Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 136
1186
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerRangeOfPoint(.......
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid,0); // disables weapons
    }
    return 1;
}
[/pawn]
De jobb ha létrehozol egy kevesebb idõintervallummal ismétlõdõ eljárást e-célra.

1187
Segítségkérés / Tag mismatch & Inconsistent return types(array & non-array)
« Dátum: 2012. február 19. - 14:47:58 »
Egy funkcióban/eljárásban nem lehet kétfajta visszatérést (return) alkalmazni.
\"return types (array & non-array)
Most vagy array visszatérést alkalmazol vagy nem array-t.
[pawn]
stock nonarray()
{
    new non_array;
    non_array = 100;
    return non_array;
}
stock array()
{
    new array[32];
    array = \"32cell\";
    return array;
}
[/pawn]

1188
A téma nyitó kérésre áthelyezve a \"Törölt RP Szerverek\" fórumrészbe.
 

Üdv.
Kitörölnéd kérlek  a hamarosan nyíló szerverek topikból a Rockstar rpg-t?
Újra átszeretném dolgozni, a félreértett és egyéb fölösleges dolgok mentesítése miatt stb..
 
[/quote]

1189
Segítségkérés / Clickedplayerid dialóg
« Dátum: 2012. február 18. - 21:11:49 »
[pawn]#define SAVE_CLICKEDPLAYERID \"Save_Click\"
public
OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
SetPVarInt(playerid, SAVE_CLICKEDPLAYERID, clickedplayerid);
return 1;
}
public
OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])
{
new
   clickedplayerid = GetPVarInt(playerid, SAVE_CLICKEDPLAYERID);
/* ......
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
   printf(\"clickedplayerid: %d\", clickedplayerid);
   return 1;
}*/
return 0;
}[/pawn]

1190
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 18. - 18:04:34 »
Bocsánat hogy belekotyogok,
De már 0.3c samp verziónál mellékeltek olyan filterscriptet amiben szerepel olyan kód ami csak localhoston engedi csatlakozni az NPC-ket.
(Ha a bind megvan határozva akkor csak onnan.)
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
    new ip_addr_npc[64+1];
    new ip_addr_server[64+1];
    GetServerVarAsString(\"bind\",ip_addr_server,64);
    GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64);
   
   if(!strlen(ip_addr_server)) {
       ip_addr_server = \"127.0.0.1\";
   }
   if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) {
       // this bot is remote connecting
       printf(\"NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I\'m kicking it.\",ip_addr_npc);
       Kick(playerid);
       return 0;
   }
        printf(\"NPC: Connection from %s is allowed.\",ip_addr_npc);
}
return 1;
}
[/quote]
Ha már 0.3c-nél mellékeltek ilyen filterscriptet akkor õk már tudták hogy lehet csatlakoztatni NPC-ket külsõ IP-címrõl.
Ha választ nem kaptok az egy két hete elküldött levelekre, az azért van mert régebb óta tudnak róla mint ahogy ti észrevettétek.
Ha belegondoltok ez nem éppen hiba hanem egy lehetõség, ugyanis még azt is belehet állítani hogy a szerver melyik ip címekrõl engedélyezzen NPC kapcsolatokat.
Az hogy valakik rosszra használják, az már az õ rossz akarásukat takarja.
Hát röviden csak ennyi.

1191
Törölt RP Szerverek / << East Town RolePlay >> [0.3d] @ sunwell.hu
« Dátum: 2012. február 18. - 10:15:10 »
Téma lezárva.

1192
Képek / Videók / Frászbook
« Dátum: 2012. február 17. - 01:04:04 »

1193
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. február 16. - 23:38:23 »
V3emj03D6cE

1194
Segítségkérés / Warning jelentése
« Dátum: 2012. február 15. - 18:57:14 »
GetPlayerWeapon
helyett
GivePlayerWeapon
Edit:
Amúgy a hiba üzenet jelentése értelmezésem szerint a következõ:
Az alkalmazott eljárásnak több vagy kevesebb paramétert adtál meg mint amennyit meg kell adni számára.
number of arguments does not match definition
Szabad fordításban:
Az argumentumok száma nem egyezik a definicióban meghatározottal.
native GetPlayerWeapon(playerid);  //Egy darab paraméterrel (argument) rendelkezik.
native GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo); // 3 darab paraméterrel rendelkezik.

1195
Segítségkérés / Lekéni a legutolsó bitet, ami igaz
« Dátum: 2012. február 15. - 18:34:46 »
Hát nem tudom de itt szerintem a hatodik bit az 0 és nem 1.
[pawn]   printf(\"%d\", 0b011001000);
printf(\"%d\", 0b11001000);[/pawn]
Bitek sorrendje jobbról balra értendõ ezt a fenti példa is bizonyítja, mind két esetben a kinyomtatott érték az 200.
A legelsõ bit értéke eldönti hogy páros vagy páratlan számmal van-e dolgunk. Mivel itt a legelsõ bit az 0 ezért páros szám van a példában.
[pawn]
new
   value = 0b11001000;
if(value & 0b1)
{
   printf(\" %d páratlan\", value);
} else {
   printf(\" %d páros\", value);
}
[/pawn]

1196
Segítségkérés / crashdetect > OnDialogResponse() hiba..
« Dátum: 2012. február 15. - 12:03:54 »
Idézetet írta: Flash date=1329285969\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17073\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
most néztem, hogy az OnDialogResponse vagy 60x van létrehozva ez a változó: new car = GetPlayerVehicleID(playerid);
De 1 et csináltam belõlük.
Ez lehetett a baja?
 
Is.
De a hiba nem az, hanem amit feljebb leírtam.
Agyalok hogy írjam le másképp. (mint egy iskola, ilyenkor hol vannak a leendõ tanárok?)
Van 212 darab cukor és te a 400-dikat akarod. Ez a hiba.
San Andreas MP-ben a jármû modell azonosító számok 400-tól 611-ig tartanak.
A jármû nevek mikor megvannak határozva azok indexelése 0-tól 211-ig tart.
A legelsõ jármû a LandStalker aminek a model id-je (model azonosító száma) 400. link
Viszont a jármû név tömbben a {\"LandStalker\"} név indexe (azonosító száma) 0.
Így hogy ki tudd íratni/megjeleníteni az adatot, ahhoz a jármû modelid-bõl le kell vonni 400-at.
[pawn]if(IsPlayerInVehicle(playerid)) // Jármûben van-e a játékos
{
    printf(\"%s\", VehicleName[   GetVehicleModel(  GetPlayerVehicleID(playerid)  )    -  400   ]);
}[/pawn]
Ennél egyszerûbben én nem tudom leírni, bocs.

1197
Segítségkérés / crashdetect > OnDialogResponse() hiba..
« Dátum: 2012. február 14. - 23:43:58 »
[22:08:38]: Script[gamemodes/dsw.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[22:08:38]: Additional information:
[22:08:38]:   Array max index is 211 but accessing an element at -400
Van egy változód ami 212 darab elemet tartalmaz és te 400-as indexel hívod meg és emiatt crashel.
Itt csak megjegyzem hogy én jármû névre gondolok, helyesen valami ilyesmi kellene:
[pawn]Vehiclename[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400][/pawn]
másképp:
[pawn]
new
    vehicleid = GetPlayervehicleID(playerid);
new
    modelid = GetVehicleModelID(vehicleid);
Vehiclename[modelid - 400][/pawn]

1198
Segítségkérés / STRCMP inclute pawnohoz
« Dátum: 2012. február 12. - 20:18:50 »
Idézetet írta: Yѕtee date=1329066033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt így sose fogod mûködésre bírni.
Alap parancsnál nem tudod használni a sscanf-ot. Írd át zcmd-re vagy dcmd, esetleg sscanf helyett strtok
 

Ez a kód alapból rossz, valamint sscanfet nem lehet strcmp-vel használni.
 
[/quote]
Miért ne lehetne használni?  :laugh:
[pawn]   if(strcmp(cmdtext, \"/time\", true, 5) == 0)
{
   new
      TimeID;
   if(sscanf(cmdtext, \"{s[6]}d\", TimeID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /time [0-24]\");
   if(TimeID < 0 || TimeID > 24)
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Ismeretlen idõt adtál meg! {A9C4E4}0-24 {E60000}között van!\");
   else
      SetPlayerTime(playerid, TimeID, 0);
   return 1;
}[/pawn]

1199
Segítségkérés / Killtimer egy játékosnak
« Dátum: 2012. február 12. - 01:46:40 »
Idézetet írta: Norby date=1329001518\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16917\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new timer[MAX_PLAYERS];
timer[playerid] = SetTimerEx(\"Timer\",2000,false,\"i\",playerid);
KillTimer(timer[playerid]);

 

Egy nem ismétlõdõ timert nem kell leállítani az leáll magától és törlõdik.
Ha belegondolsz egy kicsit,
vegyük azt hogy van rengeteg timer használatban ismétlõdõ és egyszer lefutó is.
Ha tárolom egy változóban egy timer azonosító számát amivel letudom állítani, mint a példádban is, majd
leállítom a változó még mindig tárolni fogja a timer azonosító számát közben ez a folyamat megy tovább, timerek elindulnak leállításra kerülnek,
és emiatt elõfordulhat hogy egy újonnan induló timer leállításra kerül mondjuk pont egy játékos kilépésnél, egy vissza maradt azonosító érték miatt.
A szkripter meg agyalhat, hogy mi a fene is van.
Tipp:
A változót a timer leállítása után is meg kell változtatni mondjuk -1-re,

nem ismétlõdõ timerek-nek ne tároljuk változóban az azonosító számát.

[pawn]
new timerid;
timerid = SetTimer(\"public_funcname\", true, 1000);  // helyes
timerid = SetTimer(\"public_funcname\", false, 1000);  // helytelen
Killtimer(timerid);  // a timerid változó értéke nem törlõdik ezért
timerid = -1;
[/pawn]

1200
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / James Bácsi, Itt az OFF témád.
« Dátum: 2012. február 10. - 20:46:14 »
Idézetet írta: Indi date=1328901912\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16847\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt vettem ki, de semmi baj, ha én értettem félre. :D
Elolvastam az egészet, csak ez most itt furán jött le nekem.
 
Lehet rosszul fogalmaztam korábban, hogy tisztázzuk:
Nem írtam azt hogy te dicsekedsz a koroddal.
Ezzel azt próbáltam közölni:
Nem csak te vagy kicsit idõsebb a fórumon, vannak mások is, csak nem nagyon közlik, mivel ez a fórum nem errõl szól.
Csak mikor egy arc a korára veri magát, kicsit elszakad a cérna nálam is, sajnos ebben a témában ez történt, így sikeresen tele lett off-olva.
De ki lesz takarítva.


[gmod]OFF hozzászólások szétválasztva az eredeti témából! Itt volt még egy üzenet amit nem választottam ki a témából, csak hogy megmaradjon ott a pozitív hsz.[/gmod]
 

Köszönjük a SA-MP stuffnak a példamutató magatartást, fõként Zsolesszka elvtársnak, mivel elérte a topicba legjobban offoló címet.
[gmod]Veled ellentétben jelenleg én kitudom takarítani ezt a témát, csak míg a vita zajlik nem kezdtem el de hamarosan meglesz.[/gmod]
 
[/quote]

Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal