Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 121
1126
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taxi Munka 1.1[Javitva]
« Dátum: 2012. november 14. - 10:34:23 »
Idézetet írta: Draven date=1352882949\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29828\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Taxi[taxi1] = CreateVehicle(420,-209.7638,2608.5227,62.4824,359.4272,6,1,600000);
Taxi[taxi1] = CreateVehicle(420,-213.1385,2608.4824,62.4899,0.2146,6,1,600000);

 

Taxi[taxi1] = CreateVehicle(420,-209.7638,2608.5227,62.4824,359.4272,6,1,600000);
Taxi[taxi2] = CreateVehicle(420,-213.1385,2608.4824,62.4899,0.2146,6,1,600000);

 
Illetve, sokkal szebben is ki lehetett volna dolgozni, nem jó az ha kezdõ így tanulja meg.
UP: EZ az átkozott nem rakta bele a színeket, taxi1,taxi1 helyett taxi1,taxi2 esetleg, ha már enumerátorban így lett beleírva.
 
én 7 dologra hívtam fel a figyelmét, PM-ben továbbítottam neki, remélhetõleg felrakja hamarosan a javított verziót :)

1127
Segítségkérés / Jármû megjavító
« Dátum: 2012. november 14. - 10:27:31 »
am ha ez egy script akar lenni és nem a módban van akkor ezt törölni kell:
 
public OnGameModeInit()

 
szóval az elõzõ válaszomból is törölni kell de már leírták a scriptes megoldásokat :)
Zyzu megoldásában ezt cseréld:
 
return 1;

 
erre:
 
return 0;

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerCommandText

1128
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK rendszer alap
« Dátum: 2012. november 14. - 00:25:07 »
nem rossz, kezdésnek jó :)
am ha annyi AFK script van akkor lehet én is dobok 1-et a közösbe :D

1129
Segítségkérés / Jármû megjavító
« Dátum: 2012. november 13. - 23:12:04 »
public OnGameModeInit()
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

 
helyett:
 
public OnGameModeInit() { return 1; }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

1130
Segítségkérés / Mégsem jó a rendõr bilincs
« Dátum: 2012. november 13. - 23:10:33 »
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);

 
itt volt a hiba :) Mokus már megválaszolta de azért leírom hogy mi volt a gond...bocs figyelmetlen voltam :)
javítás:
 
SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);

1131
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2012. november 13. - 22:59:15 »
#include <a_samp>
#define DIALOG_LIST (500)
public OnFilterScriptInit() { return 1; }
public OnFilterScriptExit() { return 1; }
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_LIST)
{
switch(listitem)
{
   case 0:
   {
      // kód
   }
   case 1:
   {
      // kód
   }
   case 2:
   {
      // kód
   }
   case 3:
   {
      // kód
   }
   case 4:
   {
      // kód
   }
}
}
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext,\"/dialog\",true))
{
    if(Admin[playerid] == 1)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LIST,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fejléc\",\"Func1\\nFunc2\\nFunc3\",\"Ok\",\"Mégse\");
    }
    else if(Admin[playerid] == 2)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LIST,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fejléc\",\"Func1\\nFunc2\\nFunc3\\nFunc4\\nFunc5\",\"Ok\",\"Mégse\");
    }
    return 1;
}
return 0;
}

 
itt 1 példa remélem megfelel :)

1132
Segítségkérés / HELP ME! Nem mûködnek a szerveremen a dialog menük!!!
« Dátum: 2012. november 13. - 17:36:01 »
a módban levõ return 1; nem zavarhat be mivel az fut le utoljára...oda illik is return 1;-et írni :)

1133
Segítségkérés / HELP ME! Nem mûködnek a szerveremen a dialog menük!!!
« Dátum: 2012. november 13. - 17:19:41 »
van 1 script amiben az OnDialogResponse alatt return 1; van és azért nem fut le a többi scriptben...

1134
Segítségkérés / Segítség nem fut a szerverem
« Dátum: 2012. november 13. - 15:45:05 »
igen csak a bilincs parancsban van már sscanf függvény amihez plugin kell...

1135
Segítségkérés / Segítség nem fut a szerverem
« Dátum: 2012. november 13. - 15:18:48 »

1136
Segítségkérés / Kapu
« Dátum: 2012. november 13. - 10:42:03 »
#include <a_samp>
new object;
public OnFilterScriptInit()
{
object = CreateObject(1240,0.0,0.0,3.0,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true))
{
    MoveObject(object,10.0,1.0,3.0,2.0);
    return 1;
}
return 0;
}

 
itt 1 példa akkor...

1137
Segítségkérés / Bilincselés id szerint
« Dátum: 2012. november 13. - 10:08:20 »
new giveplayerid;

 
változó létrehozása amiben a megbilincselt játékos ID-ját fogjuk tárolni
 
if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid) || !IsPlayerConnected(giveplayerid))

 
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356
ha az sscanf függvény visszatérési értéke nem 0 VAGY a \"megadott játékos\" nincs csatlakozva
 
sscanf(params,\"r\",giveplayerid)

 
params stringbõl leválasztasz 1 játékos id-t amit a giveplayerid-ban fogsz eltárolni
( ha nincs olyan játékos ami passzolna a beadott azonosítóval ( ID vagy név részlet ) a params-ban akkor INVALID_PLAYER_ID-t ( 0xFFFF = 65535 ) rendel hozzá a változóhoz )
 
{ return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / név]\"); }

 
üzenet kiírása a parancs küldõnek

1138
Segítségkérés / Bilincselés id szerint
« Dátum: 2012. november 13. - 07:34:00 »
CMD:bilincs(playerid,params[])
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == Rendor)
{
    new giveplayerid;
    if(sscanf(params,\"r\",giveplayerid) || !IsPlayerConnected(giveplayerid)) { return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /bilincs [játékos id / név]\"); }
SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
      }
    else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy rendõr te nem használhatsz bilincset\");
return 1;
}

 
remélem a másik parancs megírása menni fog :)
ha távolságot is szeretnél beállítani:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint

1139
Segítségkérés / Megölés
« Dátum: 2012. november 13. - 07:26:11 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWantedLevel
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
    {
        SetPlayerWantedLevel(killerid,(GetPlayerWantedLevel(killerid)+2));
    }
    return 1;
}

 
ha azt akarod hogy 6 legyen a max körözés ezt írd be a feltételbe:
 
 && GetPlayerWantedLevel(killerid) < 6

 
akkor 4-nél ad még 2-t az 6 és 6 fölé nem megy :)
6 csillagot tud jelezni viszont számként tud többet is tárolni !

1140
Segítségkérés / Több pozíción való használat
« Dátum: 2012. november 12. - 21:53:42 »
))))

 
pakold a helyükre ezeket :D

Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal