Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kiakovi
Oldalak: 1 ... 7 8 [9 ] 10 11 ... 13
121
« Dátum: 2013. március 11. - 14:31:53 »
Hello, gondoltam neki állok egy angol mod fordításának... csak ennyi benne a bibi: D:\\Documents and Settings\\XP4ever.4EVER\\Asztal\\Linux\\gamemodes\\MWCNR.pwn(24) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\") D:\\Documents and Settings\\XP4ever.4EVER\\Asztal\\Linux\\gamemodes\\MWCNR.pwn(5638) : error 017: undefined symbol \"ReturnUser\" 24. Sor: #define SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT 10 5638. Sor: giveid = ReturnUser(params); Valaki tud benne segíteni nekem ? 1. error: valamit újradefiniálsz, ami már létezik. Nincs 2x ez a sor?
#define SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT 10 2. error: nincs definiálva.
122
« Dátum: 2013. március 11. - 14:25:32 »
SetVehicleZAngle(VehicleID, angle); Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. március 11. - 14:27:05 ) Helló. Nem tudom jól írom e, ha nem jó akkor elnézést kérek kezdõ scripter vagyok. Ennél a sornál kell át írni szerintem utolsó elõtti az az 10 vagy pedig utolsónál az az 8203. SetVehiclePos(VehicleID,1940.3462,2146.5806,10.8203); Nem írod jól, mert 10.8203 az a z pozíció.
123
« Dátum: 2013. március 11. - 14:17:41 »
CreatePickup(1242, 2, xpozicio, ypozicio, zpozicio, -1); A parancshoz ZCMD include kell.
http://sampforum.hu/index.php?topic=10780.0 CMD:parancs(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 0.5, xpozicio, ypozicio, zpozicio)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Parancs elfogadva\"); }else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem állsz a pickupban!\"); } return 1; } Amúgy mi értelme? Nem egyszerûbb, ha beleáll a pickupba és csinálja a dolgokat vagy dialógust hozol létre?
\
124
« Dátum: 2013. március 11. - 13:18:01 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=39085.0 Itt a filterscript, könnyen szerkeszthetõ, ha kell. Kell hozzá a ZCMD.inc
http://pastebin.com/XFy0R97c Ez egy include (asszem), jelöld ki az egészet, CTRL+c > a szervered mappája\\pawno\\includes -ben létrehozol egy walk.inc file-t, pawnoval nyisd meg ctrl+v és mentsd
Mododban vagy filterscriptedben elejére beírod: #include <walk>
#include <a_samp> #include <walk> Aztán parancs létrehozása (sscanf és zcmd kell hozzá!)
CMD:walkstyle(playerid, params[]) { new styleka; if(sscanf(params, \"i\", styleka)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /walkstyle [id]\"); { if(styleka >= 0 && stlyeka <= 13) { SetPlayerWalkingStyle(playerid, styleka); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Átállítva!\"); }else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \" 0-13 lehet az érték!!!\"); } } return 1; } #define WALK_DEFAULT 0 #define WALK_NORMAL 1 #define WALK_PED 2 #define WALK_GANGSTA 3 #define WALK_GANGSTA2 4 #define WALK_OLD 5 #define WALK_FAT_OLD 6 #define WALK_FAT 7 #define WALK_LADY 8 #define WALK_LADY2 9 #define WALK_WHORE 10 #define WALK_WHORE2 11 #define WALK_DRUNK 12 #define WALK_BLIND 13 tehát ha a cj futást akarod /walkstyle 1
ha ped futást, /walkstyle 2
Ez egy sétálás stílust állító include, egy kis logikával futást csinálhatsz belõle.
ZCMD leírása:
http://sampforum.hu/index.php?topic=10780.0 sscanf leírása:
http://sampforum.hu/index.php?topic=4400.0
125
« Dátum: 2013. március 11. - 13:09:09 »
Sziasztok!
A dini nem törli a file-t, pedig meg van adva, melyiket törölje
Csak a modell tûnik el, de restartnál visszakerül a kocsi.
CMD:kocsitorol(playerid, params[]) { new IDtaroloxx; if(sscanf(params, \"i\", IDtaroloxx)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsitorol [id]\"); { new Float:vhhh; GetVehicleHealth(kocsiid[iDtaroloxx], vhhh); if(vhhh << 250.0000 || pInfo[playerid][Adminszint] == 5) { DestroyVehicle(kocsiid[iDtaroloxx]); format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", IDtaroloxx); dini_Remove(file); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem törölheted!\"); } } return 1; } Mit tegyek? segítséget elõre is köszi
126
« Dátum: 2013. március 10. - 18:09:51 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy sscanf-fal csináltam egy parancsot, és stringet akarok vele menteni dini-be. A fileból visszanézem, mit alkotott és a string valamelyik karakterét átírja valami hülye karakterre pl /parancs vvvvv >> mentve:v.vvv
Megoldás? Köszi elõre is a segítséget.
Itt van az a rész, ami érdekes.
CMD:kocsicraft(playerid, params[]) { if(sscanf(params, \"iiiiis[24]s[7]\",kocsiid2, kocsiid, szin1, szin2, kocsiar, tulaj, rendszam)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsicraft [id] [vehicleid] [color1] [color2] [ár] [tulaj]\"); { if(pInfo[playerid][Adminszint] == 5) { GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, anggle); format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", kocsiid2); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"KocsiID\", kocsiid2); dini_FloatSet(file, \"posx\", x+1); dini_FloatSet(file, \"posy\", y+1); dini_FloatSet(file, \"posz\", z); dini_FloatSet(file, \"zangle\", anggle); dini_IntSet(file, \"Szín1\", szin1); dini_IntSet(file, \"Szín2\", szin2); dini_IntSet(file, \"Állapot\", 1000); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 100); dini_IntSet(file, \"Ár\", kocsiar); format(szoveg2, sizeof(szoveg2), \"%s\", tulaj); dini_Set(file, \"Tulaj\", szoveg2); format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\", rendszam); dini_Set(file, \"Rendszám\", szoveg); kocsiid3[kocsiid2] = AddStaticVehicleEx(kocsiid, x+1, y+1, z+2, anggle, szin1, szin2, 168*60*60*1000); } }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A kívánt parancs használatához nincs jogosultságod!\"); } } return 1; }
127
« Dátum: 2013. március 08. - 15:23:36 »
Köszi
128
« Dátum: 2013. március 07. - 19:55:49 »
Sziasztok, látom törölték a data.hu-ról a szkriptem és sokan kérték ezért a code tag-ek közé illesztését a szkriptemnek, azoknak üzenem, hogy bocsi, nem minden nap vagyok aktív.
Ezt én kreáltam, hát úgy néz ki ahogy ( folyamatosan alakítgatom, mert 1-2 anim tré vagy nem kell), de egyszerû, szabadon alakítható, terjeszthetõ
Animokat tud lehívni és van hozzá egy /animhelp parancs is
A használatához kell a ZCMD include is, amit a forumon tuti megtaláltok.
(Moderátorok, kérlek nézzétek el, hogy új témát nyitottam ugyanarra, általában telefonról vagyok fenn, azzal meg nehéz másolni géprõl)
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_WHITE 0xffffffAA #define COLOR_GREY 0xc4c4c4AA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Animations by Kiakovi\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Animations by Kiakovi\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif CMD:animhelp(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Elérhetõ animok: ( /stopanim paranccsal fejezheted be)\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Esteleg, ha nem mûködne valamelyik, írd be újra a parancsot! \"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/tamaszbeszed /keresztkezek /btartas /rosszullet /kezenallas /cigi1 /cigi2 /cigi3 /korbenez /bilincs\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/integet /fedezek /rafog /korulnez /reszeg /elzavar /idehiv /megallit /nevet /kezekfel /haldoklik\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/afizet /eszik /iszik /beszel /kezetfog /apofoz /asegit /vakar /tuntet1 /tuntet2 /bemutat /seta\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/felvefizet /megserult /ul1 /ul2 /ul3 /lefegyverez /elugrik /elugrik2 /osszeesik /sprint /hanyik\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/stoppol1 /stoppol2 /gondolkodik /fekszik1 /fekszik2 /pisil /tanc1 /tanc2 /tanc3 /tanc4 /telobe /teloki\"); return 1; } CMD:stopanim(playerid, params[]) { ClearAnimations(playerid); return 1; } CMD:tamaszbeszed(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"CAR_CHAT\", \"car_talkm_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); //playerid, típus, név, sebesség, ismétlõdik-e, visszax, visszay, meddig(ms), látszódjon-e return 1; } CMD:keresztkezek(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:btartas(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"Bbalbat_Idle_02\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:rosszullet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:kezenallas(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"DAM_JUMP\", \"DAM_Dive_Loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:cigi1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"smkcig_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:cigi2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smklean_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:cigi3(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smkstnd_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:korbenez(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"lkaround_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:integet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:fedezek(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"DUCK_cower\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:rafog(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"gang_gunstand\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:korulnez(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"roadcross\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:reszeg(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_drunk\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:elzavar(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Away\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:idehiv(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Come\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:megallit(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Stop\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:nevet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:kezekfel(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); return 1; } CMD:pisil(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,68); return 1; } CMD:haldoklik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"WUZI\", \"CS_Dead_Guy\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:afizet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"shop_pay\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:eszik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:iszik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"drnkbr_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:beszel(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_gngtlkA\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:kezetfog(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_hndsk_biz_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:apofoz(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"bitchslap\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:vakar(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Svratchballs_01\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:tuntet1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"shout_02\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:tuntet2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"RIOT\", \"RIOT_shout\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:maszti(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:bemutat(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"fucku\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:seta(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:felvefizet(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"SHP_Rob_GiveCash\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:megserult(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:ul1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"SEAT_idle\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:ul2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"SEAT_LR\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:ul3(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"BEACH\", \"ParkSit_M_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:lefegyverez(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"ARRESTgun\", 2, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:elugrik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_dive\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:elugrik2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_step\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:osszeesik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"KO_shot_stom\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:sprint(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"sprint_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1); return 1; } CMD:hanyik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:stoppol1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:stoppol2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:gondolkodik(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_think\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:fekszik1(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:fekszik2(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_R\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:asegit(playerid, params[]) { ApplyAnimation(playerid, \"MEDIC\", \"CPR\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1); return 1; } CMD:tanc1(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,5); return 1; } CMD:tanc2(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,6); return 1; } CMD:tanc3(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,7); return 1; } CMD:tanc4(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,8); return 1; } /*CMD:telobe(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,11); return 1; } CMD:teloki(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,13); return 1; } CMD:bilincs(playerid, params[]) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_CUFFED); //bugos return 1; }*/
129
« Dátum: 2012. november 11. - 19:52:57 »
Na ma lebontottam 100 sorosra az 5000 soros szkriptemet... Villódzott továbbra is, mikor az update alatt maradt az anim... És nem csinálta ezt, csak a napokban jött a probléma. Más gépen sem volt baj. Valami állandóan fel akarja állítani a karaktert, de nem tudom, mi...
És nem véletlen nem fagyasztom a játékost, mert akkor animban nem tud sérülni, ami elengedhetetlen része a modomnak.
130
« Dátum: 2012. november 10. - 19:34:35 »
Pont, hogy van, nem véletlen. Ha a játékosnak 50 alatt van a HP-ja, animba esik. Viszont ha timerbe teszem és nem updatebe, akkor is ez van, csak villan egyet. (mondjuk 5 mp-ként) Tehát animból fel akar azonnal állni.
131
« Dátum: 2012. november 10. - 19:13:06 »
Mingy mutatok egy vidit, hogy néz ki ez a bug.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 10. - 19:21:45 ) VIDEO
132
« Dátum: 2012. november 10. - 15:18:22 »
Sziasztok! Az a baj, hogyha animba teszem a karaktert, rögtön feláll... És nem tudom mi lehet a baj, hisz nem üti semmi (sem timer, sem update) Ötlet?
133
« Dátum: 2012. november 07. - 11:05:06 »
Regeltem, zárok.
134
« Dátum: 2012. november 07. - 11:02:02 »
Írj rám azt elküldöm hétvégén, oks? (kicsit át van alakítva a NAGYON lassan (de most már nagyjából finishben lévõ) ) modomhoz
135
« Dátum: 2012. november 04. - 12:48:58 »
Oldalak: 1 ... 7 8 [9 ] 10 11 ... 13