Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rupert

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 153
1321
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Moderátor csere/felvétel
« Dátum: 2013. január 05. - 21:37:48 »
Idézetet írta: .:MaRtiN:. date=1357417520\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31946\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem:Férfi
 
Nahát, a nevedbõl nem jöttem volna rá!  :o
ON: Átnéztem az eddigi összes jelentkezést, és sok sikert kívánok mindenkinek! :)

1322
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...
« Dátum: 2013. január 05. - 13:27:12 »
Idézetet írta: Benedetto date=1357388479\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62411\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De rózinger alex admin, és az RP fogalmakat nem tudja!
Egyszerûen szánalmas!
Elkezd funolni a motorommal, majd mikor már a nonozás csúcsára ér, akkor kikérdezem tõle a szabályokat, és ezért bannolni akar xD
Szóval inkább nem ajánlom a szervert!
 
LOL. Na ide kéne egy admin staff tisztítás, és egy RP-hez értõ admin.

1323
Archívum / True Life RPG v2.0
« Dátum: 2013. január 04. - 21:50:19 »
Még egy RP szerver... hatalomvágyatok van?
Egyébként nem ezért kötök bele, hanem azért, mert ugyanaz a sablon az egész szerver mint a többi hasonló.

1324
Archívum / Moderátor csere/felvétel
« Dátum: 2013. január 03. - 23:14:46 »
Szép estét!
Telefonról írok, ezért megpróbálom röviden, de lényegretörõen leírni az egészet (+álmos is vagyok)...
Leszek olyan beképzelt, és egyszerre kettõ alfórumot pályázok meg, ezek a következõk:
- Segítségkérés és alfórumai ( scriptelés )
- Leírások, útmutatók
A valódi életemrõl itt nem nagyon beszélnék; 16 leszek, de ha többet akar tudni valamelyik modi/admin, annak leírom PM-ben.
A SA:MP-pal kb. 3 éve ismerkedtem meg, a fórumon napi aktivitással elérhetõ vagyok.
Természetesen nem jelentkeznék a fentiekbe, ha nem tudnék scriptelni; így elmondhatom magamról, hogy egy picit jobb vagyok a haladó szintnél. A segítségkérés témában mindig megpróbálom a lehetõ legtöbb segítséget nyújtani, és úgy vélem, hogy alkalmas lennék a moderátori posztra, úgy érzem hogy karban tudnám tartani a témákat.
A Leírások alfórumról nem tudok sokat mondani. Nem nagyon láttam ott lokális moderátort, ezért ezt is megpályáznám.
Egyébként jó ítélõ és döntéshozó képességem van. Bevallom, sokszor makacs, és ha feldühítenek forrófejû is tudok lenni, de nem lehet mindenki tökéletes; ezeket a tulajdonságaimat pedig szerintem vissza tudnám fogni.
Még annyit szeretnék, hogy lényegében senkivel sem vagyok rosszban, warnom pedig eddig még nem volt (bár már 1x-2x érdemeltem volna...).
Ennyi lett volna. Jó éjt,
Rupert
Ui.: az FRPG-hez is visszakaphatnám a moderátort, amíg fel nem lendül az?

1325
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2013. január 03. - 18:44:52 »
Bocs Stuntzor, de akárhogy nézem az a kép nem emlékeztet engem az S betûre.

1326
Tanuljunk PAWN nyelvet / Játékos pénzének változásának ellenõrzése
« Dátum: 2013. január 03. - 18:37:57 »
OnPlayerUpdate igazából akkor okoz észlelhetõ laggot, ha renkdívül megterhelõ ciklust (akár for, akár while) alkalmazunk.
A másik, általad írt feltétel pedig egyre megy. :D

1327
Idézetet írta: Vic15 date=1357233517\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én még úgy is tudom lopni a pénzt hogy észre sem veszi senki :D :D
 
/givemoney and epic win. True story.

1328
Razor911\" post=\"380990\" timestamp=\"1357232091\"]
Vagy pedig egy ember akinek vállalata van, de bûnözõ is egyben :D
 
[/quote]
Akkor már inkább legyél politikus.

1329
Tanuljunk PAWN nyelvet / Játékos pénzének változásának ellenõrzése
« Dátum: 2013. január 03. - 17:52:09 »
Sziasztok!
Készítettem egy egyszerû módot arra, hogyan ellenõrizzük, ha egy játékos pénze megváltozik; kezdjünk is neki.
Elõször is, a mód elején hozzuk létre az eljárás prototípusát:
 

forward OnPlayerChangeMoney(playerid);

 
Magyarázat:
forward - prototípus létrehozása (arra most nem fogok kitérni, hogy pontosan mi is az a prototípus)
OnPlayerChangeMoney - ez az eljárás neve
(playerid) - ez alapján fogunk hivatkozni a játékosra
Hozzunk létre egy új változót is a script elején!
 

new penz[MAX_PLAYERS];

 
Magyarázat:
new - ezzel hozzuk létre a változót
penz - ez a változó neve
[MAX_PLAYERS] - ezzel a változót tömbként kezeljük, írhatnánk számmal is a maximális játékost; magyarul ez a változó minden játékosra érvényes.
Állítsuk be az értékét nullára, amikor a játékos csatlakozik:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
penz[playerid] = 0;
return 1;
}

 
Miután lespawnolt, állítsuk át megint az értékét, a GetPlayerMoney(playerid) függvényt felhasználva.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
penz[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
return 1;
}

 
Azt hiszem ezt sem kell magyaráznom.
Most pedig jön maga az ellenõrzés, és az eljárásunk meghívása...
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if((GetPlayerMoney(playerid) > penz[playerid]) || (GetPlayerMoney(playerid) < penz[playerid]))
{
CallLocalFunction(\"OnPlayerChangeMoney\", \"i\", playerid);
penz[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}

 
Na és akkor most mit csináltunk?
Minden mûveletet az OnPlayerUpdate eljárás alatt végeztünk el. Az OnPlayerUpdate az adott játékost vizsgálja, konkrétabban ellenõrzi hogy normálisan csatlakozva van-e, és nem-e fagyott ki, mozog-e, stb.
Az if feltételnél megnéztük, hogy a játékos pénze nagyobb-e, vagy kisebb-e mint maga a változó. Ha valamelyik igaz, akkor meghívjuk az eljárásunkat, a CallLocalFunction függvénnyel.
Argumentumai:
\"OnPlayerChangeMoney\" - ez az eljárásunk neve, ezzel hivatkozunk rá.
\"i\" - ezzel megadjuk az átadott érték formátumát (igazából a játékos ID-jét) => Most a formátum integer.
playerid - ennek (a játékos ID-jének) a formátumát illetve értékét adjuk át az eljárásunknak.
Azt hiszem ennyi lett volna ez a kis téma, és hogy még jobban húzzam az idõt és a téma hosszát, itt van egy .inc kódja, amit én készítettem, és a fenti feljárást tartalmazza:
 

#include <a_samp>
forward OnPlayerChangeMoney(playerid);
new penz[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
penz[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
penz[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if((GetPlayerMoney(playerid) > penz[playerid]) || (GetPlayerMoney(playerid) < penz[playerid]))
{
CallLocalFunction(\"OnPlayerChangeMoney\", \"i\", playerid);
penz[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}

 


Végezetül pedig egy példascript:

 

#include <a_samp>
forward OnPlayerChangeMoney(playerid);
new penz[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerFilterScriptInit()
{
           return 1;
}
public OnPlayerFilterScriptExit()
{
           return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
penz[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
penz[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if((GetPlayerMoney(playerid) > penz[playerid]) || (GetPlayerMoney(playerid) < penz[playerid]))
{
CallLocalFunction(\"OnPlayerChangeMoney\", \"i\", playerid);
penz[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerChangeMoney(playerid)
{
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Megváltozott a pénzed!\");
        return 1;
}

 


Köszönöm, hogy elolvastad!

Rupert

1331
Általános / Központi Stat- vagy szerverrendszer
« Dátum: 2013. január 02. - 19:54:35 »
Idézetet írta: KROOK date=1357145496\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31839\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez nagyon jó ötlet, szerintem mindeképp van értelme. Fõleg RPG/GF/TDM szerverekhez, hogy az adott mûfajt kedvelõ egy szerveren élhesse ki vágyait.
 
Te félreértelmezted.
NEM EGY szerver lenne, hanem TÖBB EGY UCP-vel. :D

1332
SA-MP: Szerverfejlesztés / rupBallon
« Dátum: 2013. január 02. - 19:12:23 »
Próbáltam, de úgy nagy volt a késleltetés, ezért változóval+update-tal megoldottam.

1333
SA-MP: Szerverfejlesztés / rupBallon
« Dátum: 2013. január 02. - 17:50:03 »
Hali, ismét. :D
Elhoztam egy új scriptet, egy másik, fejletlen script ihletett ennek a megírására.
A lényege, hogy a /ballon parancs segítségével leraksz magad alá egy ballont, és repeszthetsz bármelyik irányba. :)
Irányítógombok:
 

H = Elõre


CTRL + H = Hátra


F = Balra


CTRL + F = Jobbra


N = Fel


CTRL + N = Le

A CTRL-os gombokat így csináljátok: lenyomjátok a CTRL-t + az adott gombot, majd elengeded azt és a CTRL-t nyomva tartod.
Kép:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/130102/168562216sa-mp-016_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/8c0abfb15d/
 

Kód:

 
#include <a_samp>
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))
#define RELEASED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
 
new ballon[MAX_PLAYERS];
new nyomja[MAX_PLAYERS];
new Float:x[MAX_PLAYERS], Float:y[MAX_PLAYERS], Float:z[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" rupBallon betoltve.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
    if(ballon != 0) DestroyObject(ballon);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    nyomja[playerid] = 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    nyomja[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/ballon\", true))
{
        if(ballon[playerid] != 0) DestroyObject(ballon[playerid]);
    GetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
        ballon[playerid] = CreateObject(19332, x[playerid], y[playerid], z[playerid],   0.00, 0.00, 0.00);
SetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1);
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/törölballon\", true))
{
    if(ballon[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Eddig sem volt ballonod!\");
    DestroyObject(ballon[playerid]);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Az ejtõernyõ törölve!\");
    return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(ballon[playerid] == 1)
{
if(HOLDING(KEY_CTRL_BACK))
{
    return nyomja[playerid] = 1;
}
else if(RELEASED(KEY_FIRE | KEY_CTRL_BACK))
{
    return nyomja[playerid] = 2;
}
else if(HOLDING(KEY_SECONDARY_ATTACK))
{
    return nyomja[playerid] = 3;
}
else if(RELEASED(KEY_FIRE | KEY_SECONDARY_ATTACK))
{
       return nyomja[playerid] = 4;
}
else if(HOLDING(KEY_NO))
{
   return nyomja[playerid] = 5;
}
else if(RELEASED(KEY_FIRE | KEY_NO))
{
   return nyomja[playerid] = 6;
}
else return nyomja[playerid] = 0;
}
return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(nyomja[playerid] == 0) return 1;
if(nyomja[playerid] == 1) {
SetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid]+1, z[playerid]);
GetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
SetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1); }
if(nyomja[playerid] == 2){
SetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid]-1, z[playerid]);
GetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
SetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1); }
if(nyomja[playerid] == 3){
SetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid]+1, y[playerid], z[playerid]);
GetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
SetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1);}
if(nyomja[playerid] == 4){
SetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid]-1, y[playerid], z[playerid]);
GetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
SetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1);}
if(nyomja[playerid] == 5){
SetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1);
GetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
SetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1);}
if(nyomja[playerid] == 6){
SetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]-1);
GetObjectPos(ballon[playerid], x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
SetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]+1);}
return 1;
}

1334
SA-MP: Szerverfejlesztés / Barátok közt névválasztó by Rupert
« Dátum: 2013. január 02. - 16:15:24 »
Igen divkn, ez a figyelmetlenségem hibája. :\\
OnPlayerDisconnecthez azért írom, mert megesett velem, hogy amikor játékos crashelt akkor megmaradt egy változó értéke (lenulláztam connectnél elõtte).
OFF: Meghalt András. :D
OFF2: Ezt a kis kódot nézegetik vagy 10-en. xD

1335
SA-MP: Szerverfejlesztés / Barátok közt névválasztó by Rupert
« Dátum: 2013. január 02. - 15:35:50 »
Miki megmentette. :D

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal