Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1216
Rendezvények / [HUN]Karácsonyi Party [MEGNYÍLTUNK!]« Dátum: 2011. szeptember 25. - 13:06:46 »
Ebben is az lesz a baj,hogy lesznek kb 20-an.
Oké az nem baj. De 100%,hogy lesz 2 cheater aki elcseszi az egészet. Szóval nemtom minek. 1217
Segítségkérés / segítség kérés kis dolgok« Dátum: 2011. szeptember 25. - 13:04:08 »
Ugyan ugy /helper ID 0 és ha már van neki akkor elveszi ha nincs neki akkor ad neki AS-t.
MEgnéztem. 1218
Verseny szervezése / Driftliga vol.4 ?« Dátum: 2011. szeptember 25. - 13:03:05 »
Fél év mulva is ugyan ez lesz .
Akkora kihal a SAMP. 1219
1. Régió / [4.Forduló] AnthoyDiamond Vs BoOy« Dátum: 2011. szeptember 25. - 12:44:32 »
LEvan némitva nemtud válaszolni .
1220
Készülõ munkák / [MAP] LS copy« Dátum: 2011. szeptember 25. - 12:41:12 »
Tudom ,hogy nem 10 perc, ezt amit eddig csináltam 2 hét volt mivel tele van sok \'sz*r -al
DE amit te mondasz azzal könyebb csak nem értem 1221
Segítségkérés / Intro szerû belépés + spawn oda ahol legutoljára voltál« Dátum: 2011. szeptember 25. - 12:35:02 »
Oké megoldom,
De az elõzöre jöhet a + Mód elejére [pawn]new Text:Textdraw54[MAX_PLAYERS];[/pawn] OnGameModeInit-hez [pawn]Textdraw54[playerid] = TextDrawCreate(331.000000, 340.000000, \" \"); TextDrawAlignment(Textdraw54[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(Textdraw54[playerid], 255); TextDrawFont(Textdraw54[playerid], 1); TextDrawLetterSize(Textdraw54[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw54[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Textdraw54[playerid], 0); TextDrawSetProportional(Textdraw54[playerid], 1); TextDrawSetShadow(Textdraw54[playerid], 0); Textdraw54[playerid] = TextDrawCreate(331.000000, 340.000000, \" \"); TextDrawAlignment(Textdraw54[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(Textdraw54[playerid], 255); TextDrawFont(Textdraw54[playerid], 1); TextDrawLetterSize(Textdraw54[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw54[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Textdraw54[playerid], 0); TextDrawSetProportional(Textdraw54[playerid], 1); TextDrawSetShadow(Textdraw54[playerid], 0); [/pawn] OnPlayerConnect-hez: [pawn]TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw54[playerid]);[/pawn] Nemtom jó e XD próbáld meg... Ha nemjó akkor ez biztos jó: [pawn]new Text:fenyText;[/pawn] OnGameModeInit [pawn]fenyText = TextDrawCreate(0.000000,0.000000,\"~n~~n~~n~\"); TextDrawUseBox(fenyText,1); TextDrawBoxColor(fenyText,0x000000ff); TextDrawTextSize(fenyText,701.000000,4.000000); TextDrawBackgroundColor(fenyText,0x000000ff); TextDrawColor(fenyText,0x000000ff); TextDrawLetterSize(fenyText,0.519999,16.700004);[/pawn] OnPlayerConnecT: [pawn]TextDrawShowForPlayer(playerid, fenyText);[/pawn] Ha segitettem + 1222
Készülõ munkák / [MAP] LS copy« Dátum: 2011. szeptember 25. - 12:00:07 »>\" post=\"179533\" timestamp=\"1316944699\"] 1223
Segítségkérés / Intro szerû belépés + spawn oda ahol legutoljára voltál« Dátum: 2011. szeptember 25. - 11:56:17 »
Tessék. pozició mentõ betöltõ-
By GameStar [pawn]#include <a_samp> #include <SII> // Letöltés: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=58458 #include <zcmd> // Letöltés: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354 /*A szkript magától nem rakja vissza a játékost a legutóbbi helyre, csak a /re parancsra. Amennyiben ezt mégsem tartod jónak, akkor az OnPlayerSpawn alól töröld ki a kommentezõ jeleket (//) a sor elõl, és mûködni fog amúgy is.*/ public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float:x, Float:y, Float:z,Float:ang; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(veh,x,y,z); GetVehicleZAngle(veh,ang); } else { GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid,ang); } new name[MAX_PLAYER_NAME],path[256]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof name); format(path,sizeof path,\"Poziciok/%s.txt\",name); //if(!INI_Exist(path))INI_Create(path); if(!fexist(path)) { new File:tmp=fopen(path); if(tmp)fclose(tmp); } INI_Open(path); INI_WriteFloat(\"X\",x); INI_WriteFloat(\"Y\",y); INI_WriteFloat(\"Z\",z); INI_WriteFloat(\"ANG\",z); INI_WriteInt(\"INT\",GetPlayerInterior(playerid)); INI_Save(); INI_Close(); return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { //cmd_re(playerid); return 1; } CMD:re(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME],path[256]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof name); format(path,sizeof path,\"Poziciok/%s.txt\",name); if(!INI_Exist(path))return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Sajnáljuk, de a pozíciót jelenleg nem lehet beolvasni.\"); INI_Open(path); new Float:x, Float:y, Float:z,Float:ang; x = INI_ReadFloat(\"X\"); y = INI_ReadFloat(\"Y\"); z = INI_ReadFloat(\"Z\"); ang = INI_ReadFloat(\"ANG\"); SetPlayerInterior(playerid,INI_ReadInt(\"INT\")); INI_Close(); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(veh,x,y,z); SetVehicleZAngle(veh,ang); } else { SetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerFacingAngle(playerid,ang); } return 1; }[/pawn] A másik kérdésedet nem értem. 1224
Készülõ munkák / [MAP] LS copy« Dátum: 2011. szeptember 25. - 11:52:05 »
Csõsztök 2 héttel ezelött letöltöttem a MTA 1.1 -et (A legujabbat)
És abba megtaláltam egy olyan funkciót,hogy a alap objektekre ha rámész akkor tudom öket copyzni (Másolni) Ezzel az ötlettel elkesztem másolni Los Santost (Egy kicsit hülye ötlet XD) 2 hete csinálom. Eddig elkészitette. -Grove Street. -Korház. -Város Háza + rendõrség - A benyákat. - MEg az alhambra körül. Most már kezd össze álni azért sok mindent. kb még 3-4 hét és kész vagyok. De fákat keritéseket,még azokat még nem tuttam le rakni csak a VH-ra. Vagyis az utak,házak meglesznek. De fák nem mindenhol idáig járok 1000 objektnél. Vannak olyan helyek ahol az illesztések nem tökéletesek de majd javitom. A copy város az eredeti város felé épül. A tengert meg a hegyeket nem csinálom meg :mistrust: Képeket lassan töltök fel az eddig kész munkámról. Egy pár kép. Nem az egész kép. http://kepfeltoltes.hu/view/110925/925715865sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110925/925715865sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110925/916268340sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110925/13171203sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110925/1280095349sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110925/911507726sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110925/sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110925/sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png 1226
Segítségkérés / Dinamikus IP és Kamionos szerver.« Dátum: 2011. szeptember 24. - 19:39:41 »
MEgnéztem azt a módot ami neked van és a csomagban van egy ilyen inc.
TruckingMissions.inc ebbe nézzél bele és meglátod,hogy hogyan is kell csinálni a szállitást. CSak a koordinátákat kell megadni meg stb... Sok szerencsét. Még abban segitek,hogy a szállitás script a /work parancsnál találod meg. 1227
SA-MP: Szerverfejlesztés / ZCMD Plus [Alpha 0.1]« Dátum: 2011. szeptember 24. - 18:48:12 »Idézetet írta: Zsolesszka date=1316882470\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11781\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1228
SA-MP: Szerverfejlesztés / Counter Strike Minigame by Xaviour212« Dátum: 2011. szeptember 24. - 17:27:10 »
Jó lett a mód,kipróbáltam
1229
Grafikai Munkák/Logók / Egy drift kép kérés« Dátum: 2011. szeptember 24. - 15:21:05 »Idézetet írta: Skatefield date=1314891967\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11072\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én csináltam neked egy ingyenes verziósat. Sajnos az ingyenes csomagban csak ez van benne, de remélem megteszi. Használd egészséggel!EZen szakadok Nem akarom leszolni (Nem tudnék jobbat csinálni) 1230
Segítségkérés / kilépés megszakítása« Dátum: 2011. szeptember 24. - 15:08:45 »WebSite\" post=\"179175\" timestamp=\"1316869195\"] |