Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 184
1141
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. november 24. - 14:41:22 »
Egy rakás szar :\'(

1142
Segítségkérés / errors and Warnings help
« Dátum: 2011. november 23. - 15:41:35 »
Hát öcsém, ebbe meg fox hülyülni..
Oda írtam nagy betûkkel, hogy nem lehet átfordítani.
A mód csak elemezésre jó, másra semmire.
Nekem itt még az INC-k is módosítva voltak, szóval ha  a mód hibáit kijavítod, akkor ott fognak még a hibák jönni.
Szóval elég problémás egy dolgod lesz vele.
A mód fele hiányzik, adatbázis táblák nem léteznek.
E: Jah, és ezen kívül még egy dolog hiányzik belõle, aminek a legtöbben megörülnek letöltésnél, hogy na most ezt kiszedi belõle.

1143
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleSpawn ( vehicleid )
« Dátum: 2011. november 22. - 15:07:54 »
Elsõ spawnnál, amikor létrehozod, akkor nem hívódik meg.
SetVehicleToRespawn-al spawnold újra, azután már megfog hívódni!

1144
Segítségkérés / NPC -t ne számolja a szerver
« Dátum: 2011. november 20. - 22:25:37 »
Nem megoldható. Pont
A SAMP szerver az NPC-ket úgy kezeli, mintha a rendes játékos menne fel a szerverre. ( Igaz, van jópár eltérés, de az alap az ugyanaz )
Egyetlen lehetõség:
Meghívod a felcsatlakozás memóriacímét és beállítod, hogy játékost csatlakoztasson a szerverre, ne pedig botot. Így nem a max slotok száma fog levenni, hanem egy játékossal több lesz a szerveren. De ez még mindig hülyeség, szóval ez semmiképp se megoldható jelen esetben.
Esetleg..
Az OnGameModeInit() alatt SendRconCommand(\"max_players x\");
x helyére számot.
Ezzel annyit hozzáteszel a slotok számához, ahány NPC felmegy a szerveredre.
Tehát ekkor látszólag nemfognak rájönni. Mivel felmegy az NPC és a slotok száma ugyanannyi lesz.
De viszont ezt csak saját felelõsségre és még így is rá lehet jönni.
Ha felmegy egy NPC a szerveredre, akkor a samp-npc.exe elindul.
Ahány NPC van a szervereden, ez a fájl annyiszor fut. Úgyhogy ez alapján probléma nélkül rájönnek, hogy csalsz és akkor megbaszhatod az egészet.

1145
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2011. november 20. - 22:18:47 »
gotoa változót logikai változóként hozd létre, mivel feleslegesen foglal le 32 bitet.
[pawn]
new bool:gotoa[MAX_PLAYERS];
[/pawn]


MTA nem támogatja az alap objectek kitörlését.
De ez az editor igen.
Ez MTA-hoz csak úgy megoldható, hogy a játékból kicseréled a fa modeljét egy üres modelre. ( Tehát ami csak van és csak egy pont )
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
E: Bocs, k*rv* életbe nem figyeltem az utolsó oldalt..

1146
Leírások/Útmutatók / [Leírás]float utasítások
« Dátum: 2011. november 18. - 23:17:51 »
Esetleg ha valaki adna egy totál egyszerû leírást a színusz - koszinusz szögfüggvényekrõl, akkor annak nagyon örülnék.
Azért kéne nekem ez, mert Matek-ból még nem jutottunk oda, csak a másik félében.
Hát az ilyen wikipédiából meg nem sokat értek meg :/

1147
Egy nagyon kicsi újítás, de nagyon hasznos dolog.
Mostmár a NameCheck() nem tér vissza hamis értékkel, ha a névben \'(\' vagy \')\' jelet talál.
Még a mai nap folyamán hozzáírom, hogy a táblát hogyan kell frissíteni.
Ezért kb. fél óra múlva nézzetek vissza.
R3: print() és SendRconCommand()-nál csomagolt stringek használva.

1149
Segítségkérés / Egyszerû score=money
« Dátum: 2011. november 17. - 10:42:58 »
foreach szükséges hozzá!
OnPlayerUpdate az nagyon nagy marhaság ide, mivel az minden kliens frissítésnél meghívódik és feleslegesen terhelné ilyen kis apróság miatt a szervert, amire bõven elég egy másodperces frissítés is. OnPlayerUpdate alá tényleg csak azokat érdemes rakni, ha valamit nagyon pontosan akarunk ellenõrizni.
[pawn]
public OnGameModeInit()
{
// Többi kód...
SetTimer(\"Change_Score\", 1000, true); // 1 másodperc
return 1;
}
forward Change_Score();
public Change_Score()
{
foreach(Player, i)
{
   SetPlayerScore(i, GetPlayerMoney(i));
}
return 1;
}
[/pawn]

1150
Segítségkérés / Megy a szerverem de mikor felmegyek rá kifagy..
« Dátum: 2011. november 16. - 22:36:41 »
Miért nem rakod be ezt?
^pontosan kiírja neked.

1151
Segítségkérés / SA:MP pr0bl3m
« Dátum: 2011. november 16. - 18:27:06 »
http://sa-mp.com/download.php


Dokumentumok/GTA San Andreas User Files/gta_sa.set <- Töröld!
Ha akkor se megy, akkor próbáld meg a VGA Driver-t újrarakni vagy a DirectX-et.

1152
Segítségkérés / Eltûnõ objectek
« Dátum: 2011. november 16. - 18:22:35 »
Felesleges visszavenni.
Nemsokára érkezik a 0.3d, az elbír ezer objectot.
Egyébként nem tudnád bõvebben részletezni, hogy melyik object tûnik el, vagy esetleg egy képet felrakni róla? ( Elég a Model ID is, nem muszáj kép )

1153
Segítségkérés / MTA ból hogy lehet a szerverbe rakni a lerakott autot?
« Dátum: 2011. november 16. - 18:19:25 »
Van az a 0.3c-s object konvertáló, az konvertálja a kocsikat.
Egyébként nem értem, ezzel a mennyit bír kifejezzéssel konkrétan mire célzol.
sscanf-et meg azért ne dobd ki mert plugin. Azért plugin, mert pluginban ~10x gyorsabb, mintha PAWN-ban lenne megírva.

1154
Haha, megvan a hiba :D
Azt a MySQL Plugint rakd be, ami ottvan az elsõ üzenetben a fõoldalon. Mivel te Ethan ( StrickenKid ) MySQL pluginját raktad be, ez pedig nem arra van megírva.

1155
Hát ebbõl nagyon sok mindenre tudok következtetni..
Plugin be van töltve ?
libmySQL.dll a szervermappában van ? ( Ez csak windows esetén )
Másold be, amit a server_log.txt-be ír, aztán esetleg tudok valamit segíteni.

Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal