Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ryan_Adam

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
121
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törölhetõ
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 22:02:56 »
Milyen Tom?

122
Segítségkérés / Jármû színének és paintjobjának lekérése
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 17:07:57 »
Nekem megy GetVehicleColor-ral.
inc: http://www.solidfiles.com/d/2dccdafe0b/
Példa:
 
new
    color1,
    color2
;
new S[256]
for(new i; i != MAX_VEHICLES; ++i)
{
    if(GetVehicleColor(i, color1, color2))
    {
format(S, sizeof(S), \"VehicleID %d  ~  Model %d  ~  Color1 %d  ~  Color2 %d\", i, GetVehicleModel(i), color1, color2);
    }
}

123
Szkript kérések / TDM csapatok/szinek
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 16:31:10 »
Tessék össze dobtam neked.
Úgy állítottam be hogy spawnoláskor kelljen kiválasztani, ha akarod tedd át.
Tess:
 
#include <a_samp>
#define SARGA 0xFFFF00AA
#define PIROS 0xFF000000
#if defined FILTERSCRIPT
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 6665, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz\", \"Sajt\\nSzalámi\", \"Választ\", \"\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 6665)
{
    if(!response) return 1;
if(listitem == 0)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00AA);
        SetPlayerSkin(playerid, 135);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xFF000000);
        SetPlayerSkin(playerid, 246);
}
}
return 1;
}
#endif

 
Remélem segítettem. Üdv Ryan.

124
Segítségkérés / Egy diniben hány változó hozható létre?...
« Dátum: 2013. Augusztus 08. - 13:51:10 »
Értem, akkor zárok :D Köszi.

125
Segítségkérés / Egy diniben hány változó hozható létre?...
« Dátum: 2013. Augusztus 08. - 00:37:02 »
Üdv.
Azt szeretném kérdezni hogy egy Diniben hány darab változó hozható létre? Végtelen?

126
Segítségkérés / Object koordinátájának lekérdezése..
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 19:42:13 »
Ah thx Peter  :thumbsup:, megy a \'+\'!

127
Segítségkérés / Object koordinátájának lekérdezése..
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 19:34:49 »
Üdv.
Ha létrehozok egy objectet
pl így:
 
            szekobj[playerid] = CreateObject(2121,X,Y+1.5,Z,0.0,0.0,0.0,0.0);
            EditObject(playerid, szekobj[playerid]);

 
és ha az editobjectel módosítom, hogy tudom kérni a koordinátáját?

128
Szkript kérések / Munka
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 18:21:44 »
Itt ez az FS. Én magyarosítottam, mindent megtalálsz benne és egyszerûen tudod kezelni.
Link: http://sampforum.hu/index.php?topic=36780.0

129
Szkript kérések / üzemanyag leszívàs
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 18:18:35 »
akkor így:
 
Kód: (pawn) [Kijelölés]
CMD:tanklesziv(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 15.0, 251.0619,-251.2212,1.6106))
    {
    new VehID = GetClosestCar(playerid);
new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
        GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
    MilyenUzemAnyag(VehID);
    vInfo[VehID][uZEMANYAG] = 0;
    cmd_me(playerid, \"kürített egy üzemanyag tartályt.\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a garázsba!\");
return 1;
}


130
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:lefagyasztàs
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 18:16:39 »
a true vagy false helyettesíti a számokat.

131
Szkript kérések / lefagyasztàs
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 18:08:37 »
Lefagyasztás:
 
TogglePlayerControllable(playerid, false);

 
Felolvasztás:
 
TogglePlayerControllable(playerid, true);

132
Segítségkérés / RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 13:41:15 »
Egyszer a fórumra magyarosítottam egy FS-t, object szerkesztõ volt, kocsin.
/edit parancsal mindig tudtam újjabb objectet rakni a jármûre.
A parancs:
 
   if(!strcmp(\"/edit\", cmd, true))
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
   
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Nem vagy jármûben. -|\");
    if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Használat: /edit [objectid] -|\");
new i, bool:OtherObject;
    for(i = 0; i < MAX_OBJECTS_PER_EDIT; i++)
{
   if(PlayerData[playerid][ObjectID] == -1) break;
   OtherObject = true;
   if(i == (MAX_OBJECTS_PER_EDIT - 1)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Elérte a maximum objectet. -|\");
}
    new Obj = CreateObject(strval(tmp), 0.0, 0.0, -10.0, 0.0, 0.0, 0.0),
    vId = GetPlayerVehicleID(playerid), str[148];
   
    if(OtherObject)
{
   PlayerData[playerid][ObjectModel] = strval(tmp);
   PlayerData[playerid][EditionID] = i;
   PlayerData[playerid][ObjectID] = Obj;
    format(str, sizeof str, \"|-  Módosítol az objecten {F40B74}%d{4E76B1}, edition id {F40B74}%d{4E76B1}. Használat KEY_LEFT, KEY_RIGHT és KEY_FIRE hogy betudd állítani magadnak. -|\", strval(tmp), i);
    SendClientMessage(playerid, CBLUE, str);
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/X /Y és /Z{4E76B1} hogy változtasd a koordinátát. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/RX /RY és /RZ{4E76B1} ezzel tudod változtatni a forgatási irányokat. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/EDITION{4E76B1} választhatsz az ocjectek közül, melyeket leraktál. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/FREEZE{4E76B1} és {F40B74}/UNFREEZE{4E76B1} ez segít jobban beállítani a koordinátát. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/STOP{4E76B1} abba hagytad az object lerakást. -|\");
            SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/PAUSE{4E76B1} Megállítottad az object mozgatását. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/BACK{4E76B1} Már tudod mozgatni az objectet. -|\");
   SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/SAVEOBJ{4E76B1} lementi a koordinátát  \\\"editions.pwn\\\". -|\");
   ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Információ\", \"Szeretnél ugyan olyan objectumot létrehozni az utolsóban?\", \"Igen\", \"Nem\");
   return true;
}
    PlayerData[playerid][VehicleID] = vId;
PlayerData[playerid][ObjectModel] = strval(tmp);
PlayerData[playerid][EditionID] = i;
PlayerData[playerid][OffSetX][PlayerData[playerid][EditionID]]  = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetY][PlayerData[playerid][EditionID]]  = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetZ][PlayerData[playerid][EditionID]]  = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetRX][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetRY][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0;
PlayerData[playerid][OffSetRZ][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0;
PlayerData[playerid][ObjectID] = Obj;
PlayerData[playerid][TimerID] = SetTimerEx(\"GetKeys\", 30, true, \"i\", playerid);
    format(str, sizeof str, \"|-  Editing the object {F40B74}%d{4E76B1}, edition id {F40B74}%d{4E76B1}. Use KEY_LEFT, KEY_RIGHT and KEY_FIRE to adjust the offset\'s -|\", strval(tmp), i);
    SendClientMessage(playerid, CBLUE, str);
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/X /Y és /Z{4E76B1} hogy változtasd a koordinátát. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/RX /RY és /RZ{4E76B1} ezzel tudod változtatni a forgatási irányokat. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/EDITION{4E76B1} választhatsz az ocjectek közül, melyeket leraktál. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/FREEZE{4E76B1} és {F40B74}/UNFREEZE{4E76B1} ez segít jobban beállítani a koordinátát. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/STOP{4E76B1} abba hagytad az object lerakást.. -|\");
SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/SAVEOBJ{4E76B1} lementi a koordinátát  \\\"editions.pwn\\\". -|\");
    return true;
}

 
Ha az egész kell: http://sampforum.hu/index.php?topic=36786.0
Hátha kitudsz szedni belõle olyan dolgot ami segíthet.

133
Szkript kérések / NPC
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 10:59:06 »
Itt egy In-Game NPC Creator.
Ezzel egyszerûen tudsz csinálni, álló, mozgó és kocsiban vezetõ NPC-t.
Mint ahogy tudod foglalja a slotokat.
Telepítése: 1. -A Filterscriptbe berakod a kellõ cuccokat, a rar. fáljba megtalálod õket.
2. -A server.cfg-be beírod a FS nevét a filterscript sorba.
3. Kell a Filemanager plugins, azt is megtalálod a rar-ban, azt a plugins mappába rakd.
4. A server.cfg be írd be a plugins  sor mellé a plugint, ha hostod van Filemanager.so-t írd, ha házi csak Filemanager.
5. A Rar-ban találsz egy npcmodes mappát, azokat a fájlokat mind tedd bele a npcmodes mappába.
6. A server.cfg-be írd át a maxnpc-t, maxnpc 50
-Fontos dolgok-
A nagy resi után elvesznek a hoston, ha GMX-eled a szerert akkor nem.
Maximum 50NPC-t tudsz lerakni. 25 Járókelõt, 25kocsi vezetõt.
Letöltési link: http://stalin.jecool.net/knpc.zip
Parancsok: /knpc [0-50]  <--- Felvétel/Leállítás
/kremove [NPC ID - ALL]  <--- Tölés ID szerint és lehet egészet is egyszerre.
/knicks <-- Nevük bekacsolnása
Remélem segítettem, Üdv Ryan.

134
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 10:29:22 »

135
Szkript kérések / üzemanyag leszívàs
« Dátum: 2013. Augusztus 06. - 22:41:49 »
CMD:tanklesziv(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 15.0, 251.0619,-251.2212,1.6106))
       {
    new VehID = GetClosestCar(playerid);
   new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
        GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ);
   if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
    MilyenUzemAnyag(VehID);
    vInfo[VehID][uZEMANYAG] = 0;
    cmd_me(playerid, \"kürített egy üzemanyag tartályt.\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a garázsba!\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelõ!\");
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal