Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 136
1306
SA-MP: Szerverfejlesztés / Poziciod lekérése
« Dátum: 2011. december 24. - 21:27:51 »
Idézetet írta: ZzzzzZ date=1324756844\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14639\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de én hozzá szoktam már a sizeofhoz :)
 
Nagyon helyes, én is mindenhol használom tudomásom szerint az amx fájlban semmi jelentõsége nincs.
A sizeof csak a .pwn fájlban kap szerepet amit majd a pawncc felhasznál az .amx fájlba való átalakításkor így csak a sizeof(akarmi) által kapott érték fog szerepelni az .amx fájlban.
Ezt azért találták ki ne keljen megszámolni mennyi adat van egy tömbben vagy folyton utána nézni ugyan már mekkora cellaméretet is adtunk meg változónknak.
Ha van egy változód [pawn]new timer[4];[/pawn]
Te hozzá írsz egy vagy több for ciklust, a következõ képpen:
[pawn]for(new i; i < 4; i++)
{
    KillTimer(timer);

}[/pawn]


Ha valamikor bõvíted a változód méretét akkor majd meg kell keresned minden egyes helyet ahol ezt a változód használod hogy átírd a ciklus ismétlõdés számát.


De viszont ha a sizeof eljárást használod neked nem kell ezzel törõdni csak átírod a változó méretét alkalmazod a többi helyen és nem kell a for ciklusokat is keresgélni.


[pawn]for(new i; i < sizeof(timer); i++)


{


    KillTimer(timer
);

}[/pawn]


Aki meg azzal foglalkozik hogy ne sizeof eljárást használjon hanem beírja a tömb méretét számokkal azzal közlöm hogy az elkészített .amx fájlban semmivel nem lesz jobb mint a sizeof-al, sõt könnyebben elõfordulhatnak érvénytelen cella meghívások.


A sizeof pont ezt csinálja hogy beírja a tömb értékét konvertáláskor.   :D

1307
Archívum / Kellemes Karácsonyi Ünnepeket
« Dátum: 2011. december 24. - 12:44:11 »



Kellemes ünnepeket és a 
sampforum.hu révén kívánok bugoktól mentes további jó játékot mindenkinek.

 
 

Boldog karácsonyt!

 
ds6oTHYmqRcrel
 


1308
Kérdések, Segítség / SMF felhasználók
« Dátum: 2011. december 22. - 21:24:56 »
Mysql adatmentést végez felhasználók terén smf_members adattáblát keresd mondjuk phpmyadminon. (az smf_ elõtag az alapértelmezett ezt ha átírtad telepítésnél akkor az szerepel helyette)

1309
Segítségkérés / Legközelebbre lévõ object
« Dátum: 2011. december 22. - 18:33:48 »
Lehet nem megfelelõ object ID-t adtál meg a GetObjectPos-nak.

1310
Segítségkérés / Legközelebbre lévõ object
« Dátum: 2011. december 22. - 18:06:24 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerDistanceFromPoint
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos
[pawn]new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetObjectPos(300, X, Y, Z);
if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid, 2.0, X, Y, Z))
{
   // Közelében
} else {
   // Kettõ egységnél távolabb az object pozíciójától
}[/pawn]

1311
Segítségkérés / Random spawn nem mûködik!
« Dátum: 2011. december 22. - 17:55:56 »
A kódodban ennek a változónak
[pawn]m4dm[playerid][/pawn]
változhat meg az értéke nem megfelelõ helyen emiatt nem kerül végre hajtásra a véletlenszerû spawn.


Másik lehetõség hogy több fs-t használsz és ott kerül más helyre a játékos vagy akár gamemódban is történhet másik SetPlayerPos végrehajtása.
Másképp írva:
Ha mondjuk van 1 mód és 4 fs egyetlen egy játékos spawnoláskor 5 darab OnPlayerSpawn (visszahívás) is meghívásra kerülhet, így akár egy szempillantás alatt 5 különbözõ helyre kerülhet a játékos.
Át kell nézned az összes többi használt filterscriptet és a módot is.
A visszahívások sorrendje:
elsõ Filterscript
második  Filterscript
harmadik  Filterscript
...
GameMode

1312
Segítségkérés / Újabb sscanf error(033)
« Dátum: 2011. december 21. - 00:12:13 »
array must be indexed (variable \"k\")
Tömb legyen indexelt.
Másképp mivel ez egy karakterláncnak szánt változó ami 32 cella ami 32 karaktert tárol ezért nem használhatod a dupla egyenlõség jelet.
Most kérdés hogy a kulcs az tömb vagy szimpla változó?
Használd az strcmp-t ha a kulcs is tömb(array).

1314
Segítségkérés / XP adása a playernek. Egy kis gond
« Dátum: 2011. december 20. - 20:28:59 »
Nem tudtam tesztelni.
A logikai menet ez lenne igazából.
A tapasztalati pontot már a játékos bejelentkezésekor (login)már be kell tölteni az arra kijelölt változóra. (PlayerInfo[playerid][experience])
Ezután nem kell lekérni az adatot újból csak menteni de ezt se muszáj feltétlenül a parancsban.
Na mindegy, ha sokat foglalkozol majd ezzel a ***** akkor idõvel logikusabb megoldásokat próbálsz írni.
[pawn]/////////////////////////////////////[Xpad]///////////////////////////////////////
CMD:xpad(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][adminlevel] > 2)
{
   new
      addplayerid,
      EXP;
   if(sscanf(params, \"ui\", addplayerid, EXP)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: /xpad [iD] [EXP]\");
   else if(addplayerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, -1, \"A megadott id-n nincs online játékos.\");
   else
   {
      new
         tmp[256],
         getname[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(addplayerid, getname, sizeof(getnamee)); // Név lekérése.
      format(tmp, sizeof(tmp), \"/Registration/%s.ini\", getname); // Regisztrációs fájl elérési útjának meghatározása
      PlayerInfo[addplayerid][experience] += EXP; // Tapasztalati pont növelése a játékosnak (addplayerid)
      dini_IntSet(tmp, \"Experience | Tap pont\", PlayerInfo[addplayerid][experience]); // Adat mentése a regisztrációs fájlba
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen beállítottad a tapasztalati pontjait.\"); // Üzenet a parancsot használó adminnak
      SendClientMessage(addplayerid, COLOR_GREEN, \"Egy admin beállította a tapasztalati pontjaid!\"); // Üzenet annak akinek növelve lett a tapasztalati pontja
   }
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem elég magas az adminszinted!\");
return 1;
}[/pawn]
Ismétlem, nem teszteltem, nem hoztam létre minden körülményt hogy tesztelni tudjam nem használok dini-t.

1315
Bemutatkozás / Sheet
« Dátum: 2011. december 20. - 17:53:26 »
Idézetet írta: Sheet date=1324397962\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14483\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A tanárok nagy részét gyûlölöm, fõleg a mostani töri tanárunkat, aki egy meleg mókusra hasonlít. Kb 21 éves és azt hiszi õ az isten.
 
Gondolod a tanáraid nem olvassák a fórumot?  :D :D

1316
Segítségkérés / Nagy processzor hasnzálat.
« Dátum: 2011. december 20. - 17:43:28 »
Ezt neked kell megnézni általában a legnagyobb hibát a szerver tulajok ott követik el ha:
OnPlayerUpdate alatt fájlmentést fájlolvasást írnak a módba.
Mysql plugin használatakor bekapcsolva hagyják a mysql_debug üzemmódot. (rövid idõ alatt nagy méretõ Debug.txt fájl keletkezik (Blue_G mysql plugin))
Sok rövid ismétlõdésû timert (Idõzítõt) írnak a módba.
Hirtelen ennyi.

1317
Szkript kérések / Dialog-os ital lista kérése
« Dátum: 2011. december 20. - 17:02:10 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1324373590\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14406\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát nem tudom tesztelted e a kódot, mert én igen...és kiválasztás után el kellett mennem a pickuptól és vissza, hogy újra kidobja a dialogot...nálam mûködött...
 
Igen teszteltem és alig tudtam ott hagyni a pickupot mert egyfolytában megjelent a dialog.

1318
Szkript kérések / Dialog-os ital lista kérése
« Dátum: 2011. december 20. - 09:13:54 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1324335889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14406\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://sampforum.hu/index.php?topic=18387.msg201297#msg201297
ezzel mi volt a gond? :)
 
Ha belegondolnál akkor magadtól is rájönnél.
Olyan pickupokat hoztál létre amik nem tûnnek el, ha belesétálsz egybe akkor megjelenik egy dialog, de te még mindig ott állsz a pickupnál és emiatt folyamatosan visszahívásra kerül az OnPlayerPickUpPickup emiatt folyamatosan megjelenítésre kerül a dialog.  (Igaz mivel nem olyan gyakori ennek a frissítése néha egész jól mûködik.)

1319
Segítségkérés / Miért nincs a szerverlista között?
« Dátum: 2011. december 19. - 20:50:04 »
Mind a kettõ .exe-t engedélyezted a tûzfalon?
samp-server.exe
announce.exe
Az utóbbi alkalmazás felelõs azért hogy a szervered megtalálható legyen a samp-kliensekben.

1320
Segítségkérés / MYSQL gondok!
« Dátum: 2011. december 19. - 20:40:54 »
Szerintem a pawn kódod lehet hibás nem hiszem én hogy a mysql keverné az adattáblákat.
Lehet valahol nem szerepel egy mysql_free_result utasítás ami felszabadítaná amit kell neki és emiatt lesz az amit tapasztalsz.
Annyi biztos hogy a hiba nem ebben a kódban van amit ide kiírtál ( public VehicleSpawn(playerid) ).

Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal