYERS];
new VHP[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLES] = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don&#039;t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
MessageSent[playerid] = false;
SetTimerEx(\"VehHP\",1000,1,\"i\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text&#91;])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#91;])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd&#91;])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip&#91;], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext&#91;])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
forward VehHP(playerid);
public VehHP(playerid)
{
new hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
VHP[playerid][vehid] = hp;
SetTimerEx(\"VehHP2\",500,1,\"i\",playerid);
return 1;
}
forward VehHP2(playerid);
public VehHP2(playerid)
{
new hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
if(hp < VHP[playerid][vehid] && MessageSent[playerid] == false)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ütköztél!Ilyenkor használd a /me parancsot[PL:/me beveri a fejét de nem lesz komolyabb baja]\");
MessageSent[playerid] = true;
}
else return 0;
return 1;
}[/pawn]
Az erorrok:
[pawn]C:\\Users\\Rendszergazda\\Documents\\EZ A PANWO MENTÉSEK\\me.pwn(57) : error 017: undefined symbol \"MessageSent\"
C:\\Users\\Rendszergazda\\Documents\\EZ A PANWO MENTÉSEK\\me.pwn(57) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Rendszergazda\\Documents\\EZ A PANWO MENTÉSEK\\me.pwn(57) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\Rendszergazda\\Documents\\EZ A PANWO MENTÉSEK\\me.pwn(57) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Rendszergazda\\Documents\\EZ A PANWO MENTÉSEK\\me.pwn(57) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
[/pawn]
Mi a gáz nem vágom :)
 
Ahhoz képest hogy \"Scripter-Haladó&Mapper\" (haladó scripter?!) vagy elég bamba vagy. Inkább a te szinted a kezdõ.
 

#include <a_samp>
new bool:MessageSent[MAX_PLAYERS];
new Float:VHP[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLES];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
MessageSent[playerid] = false;
SetTimerEx(\"VehHP\",1000,1,\"i\",playerid);
return 1;
}
forward VehHP(playerid);
public VehHP(playerid)
{
new Float:hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
VHP[playerid][vehid] = hp;
SetTimerEx(\"VehHP2\",500,1,\"i\",playerid);
return 1;
}
forward VehHP2(playerid);
public VehHP2(playerid)
{
new Float:hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
if(hp < VHP[playerid][vehid] && MessageSent[playerid] == false)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ütköztél!Ilyenkor használd a /me parancsot[PL:/me beveri a fejét de nem lesz komolyabb baja]\");
MessageSent[playerid] = true;
}
else return 0;
return 1;
}

1328
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetCommandParams
« Dátum: 2012. január 28. - 12:29:01 »
GetCommandParams
 
Üdvözöllek titeket. Ma egy egyszerû, ám nagyszerû függvényt akarok nektek bemutatni. Ha nincs kedvetek áttérni parancs feldolgozó függvénykönyvtárakra, és szeretnél maradni a régi és könnyû parancsoknál akkor ezt neked találták ki! A neve GetCommandParams. Ennek a segítségével könnyen feldarabolhatod az OnPlayerCommandTextben meghívott parancsokat. Használata igen egyszerû:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
GetCommandParams(cmdtext);
if(!strcmp(funcname, \"/tesztparancs\", false))
{
    print(par);
    return 1;
}
return 0;
}

 
Amint láthatjátok a parancsot nem a cmdtextben keressük, hanem az ún. \"funcname\" változóban. Ha a bevitt parancsnak van paraméterei akkor azt könnyen fellehet darabolni. A paramétereket a \"par\" nevû változóban tárolja!
Nézzünk egy példát:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
GetCommandParams(cmdtext);
if(!strcmp(funcname, \"/givemoney\", false))
{
new
   penz,
   jatekos,
   string[128];
if(sscanf(par, \"dd\", jatekos, penz)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HASZNÁLAT: /givemoney [játékos id] [pénz]\");
else if(penz <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HIBA: A pénz összeg nem megfelelõ!\");
else if(!IsPlayerConnected(jatekos)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
else
{
   format(string, sizeof(string), \"Sikeresen adtál %d$-t a következõ játékosnak: %dID\", penz, jatekos);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string);
   format(string, sizeof(string), \"Kaptál %d$-t!\", penz);
   SendClientMessage(jatekos, 0xFFFFFF, string);
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Letöltés:
SolidFiles
PasteBin

1329
Segítségkérés / Vki letöltené felrakná a data.hu-ra ide...
« Dátum: 2012. január 28. - 11:48:16 »
Nincs is ilyen oldal.

1330
Segítségkérés / Bug Leáll A SZERVER
« Dátum: 2012. január 28. - 08:15:44 »
PPC_Speedometer/Cameras.ini
                     ^-----------------------MAPPA

1331
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverlekérõ (nem dialogba)
« Dátum: 2012. január 27. - 14:33:30 »
Igazság szerint amik nem kellenek:
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
 
#if defined FILTERSCRIPT
 
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

1332
SA-MP: Szerverfejlesztés / DRCMD - Gyors és egyszerû parancs feldolgozó!
« Dátum: 2012. január 27. - 14:07:23 »
Idézetet írta: Szabina date=1327667156\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16135\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mibõl gondolod hogy gyors? Nem látom az eredményeket, de az biztos hogy egyszerû.
Feleslegesnek találom a függvénykönyvtár ellenõrzését, és az \'endinput\' irányelvet.
Elég lenne ha a_samp.inc függvénykönyvtár alá helyezzük a drcmd-t.
Másrészt ha használni szeretném az OnPlayerCommandText eljárást akkor ALS is kéne.
 
Hát nem tudom hogy vagy vele. De endinput azért kell hogy ne hívják meg kétszer vagy esetleg többször a függvényt. Illetve az OnPlayerCommandText a DRCMD használata mellet továbbra is ugyanúgy szuperál :)
(http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keywords:Directives#.23endinput ha esetleg nem tudnád az endinput jelentését)
Illetve itt a gyorsasága:
\"speedmk.jpg\"
Script:
 

#include <a_samp>
#define DRCMD:%1(%2,%3) \\
forward drcmd_%1(%2,%3); \\
public drcmd_%1(%2,%3)
#define DRCMD_%1(%2,%3) \\
DRCMD:%1(%2,%3)
#define drcmd(%1,%2,%3) \\
DRCMD:%1(%2,%3)
#define CMD:%1(%2,%3) \\
DRCMD:%1(%2,%3)
#define COMMAND:%1(%2,%3) \\
DRCMD:%1(%2,%3)
main() { }
public OnGameModeInit()
{
    #define MAX_TEST (990000)
for(new d; d < 10; ++d) print(\" \");
    new dcmdtest = GetTickCount();
    for(new a; a < MAX_TEST; ++a)
        OnPlayerDraCommandText(0, \"/drcmd teszt\");
    printf(\"# DRCMD in %d\",GetTickCount() - dcmdtest);
    new zcmdtest = GetTickCount();
    for(new a; a < MAX_TEST; ++a)
        OnPlayerCommandText(0, \"/drcmd teszt\");
    printf(\"# ZCMD in %d\",GetTickCount() - zcmdtest);
    return true;
}
forward OnPlayerDraCommandText(playerid, cmdtext[]);
public OnPlayerDraCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new
function[32],
szokozmeddig = -1;
while(++szokozmeddig < strlen(cmdtext)) if((cmdtext[szokozmeddig] == \' \')) break;
strmid(function, cmdtext, 1, szokozmeddig);
format(function, sizeof(function), \"drcmd_%s\", function);
while(cmdtext[szokozmeddig] == \' \') szokozmeddig++;
if(funcidx(function) != -1)
{
if(szokozmeddig == strlen(cmdtext))
{
   return CallLocalFunction(function, \"is\", playerid, \"\\1\");
}
return CallLocalFunction(function, \"is\", playerid, cmdtext[szokozmeddig]);
}
return 0;
}
static
bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#define MAX_FUNC_NAME (32)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
    {
        return 1;
    }
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
}
format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
    while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
if (!cmdtext[pos])
{
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
   return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");
}
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}

 


U.I.: Kijött az 1.2 link fentebb!

1333
SA-MP: Szerverfejlesztés / DRCMD - Gyors és egyszerû parancs feldolgozó!
« Dátum: 2012. január 27. - 12:50:27 »
Idézetet írta: Sramm date=1327664899\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16135\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

DRCMD:tele valami(playerid,params[])

 
ilyet lehet?
 
Szóközt nem hiszem hogy elfogad. Mivel a szóköz utáni szöveget már paraméternek veszi. De sscanf-al szépen fellehet bontani, ahogy azt mutattam a leírásban.
U.I.: Megjelent az 1.1!

1334
SA-MP: Szerverfejlesztés / DRCMD - Gyors és egyszerû parancs feldolgozó!
« Dátum: 2012. január 27. - 12:39:00 »
Idézetet írta: Flash date=1327616785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16135\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez gyorsabb mint a ZCMD? Mert ha igen átírom DRCMD-re! :) :O
 
Körülbelül ugyanolyan gyors :)

1335
SA-MP: Szerverfejlesztés / DRCMD - Gyors és egyszerû parancs feldolgozó!
« Dátum: 2012. január 26. - 23:06:59 »
DRCMD 1.3
 
Leírás
Nos szerintem mindenki ismeri a parancs feldolgozókat. Céljuk minél gyorsabban és a legegyszerûbb módon kezelni a scripterek/játékosok számára a parancsokat. Mivel ez a parancs feldolgozó nem használ összehasonlító elemzéseket, hanem egybõl meghívja a funkciót, ezáltal gyors. Használata igen egyszerû, és könnyedén darabolhatjuk fel a paramétereket!
Használat
Nézzünk elõször is egy könyebb példát:
 

DRCMD:teszt(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Ez egy teszt szöveges üzenet!\");
return 1;
}

 
Egy \"bonyolultabb\" pénzadó kódot:
 

DRCMD:teszt(playerid, params[])
{
new penz, jatekos;
if(sscanf(params, \"dd\", jatekos, penz)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HASZNÁLAT: /givemoney [játékos id] [pénz]\");
else if(penz <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HIBA: A pénz összeg nem megfelelõ!\");
else if(!IsPlayerConnected(jatekos)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
else
{
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen adtál %d$-t a következõ játékosnak: %dID\", penz, jatekos);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string);
format(string, sizeof(string), \"Kaptál %d$-t!\", penz);
SendClientMessage(jatekos, 0xFFFFFF, string);
}
return 1;
}

 
Hivatkozás
Ha netán szeretnél a parancsodhoz \"rövidítést\" használni. Akkor azt megteheted az alábbi módon:
 

DRCMD:te(playerid, params[])
{
return drcmd_teszt(playerid, params[]);
}

 
Szinonimái
Ha leakarod cserélni a mostani parancs feldolgozód (például ZCMD), akkor lehetõséged van ezt könnyen megtenni. Csak fogod kiveszed a ZCMD-t és helyette berakod a DRCMD-t. A DRCMD ugyanis tartalmazza a ZCMD-ben található makrókat, így szinte még csak cserélgetned se kell a dolgokat!
Szinonimái:
 

DRCMD:parancs(playerid, params[])
DRCMD_parancs(playerid, params[])
drcmd(parancs, playerid, params[])
CMD:parancs(playerid, params[])
COMMAND:parancs(playerid, params[])

 
Figyelem
Ha leakarod kérdezni a paraméter hosszúságát, azt ne az strlen függvénnyel tedd, hanem használd az isnull függvényt
 

if(isnull(params))

 
Gyorsasága ZCMD-vel szemben
\"speedmk.jpg\"
Letöltés
1.3:
 

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal