Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kiakovi

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
121
Segítségkérés / 2 error.
« Dátum: 2013. március 11. - 14:31:53 »
Idézetet írta: Poisonasd date=1362928727\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello, gondoltam neki állok egy angol mod fordításának... csak ennyi benne a bibi:
 
D:\\Documents and Settings\\XP4ever.4EVER\\Asztal\\Linux\\gamemodes\\MWCNR.pwn(24) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\")
D:\\Documents and Settings\\XP4ever.4EVER\\Asztal\\Linux\\gamemodes\\MWCNR.pwn(5638) : error 017: undefined symbol \"ReturnUser\"

 
24. Sor:
 
#define SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT 10

 
5638. Sor:
 
    giveid = ReturnUser(params);

 
Valaki tud benne segíteni nekem ? :)
 
1. error: valamit újradefiniálsz, ami már létezik. Nincs 2x ez a sor?
 
#define SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT 10

 
2. error: nincs definiálva.

122
Segítségkérés / Elforgatás
« Dátum: 2013. március 11. - 14:25:32 »
SetVehicleZAngle(VehicleID, angle);

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. március 11. - 14:27:05 )

Idézetet írta: Raidon date=1363008274\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34724\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló.

Nem tudom jól írom e, ha nem jó akkor elnézést kérek kezdõ scripter vagyok.


Ennél a sornál kell át írni szerintem utolsó elõtti az az 10 vagy pedig utolsónál az az 8203.

 
SetVehiclePos(VehicleID,1940.3462,2146.5806,10.8203);

 

Nem írod jól, mert 10.8203 az a z pozíció.

123
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. március 11. - 14:17:41 »
CreatePickup(1242, 2, xpozicio, ypozicio, zpozicio, -1);

 
A parancshoz ZCMD include kell.
http://sampforum.hu/index.php?topic=10780.0
 
CMD:parancs(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 0.5, xpozicio, ypozicio, zpozicio))
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Parancs elfogadva\");
}else{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem állsz a pickupban!\");
}
return 1;
}

 
Amúgy mi értelme? Nem egyszerûbb, ha beleáll a pickupba és csinálja a dolgokat vagy dialógust hozol létre?  :-\\

124
Segítségkérés / anim, gyaloglás kérdés
« Dátum: 2013. március 11. - 13:18:01 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=39085.0
Itt a filterscript, könnyen szerkeszthetõ, ha kell. Kell hozzá a ZCMD.inc
http://pastebin.com/XFy0R97c
Ez egy include (asszem), jelöld ki az egészet, CTRL+c > a szervered mappája\\pawno\\includes -ben létrehozol egy walk.inc file-t, pawnoval nyisd meg ctrl+v és mentsd
Mododban vagy filterscriptedben elejére beírod: #include <walk>
 
#include <a_samp>
#include <walk>

 
Aztán parancs létrehozása (sscanf és zcmd kell hozzá!)
 
CMD:walkstyle(playerid, params[])
{
new styleka;
if(sscanf(params, \"i\", styleka)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /walkstyle [id]\");
{
if(styleka >= 0 && stlyeka <= 13)
{
SetPlayerWalkingStyle(playerid, styleka);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Átállítva!\");
}else{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \" 0-13 lehet az érték!!!\");
}
}
return 1;
}

 

#define WALK_DEFAULT    0
#define WALK_NORMAL     1
#define WALK_PED        2
#define WALK_GANGSTA    3
#define WALK_GANGSTA2   4
#define WALK_OLD        5
#define WALK_FAT_OLD    6
#define WALK_FAT        7
#define WALK_LADY       8
#define WALK_LADY2      9
#define WALK_WHORE      10
#define WALK_WHORE2     11
#define WALK_DRUNK      12
#define WALK_BLIND      13

 
tehát ha a cj futást akarod /walkstyle 1
ha ped futást, /walkstyle 2
Ez egy sétálás stílust állító include, egy kis logikával futást csinálhatsz belõle.
ZCMD leírása:
http://sampforum.hu/index.php?topic=10780.0
sscanf leírása:
http://sampforum.hu/index.php?topic=4400.0

125
Segítségkérés / dini_Remove hiba
« Dátum: 2013. március 11. - 13:09:09 »
Sziasztok!
A dini nem törli a file-t, pedig meg van adva, melyiket törölje :D Csak a modell tûnik el, de restartnál visszakerül a kocsi.
 
CMD:kocsitorol(playerid, params[])
{
new IDtaroloxx;
if(sscanf(params, \"i\", IDtaroloxx)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsitorol [id]\");
{
new Float:vhhh;
GetVehicleHealth(kocsiid[iDtaroloxx], vhhh);
if(vhhh << 250.0000 || pInfo[playerid][Adminszint] == 5)
    {
    DestroyVehicle(kocsiid[iDtaroloxx]);
    format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", IDtaroloxx);
    dini_Remove(file);
}else{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem törölheted!\");
    }
}
return 1;
}

 
Mit tegyek? segítséget elõre is köszi :)

126
Segítségkérés / dini hiba
« Dátum: 2013. március 10. - 18:09:51 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy sscanf-fal csináltam egy parancsot, és stringet akarok vele menteni dini-be. A fileból visszanézem, mit alkotott és a string valamelyik karakterét átírja valami hülye karakterre pl /parancs vvvvv >> mentve:v.vvv
Megoldás? Köszi elõre is  a segítséget.
Itt van az a rész, ami érdekes.
 
CMD:kocsicraft(playerid, params[])
{
if(sscanf(params, \"iiiiis[24]s[7]\",kocsiid2, kocsiid, szin1, szin2, kocsiar, tulaj, rendszam)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kocsicraft [id] [vehicleid] [color1] [color2] [ár] [tulaj]\");
{
if(pInfo[playerid][Adminszint] == 5)
    {
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, anggle);
format(file, sizeof(file), \"%i.ini\", kocsiid2);
if(!dini_Exists(file))
    {
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"KocsiID\", kocsiid2);
    dini_FloatSet(file, \"posx\", x+1);
    dini_FloatSet(file, \"posy\", y+1);
    dini_FloatSet(file, \"posz\", z);
    dini_FloatSet(file, \"zangle\", anggle);
    dini_IntSet(file, \"Szín1\", szin1);
    dini_IntSet(file, \"Szín2\", szin2);
    dini_IntSet(file, \"Állapot\", 1000);
    dini_IntSet(file, \"Benzin\", 100);
    dini_IntSet(file, \"Ár\", kocsiar);
    format(szoveg2, sizeof(szoveg2), \"%s\", tulaj);
    dini_Set(file, \"Tulaj\", szoveg2);
    format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\", rendszam);
    dini_Set(file, \"Rendszám\", szoveg);
   kocsiid3[kocsiid2] = AddStaticVehicleEx(kocsiid, x+1, y+1, z+2, anggle, szin1, szin2, 168*60*60*1000);
   }
    }else{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A kívánt parancs használatához nincs jogosultságod!\");
    }
}
return 1;
}

127
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kianims
« Dátum: 2013. március 08. - 15:23:36 »
Köszi :)

128
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kianims
« Dátum: 2013. március 07. - 19:55:49 »
Sziasztok, látom törölték a data.hu-ról a szkriptem és sokan kérték ezért a code tag-ek közé illesztését a szkriptemnek, azoknak üzenem, hogy bocsi, nem minden nap vagyok aktív.
Ezt én kreáltam, hát úgy néz ki ahogy ( folyamatosan alakítgatom, mert 1-2 anim tré vagy nem kell), de egyszerû, szabadon alakítható, terjeszthetõ :D
Animokat tud lehívni és van hozzá egy /animhelp parancs is :)
A használatához kell a ZCMD include is, amit a forumon tuti megtaláltok.
(Moderátorok, kérlek nézzétek el, hogy új témát nyitottam ugyanarra, általában telefonról vagyok fenn, azzal meg nehéz másolni géprõl)
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_WHITE   0xffffffAA
#define COLOR_GREY      0xc4c4c4AA
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Animations by Kiakovi\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Animations by Kiakovi\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
CMD:animhelp(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Elérhetõ animok: ( /stopanim paranccsal fejezheted be)\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Esteleg, ha nem mûködne valamelyik, írd be újra a parancsot! :)\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/tamaszbeszed /keresztkezek /btartas /rosszullet /kezenallas /cigi1 /cigi2 /cigi3 /korbenez /bilincs\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/integet /fedezek /rafog /korulnez /reszeg /elzavar /idehiv /megallit /nevet /kezekfel /haldoklik\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/afizet /eszik /iszik /beszel /kezetfog /apofoz /asegit /vakar /tuntet1 /tuntet2 /bemutat /seta\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/felvefizet /megserult /ul1 /ul2 /ul3 /lefegyverez /elugrik /elugrik2 /osszeesik /sprint /hanyik\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"/stoppol1 /stoppol2 /gondolkodik /fekszik1 /fekszik2 /pisil /tanc1 /tanc2 /tanc3 /tanc4 /telobe /teloki\");
return 1;
}
CMD:stopanim(playerid, params[])
{
ClearAnimations(playerid);
return 1;
}
CMD:tamaszbeszed(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"CAR_CHAT\", \"car_talkm_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1); //playerid, típus, név, sebesség, ismétlõdik-e, visszax, visszay, meddig(ms), látszódjon-e
return 1;
}
CMD:keresztkezek(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:btartas(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"Bbalbat_Idle_02\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:rosszullet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:kezenallas(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"DAM_JUMP\", \"DAM_Dive_Loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:cigi1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"smkcig_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:cigi2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smklean_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:cigi3(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"LOWRIDER\", \"M_smkstnd_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:korbenez(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"lkaround_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:integet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:fedezek(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"DUCK_cower\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:rafog(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"gang_gunstand\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:korulnez(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"roadcross\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:reszeg(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_drunk\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:elzavar(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Away\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:idehiv(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Come\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:megallit(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"POLICE\", \"coptraf_Stop\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:nevet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:kezekfel(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP);
return 1;
}
CMD:pisil(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,68);
return 1;
}
CMD:haldoklik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"WUZI\", \"CS_Dead_Guy\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:afizet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"shop_pay\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:eszik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:iszik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"drnkbr_prtl\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:beszel(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_gngtlkA\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:kezetfog(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_hndsk_biz_01\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:apofoz(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"bitchslap\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:vakar(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Svratchballs_01\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:tuntet1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"shout_02\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:tuntet2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"RIOT\", \"RIOT_shout\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:maszti(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:bemutat(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"fucku\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:seta(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"WALK_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:felvefizet(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"SHP_Rob_GiveCash\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:megserult(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:ul1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"SEAT_idle\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:ul2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"SEAT_LR\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:ul3(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"BEACH\", \"ParkSit_M_loop\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:lefegyverez(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"ARRESTgun\", 2, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:elugrik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_dive\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:elugrik2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"EV_step\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:osszeesik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"KO_shot_stom\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:sprint(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"sprint_civi\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:hanyik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:stoppol1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:stoppol2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MISC\", \"Hiker_Pose_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:gondolkodik(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_think\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:fekszik1(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_L\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:fekszik2(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"INT_HOUSE\", \"Bed_Loop_R\", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:asegit(playerid, params[])
{
ApplyAnimation(playerid, \"MEDIC\", \"CPR\", 4.1, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
return 1;
}
CMD:tanc1(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,5);
return 1;
}
CMD:tanc2(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,6);
return 1;
}
CMD:tanc3(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,7);
return 1;
}
CMD:tanc4(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,8);
return 1;
}
/*CMD:telobe(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,11);
return 1;
}
CMD:teloki(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,13);
return 1;
}
CMD:bilincs(playerid, params[])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_CUFFED); //bugos
return 1;
}*/

129
Segítségkérés / Anim hiba
« Dátum: 2012. november 11. - 19:52:57 »
Na ma lebontottam 100 sorosra az 5000 soros szkriptemet... Villódzott továbbra is, mikor az update alatt maradt az anim... És nem csinálta ezt, csak a napokban jött a probléma. Más gépen sem volt baj. Valami állandóan fel akarja állítani a karaktert, de nem tudom, mi... :( És nem véletlen nem fagyasztom a játékost, mert akkor animban nem tud sérülni, ami elengedhetetlen része a modomnak.

130
Segítségkérés / Anim hiba
« Dátum: 2012. november 10. - 19:34:35 »
Pont, hogy van, nem véletlen. Ha a játékosnak 50 alatt van a HP-ja, animba esik. Viszont ha timerbe teszem és nem updatebe, akkor is ez van, csak villan egyet. (mondjuk 5 mp-ként)
Tehát animból fel akar azonnal állni.

131
Segítségkérés / Anim hiba
« Dátum: 2012. november 10. - 19:13:06 »
Mingy mutatok egy vidit, hogy néz ki ez a bug.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 10. - 19:21:45 )

 

132
Segítségkérés / Anim hiba
« Dátum: 2012. november 10. - 15:18:22 »
Sziasztok!
Az a baj, hogyha animba teszem a karaktert, rögtön feláll... És nem tudom mi lehet a baj, hisz nem üti semmi (sem timer, sem update)
Ötlet?

133
RP/RPG kérések / Számolás és image2pawn
« Dátum: 2012. november 07. - 11:05:06 »
Regeltem, zárok.

134
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kianims
« Dátum: 2012. november 07. - 11:02:02 »
Írj rám azt elküldöm hétvégén, oks? (kicsit át van alakítva a NAGYON lassan (de most már nagyjából finishben lévõ) ) modomhoz :)

135
RP/RPG kérések / Számolás és image2pawn
« Dátum: 2012. november 04. - 12:48:58 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1352015218\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29491\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/attachment.php?attachmentid=2096&d=1313838205
 


Nem vagyok regisztrálva az oldalra
 
[/quote]

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal