Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zippanto

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
121
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2016. Március 15. - 00:42:13 »
a D-nek az \"árnyékát\", hogy csináltad? Próbáltam már én is de reménytelenül. :S

122
RP/RPG kérések / RP Sérülési anim +halál
« Dátum: 2016. Március 14. - 18:53:56 »
Autó elütés anim nekem is kéne

123
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2016. Március 13. - 16:47:18 »
A fehér fal ID-jére vagyok kiváncsi.
\"VaNst1p.png\"


\"AMcqNCU.png\"


\"8u53IOr.png\"

124
Szkript kérések / AdminMsg makró
« Dátum: 2016. Március 06. - 13:32:22 »
Valaki?

125
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. Március 05. - 22:55:30 »
Ha akkor írja az errort ha az OnGameModeInit() alá írom azt h LoadLabel();
És akkor is erre a sorra
LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");

126
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetHP függvény
« Dátum: 2016. Március 02. - 19:07:09 »
Köszi. Ma este fele kicsit kibővítem még.

127
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetHP függvény
« Dátum: 2016. Március 01. - 20:16:06 »
Sziasztok. Tudom régebben eléggé gagyi scripteket csináltam, de azóta fejlődtem, és ezt szeretném nektek bizonyítani is.
Szóval egy olyan scriptet hoztam nektek, ami olyan mint egy SetPlayerHealth, csak kicsivel több dolgot tud.
Írok pár példát nektek.
 
SetHP(playerid,50,\"-\"); // Ez azt fogja eredményezni, hogy a játékos jelenlegi életéből levon 50 HP-t.
SetHP(playerid,50,\"+\"); // Ez hozzáad az életéhze 50-et.
SetHP(playerid,50,\"=\"); // És ez meg beállítja a játékos életét 50-re.

 
És akkor itt is van az eljárás:
 
forward SetHP(playerid,hp,tipus[]);
public SetHP(playerid,hp,tipus[])
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if(egyezik(tipus,\"+\"))
{
    if(health+hp <= 1 && health+hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,health+hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"-\"))
{
    if(health-hp <= 1 && health-hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,health-hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"=\"))
{
    if(hp <= 1 && hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,hp);
}
}
return 1;
}

128
Szkript kérések / AdminMsg makró
« Dátum: 2016. Február 29. - 18:35:20 »
Sziasztok! Megpróbálkoztam egy makró megírásával de sikertelenül. Valaki leírná helyesen ezt nekem?
 
#define SAM(%1,%2,%3) do{for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)if(IsPlayerConnected(i) && PlayerInfo[Admin] >= 1)new admstring[128];format(admstring,128,(%2),%3);SendClientMessage(i,(%2),admstring);}while(FALSE)

129
Szkript kérések / Taxióra
« Dátum: 2016. Február 29. - 16:37:01 »
Én úgy csinálnám meg, hogy egy timerrel leellenőrzőm a pozicíóját (2 mp-s mondjuk), egy másik timerrel(1mp-s mondjuk) meg egy változóba mentem le a pozicióját majd összehasonlítom az első timerrel, és ha a pozíció nagyobb mint xy akkor hozzáad egyet a km-hez. Lehet az elképzelés rossz de én így állnék neki.

130
Szkript kérések / Teleport funkció hiba
« Dátum: 2016. Február 29. - 16:17:00 »
Figyelmetlenség volt, köszi h szóltál.
Amúgy első hozzászóló: annak sok értelme nem lenne, mivel lekéri a pozt, és ha annál a poznál van (ezesetben amit lekért) akkor elteleportálja, lehet én értelmezem rosszul de szerintem az van ott.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Február 29. - 16:34:22 )

Sikerült megcsinálnom. Azért köszi szépen a segítségeteket, 1. hozzászóló adott egy ötletet egy másik script elkészítésében a 2. meg egy figyelmetlenségre hívta fel a figyelmem!

131
Szkript kérések / Teleport funkció hiba
« Dátum: 2016. Február 29. - 16:02:27 »
Nem így csináltam, teljesen máshogy de így nekem is jobban tetszik, még valami, ha többet akarok akkor azt hogy csináljam meg?
Így jó lenne?
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
     new Float:Poz[3];
     GetPlayerPos(playerid, Poz[0], Poz[1], Poz[2]);
     Teleport(playerid,5.0,Poz[0], Poz[1], Poz[2], 0 ,0 ,3,0);
     Teleport(playerid,5.0,Poz[0],Poz[1],Poz[2],500,500,500,0);
     return true;
}

132
Szkript kérések / Teleport funkció hiba
« Dátum: 2016. Február 29. - 07:03:31 »
Sziasztok! Könnyíteni akartam a munkámon és elkezdtem egy teleport funkciót írni, amit beírtam az OnPlayerUpdate alá, de mindig az adott kordinátára dob :SS
 
forward Teleport(playerid,Float:range,Float:ax,Float:ay,Float:az,Float:bx,Float:by,Float:bz,interior);

 

public Teleport(playerid,Float:range,Float:ax,Float:ay,Float:az,Float:bx,Float:by,Float:bz,interior)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, ax, ay, az))
    {
        SetPlayerPos(playerid,bx,by,bz);
        SetPlayerInterior(playerid,interior);
        PlayerInfo[playerid][PosInt] = interior;
        PlayerInfo[playerid][PosX] = bx;
        PlayerInfo[playerid][PosX] = by;
        PlayerInfo[playerid][PosX] = bz;
    }
    return 1;
}

 
az A betűvel kezdődő kordináták az ahol éppen áll a player, a B ahova rakja le.

133
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. Február 28. - 19:12:25 »
Hali. Elkészítettem egy 3DTextLabel készítőt de egy hibát kapok mikor az OnGameModeInit alá írom h LoadLabel();
itt a betöltése:
 

stock LoadLabel()
{
        for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++)
        {
            new file[32];
            new color;
              format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx);
            if(fexist(file))
            {
                 LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");
                LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\");
                 LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosX\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosY\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\");
                 LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\");
                 LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\");
                 switch(LabelInfo[idx][LabelColor])
                 {
                 case 0: color = GREEN;
                 case 1: color = YELLOW;
                 case 2: color = RED;
                 }
                 Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0);
              }
        }
        return 1;
}

134
Sikerült!! Köszi szépen!!  :thumbsup: :thumbsup: 8)

135
így megy, de még mindig rossz ID-t ment el.

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal