Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Ryan_Adam
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
121
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 22:02:56 »
Milyen Tom?
122
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 17:07:57 »
Nekem megy GetVehicleColor-ral. inc: http://www.solidfiles.com/d/2dccdafe0b/Példa: new color1, color2 ; new S[256] for(new i; i != MAX_VEHICLES; ++i) { if(GetVehicleColor(i, color1, color2)) { format(S, sizeof(S), \"VehicleID %d ~ Model %d ~ Color1 %d ~ Color2 %d\", i, GetVehicleModel(i), color1, color2); } }
123
« Dátum: 2013. augusztus 09. - 16:31:10 »
Tessék össze dobtam neked. Úgy állítottam be hogy spawnoláskor kelljen kiválasztani, ha akarod tedd át. Tess: #include <a_samp> #define SARGA 0xFFFF00AA #define PIROS 0xFF000000 #if defined FILTERSCRIPT public OnPlayerSpawn(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, 6665, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz\", \"Sajt\\nSzalámi\", \"Választ\", \"\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 6665) { if(!response) return 1; if(listitem == 0) { SetPlayerColor(playerid, 0xFFFF00AA); SetPlayerSkin(playerid, 135); } if(listitem == 1) { SetPlayerColor(playerid, 0xFF000000); SetPlayerSkin(playerid, 246); } } return 1; } #endif Remélem segítettem. Üdv Ryan.
124
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 13:51:10 »
Értem, akkor zárok Köszi.
125
« Dátum: 2013. augusztus 08. - 00:37:02 »
Üdv. Azt szeretném kérdezni hogy egy Diniben hány darab változó hozható létre? Végtelen?
126
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 19:42:13 »
Ah thx Peter :thumbsup:, megy a \'+\'!
127
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 19:34:49 »
Üdv. Ha létrehozok egy objectet pl így: szekobj[playerid] = CreateObject(2121,X,Y+1.5,Z,0.0,0.0,0.0,0.0); EditObject(playerid, szekobj[playerid]); és ha az editobjectel módosítom, hogy tudom kérni a koordinátáját?
129
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 18:18:35 »
akkor így: CMD:tanklesziv(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 15.0, 251.0619,-251.2212,1.6106)) { new VehID = GetClosestCar(playerid); new Float: vX, Float: vY, Float: vZ; GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\"); MilyenUzemAnyag(VehID); vInfo[VehID][uZEMANYAG] = 0; cmd_me(playerid, \"kürített egy üzemanyag tartályt.\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a garázsba!\"); return 1; }
130
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 18:16:39 »
a true vagy false helyettesíti a számokat.
131
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 18:08:37 »
Lefagyasztás: TogglePlayerControllable(playerid, false); Felolvasztás: TogglePlayerControllable(playerid, true);
132
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 13:41:15 »
Egyszer a fórumra magyarosítottam egy FS-t, object szerkesztõ volt, kocsin. /edit parancsal mindig tudtam újjabb objectet rakni a jármûre. A parancs: if(!strcmp(\"/edit\", cmd, true)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Nem vagy jármûben. -|\"); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Használat: /edit [objectid] -|\"); new i, bool:OtherObject; for(i = 0; i < MAX_OBJECTS_PER_EDIT; i++) { if(PlayerData[playerid][ObjectID] == -1) break; OtherObject = true; if(i == (MAX_OBJECTS_PER_EDIT - 1)) return SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- ((Hiba)) Elérte a maximum objectet. -|\"); } new Obj = CreateObject(strval(tmp), 0.0, 0.0, -10.0, 0.0, 0.0, 0.0), vId = GetPlayerVehicleID(playerid), str[148]; if(OtherObject) { PlayerData[playerid][ObjectModel] = strval(tmp); PlayerData[playerid][EditionID] = i; PlayerData[playerid][ObjectID] = Obj; format(str, sizeof str, \"|- Módosítol az objecten {F40B74}%d{4E76B1}, edition id {F40B74}%d{4E76B1}. Használat KEY_LEFT, KEY_RIGHT és KEY_FIRE hogy betudd állítani magadnak. -|\", strval(tmp), i); SendClientMessage(playerid, CBLUE, str); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/X /Y és /Z{4E76B1} hogy változtasd a koordinátát. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/RX /RY és /RZ{4E76B1} ezzel tudod változtatni a forgatási irányokat. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/EDITION{4E76B1} választhatsz az ocjectek közül, melyeket leraktál. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/FREEZE{4E76B1} és {F40B74}/UNFREEZE{4E76B1} ez segít jobban beállítani a koordinátát. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/STOP{4E76B1} abba hagytad az object lerakást. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/PAUSE{4E76B1} Megállítottad az object mozgatását. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/BACK{4E76B1} Már tudod mozgatni az objectet. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/SAVEOBJ{4E76B1} lementi a koordinátát \\\"editions.pwn\\\". -|\"); ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Információ\", \"Szeretnél ugyan olyan objectumot létrehozni az utolsóban?\", \"Igen\", \"Nem\"); return true; } PlayerData[playerid][VehicleID] = vId; PlayerData[playerid][ObjectModel] = strval(tmp); PlayerData[playerid][EditionID] = i; PlayerData[playerid][OffSetX][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0; PlayerData[playerid][OffSetY][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0; PlayerData[playerid][OffSetZ][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0; PlayerData[playerid][OffSetRX][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0; PlayerData[playerid][OffSetRY][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0; PlayerData[playerid][OffSetRZ][PlayerData[playerid][EditionID]] = 0.0; PlayerData[playerid][ObjectID] = Obj; PlayerData[playerid][TimerID] = SetTimerEx(\"GetKeys\", 30, true, \"i\", playerid); format(str, sizeof str, \"|- Editing the object {F40B74}%d{4E76B1}, edition id {F40B74}%d{4E76B1}. Use KEY_LEFT, KEY_RIGHT and KEY_FIRE to adjust the offset\'s -|\", strval(tmp), i); SendClientMessage(playerid, CBLUE, str); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/X /Y és /Z{4E76B1} hogy változtasd a koordinátát. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/RX /RY és /RZ{4E76B1} ezzel tudod változtatni a forgatási irányokat. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/EDITION{4E76B1} választhatsz az ocjectek közül, melyeket leraktál. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/FREEZE{4E76B1} és {F40B74}/UNFREEZE{4E76B1} ez segít jobban beállítani a koordinátát. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/STOP{4E76B1} abba hagytad az object lerakást.. -|\"); SendClientMessage(playerid, CBLUE, \"|- Használat {F40B74}/SAVEOBJ{4E76B1} lementi a koordinátát \\\"editions.pwn\\\". -|\"); return true; } Ha az egész kell: http://sampforum.hu/index.php?topic=36786.0Hátha kitudsz szedni belõle olyan dolgot ami segíthet.
133
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 10:59:06 »
Itt egy In-Game NPC Creator. Ezzel egyszerûen tudsz csinálni, álló, mozgó és kocsiban vezetõ NPC-t. Mint ahogy tudod foglalja a slotokat. Telepítése: 1. -A Filterscriptbe berakod a kellõ cuccokat, a rar. fáljba megtalálod õket. 2. -A server.cfg-be beírod a FS nevét a filterscript sorba. 3. Kell a Filemanager plugins, azt is megtalálod a rar-ban, azt a plugins mappába rakd. 4. A server.cfg be írd be a plugins sor mellé a plugint, ha hostod van Filemanager.so-t írd, ha házi csak Filemanager. 5. A Rar-ban találsz egy npcmodes mappát, azokat a fájlokat mind tedd bele a npcmodes mappába. 6. A server.cfg-be írd át a maxnpc-t, maxnpc 50 -Fontos dolgok- A nagy resi után elvesznek a hoston, ha GMX-eled a szerert akkor nem. Maximum 50NPC-t tudsz lerakni. 25 Járókelõt, 25kocsi vezetõt. Letöltési link: http://stalin.jecool.net/knpc.zipParancsok: /knpc [0-50] <--- Felvétel/Leállítás /kremove [NPC ID - ALL] <--- Tölés ID szerint és lehet egészet is egyszerre. /knicks <-- Nevük bekacsolnása Remélem segítettem, Üdv Ryan.
134
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 10:29:22 »
135
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 22:41:49 »
CMD:tanklesziv(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO) { if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 15.0, 251.0619,-251.2212,1.6106)) { new VehID = GetClosestCar(playerid); new Float: vX, Float: vY, Float: vZ; GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\"); MilyenUzemAnyag(VehID); vInfo[VehID][uZEMANYAG] = 0; cmd_me(playerid, \"kürített egy üzemanyag tartályt.\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a garázsba!\"); } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelõ!\"); } return 1; }
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
|