Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 101
1321
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 11:35:14 »
Idézetet írta: papaya date=1347267937\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
miért kellett betölteni az szeptember 2.-i mentést? most elveszett több mint 70.000$-om + skin, kocsi, ház......ami 20 játszott órába került....igy motiváljátok az embereket a játékra? rosszul csináljátok....
 
Látom neked is elsõ a vagyon és utána csak a szerepjáték (már ha tudsz olyat?). Szerintem nem kell felháborodni, oké, hogy dologztál érte, de ez egy RolePlay Szerver itt nem a vagyon kéne legyen az elsõ, hanem a szerepjáték által nyújtott szórakozás és az élmény, mint ahogy máshol is, de az elsõ a vagyon, meg, hogy ultrarajlegyekjajajaj. Amúgy szerintem mindenki vissza kapja az elvesztett dolgait, felesleges ilyenért ide írni.
E:Am, ha jó lenne a gépem folytatnám LL-en az RP-m, de így egy jó ideig nem.  :confused:

1322
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 20:08:04 »
Tehát tisztázzuk, mert sokan nem vágják  :D Az kell neked, hogy beírod pl:   SetPlayerPos(playerid, 1933.5570,-2300.0474,16.2648); és autómatikusan lekérje a poziciót és kiírja, hogy hova teleportált anélkül, hogy te megadnád a poziciót nem? Ha ezt letisztázuk azután lehet tudok segíteni, de kicsit értelmetlen a fogalmazásod.

1323
Köszönöm  ;) Am gondoltam, hogy nem újdonság, de még hivatalos fórumon se láttam vele leírást, így gondoltam megteszem itt, legyen ez az elsõ ezzel.  :)

1324
Helló, erre nem rég bukkantam rá én is, és úgy gondoltam megosztom veletek, nagyon egyszerû megcsinálni és szerintem egész jó kis dolog, na vágjunk is bele.  :) Annyit leszögezek, hogy ehhez precizitás kell, nem lehet össze vissza rakni mindent, formát a formára, különben az egészbõl nem lesz semmi!
Ismertetõ
Szóval van a sampgui-unk ami a SA:MP-ban lévõ Playerlistát, Chatünket és más egyébb dolgunk kinézetéért felel. Ezt nem feltétlen az általános kinézeten kell hagyni, ha fel szeretnénk dobbni kissé a SA:MP-unkat, saját izlésünk szerint módosíthattjuk azt és ezzel új kinézetet addva a MultiPlayerünknek, nos és megmutatom, hogyan is kell ezt áteditelni.
1.Elõször is, keressünk egy nekünk tesztõleges képet, töltsük le vagy keressük ki.Az én képem ez lesz ez lesz: \"width=500http://kepfeltoltes.hu/120907/abstract_0009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
2.Ha megvagyunk vele nyissuk meg a Paint nevü alkalmazásunkba.
3.Ha meg van nyitva a mintaképünk nyissuk meg a sampgui-t is. ( Sampgui.png elérési helye: GTA San Andreas-otok mappája nálam ez pl: C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/sampgui.png de nálatok biztos más helyen van )
4.Keressük ki azt az opciót, hogy \'Méretezés\' , majd állítsuk be a mintaképünknél a hosszúságnak 38-at a magasságnak 35-öt, de ez képfüggõ mi kell kitapasztaljuk, hogy kb mennyi a jó.
5.Ha megvan a kb magasság és szélesség, akkor válasszuk ki azt, hogy \'Körülvágás\' és \'Téglalap alakú körülvágás\', ha megvan ez pontosan vágjuk ki a képet amit szeretnénk betenni
6. Ha kivágtuk akkor kattintsuk a bal felsõ sarokba arra, hogy \'Másolás\'
7.Ha rákattintottunk a másolás opcióra akkor a már megnyitott sampgui-ra kattintsunk és szintén a bal felsõ sarokba megtalálható a \'Beillesztés\' opció, kattintsuk arra, rá, hogy beilleszük a képünket a sampgui-unkba
8. Ha be van illesztve igazítsuk arra a helyre ahova szeretnénk ezt úgy tudjuk megtenni ( ha még mindig körülvágásban van a megnyitásához tartozó dolgokat elhagyhatjuk! ), hogy szintén rákattintunk a \'Körülvágásra\' ---> \'Téglalap alakú körülvágás\' ---> Beillesszük a képet ahhova szeretnénk és befér ---> Ha megvan a téglalap alakú körülvágásnál a kis körülötte megjelenõ \'rácsnál\' lehet állítani a magasságot, ha az aljánál pont középen húzzuk föl vagy esetleg le, és a szélét, ha az eggyik sarkánál húzzuk, ezzel precízen be tudjuk állítani a képet.
9. Ha megvagyunk azokkal a díszitésekkel amiket szeretnénk akkor menjünk fel a bal felsõ sarokra, \'Paint\' ---> \'Save As\' ---> \'PNG Picture\' és mentsük el sampguinkat.
10. Ha ezekkel megvagyunk, menjünk fel egy szerverre és nézzük meg a mûvünket  :D
Megjegyzéseim
1.Nem feltétlen Paintel kell megcsinálni lehet amivel kedvetek van és jobban tudtok bánni, csupán azért csináltam ezzel, mivel mindenkinél megtalálható, és számomra egyszerû a kezelése.
2.Ha valaki nem boldogulna, egy kis turtorial videó hozzá ahonnan én is néztem: 

3. Kész mintákat találtok akkor, ha a googlen beírjátok azt, hogy sampgui.png és Képekre rámentek.
4.Van ahol a paint menüit magyarúl írtam, van ahol angolul, ez azért van, mert a Paintem angol és pár dolgot átfordítottam onnan magyarra.
5. Az enyém kész lett kb 10 perc alatt csináltam meg, ez lett belõle, nem nagy szám: \"width=500http://kepfeltoltes.hu/120907/sampguiminta_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
6.Mivel a gépemet épp cserélik ezért nem tudom a játékba bemutatni, mivel ez a régi gépem nem viszi (16 bit-es játék kifagy legsz*rabb grafikán  :D ), de biztos megy!
Bármi kérdésetek akad ezzel kapcsolatban, hozzászólásban válaszolok, remélem tetszik és segíthettem.  ;)

1325
Segítségkérés / Stunt
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 14:20:30 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/EnableStuntBonusForPlayer
Ez nem nagy valami, de a semminél azért mégis csak több  :D

1326
Segítségkérés / üzenet színe
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 18:51:41 »

new szoveg[128];
new neve[24];
GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
format(szoveg,sizeof(szoveg),\"Megölted %s-t és mivel körözött volt ezért kaptál 5000$-t és 5 Pontot!\",neve);
SendClientMessage(killerid,GetPlayerColor(playerid),szoveg);

 
100%, hogy jó tesztelve volt, ám köszönd meg Bencének, hogy kijavított, mert ha õ nincs én is f***ságokat írok, szóval köszönjük.  ;)

1327
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 18:15:12 »
Helló, nálam, ha feljövök Operaval, Chrome-al, Mozzilával, hiába vagyok elérhetõ a chatnél, mindíg 0-át ír ki létszámnak pl Itt. Nem tudom, hogy nálam van a hiba vagy a böngészõknél, eddig tökéletesen ment az elmúlt 1-2 napban lett ilyen.  :confused:

1328
Függvények / fblockread
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 18:04:24 »
LoL  ??? A példascriptõl kifagy a PAWNO ha le Compilezed, szóval a példascript rosz, csinálok egy másikat, ha otthon leszek ideiglenesen addig bent hagyom ezt.

1329
Függvények / fblockread
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 12:53:05 »
SA:MP Wikin volt, én azt fordítottam le, elméletileg jó kell legyen.  :)

1330
Függvények / fmatch
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 12:33:40 »
fmatch
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy megadunk egy fájlban egy mintát mintát (pl: Kis_Ádám) és ennek a mintának a segítségével megkeresi a fájlban, ha van ilyen nevû illetõ.
Paraméterei
 
 ( name[], const pattern[], index = 0, size = sizeof name ) 

 
name - A string amelyik az eredményt tartja, majd visszatér csomagolt stringként ( csomagolt stringekrõl Itt olvashattok )
const pattern - A minta aminek egyeznie kell. Tartalmazhat helyettesítõ karaktereket
index - A számok a fájlban, abban az esetben, ha több találat van
size - A maximum mérete ( karakterhosszúsága ) a keresett dolog nevének.
Visszatérési érték
A visszatérési érték igaz, ha sikeresen volt az átnézés, hamis, ha sikertelen.
!Megjegyzés:Ez a függvény nem mûködik a jelenlegi SA:MP Verzión ( de ezt régen írták, szerintem 0.3e-n kell mûködjön. )
PéldaScript
 
fmatch(\"énfájlom.txt\", \"Peter_Griffin\", 0);

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fmatch
 

Remélem segíthettem és sokat tanultatok belõle, én igen, olyan dolgokat fedeztem fel, amirõl eddig fogalmam sem volt.  :D Örömmel jelentem a fájlokkal foglalkozó függvények LEZÁRVA!  :thumbsup:
 

Üdv
SnooP

1331
Függvények / fexist
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 12:13:29 »
fexist
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével leellenõrizhetjük, hogy egy adott fájl létezik-e a scriptfiles mappánkban.
Paraméterei
 
 ( const pattern[] ) 

 
pattern[] - A fájlunk neve, amely adott esetben helyettesítõ karakterek ( betûk )
Visszatérési érték
A függvény visszatérési értéke a fájlok száma amelyek megfelelnek a pattern paraméternek.
PéldaScript
 
if(!fexist(\"myfile.txt\")) // Ha létezik a myfile.txt akkor 2 opció van mégpedig --->
{
   print(\"Your file does not exist\"); // Ez a file nem létezik
}
else // Vagy
{
   // Ha megnyitottad és nem létezik a szerver automatikusan kreáll eggyet
   new File:fhandle = fopen(\"myfile.txt\",io_append); // Tehát létrehozzuk az fhandle fájlt aminek értéke egyenlõ a mi myfileunkal, és megnyitjuk a mi fájleunkat
   if(fhandle) // Ha létezik az fhandle akkor
   {
      fwrite(fhandle,\"Az én szövegem\"); // Beírjuk az fhandle fájlba azt, hogy \"Az én szövegem\"  (vagy bármit amit akarunk)
      fclose(fhandle); // Bezárjuk az fhandle fájlt
   }
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fexist
 

Helyesírási hibák javítva lesznek, ha kész az utolsó függvény is, ha hibát fedeztek fel, kérlek szóljatok. Remélem segíthettem. :)

1332
Függvények / flength
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 12:01:15 »
flength
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérdezhetjük egy adott fájl hosszúságát.
Paraméterei
 
 ( handle[] ) 

 
handle[] - A fájl azonosítója ( neve ) aminek le akarjuk kérdezni a hosszúságát ( elõzõleg meg kell nyitnunk fopen()-el )
Visszatérési érték
A visszatérési érték a fájl hosszúsága bájtokban.
PéldaScript
 
new File:example = fopen(\"file.txt\", io_write); // létrehozzuk az example fájlt aminek értéke egyenlõ lesz a file.txt-jével amit megnyitunk majd felülírjuk ( io_write )
if(example) // Ha létezik az example file
{
   fwrite(example, \"Kíváncsi vagyok milyen hosszú ez a fájl\"); // Beírjuk a fwriteal a szövegünket ( amirõl bõvebben itt olvashatunk: http://sampforum.hu/index.php?topic=31806.0
   printf(\"Ennek a fájlnak a hosszúsága %i bájt\", flength(example)); // Majd a samp-server-be ( ha megnyitottuk beírjuk, a választ.
   fclose(example); // Majd bezárjuk az example filet
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Flength
 

Nos ennyi lett volna, kis egyszerû ám hasznos függvény a fájlok kezelésénél. Remélem segíthettem vele, helyesírási hibák javítva lesznek minden fájlos függvénynél, ha befejeztem õket ( már csak 2-õ van ;) ). Remélem segíthettem. :)

1333
Függvények / fseek
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 11:46:29 »
fseek
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy módosíthatjuk vele a fájl aktuális pozícióját ( Magyarul: Elmozdíthatjuk vele a fájl elérését ahhova szeretnénk ). Ez a függvény segít abban is, hogy fel vagy le mozgathatjuk azt a bizonyos fájlt.
Paraméterei
 
 ( File:handle, position, whence ) 

 
handle - A fájl azonosítója ( neve ) amit mozgatni szeretnénk, fontos, hogy elõtte nyissuk meg az fopen() függvénnyel, ha szeretnénk ezt a függvényt alkalmazni
position - A fájl új pozíciója, viszonyítva a whence paraméterhez ( Szó szerint fordítottam )
whence - A kiindulási hely, ez mutatja meg, hogy melyik a paraméter pozíciója a menükben ( Szintén fordítás szempontjából, én se nagyon értem. )
Visszatérési érték
A visszatérési érték az új pozíció, viszonyítva a fájl kezdõ helyének.
!Megjegyzés:Az aktuális fájlpozíció lekérdezésére módosítás nélkül úgy tehetjük meg, hogy a poziciók paramétereit 0-ára állítjuk, és használjuk az \'ahhonnanok\'-ból használjuk a seek_current. Az \'ahonnan\'-ok fajtájiból lentebb írok
Whences - Ahonnanok
Ismertetõ:  Az \'whence\' magyarul \'ahonnan\' és például a fentebb említett seek_current  a \'whence\'-ek egyik fajtája, innen kapták azt a nevet, hogy \'ahonnan/ok\'
Fajtái
seek_start - Beállítja az adott fájl pozícióját ahhoz viszonyítva, hogy hol van a fájl kezdõhelye ( a position paraméter pozitív kell legyen  )
seek_current - Beállítja a fájl pozícióját ahhoz viszonyítva, hogy hol van a fájl jelenlegi helye. ( a position paraméter hozzá van addva a jelenlegi pozicióhoz )
seek_end - Beállítja a fájl pozícióját ahhoz viszonyítva, hogy hol van a fájlnak a végzõdõ helye. ( a position paraméter 0, vagy negatív kell legyen ennek a használatához )
PéldaScript
 
new File: f; // Létrehozzuk az új file-t aminek \'f\' lesz a neve
f = fopen( \"test1.txt\" ); // Az f értéke egyenlõ lesz a test1.txt-vel
new temp[ 128 ]; // Létrehozzuk a temp, könyvtárat aminek hosszúsága 128 karakter lesz ( temprõl itt olvashattok: http://sampforum.hu/index.php?topic=31748.0
new offset; // Létrehozunk egy változót ami pozíciót fogja szabályozni
while((offset = fread( f, temp ))) // Ha az a pozíció egyenlõ az \'F\' file olvasásával a \'Temp\' könyvtárba akkor --->
{
    if( strfind( temp, \"A string amit kerestem\", false ) != -1 ) // Megkeresünk az f fájlba azt a sort, hogy \"A string amit kerestem\", ha hamis akkor -->
    {
        fseek( f, -offset, seek_current ); // minusz lesz az értéke a pozíciónak ( amit már elõbb egy változóban létrehoztunk), és visszaállítjuk a fájl pozicióját a jelenlegi helyére és
        fwrite( f, \"Ezt kerestem\" ); // Beleírjuk azt a fájlba, ha nem találtuk, hogy \"Ezt kerestem\" (fwriterol itt olvashattok: http://sampforum.hu/index.php?topic=31806.msg338590 )
    }
}
fclose(f); // Bezárjuk az \'f\' fájlt

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fseek
 

Tudom, hogy ez a függvény nehézkes, ezért annyira kezdõ scripterek számára nem nagyon ajánlom, a példascriptet én írtam át hivatalos fórumon volt vele egy error és onnan szedtem ennek haszna nincs, hiba lehet van benne. Ha bármi hibát láttok benne kérlek jelezzétek és javítom, helyesírási hibák, ha kész a fájlokkal az összes függvény javítva lesznek. Remélem segíthettem.  :)

1334
Függvények / fblockread
« Dátum: 2012. szeptember 03. - 18:20:22 »
fblockread
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy kiolvassuk egy adott fájl adatait sortörések és kódolások nélkûl.
Paraméterei
 
 ( File:handle, buffer[], size ) 

 
handle - Annak a fájlnak az azonosítója ( neve ) amelyikbõl olvasni akarunk, ezt elõzõleg meg kell nyitni fopen() függvénnyel
buffer - A bufferrel mentjük az olvasási adatokat
size - A cellák száma amit olvasni szeretnénk
Visszatérési érték
A visszatérési érték az elolvasott cellák számától függ. Nulla (0), ha a fájlt elértük ( olvastunk belõle ).
PéldaScript
 
new ThirtyTwoNumbers[16], cellsRead;
new File:anotherfile = fopen(\"numberFile.txt\", io_read); // Létrehozzuk az anotherfile-t és megnyitjuk
cellsRead = fblockread(anotherfile, ThirtyTwoNumbers, 16); // Megadjuk, hogy az elolvasott cellák értéke egyenlõ azzal amennyit el akarunk olvasni ( azaz 16-al)
fclose(anotherfile); // Bezárjuk a filet
if (cellsRead != 16) // Ha a cellák értéke 16
    printf(\"This file has only %d numbers.\", cellsRead); // Elküld egy üzenetet
else // Elenetétbe
{
for (new i = 0; i < 16; i++) // Használjuk a for ciklust, és i (integer-egész szám) azt kell teljesítse, hogy egyenlõ kell legyen nullával és kisebb 16-nál
{
    printf(\"Number %d is %d\", i + 1, ThirtyTwoNumbers); // Ha a fentebb említett lesz, azaz nem 16 akkor kiírunk egy másik üzenetet
}
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fblockread
 

Remélem segíthettem  :)
E:Helyesírási hibák ahogy ígértem a többinél javítva lettek fájlkezelõ függvények mind befejezve :) !

1335
Munkaerő keresése / A SeeRPG felvételt hírdet! Részl.: leírásban
« Dátum: 2012. szeptember 03. - 12:13:29 »
Idézetet írta: criketo date=1346656132\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27285\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mert jóval nagyobb az ismeretsége... a See módja mai napig az egyik legkifejlettebb
 
1.Az Ismeretséget a Nonosok körében kihagytad  ;)
2.Kifejlet?Nem a Modotok lett annyira híres a szerveretek, hanem a lightos szabályok miatt, mert amit máshol nem lehetne Nonozni, ott megtehetik bármikor.  :)
Lehet van 300+ Playeretek, de a minõség az semmi, nem kell elszállni, jó van mire mert ti írtátok és nem Copyztátok és egyébb, de én tudok a tiéteknél sokkal jobb módot  ;) És ezt nem egy \' túlképzett frizsider malac állítja \', hanem akár több ilyen fajta.

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal