Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1142
Archívum / [HUN] SeeRPG - 0.3 - http://SeeRPG.net« Dátum: 2009. október 04. - 17:45:56 »Idézetet írta: Karahito date=1254669460\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1146
Leírások/Útmutatók / Fraps használat« Dátum: 2009. október 04. - 17:03:15 »
Nem ír semmit, csak a FPS \"hud\" piros színnel fogja írni a számokat + csökken is az FPS.
1147
Archívum / [HUN] SeeRPG - 0.3 - http://SeeRPG.net« Dátum: 2009. október 04. - 16:26:17 »Idézetet írta: Karahito date=1254617659\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Mától 100% hogy csökenni fog a NON-RP-sek számaMegszûnik a szeró?:O 1148
Leírások/Útmutatók / Fraps használat« Dátum: 2009. október 04. - 10:23:23 »
Alapértelmezettben F9:D
1149
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése« Dátum: 2009. október 04. - 10:20:55 »Idézetet írta: shanyi date=1243970877\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok! Jó rég nem írt ide senki,de én most feltámasztom a témát,na szóval írtam egy \"Kill-Log írót\",de nem úgy mûködik ahogy szeretném,itt is van:Gyors beleolvasásra 1 dolog tûnt fel: GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); Megölte magát? a 2.-nál én inkább killerid-t írnék, a playerid helyett. De sztem nem ez vele a problémád, ha lesz idõm, elolvasom, és megoldjuk;) ------------------------------------------------------------------------------ Edit: Na asszem megtaláltam a hibát, kijavított, mûködõképes változat: new File: KillLog; Tesztelni nem tudom, mert nincs fent SA most még, de elméletileg mûködnie kell. A hiba, ami miatt nem a nevet írta, az az volt, hogy %i-vel kezdted, és a végére tettél %s-t, viszont a string változót elõre tetted. Ezért nem írta a nevet. A másik, a meghalt játékos neve 2x volt lekérve, a gyilkosé egyszer sem. Mind2 dolgot javítottam, a logstr változót töröltem, helyette 2x használtam a stringet, ill. kicsit módosítottam a sorrendet, de az lényegtelen, csak én így szeretem:D na remélem segítettem. Ha valaki letesztelné, megköszönném. 1150
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése« Dátum: 2009. április 17. - 16:52:32 »
Kösz, láttam már munkáidat, azok is szépek:)
1151
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése« Dátum: 2009. április 17. - 15:51:05 »
Na visszatértem, gondoltam írok egy tutorialt.
Egyszer már írt valak iegy tutorialt a fájlokról, de azt én nem találtam elég részletesnek, ezért írok egy újat.Na kezdjük is. Na most sokan úgy hiszik, h fájlok már elavultak, és msot csak mysql és egyéb adatbázisok a hasznosak...pedig ez nem így van, pl. otthoni szerókhoz nem könnyû ingyen SQL tárhelyt szerezni, és a fájlos megoldás, az ugyan lassabb, de szerintem megbízhatóbb, és könnyen kezelhetõbb(manuálisan). Mire is jó egy fájl: adatokat tárolhatunk benne. Itt ne csak a regisztrációs rendszer féle adatok jussanak eszetekbe, mint pl. pénz, rp szeróknál lvl és egyebek, hanem pl. autókhoz koordináták, melyek a gamemode indulásakor a fájlban lévõ koordinátákra töltõdnek be, pickup koordináták... Na most a fájlkezelési függvényeket az file.inc tartalmazza, úgyhogy fájlokkal dolgozáskor ezt kell elõször beágyaznunk a modunkba/scriptünkbe. #include < file > Na most a fájlkezeléshez elõször is meg kell nyitnunk a fájlt. Ehhez az fopen függvényt használjuk fel. Az fopen függvénynek 2 paramétert lehet megadni, de a 2. elhanyagolható. 1. paraméter: a fájl neve. Ezt tárolhatjuk változóban, lehet konstans, vagy simán csak megadhatjuk \" \"-ek közé írva. 2. paraméter a megnyitás tipusa. Ez attól függ, hogy mit szeretnénk csinálni a fájllal Ez 4 féle lehet: a) io_write - törli a fájl tartalmát, így ha megnyitod io_write-val, és elmentesz bele egy koordinátát, akk elõtte akármi volt benne, csak ez az egy koordináta marad. b) io_append - hozzáad egy sort a fájlhoz, tehát az elõzõ adatok is megmaradnak c) io_read - csak olvasni tudjuk a fájlt d) io_readwrite - olvashatjuk vagy létrehozhatunk egy újat Na most akkor így nézhetnek ki egy fájl megnyitása: fopen(\"fájlnév\", io_write); Na most ha a fájl nevét tárolni szeretnénk egy változóban, akkor a változónak a File: -elõtagot kell adnunk.pl: new File: file Na most továbbá adatot a fwrite függvénnyel írhatunk egy fájl-ba. Az fwrite függvény szintén 2 paramétert vár: 1. a fájl azonosítója(ezért célszerû elmenteni pl. egy file nevû változóba) 2. a beírni kívánt szöveget. Mivel file-ban nem általános szöveget akarunk tárolni, hanem általában változó dolgokat, íg ezt általában nem \" \" közé írjuk, hanem formázzuk, mielõtt beírnánk. na egy pl. new szoveg[128] = \"próba\" ; Na msot a megnyitásnál volt ugyebár olyan h io_append és h io_write, ez dönti el, h hozzáadja, vagy töröl, majd beleír a fájlba az fwrite függvény. Az adat kiolvasásához az fread függvényt használjuk. Ennek több paramétere is van, de elég mindössze 2-t megadni: 1. paraméter: a fájl azonosítója 2. paraméter: egy szövegváltozó, melybe eltárolhatja az adatokat new string[256]; Az fread függvény mindig csak 1 sort olvas ki, ezért többszöri meghívás esetén tudjuk kiolvasni az összes sort(ha a sorokat elválasztottuk \\n-nel vagy manuálisan enterrel). A következõ függvény az fclose függvény. Ha végeztünk, akkor ezzel a függvénnyel \"zárhatjuk\" be a fájlt. Illetve ha egy fájlba több adatot szeretnénk elmenteni, ugy hogy az elõzõeket felülírja, akkor szükségünk lesz erre a függvényre sûrûn. az fclose mindössze egy paramétert kér: a megnyitott file azonosítója fclose(file); Ezen kívül még vannak pár függvény, amit biztosít a file.inc, de többnyire ezt a 4-et használjuk. Na akkor nézzünk egy teljes példát. 2 függvényt fogok írni, az egyik kiolvas, a másik betölt egy fájlból adatokat. egy néhány alap dolog,h ha vki felhasználná, akk mûködjön is neki: enum vEnum Na akk a fájlból betöltõ: public LoadVehicle() Na msot a mentõ:
Remélem segít valamit, ha kérdésetek van, írjatok.:-D Üdv újra mindenki(nem tom kik emlékeznek még rám) Nem próbáltam ki, de elvileg mûködnie kell.h mire is jó? hát random kocsikat tehetsz megadott koordinátákra...elvégre ha mindig u.a. a kocsi van ugyanott, az egy idõ után már uncsi. 1153
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2008. szeptember 30. - 18:17:11 »
Úristen:O:O:Omi van itt?:O:O:Okész maffiahálózat:O:O:O:D:D:D
1154
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2008. szeptember 29. - 16:19:03 »
Már kész van 1, de csinûlni akarok 3-4 v többet, h legyen mibõl választaniXD
1155
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2008. szeptember 29. - 15:08:26 »
5000Ft??? akk inkább maradok csak máshol modi:Dde azért sztem csinálok bannert!
|