Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 136
1321
Segítségkérés / MYSQL gondok!
« Dátum: 2011. december 19. - 17:41:16 »
Nekem nincs más ötletem, mint láthatod nálam mûködik, ezt egy képpel is igazoltam, az hogy te nem tudsz importálni egy sql táblát saját mysql szerverre az már legyen a te gondod.  :D

1322
Segítségkérés / MYSQL gondok!
« Dátum: 2011. december 19. - 17:27:56 »
Mivel a code tagek is frankón mûködnek mi lenne ha manuálisan javítanád?
 
WHERE tulaj = '%s\' LIMIT 1\", name);[/quote]
 WHERE tulaj = \'%s\' LIMIT 1\", name);
\"mysqlljghdkasgdha.jpg\"

1323
Segítségkérés / MYSQL gondok!
« Dátum: 2011. december 18. - 23:34:30 »
Létrehoztam az adat táblát és a kód mûködik.
Tábla:
 
--
-- Tábla szerkezet: `autok`
--
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `autok` (
  `tulaj` varchar(20) COLLATE utf8_hungarian_ci NOT NULL,
  `kocsiid` int(3) NOT NULL,
  `kocsinev` varchar(20) COLLATE utf8_hungarian_ci NOT NULL,
  `kocsiszin` int(3) NOT NULL,
  `rendszam` varchar(20) COLLATE utf8_hungarian_ci NOT NULL,
  `X` float NOT NULL,
  `Y` float NOT NULL,
  `Z` float NOT NULL,
  `Angle` float NOT NULL,
  UNIQUE KEY `tulaj` (`tulaj`)
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 COLLATE=utf8_hungarian_ci;
--
-- A tábla adatainak kiíratása `autok`
--
INSERT INTO `autok` (`tulaj`, `kocsiid`, `kocsinev`, `kocsiszin`, `rendszam`, `X`, `Y`, `Z`, `Angle`) VALUES
(\'Zsolesszka\', 550, \'Sunrise\', 2, \'asd\', 2148.75, 1397.25, 10.8125, 145.916);

 
Kód:
[pawn]CMD:spawnvehicle(playerid)
{
VehicleSpawn(playerid);
return 1;
}
forward VehicleSpawn(playerid);
public VehicleSpawn(playerid)
{
new
   name[MAX_PLAYER_NAME];
    new
   vehicleid,
   kocsicolor,
   Float:Xpos,
   Float:Ypos,
   Float:Zpos,
   Float:AnglePos;
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
new
   query[256];
format(query, sizeof(query), \"SELECT kocsiid,kocsiszin,X,Y,Z,Angle FROM autok WHERE tulaj = \'%s\' LIMIT 1\", name);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() > 0)
{
   mysql_fetch_row(query);
   mysql_free_result();
   print(query);
   sscanf(query,\"p<|>ddffff\",vehicleid,kocsicolor,Xpos,Ypos,Zpos,AnglePos);
   CreateVehicle(vehicleid, Xpos, Ypos, Zpos, AnglePos, kocsicolor, kocsicolor, -1);
   printf(\"Kocsi ID: %d\",vehicleid);
} else {
   printf(\"Ezen a néven nincs elmentve jármû: %s\", name);
   mysql_free_result();
}
return 1;
}[/pawn]

1324
Segítségkérés / MYSQL gondok!
« Dátum: 2011. december 18. - 22:14:44 »
Kellene ennek az adat táblának \"autok\" a szerkezeti felépítése, legalább egy adat sorral.
Edit:
Letudnám gyártani nem nagy dolog, csak az kellene amit te használsz.

1325
Segítségkérés / MYSQL gondok!
« Dátum: 2011. december 18. - 20:49:03 »
Vagy azon a néven nincs mentve adat amelyiken felmentél.
Így is tegyél egy próbát:
 
public VehicleSpawn(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new vehicleid,kocsicolor,Float:Xpos,Float:Ypos,Float:Zpos,Float:AnglePos;
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(query,sizeof(query),\"SELECT kocsiid,kocsiszin,X,Y,Z,Angle FROM autok WHERE tulaj = \'%s\' LIMIT 1\",name);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() > 0)
{
mysql_fetch_row(line);
mysql_free_result();
sscanf(line,\"p<|>ddffff\",vehicleid,kocsicolor,Xpos,Ypos,Zpos,AnglePos);
CreateVehicle(vehicleid,Xpos,Ypos,Zpos,AnglePos,kocsicolor,kocsicolor,-1);
printf(\"Kocsi ID: %d\",vehicleid);
} else {
printf(\"Ezen a néven nincs elmentve jármû: %s\", name);
mysql_free_result();
}
return 1;
}

 
Ui.:
Közben arra gondoltam hogy a játékos neved tartalmazhat olyan karaktert ami zavarhatja a mysql-t.
Építsd be a kódba a GetPlayerName alá:
[pawn]mysql_real_escape_string(name, name);[/pawn]

1326
Segítségkérés / valamiért kifagy a szerver
« Dátum: 2011. december 18. - 19:06:06 »
Lehet a GameTextForPlayer miatt van crash.
[pawn]GameTextForPlayer(playerid, \"r~~h~Rakodnak..~n~~g~~h~Kérlek Várj!\", 5000, 5);[/pawn]
Az r jelölés elé tegyetek egy hullámjelet. Több helyen is hiányzik az r elõl.
[pawn]GameTextForPlayer(playerid, \"~r~~h~Rakodnak..~n~~g~~h~Kérlek Várj!\", 5000, 5);[/pawn]
Egy próbát megér.

1327
Archívum / Új Globális Moderátor
« Dátum: 2011. december 18. - 18:55:41 »
Grat.

1328
SA-MP: Szerverfejlesztés / PPC Kamionos Rp szerver A.K.A. K.And.R.
« Dátum: 2011. december 18. - 18:07:54 »
[gmod]Az okot hogy miért lett eltávolítva a letöltési link nem tudom, de ennek ellenére zárom a témát, mást nem tudok tenni. Sorry.[/gmod]

1329
Segítségkérés / MYSQL gondok!
« Dátum: 2011. december 18. - 18:01:55 »
Meg kell nézni milyen adattal tér vissza mysql kérés után.
[pawn]public VehicleSpawn(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
    new vehicleid,kocsicolor,Float:Xpos,Float:Ypos,Float:Zpos,Float:AnglePos;
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(query,sizeof(query),\"SELECT kocsiid,kocsiszin,X,Y,Z,Angle FROM autok WHERE tulaj = \'%s\'\",name);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(line);
print(\"-> \");
print(line);
print(\"<- \");
sscanf(line,\"p<|>ddffff\",vehicleid,kocsicolor,Xpos,Ypos,Zpos,AnglePos);
CreateVehicle(vehicleid,Xpos,Ypos,Zpos,AnglePos,kocsicolor,kocsicolor,-1);
printf(\"Kocsi ID: %d\",vehicleid);
mysql_free_result();
return 1;
}[/pawn]

1330
Beszélgetés / Magyar SAMP közösség
« Dátum: 2011. december 17. - 23:55:27 »
Hát megittam egy doboz sört mire elolvastam az egészet, ebben teljesen egyetértünk hogy semmi olyan munka (ez vicc ez a jelzõ) nem kerül publikálásra
amiben látszana a beleölt idõ, ezt már egy ideje az aláírásomban is kiírtam.
Én sajnos nem vagyok elég kreatív hogy valami újdonságot kreáljak, túl sok publikált dolog van már emiatt nehéz olyant kitalálni ami ötletes és sokaknak elnyerné a tetszését.
Talán pontosan emiatt nem kerülnek értelmes dolgok publikálásra mert már nincs is olyan amit lehetne publikálni.
Egyszer kitaláltam készítek animációs fs-t. Körül néztem nem találtam 200-nál többet, mondom ok. Írtam olyant, ami elkészít egy komplett animációs filterscriptet.
Megítélésem szerint a  SA-MP kezd hasonlítani egy lerágott csonthoz.
Amúgy én se adok ki már munkát egy ideje, mivel nem is dolgozok egyáltalán olyanon amit publikálni lehetne mert a saját szerverem szerves részét képezi így kiadhatatlan, vagy kompletten lenne publikálható(minden egyben). Amit nem tervezek hogy megosztok bárkivel is, itt forráskódra gondolok.
Személy szerint én nem vagyok RP-es bármi is legyen az efféle játék.
Egyszer kíváncsiságból felmentem egy ilyen szerverre puszta jó indulatból a megszokott nevemen ugyan mit is játszanak itt, nem sok idõt töltöttem el mert egy admin kickelt nem megfelelõ név miatt. (Ezt automatikusan teszik a RP módok de mindegy).
(Aki elsõnek megy fel életében egy ilyen szerverre és nem megfelelõ név? Mi a jó ***** neked a megfelelõ? Na hagyjuk, én csak egy valaki vagyok akinek ez nem jön be, így lényegtelen.)
Ez csak megerõsítette bennem, hogy ezt nem nekem találták ki.  :D
A Gta San Andreas játékot én úgy ismertem meg hogy ez a szabadságról szól és egy team(grove)-ért bármire hajlandó az ember, és nem holmi szabályok szerint játszani.
Amúgy kíváncsian várom mi lesz ennek a folytatása.
Lesznek publikálva ötletes/nagyobb munkák?
Lesz egy hatalmas Magyar Roleplay szerver?
Lesz összefogás egy nagyobb munkában?
Az emberek megtanulnak normális hozzászólást írni akár segítség kérés terén a \"nem mûködik\" hozzászólásához képes lesz leírni azt is, mi nem mûködik?
Hát sok sikert kívánok mindenkinek.

1331
Segítségkérés / strok ????
« Dátum: 2011. december 17. - 18:49:05 »
Alakulni fog ez, most akkor csak egyszerûen töröld ezt az egészet amit idéztél.
Mert ez már szerepel egy .inc fájlban ami beolvasásra kerül a mód .amx fájljába (compile) . Emiatt írja ki \"already defined\". (már definiált)

1332
Segítségkérés / Ital-lista dialog hibák javítása
« Dátum: 2011. december 17. - 18:33:25 »
Idézetet írta: .:Secur:. date=1324142874\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14303\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sajnos hibás!  :(
Valaki csinálja meg! kérem.
 
Sajnos senki nem tudja neked mi a hiba.
Így senki nem fog írni senki semmit, esetleg ha megosztanád hogy te mit találtál hibának lenne esély.
(Nagyon tetszenek a semmit érõ hozzászólások ez az igazi rejtett posthunter hsz.  :D  És még azt se tudja hogy ez az volt.  :D)
Ui.: Nem néztem a témában szereplõ kódot és nem is tervezem.

1333
Segítségkérés / Dialog hiba
« Dátum: 2011. december 17. - 18:28:00 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1324141124\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14357\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Semmit nem változtattam rajt csak egy kis sor rendezést tettem hátha így átlátod a dolgot.
 
Ne várd hogy más megírja helyetted, én az egészet másképp írnám meg, de abból megint nem értenél szinte semmit.  Próbálkozz.

1334
Segítségkérés / Dialog hiba
« Dátum: 2011. december 17. - 17:58:44 »
Semmit nem változtattam rajt csak egy kis sor rendezést tettem hátha így átlátod a dolgot.
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new
   namee[MAX_PLAYER_NAME]; // Név tárolása.
GetPlayerName (playerid, namee, sizeof ( namee ) ); // Név lekérése.
pontok = GetPlayerScore(playerid); // \"pontok\" értékének megadása.
penz = GetPlayerMoney(playerid); // \"penz\" értékének megadása.
admin = PlayerInfo[playerid][adminlevel]; // \"admin\" értékének megadása
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof( nev )); // \"nev\" Lekérése(név)
format(fajl,   sizeof (fajl),   \"/Registration/%s.ini\", nev); // fajl megformálása.
/*[--------------------------------------------------------------------------------------------------]*/
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
if(dialogid == r33g)
{
   if(response)
   {
      dini_Create(fajl); // Fájl létrehozása [ NÉV.ini ]
      /*--[ Adatok létrehozása ]--*/
      dini_Set(fajl, \"Pass | Jelszó\", inputtext);
      dini_IntSet(fajl, \"Money | Pénz\", penz);
      dini_IntSet(fajl, \"Level | Szint\", pontok);
      dini_IntSet(fajl, \"A-Level | A-Szint\", admin);
      /*--[ Alap adatok betöltése ]--*/
      PlayerInfo[playerid][adminlevel] = 0;
      /*--[ Szöveg kiíratása ]--*/
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen regisztráltál!\");
      /*--[ Regisztrálás után ]--*/
      ShowPlayerDialog(playerid,lOOgin,DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\",\"\\nÍrd be a jelszavad.\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
   }
   return 1;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
if(dialogid == lOOgin)
{
   if(!response)
      if(!strcmp(dini_Get( fajl, \"Pass | Jelszó\"), inputtext ) )
      {
         /*--[ Adatok betöltése ]--*/
         SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl, \"Money | Pénz\"));
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(fajl, \"Level | Szint\"));
         PlayerInfo[playerid][adminlevel] = dini_Int(fajl, \"A-Level | A-Szint\");
      }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz a jelszó!\");
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Bejelentkezés nélkül nem játhatsz.\");
Kick(playerid);
return 1;
}[/pawn]
Párszor ránéztem a nyitott témáidra de sose írtam eléggé összevissza írod a kódokat lehet hogy nem látod még át õket és azért.
Próbálj úgy ránézni egy kód sorozatra hogy az sorrendben felülrõl lefelé kerül végrehajtásra egészen egy return utasításig ami az egyszeri lefutás végét jelenti.
Ha kettõ SendClientMessage szerepel a legelsõ üzenet jelenik meg elsõnek utána a második ez igaz minden egyes utasítás sorozatra.
Ebbõl kiindulva láthatod hogy a kódod végén szereplõ
[pawn]   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Bejelentkezés nélkül nem játhatsz.\");
Kick(playerid);[/pawn]
akármilyen dialog megjelenítésekor lefut mivel semmilyen feltételhez nincs kötve, kivétel egyetlen egy dialog esetében (   if(dialogid == r33g)) mert az ez alatt szereplõ utasítás sorozat véget ér egy return 1; utasítással.
A másik dialognak meg semmilyen vége nincs így simán lefut az utána következõ Send és Kick utasítás.
Jobban nézd át, több hiba is van, én meg hiába írnám le jobb ha te tapasztalod ki.
A végén csak ismételni tudom önmagam: figyelj a sorrendre, ahogy írod egymás alá a sorokat az ugyanúgy fog lefutni játék közben is.
Természetesen az ismétlõdõ meghívások alkalmával az útelágazások miatt ( if ) ( else ) más és más utasítások hajtódnak végre.

1335
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: RPG Scristert keresek
« Dátum: 2011. december 15. - 19:31:00 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkriptert keresek.
http://sampforum.hu/index.php?topic=18371.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=18371.0

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal