Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 184
1201
Segítségkérés / Úttisztító
« Dátum: 2011. november 08. - 16:31:33 »

1202
0.3d-hez .dll + forráskód
Ezt már nemkell újítani, mivel SAMP GDK-val van megoldva.

1203
Segítségkérés / WARNINGS, és kidob -.-
« Dátum: 2011. november 08. - 16:04:08 »
Esetleg ha bemásolnád a chatlog-ot a Dokumentumok/GTA San Andreas User Files/SAMP nevû mappából, akkor lehet, hogy többre tudnák menni.

1204
Segítségkérés / parancsok
« Dátum: 2011. november 08. - 16:01:19 »
Így próbáld:
[pawn]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new
   string[154]; // 154, mivel 128 karaktert írhat be a chatbe, plusz az üzenet amit hozzáadunk
GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME); // Nem a ciklus alatt futtatjuk le, mivel feleselegesen lassít.
format(string, sizeof(string), \"*** %s(%d) parancsot használt: %s\", string, playerid, cmdtext);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(!(i == playerid && IsPlayerAdmin(i))) continue;
   SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, string);
}
return 1;
}
[/pawn]

1205
Módolás / enb series telepítése
« Dátum: 2011. november 08. - 15:55:08 »
San Andreas-ra gondolsz ?
Behúzod az összes fájlot ami hozzá van a GTA San Andreas mappába, aztán meg is van.
( A d3d9.dll-re gondolok, meg a többire ami hozzá van )
Bekapcsolni pedig az F12-vel tudod.

1206
Segítségkérés / Úttisztító
« Dátum: 2011. november 08. - 15:53:26 »
Azt, hogy szó szerint, azt sehogyan.
De úgy meglehet, hogy valami vízfolyás vagy szökõkút objectet hozzákapcsolod AttachObjectToVehicle()-vel.

1207
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. november 08. - 15:15:53 »
Valószínûleg CreateObject-el van létrehozva, tehét globális object.
Globális objectból 0.3c alatt 400-at lehet, 0.3d alatt 1000.
Ajánlom, hogy használj streamer-t.

1208
Segítségkérés / Lámpák 0.3d
« Dátum: 2011. november 08. - 15:14:03 »
Ha erre gondolsz, akkor nemcsak 0.3d-ben.
Ezt 0.3a R5 óta lehet használni.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdateVehicleDamageStatus

1209
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. november 07. - 22:32:26 »
[pawn]
switch(i)
{
case 102..110, 114..116, 292: continue;
}[/pawn]

1210
Segítségkérés / object forgatás
« Dátum: 2011. november 07. - 22:29:38 »
Attól függ.
Próbálgasd.
Általában a Z-t.

1211
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 07. - 19:51:38 »
Én ezt már úgy ahogy kezdem értegetni, majd megpróbálok vele valamit csinálni, csak most egy object crashet jelentettem Kye-nek és tesztelgetem, hogy konkrétan mi a baj.

1212
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 07. - 19:11:06 »
Kösz a felvilágosítást, így már valamennyivel érhetõbb :)
Amúgy ezt a GetServer-es izét már észrevettem, hogy ebbõl indul ki.
De ha esetleg letudnád írni, hogy mivel vagy hogyan jössz rá, hogy mennyivel kell arrébbtolni azt a címkét, akkor nagyon örülnék :D

1213
Segítségkérés / Nagyon pici kérdés +-ért!
« Dátum: 2011. november 07. - 19:06:45 »
Linuxos szerverbe nemkell include...
Csak .amx amit futtat a szerver.

1214
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 07. - 18:00:28 »
\'Egyik se\'
Elõbb le lett írva, hogy miért.
Amúgy Y_Less azt mondta, hogy ez nem konkrétan memória címekre alapszik, hanem struktúrákra és azoknak az offset-jük tolódik el.
De ha nincs igazam, akkor nem mondtam semmit, mert ez nem az erõsségem :angel:

1215
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. november 07. - 17:43:43 »
Le **szom, hogy mi az új benne, ha ezzel arra céloz, hogy javítani fogja a bugokat.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1506138#post1506138

Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal