Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 210
1261
Függvények / GetPlayerCameraAspectRatio
« Dátum: 2014. március 10. - 22:57:52 »
GetPlayerCameraAspectRatio


Lekérdezi a játékos képernyõjének képarányát/oldalviszonyát.
Paraméterei
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseMegadott játékos képaránya lebegõpontos érték formában.

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new s[20];
    format(s,sizeof(s),\"Képarányod: %f\",GetPlayerCameraAspectRatio(playerid));
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetPlayerCameraZoom
GetPlayerCameraPos
GetPlayerCameraFrontVector
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraAspectRatio

1262
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerWeaponShot
« Dátum: 2014. március 10. - 21:17:49 »
OnPlayerWeaponShot


Az eljárás akkor hívódik le, mikor a játékos fegyverrel lõ.
Definíciói
 
BULLET_HIT_TYPE_NONE          0
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER        1
BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE       2
BULLET_HIT_TYPE_OBJECT        3
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4

 
Paraméterei
 
(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)

 
playeridA játékos azonosítószáma, aki fegyverrel lõtt.
weaponidA fegyver azonosítószáma. (lásd: SA-MP Wiki)
hittypeA golyó becsapódási típusa. (lásd fenti definíciókat)
hitidA játékos/jármû/objektum azonosítószáma, ahová becsapódott a golyó.
fXA golyó becsapódási X pontja.
fYA golyó becsapódási Y pontja.
fZA golyó becsapódási Z pontja.
Visszatérése0 - Megakadályozza hogy a golyó kárt tegyen.
1 - Hagyja hogy a golyó kárt tegyen.
Megjegyzések
- Ha hittype értéke 0 (BULLET_HIT_TYPE_NONE), akkor a(z) fX,fY,fZ paraméterek normális koordináták. (?)
- Egyéb: A(z) fX,fY,fX paramétek a becsapódott tárgy középpontját adják meg.
 
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
new s[50];
format(s,sizeof(s),\"wid:%d,ht:%d,hid:%d,x:%0.2f,y:%0.2f,z:%0.2f\",weaponid,hittype,hitid,fX,fY,fZ);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerGiveDamage
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot

1263
Függvények / GetPlayerLastShotVectors
« Dátum: 2014. március 10. - 20:43:05 »
GetPlayerLastShotVectors


Lekérdezi a játékos utolsó lövési vektor pozícióit.
Paraméterei
 
(playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
fOriginXA kezdõpont X pozíciója.
fOriginYA kezdõpont Y pozíciója.
fOriginZA kezdõpont Z pozíciója.
fHitPosXA célpont X pozíciója.
fHitPosYA célpont Y pozíciója.
fHitPosZA célpont Z pozíciója.
VisszatéréseNincs visszatérési értéke. A pozíciókat a funkció paraméterei tárolja.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/lastshot\", true) == 0)
    {
new Float:v[6],s[50];
GetPlayerLastShotVectors(playerid,v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
format(s,sizeof(s),\"Kezdeti pont:%0.2f,%0.2f,%0.2f|Célpont:%0.2f,%0.2f,%0.2f\",v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
}
return 0;
}

 
Kapcsolódó funckiók
GetPlayerWeaponData
GetPlayerWeapon
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerWeaponShot
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerLastShotVectors

1264
Függvények / NetStats_PacketLossPercent
« Dátum: 2014. március 10. - 18:27:18 »
NetStats_PacketLossPercent


Lekérdezi az elveszett csomagok százalékát a játékosnak.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseElveszett csomagok százaléka lebegõpontos érték formában.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext,\"/packetloss\"))
    {
        new s[35];
        format(s,sizeof(s),\"Elveszett csomagok: %.2f százalék\",NetStats_PacketLossPercent(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_PacketLossPercent

1265
Függvények / NetStats_MessagesRecvPerSecond
« Dátum: 2014. március 10. - 18:21:13 »
NetStats_MessagesRecvPerSecond


Lekérdezi az üzenetek számát, amit a játékos küldött abban a másodpercben.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/msgpersec\"))
    {
        new s[55];
        format(s,sizeof(s),\"Összesen %d üzenetet küldtél el ebben a másodpercben.\",NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_MessagesRecvPerSecond

1266
Függvények / NetStats_BytesSent
« Dátum: 2014. március 10. - 18:17:03 »
NetStats_BytesSent


Lekérdezi az adatok számát (bájtban), amit a szerver küldöt a játékosnak.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/bsent\"))
    {
        new s[65];
        format(s,sizeof(s),\"Összesen %d bájtnyi információt fogadtál el a szervertõl.\", NetStats_BytesSent(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_BytesSent

1267
Függvények / NetStats_MessagesSent
« Dátum: 2014. március 10. - 18:09:18 »
NetStats_MessagesSent


Lekérdezi az üzenetek számát, amelyeket a szerver küldte a játékosnak.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/msgsent\"))
    {
        new s[35];
        format(s,sizeof(s),\"Összesen %d üzenetet fogadtál.\",NetStats_MessagesSent(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_MessagesSent

1268
Függvények / NetStats_ConnectionStatus
« Dátum: 2014. március 10. - 17:55:26 »
NetStats_ConnectionStatus


Lekérdezi a játékos aktuális kapcsolati állapotát.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseJátékos kapcsolati állapot számával. (Kapott értéke ismeretlen)

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    printf(\"Játékos kapcsolati állapota: %d\", NetStats_ConnectionStatus(playerid));
    return 1;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_ConnectionStatus

1269
Függvények / NetStats_GetIpPort
« Dátum: 2014. március 10. - 17:53:38 »
NetStats_GetIpPort


Lekérdezi a játékos IP és portszámát.
Paraméterei:
 
(playerid, ip_port[], ip_port_len)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
ip_portKarakterlánc tömb, amiv visszatér a megadott játékos IP és portszámával.
ip_port_lenAz ip_port paraméternek a hossza, amennyit megakarunk tudni.
VisszatéréseNincs visszatérési értéke

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new str[24 + 11];
    NetStats_GetIpPort(playerid, str, 24);
    format(str,sizeof(str),\"Az IP-d: %s\",str);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, str);
    return 1;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_GetIpPort

1270
Függvények / NetStats_BytesReceived
« Dátum: 2014. március 10. - 17:49:21 »
NetStats_BytesReceived


Lekérdezi az adatok számát (bájtban), amit a szerver fogadott a játékostól.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.


public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/recvb\"))
    {
        new s[40];
        format(s,sizeof(s),\"Fogadott adatok száma: %d\",NetStats_BytesReceived(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_BytesReceived

1271
Függvények / NetStats_MessagesReceived
« Dátum: 2014. március 10. - 17:46:49 »
NetStats_MessagesReceived


Lekérdezi az üzenetek számát, amit fogadott a szerver a játékostól.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/msgs\"))
    {
        new s[40];
        format(s,sizeof(s),\"Összesen %d üzenetet küldtél el.\",NetStats_MessagesReceived(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_MessagesReceived

1272
Függvények / NetStats_GetConnectedTime
« Dátum: 2014. március 10. - 17:44:00 »
NetStats_GetConnectedTime


Lekérdezi a játékos szerveren való tartózkodási idejét milliszekundumban.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.


public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/perc\"))
    {
        new s[45];
        format(s,sizeof(s),\"%d percet töltöttél el a szerveren.\", floatround(NetStats_GetConnectedTime(playerid) / 60000));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_GetConnectedTime

1273
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános
« Dátum: 2014. március 10. - 12:14:13 »
Szünetel, leállt vagy végleg befellegzet. Halvány lila gõzöm sincs most mi a fene problémája van most a fordítónak.
 
TRACKER : error TRK0002: Failed to execute command: \"\"C:\\Program Files\\Microsoft Visual Studio 10.0\\VC\\bin\\link.exe\" /ERRORREPORT:PROMPT \"@C:\\Documents and Settings\\divkn\\Local Settings\\Temp\\3c5743d3eea54969a8b08f21a5f1c6e0.rsp\"\". Access is denied.

 
Már kétszer újraraktam, lekapcsoltam a Kasperskyt és úgy is telepítettem, megpróbáltam lefordítani egy régi projektemet a DIVCMD-t, de már azt sem fordítja le, pedig úgy volt hagyva hogy fordítható legyen. Temporary meg nincs semmi, rejtett mappa sem. Egyébként is ez egy hobbi projekt, szóval Waiting is Magical.

1274
Média / [Jelentkezés] Képkészítõ liga
« Dátum: 2014. március 09. - 22:51:18 »
Förszt! Referenciáim: http://knorberthu.deviantart.com/gallery/
és igen, jelentkezem. (nem bírónak)

1275
Archívum / Új Lokális Moderátorok
« Dátum: 2014. március 09. - 19:12:19 »
Idézetet írta: grove4l date=1394388235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46995\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Számítani lehetett erre Zyzu ellenszenve miatt.
Gondolom \"egyhangúlag\" szavaztak le ;)
 
Jake, NOOOOOOOOOOOOOOO.COM!

Oldalak: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal