Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Hostingok / FraserHosting« Dátum: 2017. április 16. - 22:57:11 »
Ez az Quadero mond meg neki!!!!
122
Hostingok / FraserHosting« Dátum: 2017. április 16. - 22:46:02 »Idézetet írta: Quadero date=1492375445
Egy cég nevet és székhelyet is adhatnál hozzá akkor már. 123
Hostingok / FraserHosting« Dátum: 2017. április 16. - 22:41:31 »
Van DDOS védelem! Engem már meggyőztek!
124
Hostingok / FraserHosting« Dátum: 2017. április 16. - 22:32:45 »Idézetet írta: DrAkE date=1492374681
Cég adatok sincsenek, szóval miért lenne ÁFA? 125
Munkaerőnek jelentkezés / 0-ról írást vállalok (fejlesztést)« Dátum: 2017. április 15. - 16:37:50 »
Azért apt-get install helyett rm-t írni elég cink. És még érvelsz is vele, hogy két éve tanulod. Szerintem inkább munkavállalás helyett menj vissza tanulni, mert ez elég súlyos hiba!
Részemről pedig annyi, hogy olyan referenciát ne adj meg amiből semmi nem látszik vagy ha félsz hogy valaki lelopja akkor készíts videót a működéséről. Ennek így ebben a formában nem sok értelme van! 126
Segítségkérés / HUD-on óra beállítása« Dátum: 2017. április 12. - 15:41:49 »
A getTime az a GTA időre mutat, nem pedig a tényleges valós időre (Tehát nem a szerver idejére, ezt írja is a wiki mellesleg). Mellesleg hozzáadsz egyet az órához például.
127
Segítségkérés / adminChat« Dátum: 2017. április 06. - 21:30:13 »Idézetet írta: Enigma date=1491506784
Most jelen esetben nem pont arra gondoltam. Volt még régebben használva egy a php-s téma, ott is akadtak gondjai folyamatosan sajnos. Nem mellesleg azt az API-t te csináltad és a te mutatásod alapján lett tovább folytatva és a legnagyobb gond is a te általad írt fraki rendszernél jelentkezett a betöltés során, meg persze máshol is, de ott jött ki igazán a probléma. Nyilván mivel nem vágom (vágjuk) ezt a vonalat ezért nem is tudtunk volna normálisan egy új verziót csinálni. Viszont gond volt még azzal is, hogy ha az ember megtalálta a kulcsot akkor visszatudta kérni az adott php file tartalmát, ezáltal hozzáfért ahhoz az sql táblához és erre nem is találtunk megoldást, pedig ebben egy srác is segítségünkre volt, aki php-s vonalon mozog. 128
Segítségkérés / adminChat« Dátum: 2017. április 06. - 21:25:02 »
Nem jó ez a webes téma, kipróbáltuk már. Nem is használnám pont ezért.
129
Segítségkérés / Admin-system melyik oldalt érdemesebb terhelni?« Dátum: 2017. április 06. - 21:21:39 »
Annak sincs értelme, hogy szarrá laggolja magát a szerver, mert minden megy szerver oldalon (lásd régi valhalla szerverek pl). Kliens oldalt is lehet úgy használni hogy ne legyen azzal gond. Nekünk is sikerült olyan módot kreálni régebben, ami lazán vitt 150-200 ember laggmentesen és nem kellett egy bika gép hogy játszani tudjon az ember. Szerver oldalt aki erőlteti, az a sampnál leragadt. Nyilván kell használni, de egy csomó dolgot sokkal kényelmesebben meglehet csinálni és a terhelése is sokkal jobb lesz. Az akinek az a vágya, hogy 90-100%-n pörögjön a proceszor, meg a ram is telítve dolgozzon, az menjen bányászni a géppel.
130
Segítségkérés / adminChat« Dátum: 2017. április 06. - 14:50:02 »
Gondolom az admin ranghoz kell nézned a dolgokat. Elementdatázol pl. Ha végez a játékos és lelép akkor mentődik. Teljesen felesleges sql-t kapcsoltatni ahhoz, amihez amúgy tudsz adatot tárolni ideiglenes máshogy is. Ha esetleg UCP-n akarnál rangot állítani adminnak, akkor meg ott megírjátok úgy, hogy ha online a játékos akkor nem tudtok rangot változtani (igazából csak egy if ág).
131
Segítségkérés / Admin-system melyik oldalt érdemesebb terhelni?« Dátum: 2017. április 05. - 20:03:51 »
Van amit client oldalra írsz meg, mert ott van értelme és van amit esetleg szerverre dobsz, mert mondjuk igényli azt, persze ettől függetlenül lehet client oldalon is. Mondjuk egy skin változtatásnál kellene valami \"trigger\" a szerver oldalra, hogy rendesen szinkronizálva legyen. Például egy admin chat ellenben megoldható akár client oldalon is. Ember függő, egy admin rendszer nem terhel folyamatosan, hiszen csak parancsok futnak le, nyilván egy x száz játékosnál többször fog lefutni, de ha nem írsz rossz dolgokat bele, akkor gond nélkül elmegy szerver oldalon is. MYSQL részt hanyagolnám, elementdata és társai pont azért vannak, persze van ahol frissíteni kell adatot esetleg valami olyan értéket állítasz ahova kell hogy friss értéket kapj, oda használhatsz, de alap esetben felesleges.
132
Segítségkérés / MySQL adat változtatás« Dátum: 2017. március 26. - 20:22:11 »
Semmiség, örülök, hogy tudok segíteni!
133
Segítségkérés / MySQL adat változtatás« Dátum: 2017. március 26. - 14:29:49 »
Nekem ez az elrendezés és a jelek se nagyon jönnek be.\"UPDATE táblanév SET oszlop = ? WHERE valami = ?\"
Jelen esetben megadod a tábla nevét, amiben szeretnél majd értéket változtatni (amit a menüben választasz ki, nem tudom a hivatalos nevét), majd megadod melyik oszlop értékét szeretnéd módosítani, illetve megadod, hogy mi alapján keresse az értéket (valami, pl id, vagy név vagy amit használsz). Példa rá:
Talán így érthető számodra. Mellesleg nálad lehet az a gond éppen, hogy nem kapja meg a whois-t ezért mindent felülírja, érdemes ellenőriztetned, hogy megkapja -e az értéket, illetve hogy mit is kap meg. Update: Nyilván nálad export van, az alapján töltsd ki az adatokat, nem ismerem amit használsz, nem tudom hogy nézz ki a téma. A gond a WHERE résznél van, mint azt említettem is, azt ellenőrizd le. 134
Segítségkérés / .skp fájl átkonvertálása .col,.dff,.txd-ba« Dátum: 2017. március 23. - 13:50:23 »
Átlehet vinni, de felejtsd el a kecsápot! Nem véletlenül nem abban készülnek a modellek. Eleve méretei és a falai buggosak lesznek, nem beszélve a többi dologról. Nem olyan irtó nehéz alap szinten modellezni 3ds-ben, egy hétvége alatt egy kis tudást feltudsz szedni, utána pedig nyilván olvasgatni kell, hogy minél jobb dolgokat csinálj. Ha már kicsit utána olvasol, komolyabb modelleket fogsz tudni lerakni (persze ha megérted és tudod alkalmazni), mint sok magát modellezőnek mondó ember...
135
Segítségkérés / dxDrawRectlange, mint gomb« Dátum: 2017. március 21. - 10:17:22 »
Kell neked egy \"onClientClick\" eventes function, illetve egy olyan function amely vizsgálja, hogy ahova kattintasz ott van -e boxod (tehát ha megegyezik a rectangled pozíciójával a kattintás helye, akkor true-val térjen vissza pl.). A szöveget pedig az onClientClick eventben rakod bele, ahol vizsgáltatod, hogy ahova kattintasz ott létezik -e valami (tehát a \"boxod\" helye van). Konyhai nyelven leírva kb ez kell neked.
|