Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 136
1231
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2012. január 23. - 16:43:52 »
@ Ð í e s e £  Hát én meg örülnék a helyedben hogy valaki egyáltalán használja amit készítettél, én sok helyen találkoztam még anno egy két kiadott munkámmal, átírva és használva is pár szerveren (volt ahol még a készítõ is át volt írva, de mindegy) . Nem szóltam érte, inkább örültem hogy valaki hasznát vette/veszi.
Persze megint más kérdés ha publikálja egy fórum, de itt nem arról van szó, itt arról van szó hogy egy mûködõ szerveren használják, és egyáltalán nem tagadják le a készítõjét, hogy más csinálta volna. (Hozzászólások alapján.)
Akkor mi a probléma, fél év használat után nem lehet tovább használni?
És arra nem gondolsz hogy a fél év alatt, lehet 12-szer lett átírva, kijavítva, optimalizálva, az a kód?
Akinek szüksége lenne az eredeti készítõnek a nevére, úgyis utána jár.
Lehet csak ki kellene próbálnom ezt az index rendszert és megtudnám írni én is.
Jelenleg is dolgozok valamin ahol igen csak oda kell figyelni az if, else if(, else kapcsolatokra,
nem akarom lelõni a poént mert messze van a publikálhatóságtól, de sokkal komplikáltabb mint egy index rendszer.

1232
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. január 23. - 00:07:54 »
FN7lk2tUcTI&ob=av2n

1233
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RockStaR\'S RPG [HUN]
« Dátum: 2012. január 22. - 12:47:44 »
Téma zárva, míg kitakarítom a szemetet, és kiosztom a jutalmakat.

1234
Játékok / The Elder Scrolls V: Skyrim [Normális leírás!]
« Dátum: 2012. január 21. - 21:52:45 »
Olyan társat (npc-t) kell választani aki egy másik küldetéshez tartozik, az nem hal meg amíg a küldetése/feladata nincs kész.
Amúgy ha fel van téve az összes update az npc-k (társ) már nem marad le túlzottan. Map teleport (fast travel) után rögtön ott lesz melletted.
Nagyon jó game, nekem bejött, csak ajánlani tudom én is.

1235
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. január 21. - 19:23:15 »
rBHJBFL9txc

1236
Archívum / [HUN]Suite Life City Role Play
« Dátum: 2012. január 21. - 18:32:41 »
Idézetet írta: James Bácsi date=1326984293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[Lehet warnt adni, meg figyelmeztetgetni kedves moderátorok, de törölni nehogy töröljetek bármit is.]
 
[gmod]Nem hiszem hogy bármilyen beleszólásod lenne hogy egy moderátor mit módosít, vagy éppen töröl.[/gmod]
Én nem mentem fel egyszer se és nem is fogok a szerveredre, se a fórumodra (ha van) és fõleg nem mondom, hogy mit csinálhatsz ott. Te se tedd! Köszönöm.
A moderátorok nem kedvük szerint módosítanak, törölnek dolgokat, hanem szabályok alapján teszik, amiket egyeseknek elég nehéz betartani.
Kérni lehet dolgokat ami egy udvarias gesztus, utasítani már nem annyira.
Üdv.

1237
Szkript kérések / Random
« Dátum: 2012. január 21. - 11:17:07 »
Idézetet írta: Antonyo date=1327140264\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15697\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért mert az OnFilterScriptInit()-hez tetted és az csak egyszer generálja le.
A GenerateRandomString(str); tedd ahoz a parancshoz amikor használni akarod.
Pl.:
[pawn]if(strcmp(cmd,\"/parancsod\",true) == 0)
{
    new str[10+1], string[128];
    GenerateRandomString(str);
    format(string,sizeof(string),\"Random kódod: %s\",str);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
    return 1;
}[/pawn]
E: Nem biztos, hogy jó. Várd meg Zsoleszkának a példáját is.
 
Semmi baja.
Annyit fûznék hozzá hogy a véletlenszerû karakterlánc hosszát a számára megadott array méretével lehet szabályozni.
A kódban a new str[10 + 1]; ben szereplõ 10-es érték jelzi hogy jelenleg 10 karakterbõl és +1 (NULL string) +bõl álló eredményt ad vissza.
pl.: new str[6 +1];  ( a plusz egyet azért írom hogy jelezze hogy az a NULL karakter helye)
 

str[0] = r;
str[1] = z;
str[2] = e;
str[3] = i;
str[4] = 4;
str[5] =  \'\\0\' // NULL

 
Amúgy szinte ugyanezt írtam én is.
http://sampforum.hu/index.php?topic=19789.msg214701#msg214701

1238
Szkript kérések / Random
« Dátum: 2012. január 21. - 11:02:45 »
Ahhoz hogy másik véletlenszerû karakterláncot kapj, újra meg kell hívni a GenerateRandomString eljárást.
Pill és írok egyet parancsra és ahogy beírod a parancsot más és más eredményt fogsz kapni.
Kész is:
[pawn]#include <a_samp>
public
OnFilterScriptInit()
{
new
   str[10+1];
GenerateRandomString(str);
print(str);
return 1;
}
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ])
{
if(strcmp(\"/rand\", cmdtext, true) == 0)
{
   new
      str[10+1];
   GenerateRandomString(str);
   SendClientMessage(playerid, -1, str);
   return 1;
}
return 0;
}
stock GenerateRandomString(string[ ], size = sizeof(string))
{
    static const
        alphaNumeric[ ] = { \"ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789\" }
    ;
    for(--size; size--; )
        string = alphaNumeric[random(sizeof(alphaNumeric) - 1)];
}
[/pawn]
Próbáld úgy értelmezni mint a \"GetPlayerName\" eljárást egy másik játékos nevének lekéréséhez újra meg kell hívni az eljárást.
Ha másik véletlenszerû karakterláncot akarsz újra meg kell hívni a \"GenerateRandomString\" funkciót.

1239
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. január 20. - 22:27:14 »

1240
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2012. január 20. - 18:06:51 »
Ahogy látom kaptatok egy teljes alfórumot:
http://sampforum.hu/index.php?board=251.0
Ezt nem kell lezárni esetleg, vagy áthelyezni oda?

1241
Szkript kérések / Random
« Dátum: 2012. január 20. - 15:13:35 »
[pawn]#include <a_samp>
public
OnFilterScriptInit()
{
new
   str[10+1];
GenerateRandomString(str);
print(str);
return 1;
}
stock GenerateRandomString(string[ ], size = sizeof(string))
{
    static const
        alphaNumeric[ ] = { \"ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789\" }
    ;
    for(--size; size--; )
        string = alphaNumeric[random(sizeof(alphaNumeric) - 1)];
}
[/pawn]

1242
Szkript kérések / Random
« Dátum: 2012. január 19. - 20:35:17 »

1243
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random Paint Jobs
« Dátum: 2012. január 19. - 17:06:05 »
Ajj.
Nem minden jármûvet lehet ilyen módon színezni.
Amúgy meg az egész szkript ennyi:
[pawn]public
    OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, random(3) + 1);
    return 1;
}[/pawn]
Ez már azért jóval kevesebb az átlagban rászánt szkript készítés idejének, eddig te vagy a gyõztes, egy ilyen filterscript elkészítésének ideje nem lehetett több 10 másodpercnél.
Azért mások rászánnak akár 4 5 percet is.
Ennyi azért illene tõled is, hogy a szintet fenntartsuk valahogy.
Mondjuk elõnye is van, erre tuti nem mondja rá senki hogy másoltad valahonnan.

1244
Egy olyan kódra lenne szükségem ami meghatározott értékek között, meghatározott különbözõ véletlenszerû értékeket ad vissza.
(Példának lehet venni a téma címét is.)
Tehát a kapott értékek között nem lehet azonos érték.
Én már kidolgoztam egy eljárást, viszont a probléma vele hogy túl sokszor fordul vissza saját magához, és emiatt nagyon lassú az egész.
Hamarosan ide írom a kódot, ötletek is jól jönnének milyen logikát kellene követnem, hogy minél gyorsabban megkapjam a 10 darab véletlenszerû számot melyek közt nincs egyforma/egyenlõ érték.
Elõre is köszönöm.
Mivel elég bonyolult a kérés és nem hiszem hogy valaki segítene benne, megpróbálom saját magam megoldani.
[gmod]Témát zárom és törlöm egyben.[/gmod]

1245
Segítségkérés / Dialógus probléma
« Dátum: 2012. január 16. - 19:52:51 »
[pawn]#include <a_samp>
#define DIALOG_1 (1998)
public
OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" dialógus fegyver lekérõ\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ])
{
if(strcmp(\"/fegyver\", cmdtext, true) == 0)
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szia! Válassz egy fegyvert!\",\"AK-47\\nUzi\\nM4\\nTec9\\nPuska\\nMP5\\nCombat Shotgun\\nSawn-off\\nVadászpuska\\nDesert-Eagle\\nSilenced\\nMolotow\\nSima-Gránát\\nFüst-Gránát\\nÉjjellátó\\nSniper\\nSpré\\nEjtõernyõ\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
   return 1;
}
return 0;
}
public
OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])
{
if(dialogid == DIALOG_1)
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 30, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"AK-47 sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 1)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 28, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Uzi sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 2)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 31, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"M4 sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 3)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 32, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Tec 9 sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 4)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 33, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Puska sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 5)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 29, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Mp5 sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 6)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 27, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Combat Shotgun sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 7)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Sawn-Off Shotgun sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 8)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 25, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Vadászpuska sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 9)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 22, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Desert Eagle sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 10)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 23, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Hang Tompítós pisztoly sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 11)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 18, 50);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Molotow Koktél sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 12)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 16, 50);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Gránát sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 13)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 17, 50);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Füst gránát sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 14)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 44, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Éjjel Látó szemüveg sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 15)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 34, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Távcsõvel felszerelt puska sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 16)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 41, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Gáz spré sikeresen megvásárolva\");
      }
      else if(listitem == 17)
      {
         GivePlayerWeapon(playerid, 46, 5000);
         SendClientMessage(playerid, 0x0800fcAA, \"Ejtõernyõ sikeresen megvásárolva\");
      }
   }
   return 1;
     }
return 0;
}
[/pawn]
Nem teszteltem.
Kihagytad az if(response) részt. (Melyik lehetõségre kickkel a játékos, Kiválaszt vagy Mégse ellenõrzése amúgy) 

Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal