Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 136
1141
Segítségkérés / CT & T
« Dátum: 2012. március 11. - 15:38:55 »
Látom lezártad de azért írtam egy változatot és kihasználom moderátori jogom így tudok írni hozzá.  :D
 
#include <a_samp>
new
gTeam[MAX_PLAYERS];
enum
{
TERRORISTA,
COUNTER
};
public
OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista --   0
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista --   1
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista --   2
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista --   3
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista --   4
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista --   5
return 1;
}
public
OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
switch (classid)
{
case 0..2:
{
   gTeam[playerid] = TERRORISTA;  // Játékoshoz társított kifejezés (érték) hogy meglehessen állapítani melyik csapat közül választott
   GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);
}
case 3..5:
{
   gTeam[playerid] = COUNTER;
   GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);
}
}
return 1;
}
public
OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new
nev[MAX_PLAYER_NAME],
string[22];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); // Játékosnév lekérése
if(gTeam[playerid] == TERRORISTA) // Ha a játékos által kiválasztott skin 0 1 2 tehát TERRORISTA skin (a tárolt kifejezés(érték) használata)
{
format(string, sizeof(string), \"[T]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
else if(gTeam[playerid] == COUNTER)// Ha a játékos által kiválasztott skin 3 4 5 tehát COUNTER skin
{
format(string, sizeof(string), \"[CT]%s\");
SetPlayerName(playerid, string);
}
return 1;
}

 
Tesztelve nem volt.
Edit:
Ennek is van egy gondja, ha csapatot akarsz váltani akkor a név változtatással gondok vannak.
Megoldásként tárolni kellene a játékos nevét mikor csatlakozik a szerverre és azt felhasználni mikor megváltoztatásra kerül a neve (elé kerül a [C] vagy [T]).

1142
Segítségkérés / error 029: invalid expression, assumed zero
« Dátum: 2012. március 11. - 13:58:11 »
Ezeket hogyan hoztad létre
gTeam[playerid],
TEAM_Maffia,
TEAM_POLICE?

1143
Segítségkérés / Vip system tábla
« Dátum: 2012. március 11. - 00:10:21 »

1144
Segítségkérés / Vip system tábla
« Dátum: 2012. március 10. - 21:48:18 »
Database fájlt használ.
Elvileg létrehozza szerver indításkor a scriptfiles mappába Vips.db néven.
[pawn]public OnFilterScriptInit( )
{
    Database = db_open( \"Vips.db\" ); //Name of the database! You can change it!
    db_free_result( db_query( Database, \"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Vips` \\
                                                                                ( `Nume` TEXT,\\
                                                                                  `VipLevel` NUMERIC,\\
                                                                                  `VSkin` NUMERIC )\" ) );
    return 1;
}[/pawn]

1145
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2012. március 09. - 22:55:00 »
Írtam msnen de látom nem figyelsz, szal töprengj még.
Most másoltad be az egyik hiba forrást:
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_RULES)
{
       if(response == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000} A szabályzatot elfogadtad , {25b800}jó játékot kíván az {ff0000}admin team\");
   else
   {
            new string[128];
         GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
         format(string,sizeof string,\"SERVER: %s ki lett rúgva. Aki nem fogadja el a szabályzatot az ne is akarjon játszani :)\",name);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED,string);
         Kick(playerid);
       }
}
return 1;
}[/pawn]
 
Returns   Returning 0 in this callback will pass the dialog to another script in case no matching code were found in your gamemode\'s callback.[/quote]

1146
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. március 09. - 19:27:45 »
Idézetet írta: Pedro date=1331315953\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Véleményem a spoiler in spoiler szabályzatró.
az egész egy nagy trágyadomb.. segítettem egy témában egyszer és spoilerbe raktam még 2 spoilert (nem spoiler in spoiler in spoiler volt.. (ha érti akárki is miregondolok.. xD) és kaptam 10% warn-t.. az mi? :)
 
Örülök neki hogy ennyire zseniális vagy hogy egyedül rájöttél arra hogy a szabályzat egy rejtett üzenet használatát tiltja egy rejtett üzenetben.
És te kitaláltad hogyha kettõt teszel akkor, már nem is érvényes rá a szabály.
Csak arra nem gondoltál hogy aki majd adni fogja a figyelmeztetést nem fog neki állni számolgatni, mivel lát egy rejtett üzenetet és abban is lát egyet, hiszen csak láthat benne még egyet, mert kettõt is tettél bele.  8)

1147
Segítségkérés / Játékos testrészeinek a pozíciója
« Dátum: 2012. március 09. - 18:57:47 »
Hirtelen a headshot filterscriptekre gondolok, amiben találhatsz valami kalkulációt játékos fej pozició megállapításra.

1148
Bemutatkozás / Zinthos (renewed)
« Dátum: 2012. március 09. - 18:45:51 »
[gmod]Téma (bemutatkozás) kicsit megtisztítva, kérném az egy két szavas hozzászólások kerülését.A következõ értelmetlen hsz-t plusz 10% warn-al jutalmazom, hozzászólás vadászat miatt. [/gmod]

1149
Segítségkérés / Játékos leütött billentyûinek ellenõrzése
« Dátum: 2012. március 09. - 12:51:37 »
Csak plugin van erre a célra de az is csak a localhoston csatlakozott játékosnak mûködik.
A válasz, nem.
Majd talán a következõ sa-mp verziókban több lehetõség lesz.

1150
Segítségkérés / Játékos testrészeinek a pozíciója
« Dátum: 2012. március 09. - 12:48:52 »
Lekérni nem lehetséges még, csak közelíteni lehet az adatokra.
De mire kell neked?
A SetPlayerAttachedObject-nél megadhatod melyik testrészre csatolja fel az objectet, bone.

1151
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 08. - 18:59:17 »
Idézetet írta: kurta999 date=1331185494\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen, ennek énis nagyon örülök!
Ideje volt.
Most már csak arra kell várni, hogy Incognito frissítse a streamert :D
 
0.3 d -re se készült el a rendes változat csak béta verziók vannak kiadva.
Akkor 0.3 e-re lehet várni.
Egy kérdés aki használ streamert 0.3e samp verzión, megjelennek az objectek?
Mert nekem nem látszódnak.
Edit:
Megoldva, nem megfelelõ adatokat töltött be mysql-rõl. (sor eltolódás volt,  index mezõ került betöltésre modelid-nek és így végig 8))

1152
Segítségkérés / for(new i=-1; i<MAX_PLAYERS; i++)
« Dátum: 2012. március 06. - 21:21:41 »
Aki id 0-val rendelkezik annak ez a változó biztos nem megfelelõ értéket tárol.
 
PlayerInfo[szint]

 
Készíts egy egyszerû parancsot ennek ellenõrzésére.
 
CMD:teszt(playerid,params[ ])
{
new str[64];
format(str, sizeof str, \"{ffffff}PlayerInfo[0][szint] = %d\", PlayerInfo[0][szint]);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
return 1;
}

 
A másik dolog, változókat ne for ciklusban hozz létre, hanem ciklus kezdete elõtt.
 
CMD:rendorok(playerid,params[ ])
{
new nev1[MAX_PLAYER_NAME], string[200];
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[szint] >= 0)
{
   GetPlayerName(i, nev1, sizeof(nev1));
   format(string, sizeof string, \"{ffffff}Játékos: %s | Rang: Rendõr\", nev1);
   SendClientMessage(playerid, zold, string);
}
}
}

 
Edit:
A parancs mûködõképes ennek a változónak az érték adását kell felülvizsgálni.
[pawn]PlayerInfo[szint][/pawn]

1153
Segítségkérés / Automatikus Mentés
« Dátum: 2012. március 06. - 21:10:57 »
Minek kell menteni minden adatot 20 másodpercenként?
Mennyi adat változik meg 20 másodperc alatt egy játékosnak, hogy minden adatot felül kell írni újra?
Ha a kérdésekre megpróbálsz választ adni lehet rájössz hogy tök felesleges.
Adatot akkor kell frissíteni ha az megváltozik, ha nincs változás akkor felesleges felülírni a meglévõ adatot ugyanazzal.

1154
Segítségkérés / for(new i=-1; i<MAX_PLAYERS; i++)
« Dátum: 2012. március 06. - 21:03:54 »
Mi lenne ha bemásolnád a parancsot, vagy ahol alkalmazod ezt a for ciklust? (kapnál megfelelõ választ a problémádra)

1155
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dark RPG City @
« Dátum: 2012. március 06. - 20:40:22 »
Idézetet írta: nyui date=1331061113\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18112\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Amúgy már felettébb irritálnak ezek az egymás lejáratására induló témák.
 
Már engem is...
 
[/quote]

Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal