Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Naretev

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
121
Szkript kérések / MySQL frakció lekérés táblázatból
« Dátum: 2017. június 23. - 11:38:21 »
Ennyi információból sokat nemtudunk meg, add meg azt a kódot, ahol lekérdezed a frakció betöltést, mert nyílván ottvan gebasz.

122
Segítségkérés / Bútor mozgatás
« Dátum: 2017. június 22. - 23:18:50 »
Mivel C alapú a pawno is így van köze hozzá :D Mondjuk az ami néha bezavar, hogy itt a (new) elő szóval hozol létre változókat, Java-ban, pedig objektumot hozol létre vele. De hát ez az ára, ha tudni akarsz valamit :D

123
Segítségkérés / Bútor mozgatás
« Dátum: 2017. június 22. - 21:38:46 »
Nos nagyon egyszerű a megoldás. Azt javaslom, de töltögess le bútor rendszereket, mert azt nem fogod érteni és nem tanulsz belőle.
 
A legjobb mód, ha egy sajátot írsz.
 
Nem annyira bonyolult. Attól függ, hogy házhoz szeretnéd kötni, vagy játékoshoz.
 
Ház verzió.
 

#define MAX_HAZ 100
#define MAX_BUTOR 20
new Butorok[MAX_HAZ][MAX_BUTOR];

 
Játékos verzió
 

#define MAX_BUTOR 20
new Butorok[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR];

 
Illetve szükséges lesz egy tömb ami ezeknek a bútoroknak, tárolja a tulajdonságaikat.
 

enum butorData
{
Float:bPos[3],
Float:bRot[3],
bVirtual,
bInti
}
new butorInfo[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR][butorData];

 
 
 
Szükség van egy, a játékos/ház meglévő bútorainak számát tároló változóra.
 

new megvettButorok[MAX_PLAYERS] = 0;

 
Illetve szükségünk van egy jelenlegi bútor Slot-ját tároló változóra is.
 

new jelenlegiButor[MAX_PLAYERS] = -1;

 
Ezután létrehozol egy bútort.
 

CMD:ujbutor(playerid,params[])
{   
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /újbútor (ID)\");
if(megvettButorok > MAX_BUTOR) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozhatsz létre több bútort :C\");
new butorID;
sscanf(params,\"d\",butorID);
new Float:X,Float:Y,Float:Z,virtual,inti;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
virtual = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
inti = GetPlayerInterior(playerid);
// LOGIKA
Butorok[playerid][megvettButorok] = CreateDynamicOjbect(butorID,X,Y,Z,0.0,0.0,0.0,virtual,inti);
butorInfo[playerid][megvettButorok][bPos][0] = X;
butorInfo[playerid][megvettButorok][bPos][1] = Y;
butorInfo[playerid][megvettButorok][bPos][2] = Z;
butorInfo[playerid][megvettButorok][bRot][0] = 0.0;
butorInfo[playerid][megvettButorok][bRot][1] = 0.0;
butorInfo[playerid][megvettButorok][bRot][2] = 0.0;
butorInfo[playerid][megvettButorok][bVirtual] = virtual;
butorInfo[playerid][megvettButorok][bInti] = inti;
// A Butorok tömbbe, a játékos táblán, a megvettButorok mezőbe, létrehozunk egy objectet.
megvettButorok[playerid]++;
// Növeljük a megvett bútorok számát. Mivel ha szeretnénk mégegyet létrehozni akkor ne a jelenlegit írja felül hanem
// Továbbá tolódjon 1-el.
SendClientMessage(playerid,-1,\"Megvettél egy bútort !\");
return 1;
}

 
Ezután a jelenlegi poziciódra létrehozol egy bútort. pl. ( /ujbutor 19656) // Ez talán egy fal object ID random mondtam.
 
Ezt nyílván helyre szeretnéd rakni.
 

CMD:mozgatbutor(playerid,params[])
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /mozgatbútor (Slot)\");
new butorSlot;
sscanf(params,\"d\",butorSlot);
if(Butorok[playerid][butorSlot] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezen a Sloton, nincsen bútor!\");
// Leellenőrizzük, hogy az adott sloton van-e object, ha van akkor kezeljük, ha nem akkor hibaüzenet.
jelenlegiButor[playerid] = butorSlot;
EditDynamicObject(playerid,Butorok[playerid][butorSlot]);
// Lehetőséget adunk arra hogy a játékos mozgassa az objectet;
return 1;
}

 
Itt kihozza nekünk a szoksásos mozgatás, forgatásos dolgokat. Ezt követően lementjük.
 

public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
if(objectid == jelenlegiButor[playerid])
{   
   if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
   {
      // Ha nem változtat, akkor az objectet visszrakjuk a régi helyére.
      //Ezt nem mindig szükséges, de van rá esély, hogy nem rakja automatikusan vissza, ezért erre van ez a kód
      SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][2]);
      SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][2]);
   }
   else if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) // Ha lementi
   {
      // Beállítjuk a koordinátákat.
      butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][0] = x;
      butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][1] = y;
      butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][2] = z;
      butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][0] = rx;
      butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][1] = ry;
      butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][2] = rz;
      // Helyére rakjuk
      SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bPos][2]);
      SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor][bRot][2]);
   }
}
return 1;
}

 
 
 
Így már a helyére rakta, és tudod kezelni, illetve újakat létrehozni.
 
Ez elvileg müködik, azonban mentés/betöltés nincs benne, ezt a saját játékmódodnak megfelelően kell kialakítanod.
 
Remélem tudtam segíteni. Én szivesen segítek, ha bármi kérdésed van csak írj !

124
Segítségkérés / Streamer plugin hiba?
« Dátum: 2017. június 22. - 19:27:00 »
Microsoft Visual C++ 2015 x64 telepítése során, a hiba eltűnt!
 
Kérem a moderátorokat zárják le!

125
Segítségkérés / NPC id átállíás
« Dátum: 2017. június 21. - 20:43:31 »
Üdvözlök mindenkit!
 
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet az NPC-nek az IDjét átállítani. Mert tudom, hogy lehet csak aztnem, hogy hogyan.
 
Mert jelenleg a 0-ás IDvel kezdődik és így megy felfelé. Esetleg, lehet valami Custom ID-t beállítani? Vagy legalább a végéről kezdje a számolást?
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat!

126
Segítségkérés / Streamer plugin hiba?
« Dátum: 2017. június 21. - 18:55:19 »
Üdvözlök mindenkit!
 
Egy labelt szeretnék létrehozni a szerveren, le is fordul a kód, azonban amikor a szervert futtatom, akkor ezt a warning üzenetet kapom a consolban.
 

*** Streamer Plugin: CreateDynamic3DTextLabel: Expecting 15 parameter(s), but found 13.

 
Miszerint 15 paramétert vár, és csak 13 van.
 

NPC_LABEL = CreateDynamic3DTextLabel(\"Teszt\",-1,0.0,0.0,1.5,20.0);

 
Miközben, csak 6 db van megadva. Már frissítettem a streamer 2.9.1-es verzióra a plugint és az include-t is.
 
Nemtudom miért nem akarja elfogadni.
 
Illetve igen, tudom, hogy az megoldás ha végig írom a 15 params-t de nem akarom minden egyes labelnél ezt megcsinálni.
 
Úgyhogy, erre szeretnék valami megoldást kérni!
 
 
 
Köszönöm szépen!

127
Segítségkérés / Jármű rendszer NPC kivétel?
« Dátum: 2017. június 21. - 18:05:10 »
Üdvözlök mindenkit!
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogyha van egy jármű rendszerem, akkor az az NPC kocsira ne vonatkozzon.
 
Igazából nemtud, hogy ez egyáltalán létezhet-e, vagy csináljam úgy a jármű rendszert, hogy +1 ID-t rászámolok ami az NPC kocsija, de mondjuk ez több NPC esetén már nagyobb tolódás.
 
Erre szeretnék valami megoldást kérni tőletek!
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat!

128
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)
« Dátum: 2017. június 21. - 09:19:26 »
Elképesztő milyen szép szerver lesz ebből :D
 
Igényes TextDraw-ok, habár nemtudom hogy látod át ezt a millió TD-t :D A mód fele biztosan ebből áll
 
De nagyon szép munka, jó látni, hogy vannak ilyen igényes szerverek is, nem csak Editek.

129
RP/RPG kérések / SAMP alap Ep Lp mod
« Dátum: 2017. június 20. - 22:35:15 »
A másik a goudlyne/AfterLife mód illetve csinálhatsz magadnak is egyet.

130
Segítségkérés / Timer mechanika másképp?
« Dátum: 2017. június 20. - 21:51:12 »
Aha szóval így értette :D Nagyon szépen köszönöm ! Sokat segített!
 
Megkérném az Adminokat, hogy zárják ezt a témát, sajnos nemtudom hol kell :C

131
Segítségkérés / DefensiveRPG admin adás
« Dátum: 2017. június 20. - 21:12:36 »
Nemtudom, pontosan hogyan épül fel a DT admin rendszere, keres benne egy admin szintet és azt másolgasd oda ahol van csak más néven.

132
Segítségkérés / DefensiveRPG admin adás
« Dátum: 2017. június 20. - 21:03:52 »
Ha azzal a névvel müködik, akkor ha a módba átírod akkor azzal is kellene...
 
És igen, lehet csinálni.

133
Segítségkérés / DefensiveRPG admin adás
« Dátum: 2017. június 20. - 20:40:49 »
Igen!
 
 

134
Segítségkérés / DefensiveRPG admin adás
« Dátum: 2017. június 20. - 20:13:36 »
Be kell jelentkezned az Adminba \"/alog\" a parancs úgytudom, és a neveket átírni a módban.

135
Segítségkérés / Timer mechanika másképp?
« Dátum: 2017. június 20. - 18:54:09 »
Valahol láttam egy megoldást, hogy a másodperceket külön változóba menti, és azt switchli szét, de nemtudom az hogy van?
 
Valaki esetleg tudna segíteni, aki ért ezekhez?

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal