Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135
1231
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2012. február 29. - 18:35:55 »
5

1232
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fight Style
« Dátum: 2012. február 29. - 16:33:04 »
Éppenséggel nem rád céloztam, de olyat kérni egy felhasználótól, ami nincsen a szabályzatba azért mégis csak hülyeség.

1233
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fight Style
« Dátum: 2012. február 29. - 15:59:20 »
Megbocsáss, kérdõre lehet vonni, ha az adott Moderátor nem ismeri jól a szabályt. Ennyi erõvel ha a Moderátor azt mondja hogy ugorj a kútba akkor szó nélkül megteszed azt amit mond vagy mi? Ha az adott Moderátor NEM ISMERI A SZABÁLYZATOT, akkor ne jelöltesse magát arra a szekcióra!
A szabályzat NEM ÍRJA LE, hogy MUSZÁJ FSeknél és GMeknél KÉPET VAGY VIDEÓT KÉSZÍTENI!
Ennyi erõvel nekem videót kell készítenem a fájl kezelõmrõl, hogy mûködik?

1234
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 17:17:16 »
És ti nevezitek magatokat scripternek....
 

if((strlen(inputtext) >= 18) && (strlen(inputtext) <= 60))

1235
Archívum / Február - Helyzetjelentés
« Dátum: 2012. február 28. - 17:01:58 »
Mármint melyik témában beszélgettetek errõl, hogy ki kapja meg :)

1236
Archívum / PAWN BBC
« Dátum: 2012. február 28. - 16:58:26 »

1237
Archívum / Február - Helyzetjelentés
« Dátum: 2012. február 28. - 16:54:17 »
Melyik témában? :O

1238
Archívum / Február - Helyzetjelentés
« Dátum: 2012. február 28. - 16:30:08 »
Kár hogy engem nem jelölt senki semmilyen Moderátori rangba :(
De azért gratulálok Sheet, illetve többiek.

1239
Drift / Drift Chat
« Dátum: 2012. február 27. - 17:57:33 »

Kell egy ilyen *-*

1240
Drift / P3NZ1 drift :D
« Dátum: 2012. február 27. - 16:29:20 »
Jól van Fuesko, tudjuk hogy 5 éve pró Drájfter vagy.
Amúgy nem rossz. Nekem is kéne joy  :P

1241
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármû lekérõ (Dialog) V1.1
« Dátum: 2012. február 27. - 16:18:47 »
Idézetet írta: Sheet date=1330353245\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kép, vagy vidó kötelezõ! Javítsd
 
Ezt te hol olvastad? :D

1242
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármû lekérõ (Dialog) V1.1
« Dátum: 2012. február 27. - 13:42:29 »

new jarmu;

 
helyette:
 

new jarmu[MAX_PLAYERS];

 


jarmu = CreateVehicle(.....

 
helyette:
 

jarmu[playerid] = CreateVehicle(.....

 
És mikor kiszáll
 

if(vehicleid == jarmu[playerid]) DeleteVehicle(jarmu[playerid]);

1243
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skin Váltó (Dialog) V1.1
« Dátum: 2012. február 26. - 22:47:57 »
Ügyes, kezdõ létedre. De néhány helyen lehet rövidíteni, és ez hasznos lehet néha, hiszen átláthatóbb.
 

if(dialogid == skincseredialog)
{
if(strval(inputtext) >=0)
{
   if(strval(inputtext) <=299)
   {
      SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));
   } else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ez a skin id nem található válassz másikat!\");
   }
} else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ez a skin id nem található válassz másikat!\");
}
}

 
Helyett: (csak példaként)
 

if(dialogid == skincseredialog)
{
if((strval(inputtext) >= 0) && (strval(inputtext) <= 299)) return SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)); //visszatérünk a skin választáshoz, így a kód nem fut tovább
else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ez a skin id nem található válassz másikat!\"); //visszatérünk a szöveggel, így a kód nem fut tovább
} else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ez a skin id nem található válassz másikat!\"); //visszatérünk az üzenettel, így nem fut tovább

1244
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fight Style
« Dátum: 2012. február 26. - 22:42:55 »
Részemrõl nem tetszik, mert nem tagolod. Átláthatatlan, de te tudod.

1245
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármû lekérõ (Dialog) V1.1
« Dátum: 2012. február 26. - 22:40:26 »
Elég sokszor használod fel ugyan azt a kódot. Elég lenne a dialogresponse elejére ezeket rakni:
 

new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
[code]
Az elágazásokba pedig csak ezt:
[code]
jarmu = CreateVehicle(574, X,Y,Z, 0.0, 1, 1, 6000);

 
És a végére a visszatérés elõtt:
 

PutPlayerInVehicle(playerid,jarmu,0);
SetCameraBehindPlayer(playerid);

 
Illetve ezzel csak egy darab jármûvet lehet lekérni, és az szerintem kicsit idegesítõ ha minden játékos lehívna egyet ilyennel és eltûnne a másiknak.

Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal