Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1156
Beszélgetés / ÁTHELYEZVE: Modot keresek« Dátum: 2015. április 19. - 19:40:49 »
A téma át lett helyezve a következőbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=58431.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=58431.0 1157
Segítségkérés / Npc Connect« Dátum: 2015. április 19. - 18:08:02 »
Most azt csináltad hogy ha felcsatlakozik egy játékos akkor vele együtt az NPC is.. Hogy szeretnéd ezt az egészet?
1158
Segítségkérés / Npc Connect« Dátum: 2015. április 19. - 17:46:01 »
Na most..
NPC készítési folyamat: Felveszed egy rekorderrel az npc-t > áthelyezed a .rec fájlt a npcmodes/recordings mappába. Készítesz egy scriptet simán az npcmodes mappába ami így néz ki kb: #define RECORDING \"recfileneve\" A scriptet lekonvertálod, ergo megszületik a scriptnek az amx része is az npcmodes mappába. (Script neve pl: teszt) Majd ha ez megvan akkor beállítod a maximális NPC-k számát a szerver cfg-be, ami elvileg a te esetedben: maxnpc 4 Oké! Mostmár csak a játékmódunkba/FilterScriptünkbe kell ezt elkészíteni hogy az NPC felcsatlakozhasson: ConnectNPC(\"Jani_Vagyok\", \"teszt\"); Jani_Vagyok: NPC neve. teszt: script neve ami az npcmodes mappába adtál meg. Rendben! Ezzel már fel is csatlakoztattuk az NPC-t. Már csak be kell állítanunk az NPC alap tulajdonságait: public OnPlayerSpawn(playerid) { Itt most ráraktam egy 64-es modellű skin-t, színét beállítottam pirosra, és jármű létrehozás után beleültettem egy járműbe. És EL is indul az NPc fájl. Baszki tutorialt írtam ._. 1159
Segítségkérés / Npc Connect« Dátum: 2015. április 19. - 16:58:35 »
Az npcmodes mappában lévő amx fájl neve egyezzen a ConnectNPC-nek a 2. cuccával.
Szóval ha az npcmodes mappába megvan a teszt.amx akkor connectelés az így nézzen ki: ConnectNPC(\"Jani_Vagyok\", \"teszt\"); 1161
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Lokális moderátorok« Dátum: 2015. április 19. - 01:14:52 »
Most így késő este az pattant ki a fejemből, hogy kéne elsőnek egy jelentkezés a RolePlay, gasztronómia posztra. És ha a jelentkezések megvannak, akkor (ha sokan jelentkeznek) kiszűrjük kik azok akik tényleg.. és indítani egy szavazást.
De szerintem a kettő poszt kevés. Ki kéne találni még 1-2 újabb fórumrészt mely az \"Egyéb fórumrészek\"-hez fűződne. 1162
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: OnVehicleSirenStateChange« Dátum: 2015. április 18. - 22:07:38 »
A téma át lett helyezve a következőbe: Eljárások ( Callbackok ).
http://sampforum.hu/index.php?topic=58408.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=58408.0 1163
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: GetVehicleParamsSirenState« Dátum: 2015. április 18. - 22:07:08 »
A téma át lett helyezve a következőbe: Függvények.
http://sampforum.hu/index.php?topic=58407.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=58407.0 1164
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2015. április 18. - 18:06:19 »
[gmod]Ne térjünk el a témàtól.[/gmod]
1165
Segítségkérés / error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect"« Dátum: 2015. április 18. - 14:27:25 »
[gmod]Ennek van kiemelt téma. Zárok![/gmod]
1167
Segítségkérés / Parancs beírása után automatikusan relogol« Dátum: 2015. április 18. - 13:28:45 »
Nincs hiba bennük.
Ezt vedd ki onnan: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 1168
Segítségkérés / Al-parancs készítés« Dátum: 2015. április 17. - 15:51:10 »CMD:munka(playerid, params[]) { 1169
Kérdések, Segítség / Fl Studio 11 Kiegészítők« Dátum: 2015. április 17. - 11:45:56 »
http://www.flstudio.hu/pluginek/effektek.html
Amelyik kell azt a sort kimásolod és beírod a google-ba h XY download és letöltöd. 1170
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2015. április 16. - 22:34:54 »
Alapból be van állítva neki egy érték. Max elállítottad. Frissítsd a streamer pluginod.
|