Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 210
1171
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 28. - 16:11:48 »
Azt hiszem megtaláltam azt amire szükségem volt.
 

m_WorldBounds[0] = 20000.0f;
m_WorldBounds[1] = -20000.0f;
m_WorldBounds[2] = 20000.0f;
m_WorldBounds[3] = -20000.0f;
if(pGame->GetActiveInterior() != 0) return; // can\'t enforce inside interior
if(m_pPlayerPed->EnforceWorldBoundries(pNetGame->m_WorldBounds[0],pNetGame->m_WorldBounds[1],
pNetGame->m_WorldBounds[2],pNetGame->m_WorldBounds[3]))
{
m_pPlayerPed->SetArmedWeapon(0);
pGame->DisplayGameText(\"Stay within the ~r~world boundries\",1000,5);
}

1172
Beszélgetés / Egy kérés(verseny)
« Dátum: 2014. április 28. - 15:50:22 »
1-1 szavazat tõlem és egy ismerõsömtõl, a harmadik ipse egyenlõre inaktív. Megpróbálkozunk egy 100 fõs csoporban szavazókat összegyûjteni.
Ez a \"ProCompany\" névben a \"pro\"fessional egy picit túl soknak tartom, de te tudod / ti tudjátok.

1173
Hangszerek és előadók / Elsõ drum\'n\'bass track-em #Flayps
« Dátum: 2014. április 28. - 15:20:32 »
Nekem tetszik. Nem az a típus amelyt minden nap hallgatnám, de elviselhetõ, nem egy egy piece of shit. Ahogy elõször belehallgattam, akkor nem igazán tartottam DnB-nek, inkább az a szokásos \"háttér\" dobszóló ütem, mely majdnem minden számban hallható, meg egy kis electro, glitch-hop keverékkel, majd megváltozott a véleményem, hisz rengeteg fajta DnB szám létezik, legalábbis rengeteg féle lassú relaxációs dnb van egészen a normális kiemelkedõ dobszólós dnb-ig.
Ezen kívül nem tudom mivel csináltad, de az a folyamatos (talán) egy picit effektezett orgonás hang nem volt a legjobb választás, inkább ráfért volna némi hang elváltoztatás vagy egy másik hangfájlt választani, de mint már írtam nem volt rossz kezdésnek. Sok szerencsét a továbbiakban.

1174
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 28. - 12:07:13 »
Körülnéztem néhány oldalon és mindenhol más-más értékeket írnak. Néhány szkriptben 10 000-es értéket adtak meg, egyjátékos módra pedig 5000 vagy 6000 a limit. Nem tartom lehetetlennek hogy Kalcor vagy valamelyik SA-MP Team módosította volna ezt, de mondjuk ilyet nem láttam a SA-MP forráskódjában. SAMP Map Constructionban ha jól láttam az óceán sincs folytatva, legalábbis ott is van egy határ. Soha nem próbálkoztam vele azon kívülre valamit tenni, majd lementeni, csak picit fura.
Azt hiszem egy srác készített egy videót is, arról hogy mi történik a jármûvel, ha minél magasabban van. Na, azt a videót sem találom már. XD
Hááát, majd egyszer kiderül. Egyenlõre javítom a bullcrapet. :D Köszönöm a válaszod és továbbra is várok hasznos információra.

1175
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 28. - 00:42:33 »
Mennyi a +/- XYZ végpontja a játék területnek? Elvileg van egy korlát ahol még lehetséges objektumokat, játékost, jármûvet teleportálni az egész SA mapon belül bármilyen probléma nélkül. Valahol olvastam ezt, de már nem tudom hol.

1176
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. április 28. - 00:32:24 »

1177
Megint Defensive? Ez engem sírba visz. :\'( Ki volt az az idióta aki seerpg módból szedte ki azt a ki**szott textdrawokat?
Jó felnyitom, hozzászólók döntenek.

1178
Archívum / Real Life Role Play
« Dátum: 2014. április 27. - 10:09:41 »
Tetszik ez a srác. Legalább õszinte volt és nem tagadta hogy See mód, csak az a helyzet hogy ezen a fórumon tiltott a See módos szerver megosztása. Ezen kívül kiírtad a szerver elérhetõségét is és rövid volt a leírás is.

1179
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. április 25. - 21:59:01 »
#TweetIt - Michelle Creber, Black Gryph0n, Natalie Sharp, Andrea Libman & MandoPony
 

1180
Általános / Csak erõs idegzetûeknek: The Killer HUN RP szervere :D
« Dátum: 2014. április 25. - 21:55:40 »
Tudtad hogy ha kiírod a szerverük IP címét, azzal segítesz nekik játékosokat szerezniük?

1181
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NiceRPG
« Dátum: 2014. április 23. - 15:25:02 »
Letelt a 24 óra. Zárom.

1182
Rendezvények / SA-MP 0.2.5 Bétateszt
« Dátum: 2014. április 21. - 15:37:23 »
Sehogy. Hosszas beszélgetés után arra akadt fel a szemünk hogy a Receive() funkció végigfut bármilyen probléma nélkül, de ami megvan adva a netgame.cpp-ben a data[ 0 ] az crashel. Próbálgattuk átkonvertálni, levenni az a [ 0 ]-ás tömböt és így visszatért 8-al, ami ID_RPC_MAPPING azonosítója lenne és nincs az nincs a switch listán, szóval így tovább fut és a crash helyett lefagy a játék. Egyáltalán nem reagál a billentyûzetre, Ctrl + Alt + Del-re, Start menüre, Alt + Tab-ra, csak úgy ha újraindítod a gépet vagy benyomod a Sleep billentyút.
Tegnap este úgy gondoltam letesztelem a Chat Example Server/Cleint projekteket és azok is tökéletesen mûködnek. Ám ott is crashelt a data[0], de csak azért mert azonos portszámot adtam meg kliensnek és szervernek. SA-MP forráskódjában pedig ez nem így van. Na, mindegy.
Letöltöm a legújabb RakNet-et és arra írom át.

1183
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 20. - 00:01:05 »
Ha már új témát indítasz, akkor legalább lezárhattad volna a hamarosan nyílók fórumban lévõ témát, vagy legalább a leírásban lévõ videókat becsatolhattad volna ebbe a leírásba és ki engedte meg neked hogy kiírd a szerver elérhetõségét?
De ez a leírás pedig elfogadva. Sok sikert a továbbiakban.
Számomra ez a kínálatok nem keltették fel érdeklõdésemet. Lehet velem van  baj. :|

1184
Rendezvények / SA-MP 0.2.5 Bétateszt
« Dátum: 2014. április 19. - 19:51:41 »
Nem tudjuk a probléma okát, de legtöbben azt gyanúsítják hogy amit én letöltöttem RakNet fájlokat SourceForge oldalról, azok mind módosítottak. Halvány lila gõzöm sincs miért mondják ezt, hisz megnéztem 1-2 hivatalos RakNet kiadást és minden ugyabúgy van, mint a a jelenlegiben, persze vannak benne külömbségek, de azok mind javításoknak látszanak, nem pedig módosításnak, végül jobban körülnéztem a RakNet dokumtumaiba és a data változónak \"unsigned char *\" pointeres típusként van megadva, ez ami megmagyarázza miért omlik össze a kliens ha a packet->data-nak megadjuk a [ 0 ]-ás tömböt. Ha nem adom meg akkor rendesen visszatér 8-al, ami azt jelentené hogy a szerverre nem tudott felcsatlakozni, ezért újra megpróbál. De nem értem miért omlik össze. A RakNet hasznlati útmutatóban is data[0]-át használ, a VCMP forráskódjában is data[ 0 ], SÕT! még a BitStream és jópár RakNet fájljaiban szintén data[0]-ként van deklarálva.
Szóval jelenleg ott tartunk hogy minden data részt átírunk. El fog tartani pár napig míg el nem készül.  :(

1185
Archívum / MRT - Magyar Rendõr Társaság
« Dátum: 2014. április 18. - 13:12:29 »
Megbeszélve és elfogadva.

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal