Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1292
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2011. december 31. - 19:52:52 »mWv2rYVMj3o
1293
Segítségkérés / Vajon mûködni fog ez az FS?« Dátum: 2011. december 31. - 15:39:24 »Idézetet írta: Fl0rian date=1325337704\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14984\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszi, és olyan van ami nem tûnik el és autóval felvehetõ?
1294
Segítségkérés / Teleport hogy mindenki lássa« Dátum: 2011. december 31. - 13:07:20 »Idézetet írta: tudvari date=1325331761\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15000\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Azt hittem a parancs jó,csak a string-es részt nem érti,és csak azt írtam át benne.Ahhoz meg nem feltétlenül kell az egész parancsot idézni hanem leírtad volna hogy a SendClientMessage helyett ezt használja: [pawn] new str[128]; GetPlayerName(playerid, str, MAX_PLAYER_NAME); format(str, sizeof str, \"%s elteleportált erre a helyre --> /d1\", str); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, str);[/pawn] Másképp ezt a funkciót törölje [pawn]SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Elteleportáltál erre a helyre --> /d1\");[/pawn] és a feljebb lévõkkel pótolja/cserélje. Amúgy a parancs mûködõképes lehet úgyis ahogy írtad gondolom az OnPlayerCommandText alatt szerepelhetnek ezek: [pawn]new State = GetPlayerState(playerid); new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid); new string[128];[/pawn] Csak ezeket a dolgokat segítséget kérõk általában nem közlik. Ezért szoktam olyan parancsot írni segítség kéréshez amiben minden benne van, és nem máshol létrehozott változókban vannak tárolva az adatokat. Amúgy én is rengeteg helyen használom kis global változók használatát. (nem tudtam másképp leírni kis global) OnPlayerCommandText alatt közvetlenül létrehoznak egy változókat pl.: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtetx[]) { new str[128]; new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); new State = GetPlayerState(playerid); //és az ezek alatt írt összes parancsban lehet õket alkalmazni if(strcmp(cmdtext, \"/valami2\", true) == 0) { format(str, sizeof str, \"Használt parancs %s | State: %d | VehicleID: %d\", cmdtetxt, State, VehicleID); SendClientMessage(playerid, -1, str); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/valami3\", true) == 0) { format(str, sizeof str, \"Használt parancs %s | State: %d | VehicleID: %d\", cmdtetxt, State, VehicleID); SendClientMessage(playerid, -1, str); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/valami4\", true) == 0) { format(str, sizeof str, \"Használt parancs %s | State: %d | VehicleID: %d\", cmdtetxt, State, VehicleID); SendClientMessage(playerid, -1, str); return 1; } return 0; }[/pawn] Ezt nevezem kis global változónak mert OnPlayerCommandText alatt szerepelhet akár több száz parancs, és mindegyikben lehet alkalmazni a példában szereplõ \"str\", \"VehicelID\", \"State\" változókat . 1295
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Kérés« Dátum: 2011. december 31. - 12:46:37 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=19084.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=19084.0 1296
Segítségkérés / Teleport hogy mindenki lássa« Dátum: 2011. december 31. - 12:41:35 »
Több hiba is van a parancsban, nem részletezem mert nem akarok egy regényt írni, inkább átírtam az egészet.
[pawn] if(strcmp(cmdtext, \"/d1\", true) == 0) { new vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid); // Tároljuk vehicleid változóban annak a jármûnek a sorszámát amelyiket használja a játékos, ha egyiket se akkor a visszatérés értéke nulla( nincs jármûben ) if(vehicle_ID && GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) // Ez helyett megfelel az if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) is. { SetVehiclePos(vehicle_ID, 1567.5250, 792.2056,11.3102); SetVehicleZAngle(vehicle_ID, 304.2583); } else { SetPlayerPos(playerid, 1567.5250, 792.2056, 11.3102); SetPlayerFacingAngle(playerid, 304.2583); } new str[128]; GetPlayerName(playerid, str, MAX_PLAYER_NAME); format(str, sizeof str, \"%s elteleportált erre a helyre --> /d1\", str); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, str); PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0); return 1; }[/pawn] 1297
Segítségkérés / Hogyan lehet megoldani hogy pl férfi karakter ne vehessen nõi skint?« Dátum: 2011. december 31. - 03:57:34 »
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1095957&postcount=1773
Kicsit átalakítod és jó lesz, ki kell venni belõle a GetPlayerSkint átírod a playerid paramétert skinid-re és kész is. [pawn]stock IsAMale(skinid) { switch(skinid){ case 9..13,31,39,40,41,54..56,63,64,69,75..77,85,87..90,32,93,129..131,138..141,145,148..152,157,169,172,178,190..201,205,207,211,214..216,218,219,224..226,231..233,237,238,243..246,251,256,257,263: return false; } return true; }[/pawn] 1298
RP/RPG kérések / Zuhanó CP-k« Dátum: 2011. december 30. - 18:58:12 »
A SA-MP checkpointjai csak az alap objecteket érzékelik ha te multiplayerben teszel be plusz objectet azokon egyszerûen keresztül mennek de attól függetlenül még azon a pozíción fog mûködni ahova te elmentetted. (csak rosszul néz ki)
A javaslat talán air checkpoint elhelyezése, több féle cp létezik és nincs mindegyik rendesen dokumentálva, próbálgasd hátha találsz megfelelõbbet, a SetPlayerRaceCheckpoint type részének nem csak 4 darab változata van hanem több is. A másik lehetõség talán mapicon lenne, MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT vagy MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT beállítással. Ehhez kell persze az IsPlayerRangeOffPoint ezt futtatni kell rendszeres idõközönként. Hogy a játékos az adott helyen van-e.(timer/OnPlayerUpdate bármi). Vagy teszel oda egy pickupot is annak van visszahívása OnPlayerPickUpPickup így nem kell újabb timer-t elindítani. Másképp: az adott helyre teszel mapicon-t és pickup-ot is. Majd OnPlayerPickUpPickup visszahívásnál, ellenõrzõd ott van-e a játékos. A mapicon meg látszik a radaron, elméletileg. 1299
Archívum / FayRPG 2.0« Dátum: 2011. december 29. - 19:49:16 »Idézetet írta: ColdFly date=1325114563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14205\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 0.3D R2-t használunk már.@ColdFly Minden hozzászólásnál szerepel egy \"Jelentés egy moderátornak\" lehetõség ha te úgy gondolod hogy az általad indított vagy bármely témában szereplõ hozzászólás \"posthunternek\" számít, vagy a fórum szabályzatának ellentmond, nyugodtan jelentheted, és mikor épp a moderátorok egyike itt tölti szabadidejének egy részét akkor megfogja nézni a jelentett hozzászólást, és a fórum szabályzatának megfelelõen (írott és íratlan) törli/módosítja vagy éppen semmit se tesz a jelentett hozzászólással. Thanks. 1300
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay« Dátum: 2011. december 29. - 18:33:34 »Idézetet írta: Indi date=1325144730\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Pontosan úgy volt, ahogy Sheet mondja. SQL-ben mentésnél meg mindent ki kell jelölni, amit menteni akarsz, de ezt te is tudod.Mikor mentést készítesz (Exportálás menü) és ott kijelölsz mindent, ott ez a két lehetõség adott kijelölésre Mind kijelölése / Mind törlése az itt lévõ \"Mind törlése\" egy rosszul lefordított mondat igazi jelentése \"Összes kijelölés megszüntetése\" . Ha ennyire tudod hogy kell mentést készíteni akkor kellene lenni régebbi mentésnek nem, vagy tévedek? Azzal helyre lehetett volna állítani a fórumot minimális veszteséggel. Nem kell megsértõdni ezek csak észrevételek a leírtak alapján semmi egyéb, legközelebb jobban oda figyel(t/n)ek amúgy phpmyadminon olyan lehetõség is van hogy \"Adatbázis másolása\". Azzal is lehet mentést készíteni sõt több lehetõséget is felkínál. De a biztosabb adat mentés mégis az Exportálás rész. 1301
Segítségkérés / Rendes_Zene SPAWN alá« Dátum: 2011. december 29. - 17:09:28 »
Töltsd le a legújabb samp szervert és a benne lévõ .inc fájlokkal frissítsd azt amelyik a gépeden van.
(myserver/pawno/include/mappa tartalmát kell frissítened) http://sa-mp.com/download.php 1302
Segítségkérés / Parancs létrehozása random segítségével« Dátum: 2011. december 27. - 17:36:26 »
[pawn]CMD:valami(playerid)
{ switch(random(2)) { case 0: { // akármi } case 1: { // másik akármi } } return 1; } [/pawn] 1303
Törölt RP Szerverek / [HUN]<<Confederacy Cities RPG>>Clans.hu« Dátum: 2011. december 27. - 16:06:37 »
Téma újból megnyitva.
Mivel elég jó kedvem van, nem osztottam warnokat. Kérek mindenkit kerüljétek hozzászólásaitokban a témához nem illõ mondatok közlését. Valaki említette vannak írott és íratlan szabályok ezeket jó lenne betartani. Vádaskodni lehet másolással bármivel kellõ bizonyítékkal indokolva, de nem kell mellé tenni jelzõket hogy te ... meg mekkora ... stb. Kulturáltan, normálisan is le lehet írni mindent. 1304
SA-MP: Szerverfejlesztés / Poziciod lekérése« Dátum: 2011. december 25. - 11:05:34 »Idézetet írta: Gentleman date=1324804378\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14639\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kedves ɐʞzssǝlosz!Épp ez az mit számít a konvertálási idõ ha a program futásakor semmi jelentõsége hogy a módban sizeof-ot írsz vagy manuálisan megadod az értékeket? Amúgy is mennyi konvertálási idõt spórolsz és mennyit cseszel el hogy nem nem sizeof funkciót használsz? (nyersz konvertálási idõvel fél másodpercet és elcseszel több percnyi idõt és még hibák is elõfordulhatnak (\"Array index out of bounds\"). Én amúgy se találkoztam olyan szkriptel aminek a konvertálási ideje több perc lett volna földvár módjának (saját) átalakítási ideje 4500ms - 5000ms (4 5 másodperc) és mindenhol ahol lehetséges sizeof funkciót használok. Mennyi idõt csesznék el vele hogy az összes sizeof funkciót átírnám az értékükre (közben sok helyen utána is kéne nézni és megszámolni mennyi adat van a tömb egyes dimenziójának). Amúgy meg teljesen mindegy aki nem akarja nem használja de akik nem használják azoknál gyakrabban elõfordulhat ez a bizonyos hibaüzenet (\"Array index out of bounds\") ez akár konvertálásnál vagy program futásakor. Nem sok olyan szkriptel találkoztam aminek az átkonvertálási ideje több percnyi lenne. Emiatt semmiféle memória területet nem használ fel a sizeof eljárás memória területet a változó cella méretének növelése foglal. Ui.: ok valamennyi memória területet használ mert azért mégis csak több karakternyi szöveg mint az általa kapott érték leírása emiatt a .pwn fájl mérete lesz csak nagyobb. [pawn]new str[128]; esetében: // 128 (3 karakter) // sizeof(str) (11 karakter) [/pawn] Azta. 1305
Segítségkérés / Letörölt pwn visszaállítása.« Dátum: 2011. december 25. - 03:00:27 »
Ezt is ki lehet próbálni ha még nincs felülírva a letörölt terület van esély a visszaállításra.
http://www.piriform.com/recuva |