Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1186
Segítségkérés / Fegyverek eltüntetése a kézbõl anékül hogy elvennénk a játékostól.« Dátum: 2012. február 19. - 19:41:26 »
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)
{ if(IsPlayerRangeOfPoint(....... { SetPlayerArmedWeapon(playerid,0); // disables weapons } return 1; } [/pawn] De jobb ha létrehozol egy kevesebb idõintervallummal ismétlõdõ eljárást e-célra. 1187
Segítségkérés / Tag mismatch & Inconsistent return types(array & non-array)« Dátum: 2012. február 19. - 14:47:58 »
Egy funkcióban/eljárásban nem lehet kétfajta visszatérést (return) alkalmazni.
\"return types (array & non-array) Most vagy array visszatérést alkalmazol vagy nem array-t. [pawn] stock nonarray() { new non_array; non_array = 100; return non_array; } stock array() { new array[32]; array = \"32cell\"; return array; } [/pawn] 1188
Törölt RP Szerverek / [HUN] RockStaR\'S RPG - Ahol élményekkel teli dús jövõ vár rád!« Dátum: 2012. február 19. - 14:40:58 »
A téma nyitó kérésre áthelyezve a \"Törölt RP Szerverek\" fórumrészbe.
1189
Segítségkérés / Clickedplayerid dialóg« Dátum: 2012. február 18. - 21:11:49 »
[pawn]#define SAVE_CLICKEDPLAYERID \"Save_Click\"
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { SetPVarInt(playerid, SAVE_CLICKEDPLAYERID, clickedplayerid); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ]) { new clickedplayerid = GetPVarInt(playerid, SAVE_CLICKEDPLAYERID); /* ...... if(IsPlayerAdmin(playerid)) { printf(\"clickedplayerid: %d\", clickedplayerid); return 1; }*/ return 0; }[/pawn] 1190
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene« Dátum: 2012. február 18. - 18:04:34 »
Bocsánat hogy belekotyogok,
De már 0.3c samp verziónál mellékeltek olyan filterscriptet amiben szerepel olyan kód ami csak localhoston engedi csatlakozni az NPC-ket. (Ha a bind megvan határozva akkor csak onnan.) public OnPlayerConnect(playerid) 1191
Törölt RP Szerverek / << East Town RolePlay >> [0.3d] @ sunwell.hu« Dátum: 2012. február 18. - 10:15:10 »
Téma lezárva.
1193
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2« Dátum: 2012. február 16. - 23:38:23 »
V3emj03D6cE
1194
Segítségkérés / Warning jelentése« Dátum: 2012. február 15. - 18:57:14 »
GetPlayerWeapon
helyett GivePlayerWeapon Edit: Amúgy a hiba üzenet jelentése értelmezésem szerint a következõ: Az alkalmazott eljárásnak több vagy kevesebb paramétert adtál meg mint amennyit meg kell adni számára. number of arguments does not match definition Szabad fordításban: Az argumentumok száma nem egyezik a definicióban meghatározottal. native GetPlayerWeapon(playerid); //Egy darab paraméterrel (argument) rendelkezik. native GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo); // 3 darab paraméterrel rendelkezik. 1195
Segítségkérés / Lekéni a legutolsó bitet, ami igaz« Dátum: 2012. február 15. - 18:34:46 »
Hát nem tudom de itt szerintem a hatodik bit az 0 és nem 1.
[pawn] printf(\"%d\", 0b011001000); printf(\"%d\", 0b11001000);[/pawn] Bitek sorrendje jobbról balra értendõ ezt a fenti példa is bizonyítja, mind két esetben a kinyomtatott érték az 200. A legelsõ bit értéke eldönti hogy páros vagy páratlan számmal van-e dolgunk. Mivel itt a legelsõ bit az 0 ezért páros szám van a példában. [pawn] new value = 0b11001000; if(value & 0b1) { printf(\" %d páratlan\", value); } else { printf(\" %d páros\", value); } [/pawn] 1196
Segítségkérés / crashdetect > OnDialogResponse() hiba..« Dátum: 2012. február 15. - 12:03:54 »Idézetet írta: Flash date=1329285969\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17073\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic most néztem, hogy az OnDialogResponse vagy 60x van létrehozva ez a változó: new car = GetPlayerVehicleID(playerid);Is. De a hiba nem az, hanem amit feljebb leírtam. Agyalok hogy írjam le másképp. (mint egy iskola, ilyenkor hol vannak a leendõ tanárok?) Van 212 darab cukor és te a 400-dikat akarod. Ez a hiba. San Andreas MP-ben a jármû modell azonosító számok 400-tól 611-ig tartanak. A jármû nevek mikor megvannak határozva azok indexelése 0-tól 211-ig tart. A legelsõ jármû a LandStalker aminek a model id-je (model azonosító száma) 400. link Viszont a jármû név tömbben a {\"LandStalker\"} név indexe (azonosító száma) 0. Így hogy ki tudd íratni/megjeleníteni az adatot, ahhoz a jármû modelid-bõl le kell vonni 400-at. [pawn]if(IsPlayerInVehicle(playerid)) // Jármûben van-e a játékos { printf(\"%s\", VehicleName[ GetVehicleModel( GetPlayerVehicleID(playerid) ) - 400 ]); }[/pawn] Ennél egyszerûbben én nem tudom leírni, bocs. 1197
Segítségkérés / crashdetect > OnDialogResponse() hiba..« Dátum: 2012. február 14. - 23:43:58 »
[22:08:38]: Script[gamemodes/dsw.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[22:08:38]: Additional information: [22:08:38]: Array max index is 211 but accessing an element at -400 Van egy változód ami 212 darab elemet tartalmaz és te 400-as indexel hívod meg és emiatt crashel. Itt csak megjegyzem hogy én jármû névre gondolok, helyesen valami ilyesmi kellene: [pawn]Vehiclename[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400][/pawn] másképp: [pawn] new vehicleid = GetPlayervehicleID(playerid); new modelid = GetVehicleModelID(vehicleid); Vehiclename[modelid - 400][/pawn] 1198
Segítségkérés / STRCMP inclute pawnohoz« Dátum: 2012. február 12. - 20:18:50 »Idézetet írta: Yѕtee date=1329066033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezt így sose fogod mûködésre bírni.
1199
Segítségkérés / Killtimer egy játékosnak« Dátum: 2012. február 12. - 01:46:40 »Idézetet írta: Norby date=1329001518\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16917\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Egy nem ismétlõdõ timert nem kell leállítani az leáll magától és törlõdik.new timer[MAX_PLAYERS]; Ha belegondolsz egy kicsit, vegyük azt hogy van rengeteg timer használatban ismétlõdõ és egyszer lefutó is. Ha tárolom egy változóban egy timer azonosító számát amivel letudom állítani, mint a példádban is, majd leállítom a változó még mindig tárolni fogja a timer azonosító számát közben ez a folyamat megy tovább, timerek elindulnak leállításra kerülnek, és emiatt elõfordulhat hogy egy újonnan induló timer leállításra kerül mondjuk pont egy játékos kilépésnél, egy vissza maradt azonosító érték miatt. A szkripter meg agyalhat, hogy mi a fene is van. Tipp: A változót a timer leállítása után is meg kell változtatni mondjuk -1-re, nem ismétlõdõ timerek-nek ne tároljuk változóban az azonosító számát. [pawn] new timerid; timerid = SetTimer(\"public_funcname\", true, 1000); // helyes timerid = SetTimer(\"public_funcname\", false, 1000); // helytelen Killtimer(timerid); // a timerid változó értéke nem törlõdik ezért timerid = -1; [/pawn] 1200
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / James Bácsi, Itt az OFF témád.« Dátum: 2012. február 10. - 20:46:14 »Idézetet írta: Indi date=1328901912\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16847\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezt vettem ki, de semmi baj, ha én értettem félre.Lehet rosszul fogalmaztam korábban, hogy tisztázzuk: Nem írtam azt hogy te dicsekedsz a koroddal. Ezzel azt próbáltam közölni: Nem csak te vagy kicsit idõsebb a fórumon, vannak mások is, csak nem nagyon közlik, mivel ez a fórum nem errõl szól. Csak mikor egy arc a korára veri magát, kicsit elszakad a cérna nálam is, sajnos ebben a témában ez történt, így sikeresen tele lett off-olva. De ki lesz takarítva. [gmod]OFF hozzászólások szétválasztva az eredeti témából! Itt volt még egy üzenet amit nem választottam ki a témából, csak hogy megmaradjon ott a pozitív hsz.[/gmod]
|