Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - thegergo02

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 69
121
Beszélgetés / Anime
« Dátum: 2017. december 15. - 18:17:34 »
Van rajtam még valaki aki néz animét? Aki igen, írja le a kedvenc animéjét.

122
Segítségkérés / Nem indítsa el a modot
« Dátum: 2017. december 15. - 17:06:10 »
Idézetet írta: willianhunt date=1513271036


   
      Nem See mod  meg bocsáss!!! 
   


Akko valami edit.

123
Segítségkérés / Ne spawnolja a trailert?
« Dátum: 2017. december 15. - 14:09:17 »
---------------------------
 
Löjjetek le, mindig keverem a kettő helyet.

124
Archívum / [HUN] Survival
« Dátum: 2017. december 14. - 13:49:41 »
Hát legalább nem kell izgatottan kivárni 2 évet.

125
Segítségkérés / VPS MySQL,Egyéb adatok
« Dátum: 2017. december 12. - 20:00:13 »
Idézetet írta: ItsBlockFighter date=1512295320


   
      Hát probáltam Zero-val majd External-al de egyikel se volt jó
   


Valami értelmes dologgal megy? (Pl.:php)

126
Kérdések, Segítség / Unity Collision mozogjon az animációval
« Dátum: 2017. december 12. - 18:00:29 »
Nem is tudom mire van a jumpHeight...
 
MEGOLDVA

127
Kérdések, Segítség / Unity Collision mozogjon az animációval
« Dátum: 2017. december 12. - 17:46:51 »
Sziasztok!
 
Unityben van egy karakterem, rajta Character Controller. Ez nagyon jó, de ha ugrik a karakter a collision a földön marad* és az nekem nem jó. Mi lenne a megoldás?
 
*Mármint valamennyire felugrik a collision, de maga az animáció magasabbra ugrik.
 
PlayerController.cs
 

using UnityEngine;
using System.Collections;
public class PlayerController : MonoBehaviour {
public float walkSpeed = 2;
public float runSpeed = 6;
public float gravity = -12;
public float jumpHeight = 1;
[Range(0,1)]
public float airControlPercent;
public float turnSmoothTime = 0.2f;
float turnSmoothVelocity;
public float speedSmoothTime = 0.1f;
float speedSmoothVelocity;
float currentSpeed;
float velocityY;
Animator animator;
Transform cameraT;
public CharacterController controller;
void Start () {
   animator = GetComponent<Animator> ();
   cameraT = Camera.main.transform;
   controller = GetComponent<CharacterController> ();
}
void Update () {
   // input
   Vector2 input = new Vector2 (Input.GetAxisRaw (\"Horizontal\"), Input.GetAxisRaw (\"Vertical\"));
   Vector2 inputDir = input.normalized;
   bool running = Input.GetKey (KeyCode.LeftShift);
   Move (inputDir, running);
   if (Input.GetKeyDown (KeyCode.Space)) {
      Jump ();
   }
   // animator
   float animationSpeedPercent = ((running) ? currentSpeed / runSpeed : currentSpeed / walkSpeed * .5f);
   animator.SetFloat (\"speedPercent\", animationSpeedPercent, speedSmoothTime, Time.deltaTime);
}
void Move(Vector2 inputDir, bool running) {
   if (inputDir != Vector2.zero) {
      float targetRotation = Mathf.Atan2 (inputDir.x, inputDir.y) * Mathf.Rad2Deg + cameraT.eulerAngles.y;
      transform.eulerAngles = Vector3.up * Mathf.SmoothDampAngle(transform.eulerAngles.y, targetRotation, ref turnSmoothVelocity, GetModifiedSmoothTime(turnSmoothTime));
   }
      
   float targetSpeed = ((running) ? runSpeed : walkSpeed) * inputDir.magnitude;
   currentSpeed = Mathf.SmoothDamp (currentSpeed, targetSpeed, ref speedSmoothVelocity, GetModifiedSmoothTime(speedSmoothTime));
   velocityY += Time.deltaTime * gravity;
   Vector3 velocity = transform.forward * currentSpeed + Vector3.up * velocityY;
   controller.Move (velocity * Time.deltaTime);
   currentSpeed = new Vector2 (controller.velocity.x, controller.velocity.z).magnitude;
   if (controller.isGrounded) {
      velocityY = 0;
   }
}
void Jump() {
   if (controller.isGrounded) {
      float jumpVelocity = Mathf.Sqrt (-2 * gravity * jumpHeight);
      velocityY = jumpVelocity;
      animator.Play(\"JUMP00\");
   }
}
float GetModifiedSmoothTime(float smoothTime) {
   if (controller.isGrounded) {
      return smoothTime;
   }
   if (airControlPercent == 0) {
      return float.MaxValue;
   }
   return smoothTime / airControlPercent;
}
}

 
 

128
Segítségkérés / NPC Slot
« Dátum: 2017. december 12. - 17:29:45 »
LOL. Na ilyen baromságot bennhagyni a SA:MP-ban.

129
Kérdések, Segítség / Fejhallgató --> Jack bemenet
« Dátum: 2017. december 12. - 17:14:31 »
Ami az alapértelmezett eszköz ott az a fejhallagatóé?

130
Kérdések, Segítség / Fejhallgató --> Jack bemenet
« Dátum: 2017. december 11. - 22:09:59 »
Fótozd le a rőgzítő eszközök részt. 
 
(Tudod, jobb alúl hangszóró ikon, jobb kilkk, és ott)

131
Segítségkérés / Ajtó létrehozása Hiba
« Dátum: 2017. december 11. - 19:42:19 »
Amúgy code tag luxus?

132
Segítségkérés / Rectangle eltüntetése dashboard megnyitásával
« Dátum: 2017. december 07. - 22:06:01 »
Idézetet írta: kundlam date=1512676128


   
       HL-es szar 
   
   
       
   


Szegényt HL-t végigsértetted.

133
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2017. december 07. - 22:03:50 »
Én még mindig egy merevlemezen lakok egy Holdon levő szerverteremben.

135
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2017. december 07. - 18:58:16 »
Idézetet írta: BlackSy date=1512668552


   
      Milyen igazságra Ben? Be vagy állva?
   


Hogy ***** nem is halt meg.

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal