Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1201
Segítségkérés / Úttisztító« Dátum: 2011. november 08. - 16:31:33 »
Próbáld ezzel: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=206939
1202
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2011. november 08. - 16:08:55 »
0.3d-hez .dll + forráskód
Ezt már nemkell újítani, mivel SAMP GDK-val van megoldva. 1203
Segítségkérés / WARNINGS, és kidob -.-« Dátum: 2011. november 08. - 16:04:08 »
Esetleg ha bemásolnád a chatlog-ot a Dokumentumok/GTA San Andreas User Files/SAMP nevû mappából, akkor lehet, hogy többre tudnák menni.
1204
Segítségkérés / parancsok« Dátum: 2011. november 08. - 16:01:19 »
Így próbáld:
[pawn] public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new string[154]; // 154, mivel 128 karaktert írhat be a chatbe, plusz az üzenet amit hozzáadunk GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME); // Nem a ciklus alatt futtatjuk le, mivel feleselegesen lassít. format(string, sizeof(string), \"*** %s(%d) parancsot használt: %s\", string, playerid, cmdtext); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!(i == playerid && IsPlayerAdmin(i))) continue; SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, string); } return 1; } [/pawn] 1205
Módolás / enb series telepítése« Dátum: 2011. november 08. - 15:55:08 »
San Andreas-ra gondolsz ?
Behúzod az összes fájlot ami hozzá van a GTA San Andreas mappába, aztán meg is van. ( A d3d9.dll-re gondolok, meg a többire ami hozzá van ) Bekapcsolni pedig az F12-vel tudod. 1206
Segítségkérés / Úttisztító« Dátum: 2011. november 08. - 15:53:26 »
Azt, hogy szó szerint, azt sehogyan.
De úgy meglehet, hogy valami vízfolyás vagy szökõkút objectet hozzákapcsolod AttachObjectToVehicle()-vel. 1207
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. november 08. - 15:15:53 »
Valószínûleg CreateObject-el van létrehozva, tehét globális object.
Globális objectból 0.3c alatt 400-at lehet, 0.3d alatt 1000. Ajánlom, hogy használj streamer-t. 1208
Segítségkérés / Lámpák 0.3d« Dátum: 2011. november 08. - 15:14:03 »
Ha erre gondolsz, akkor nemcsak 0.3d-ben.
Ezt 0.3a R5 óta lehet használni. http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdateVehicleDamageStatus 1209
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. november 07. - 22:32:26 »
[pawn]
switch(i) { case 102..110, 114..116, 292: continue; }[/pawn] 1210
Segítségkérés / object forgatás« Dátum: 2011. november 07. - 22:29:38 »
Attól függ.
Próbálgasd. Általában a Z-t. 1211
Segítségkérés / 0.3d sscanf« Dátum: 2011. november 07. - 19:51:38 »
Én ezt már úgy ahogy kezdem értegetni, majd megpróbálok vele valamit csinálni, csak most egy object crashet jelentettem Kye-nek és tesztelgetem, hogy konkrétan mi a baj.
1212
Segítségkérés / 0.3d sscanf« Dátum: 2011. november 07. - 19:11:06 »
Kösz a felvilágosítást, így már valamennyivel érhetõbb
Amúgy ezt a GetServer-es izét már észrevettem, hogy ebbõl indul ki. De ha esetleg letudnád írni, hogy mivel vagy hogyan jössz rá, hogy mennyivel kell arrébbtolni azt a címkét, akkor nagyon örülnék 1213
Segítségkérés / Nagyon pici kérdés +-ért!« Dátum: 2011. november 07. - 19:06:45 »
Linuxos szerverbe nemkell include...
Csak .amx amit futtat a szerver. 1214
Segítségkérés / 0.3d sscanf« Dátum: 2011. november 07. - 18:00:28 »
\'Egyik se\'
Elõbb le lett írva, hogy miért. Amúgy Y_Less azt mondta, hogy ez nem konkrétan memória címekre alapszik, hanem struktúrákra és azoknak az offset-jük tolódik el. De ha nincs igazam, akkor nem mondtam semmit, mert ez nem az erõsségem :angel: 1215
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. november 07. - 17:43:43 »
Le **szom, hogy mi az új benne, ha ezzel arra céloz, hogy javítani fogja a bugokat.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1506138#post1506138 |