Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1141
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. november 24. - 14:41:22 »
Egy rakás szar :\'(
1142
Segítségkérés / errors and Warnings help« Dátum: 2011. november 23. - 15:41:35 »
Hát öcsém, ebbe meg fox hülyülni..
Oda írtam nagy betûkkel, hogy nem lehet átfordítani. A mód csak elemezésre jó, másra semmire. Nekem itt még az INC-k is módosítva voltak, szóval ha a mód hibáit kijavítod, akkor ott fognak még a hibák jönni. Szóval elég problémás egy dolgod lesz vele. A mód fele hiányzik, adatbázis táblák nem léteznek. E: Jah, és ezen kívül még egy dolog hiányzik belõle, aminek a legtöbben megörülnek letöltésnél, hogy na most ezt kiszedi belõle. 1143
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleSpawn ( vehicleid )« Dátum: 2011. november 22. - 15:07:54 »
Elsõ spawnnál, amikor létrehozod, akkor nem hívódik meg.
SetVehicleToRespawn-al spawnold újra, azután már megfog hívódni! 1144
Segítségkérés / NPC -t ne számolja a szerver« Dátum: 2011. november 20. - 22:25:37 »
Nem megoldható. Pont
A SAMP szerver az NPC-ket úgy kezeli, mintha a rendes játékos menne fel a szerverre. ( Igaz, van jópár eltérés, de az alap az ugyanaz ) Egyetlen lehetõség: Meghívod a felcsatlakozás memóriacímét és beállítod, hogy játékost csatlakoztasson a szerverre, ne pedig botot. Így nem a max slotok száma fog levenni, hanem egy játékossal több lesz a szerveren. De ez még mindig hülyeség, szóval ez semmiképp se megoldható jelen esetben. Esetleg.. Az OnGameModeInit() alatt SendRconCommand(\"max_players x\"); x helyére számot. Ezzel annyit hozzáteszel a slotok számához, ahány NPC felmegy a szerveredre. Tehát ekkor látszólag nemfognak rájönni. Mivel felmegy az NPC és a slotok száma ugyanannyi lesz. De viszont ezt csak saját felelõsségre és még így is rá lehet jönni. Ha felmegy egy NPC a szerveredre, akkor a samp-npc.exe elindul. Ahány NPC van a szervereden, ez a fájl annyiszor fut. Úgyhogy ez alapján probléma nélkül rájönnek, hogy csalsz és akkor megbaszhatod az egészet. 1145
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. november 20. - 22:18:47 »
gotoa változót logikai változóként hozd létre, mivel feleslegesen foglal le 32 bitet.
[pawn] new bool:gotoa[MAX_PLAYERS]; [/pawn] MTA nem támogatja az alap objectek kitörlését. De ez az editor igen. Ez MTA-hoz csak úgy megoldható, hogy a játékból kicseréled a fa modeljét egy üres modelre. ( Tehát ami csak van és csak egy pont ) http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801 E: Bocs, k*rv* életbe nem figyeltem az utolsó oldalt.. 1146
Leírások/Útmutatók / [Leírás]float utasítások« Dátum: 2011. november 18. - 23:17:51 »
Esetleg ha valaki adna egy totál egyszerû leírást a színusz - koszinusz szögfüggvényekrõl, akkor annak nagyon örülnék.
Azért kéne nekem ez, mert Matek-ból még nem jutottunk oda, csak a másik félében. Hát az ilyen wikipédiából meg nem sokat értek meg :/ 1147
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL Regisztráció rendszer v3.0 (R38-R39 plugin támogatás)« Dátum: 2011. november 18. - 21:58:28 »
Egy nagyon kicsi újítás, de nagyon hasznos dolog.
Mostmár a NameCheck() nem tér vissza hamis értékkel, ha a névben \'(\' vagy \')\' jelet talál. Még a mai nap folyamán hozzáírom, hogy a táblát hogyan kell frissíteni. Ezért kb. fél óra múlva nézzetek vissza. R3: print() és SendRconCommand()-nál csomagolt stringek használva. 1149
Segítségkérés / Egyszerû score=money« Dátum: 2011. november 17. - 10:42:58 »
foreach szükséges hozzá!
OnPlayerUpdate az nagyon nagy marhaság ide, mivel az minden kliens frissítésnél meghívódik és feleslegesen terhelné ilyen kis apróság miatt a szervert, amire bõven elég egy másodperces frissítés is. OnPlayerUpdate alá tényleg csak azokat érdemes rakni, ha valamit nagyon pontosan akarunk ellenõrizni. [pawn] public OnGameModeInit() { // Többi kód... SetTimer(\"Change_Score\", 1000, true); // 1 másodperc return 1; } forward Change_Score(); public Change_Score() { foreach(Player, i) { SetPlayerScore(i, GetPlayerMoney(i)); } return 1; } [/pawn] 1150
Segítségkérés / Megy a szerverem de mikor felmegyek rá kifagy..« Dátum: 2011. november 16. - 22:36:41 »
Miért nem rakod be ezt?
^pontosan kiírja neked. 1151
Segítségkérés / SA:MP pr0bl3m« Dátum: 2011. november 16. - 18:27:06 »
http://sa-mp.com/download.php
Dokumentumok/GTA San Andreas User Files/gta_sa.set <- Töröld! Ha akkor se megy, akkor próbáld meg a VGA Driver-t újrarakni vagy a DirectX-et. 1152
Segítségkérés / Eltûnõ objectek« Dátum: 2011. november 16. - 18:22:35 »
Felesleges visszavenni.
Nemsokára érkezik a 0.3d, az elbír ezer objectot. Egyébként nem tudnád bõvebben részletezni, hogy melyik object tûnik el, vagy esetleg egy képet felrakni róla? ( Elég a Model ID is, nem muszáj kép ) 1153
Segítségkérés / MTA ból hogy lehet a szerverbe rakni a lerakott autot?« Dátum: 2011. november 16. - 18:19:25 »
Van az a 0.3c-s object konvertáló, az konvertálja a kocsikat.
Egyébként nem értem, ezzel a mennyit bír kifejezzéssel konkrétan mire célzol. sscanf-et meg azért ne dobd ki mert plugin. Azért plugin, mert pluginban ~10x gyorsabb, mintha PAWN-ban lenne megírva. 1154
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL Regisztráció rendszer v3.0 (R38-R39 plugin támogatás)« Dátum: 2011. november 16. - 17:39:35 »
Haha, megvan a hiba
Azt a MySQL Plugint rakd be, ami ottvan az elsõ üzenetben a fõoldalon. Mivel te Ethan ( StrickenKid ) MySQL pluginját raktad be, ez pedig nem arra van megírva. 1155
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL Regisztráció rendszer v3.0 (R38-R39 plugin támogatás)« Dátum: 2011. november 16. - 16:54:43 »
Hát ebbõl nagyon sok mindenre tudok következtetni..
Plugin be van töltve ? libmySQL.dll a szervermappában van ? ( Ez csak windows esetén ) Másold be, amit a server_log.txt-be ír, aztán esetleg tudok valamit segíteni. |