Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Off Telep / VV(Való Világ)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 20:26:09 »
Én nem nézem, mert szerintem hülyeség Évrõl évre egyre rosszabb :laugh:
122
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole« Dátum: 2011. szeptember 20. - 14:00:25 »Idézetet írta: Csabee date=1316423867\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11528\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már millió videó fent van a jutyubén hogyan kell TNT ágyút készíteni.Dicsérni nem tudsz, csak szidni? Legalább most már millió egy TNT ágyú készítés videó van fent. :mistrust: :angry: 123
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs« Dátum: 2011. szeptember 20. - 13:48:48 »
Hát ha ez kell, akkor megírom.
[pawn] new bool: Adminszoli[MAX_PLAYERS]; new Text3D: admintext; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/adminisztrátor\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(Adminszoli[playerid] == false) { SendClientMessage(playerid, szin, \"Admin szolgálatba léptél!\"); admintext = Create3DTextLabel(\"Admin szolgálatban\", szin, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(admintext, playerid, 0.0, 0.0, 0.3); Adminszoli[playerid] = true; } else if(Adminszoli[playerid] == true) { Delete3DTextLabel(admintext); SendClientMessage(playerid, szin, \"Admin szolgálatból kiléptél!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, szin, \"Nem vagy admin!\"); } return 1; } if (strcmp(\"/changename\", cmdtext, true, 10) == 0) { new ujnev[MAX_PLAYER_NAME]; new str[64]; new result[MAX_PLAYER_NAME]; format(ujnev, sizeof ujnev, \"%s\", result); SetPlayerName(playerid, ujnev); format(str, sizeof str, \"Új neved: %s\", ujnev); } return 0; } [/pawn] Sheet adminszolgálat szkriptjének segítségével csináltam az adminparancsot! A /changename-t egyedül. Nem teszteltem, nem biztos hogy mûködnek. UI.: A színeket cseréld le. 124
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs« Dátum: 2011. szeptember 20. - 13:29:28 »Idézetet írta: R3volutionDrifter date=1316511580\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok szeretnék egy olyat hogy /adminisztrator és akkor az ember feje fölé kerülne egy 3D TextlabelÉs mi legyen pontosan a feje fölött? ::| Mert ezt nem tudjuk. Megcsinálom, ha elmondod. 125
Függvények / SetVehiclePos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:22:12 »
Új pozíciót ad egy jármûnek.
Megjegyzés: Ez a funkció csak akkor mûködik, ha a jármû létezik. Fontos megjegyzés: Egy üres jármû nem esik le, miután az égbe lett teleportálva. Paraméterek: (vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z) vehicleid Az a jármû azonosító, aminek új pozíciót adunk. Float:x Az a változó, amiben tároljuk az X koordinátát. Float:y Az a változó, amiben tároljuk az Y koordinátát. Float:z Az a változó, amiben tároljuk a Z koordinátát. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]SetVehiclePos(1, 123.456, 123.456, 12.34);[/pawn] 126
Függvények / LinkVehicleToInterior(vehicleid, interiorid)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:17:34 »
Betesz egy jármûvet egy belsõ helyiségbe. (interior) Ez pl. stadiumoknál, arénáknál jó.
Paraméterek: (vehicleid, interiorid) vehicleid Jármû azonosító interiorid Belsõ(interior) azonosító Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: Egy statikus jármû kapcsolása interiorhoz: [pawn] public OnGameModeInit() { new vehicle1 = AddStaticVehicle(559,2543.7505,-21.8345,27.1899,52.6054,53,79); LinkVehicleToInterior(vehicle1, 6); }[/pawn] 127
Függvények / IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:12:37 »
Ellenõrzi, hogy egy megadott játékos egy megadott jármûben van-e.
Paraméterek: (playerid,vehicleid) playerid A játékos azonosító, akitõl lekérjük, hogy a jármûben van-e. vehicleid A jármû azonosító, amitõl lekérjük, hogy benne van-e az adott játékos. A visszatérített érték hamis lesz, ha a játékos nincs a jármûben, és igaz, ha benne ül. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/autóm\", true) == 0) { if(IsPlayerInVehicle(playerid, 32)) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFFF,\"Te a 32 azonosítójú jármûben ülsz!\"); } return 1; } return 0; }[/pawn] 128
Függvények / GetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:09:44 »
Lekérjük, majd elmentjük egy jármû z rotációját egy változóba.
Paraméterek: (vehicleid, &Float:z_angl) vehicleid A jármû azonosító, amitõl lekérjük a rotációt. Float:z_angl A változó, amiben tároljuk a rotációt. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/vehrot\", true) == 0) { new currentveh; new Float:z_rot; new message[32]; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, z_rot); format(message, sizeof(message), \"A jelenlegi rotáció: %f\", z_rot); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, message); return 1; } return 0; }[/pawn] 129
Függvények / GetVehicleVirtualWorld(vehicleid)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:07:31 »
Ezzel a funkcióval lekérheted egy jármû virtuális világát.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid A jármû azonosító, aminek lekérjük a virtuális világát. A virtuális világ azonosítóját adja vissza értékként. Példa: [pawn]new world; world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid); SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);[/pawn] 130
Függvények / GetVehicleVelocity(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 23:04:53 »
Lekéri egy megadott jármû mozgási sebességét három irányban: X, Y és Z.
Paraméterek: (vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z) vehicleid Az a jármû azonosító, aminek lekérjük a sebességét. &Float:x Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét X irányban. &Float:y Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Y irányban. &Float:z Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Z irányban. A funkció önmagának nem ad vissza semmilyen értéket. Az X, Y, és a Z sebesség értékét a megadott változókban tárolódnak. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp(\"/sebesség\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:Velocity[3], output[80]; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]); format(output, sizeof(output), \"X%f, Y%f, Z%f a sebességed.\", Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, output); return 1; } return 0; }[/pawn] 131
Függvények / UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 22:57:32 »
Egy megadott jármû kárainak beállítására használatos.
Paraméterek: (vehicleid, panels, doors, lights, tires) vehicleid Az a jármû azonosító, aminek a kárait állítjuk be. panels A panelek kárainak értéke. doors Az ajtók kárainak értéke. lights A lámpák kárainak értéke. tires A gumik kárainak értéke. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);[/pawn] 132
Függvények / GetVehicleDamageStatus(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 22:52:57 »
Lekéri egy bizonyos jármû kárait.
Paraméterek: (vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires) vehicleid Az a jármû azonosító, amitõl lekérjük a kárt. panels Az a változó, amiben tároljuk a panelek kárát. doors Az a változó, amiben tároljuk az ajtók kárát. lights Az a változó, amiben tároljuk a lámpák kárát. tires Az a változó, amiben tároljuk a gumik kárát. Példa: [pawn]new panels,doors,lights,tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires); printf(\"Jármû státusz : [Panelek] : %d - [Ajtók] : %d - [Lámpák] : %d - [Gumik] : %d\",panels,doors,lights,tires);[/pawn] 133
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 22:46:42 »
Látom elég aktív lett a téma. Köszönöm szépen még egyszer a kiemelést.
134
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )« Dátum: 2011. szeptember 19. - 14:29:47 »
Szép lett? NO!
Amúgy tök jó 135
Függvények / RemoveVehicleComponent(vehicleid, componentid)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 00:06:42 »
Eltávolít egy komponenst egy jármûrõl.
Paraméterek: (vehicleid, componentid) vehicleid A jármû azonosítója, amitõl lekérjük a komponenst. componentid A komponens azonosító, amit törlünk. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]RemoveVehicleComponent(1,1010);[/pawn] |