Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - curvemaster

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 28
121
Off Telep / VV(Való Világ)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 20:26:09 »
Én nem nézem, mert szerintem hülyeség :D ^-^ Évrõl évre egyre rosszabb :laugh:

122
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 14:00:25 »
Idézetet írta: Csabee date=1316423867\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11528\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már millió videó fent van a jutyubén hogyan kell TNT ágyút készíteni.
Közöttük magyaroké is, és olyanok akiket mondjuk nézik is pl.: wazzupLUCKEY és stb
Próbálj meg valami olyasmit amivel még nagyon senkise próbálkozott
 
Dicsérni nem tudsz, csak szidni? Legalább most már millió egy TNT ágyú készítés videó van fent. :mistrust: :angry:

123
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 13:48:48 »
Hát ha ez kell, akkor megírom. :)
[pawn]
new bool: Adminszoli[MAX_PLAYERS];
new Text3D: admintext;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/adminisztrátor\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(IsPlayerAdmin(playerid))
   {
       if(Adminszoli[playerid] == false)
       {
          SendClientMessage(playerid, szin, \"Admin szolgálatba léptél!\");
         admintext = Create3DTextLabel(\"Admin szolgálatban\", szin, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
         Attach3DTextLabelToPlayer(admintext, playerid, 0.0, 0.0, 0.3);
         Adminszoli[playerid] = true;
      } else if(Adminszoli[playerid] == true)
      {
          Delete3DTextLabel(admintext);
                SendClientMessage(playerid, szin, \"Admin szolgálatból kiléptél!\");
      }
   } else {
       SendClientMessage(playerid, szin, \"Nem vagy admin!\");
   }
   return 1;
}
if (strcmp(\"/changename\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    new ujnev[MAX_PLAYER_NAME];
    new str[64];
    new result[MAX_PLAYER_NAME];
   format(ujnev, sizeof ujnev, \"%s\", result);
   SetPlayerName(playerid, ujnev);
   format(str, sizeof str, \"Új neved: %s\", ujnev);
}
return 0;
}
[/pawn]
Sheet adminszolgálat szkriptjének segítségével csináltam az adminparancsot! :)
A /changename-t egyedül. :)
Nem teszteltem, nem biztos hogy mûködnek.
UI.: A színeket cseréld le.

124
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 13:29:28 »
Idézetet írta: R3volutionDrifter date=1316511580\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok szeretnék egy olyat hogy /adminisztrator és akkor az ember feje fölé kerülne egy 3D Textlabel
 
És mi legyen pontosan a feje fölött?  ::|
Mert ezt nem tudjuk. Megcsinálom, ha elmondod.

125
Függvények / SetVehiclePos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:22:12 »
Új pozíciót ad egy jármûnek.


Megjegyzés: Ez a funkció csak akkor mûködik, ha a jármû létezik.




Fontos megjegyzés: Egy üres jármû nem esik le, miután az égbe lett teleportálva.


Paraméterek:
(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek új pozíciót adunk.
Float:x   Az a változó, amiben tároljuk az X koordinátát.
Float:y   Az a változó, amiben tároljuk az Y koordinátát.
Float:z   Az a változó, amiben tároljuk a Z koordinátát.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]SetVehiclePos(1, 123.456, 123.456, 12.34);[/pawn]

126
Függvények / LinkVehicleToInterior(vehicleid, interiorid)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:17:34 »
Betesz egy jármûvet egy belsõ helyiségbe. (interior) Ez pl. stadiumoknál, arénáknál jó.
Paraméterek:
(vehicleid, interiorid)
vehicleid   Jármû azonosító
interiorid   Belsõ(interior) azonosító
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
Egy statikus jármû kapcsolása interiorhoz:
[pawn]
public OnGameModeInit()
{
    new vehicle1 = AddStaticVehicle(559,2543.7505,-21.8345,27.1899,52.6054,53,79);
    LinkVehicleToInterior(vehicle1, 6);
}[/pawn]

127
Függvények / IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:12:37 »
Ellenõrzi, hogy egy megadott játékos egy megadott jármûben van-e.
Paraméterek:
(playerid,vehicleid)
playerid   A játékos azonosító, akitõl lekérjük, hogy a jármûben van-e.
vehicleid   A jármû azonosító, amitõl lekérjük, hogy benne van-e az adott játékos.
A visszatérített érték hamis lesz, ha a játékos nincs a jármûben, és igaz, ha benne ül.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/autóm\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerInVehicle(playerid, 32))
        {
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFFF,\"Te a 32 azonosítójú jármûben ülsz!\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

128
Függvények / GetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:09:44 »
Lekérjük, majd elmentjük egy jármû z rotációját egy változóba.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:z_angl)
vehicleid   A jármû azonosító, amitõl lekérjük a rotációt.
Float:z_angl   A változó, amiben tároljuk a rotációt.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/vehrot\", true) == 0)
     {
          new currentveh;
          new Float:z_rot;
          new message[32];
          currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
          GetVehicleZAngle(currentveh, z_rot);
          format(message, sizeof(message), \"A jelenlegi rotáció: %f\", z_rot);
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, message);
          return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

129
Függvények / GetVehicleVirtualWorld(vehicleid)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:07:31 »
Ezzel a funkcióval lekérheted egy jármû virtuális világát.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   A jármû azonosító, aminek lekérjük a virtuális világát.
A virtuális világ azonosítóját adja vissza értékként.
Példa:
[pawn]new world;
world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);[/pawn]

130
Függvények / GetVehicleVelocity(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:04:53 »
Lekéri egy megadott jármû mozgási sebességét három irányban: X, Y és Z.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek lekérjük a sebességét.
&Float:x   Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét X irányban.
&Float:y   Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Y irányban.
&Float:z   Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Z irányban.
A funkció önmagának nem ad vissza semmilyen értéket. Az X, Y, és a Z sebesség értékét a megadott változókban tárolódnak.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/sebesség\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new Float:Velocity[3], output[80];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]);
        format(output, sizeof(output), \"X%f, Y%f, Z%f a sebességed.\", Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, output);
return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

131
Függvények / UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 22:57:32 »
Egy megadott jármû kárainak beállítására használatos.
Paraméterek:
(vehicleid, panels, doors, lights, tires)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek a kárait állítjuk be.
panels   A panelek kárainak értéke.
doors    Az ajtók kárainak értéke.
lights    A lámpák kárainak értéke.
tires      A gumik kárainak értéke.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new panels, doors, lights, tires;   
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);[/pawn]

132
Függvények / GetVehicleDamageStatus(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 22:52:57 »
Lekéri egy bizonyos jármû kárait.
 

Paraméterek:

(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amitõl lekérjük a kárt.
panels   Az a változó, amiben tároljuk a panelek kárát.
doors   Az a változó, amiben tároljuk az ajtók kárát.
lights   Az a változó, amiben tároljuk a lámpák kárát.
tires      Az a változó, amiben tároljuk a gumik kárát.
Példa:
[pawn]new panels,doors,lights,tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
printf(\"Jármû státusz : [Panelek] : %d - [Ajtók] : %d - [Lámpák] : %d - [Gumik] : %d\",panels,doors,lights,tires);[/pawn]

133
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 22:46:42 »
Látom elég aktív lett a téma. Köszönöm szépen még egyszer a kiemelést. :) 8)

134
Szép lett? NO!
Amúgy tök jó  8)

135
Függvények / RemoveVehicleComponent(vehicleid, componentid)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 00:06:42 »
Eltávolít egy komponenst egy jármûrõl.
Paraméterek:
(vehicleid, componentid)
vehicleid   A jármû azonosítója, amitõl lekérjük a komponenst.
componentid   A komponens azonosító, amit törlünk.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]RemoveVehicleComponent(1,1010);[/pawn]

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 28
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal