Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1127
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mély tengeri állat figyelõ.« Dátum: 2011. szeptember 29. - 18:13:08 »
Csõsztök jobb nevet nem tuttam adni a témának.
Elkészült a munkám. Ami nemtudom,hogy nevezzek de majd a kép alapján rájöttök Készitette: JaCk Elkészités idõ: 1 óra. Teleport: 1654.59375, -1637.7421875, 28.640625 Képek: Akinek a képek nemjönnének be. http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-04-26_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-04-54_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-05-19_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-05-36_www.kepfeltoltes.hu_.png Objektek: CreateDynamicObject(4188, 1654.59375, -1637.7421875, 28.640625, 0, 0, 0); Objektek száma: 100DB. Kössz,hogy megnézted. Aki le akarja tölteni (Kérlek töltsed le ) http://solidfiles.com/d/8ee29/ Itt a link. 1128
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Move Object Készitése.« Dátum: 2011. szeptember 29. - 16:49:33 »
Nem copyztam SEhonnan sem magamtól irtam .
Ha nem hiszed el akkor ne hidd el. A bevezetû ugyan az És akkor? Az aszt jelenti,hogy copyztam? :mistrust: Igen az objekt ugyan az ott mivel azt a példát onnan másoltam de csak a CreateObject-et mert nem akartam egy üres objektet berakni. A többit magamtól irtam. 1129
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object töltés« Dátum: 2011. szeptember 29. - 15:36:52 »Idézetet írta: N@rbirock date=1317300091\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic grat ez joMe nállad indul? 1130
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?« Dátum: 2011. szeptember 29. - 15:30:14 »
kúla
Nem kula XD 1131
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Move Object Készitése.« Dátum: 2011. szeptember 29. - 15:26:35 »
Csõsztök elösször is ezt a topicot azzal kezdeném,hogy nemtudom,hogy már irte valaki ezen a fórumon ilyet.Én nem láttam szóval irok.
Na szóval kezdjük. Mi is a Move Object? A move object egy mozgó objektet jelent ami arra, jó ,hogy egy \'A\' pontból a \'B\' pontba tudjuk mozgatni vele az objekteket. Elkészitése nem nehéz nekünk. (Ha figyelsz nem lesz az.) Elösször is felemgyünk az MTa-ba. Lerakunk valahova egy objektet ami a zárt objekt lesz. (Nállam ez esetben egy kapu lesz.) Ha ez kész ez az egy objekt akkor ezt elmentsük. Ezzel a névvel. kapuzart Utána nyitunk MTa-ba megint egy tiszta lapot. És most egy olyan objektet fogunk csinálni ami a nyitott lesz (Szóval AHOVA majd fog nyilni a kapu) ha leraktuk elmentsük ezzel a névvel. kapunyitott Na az MTA-ba ennyi volt a dolgunk. Na most jöhet a lényeg. Nyitunk a PAWNOBAN egy ÜRES lapot. Amin csak ennyi van. [pawn] // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }[/pawn] Ha ez megvolt akkor vágjunk is bele a lényegbe. Létre kell hoznunk egy változot ami majd tárolni fogja a mi mozgó objektünket. ez esetembe [pawn]new kapu; //HA akarod megváltoztathatod csak a késöbbikbe ne feljtsed el[/pawn] lesz. Ezt a módod elejére illeszted be. Utána felmegyünk erre az oldalra. http://gtamap.delux-host.com/ Itt átkonvertáljuk a ZÁRTKAPU objektet. ami nállam ez: [pawn]CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); [/pawn] Megjegyzés.A továbbiakban én igy fogom jelezni az objekteket [pawn]CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);[/pawn] Magyaraázat: - X Y Z a koordináta. - rX rY rZ a rotáció,(Forgatás) Ezt most nekünk bele kell rani valahogy a modba. Ha a módba irnád akkor az OnGameModeInit alá kell,ha FS-be akkor az OnFilterScriptInit -alá kell rakni Valahogy igy. [pawn]kapu = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); //Persze ide a te objekted fog kerülni a ZÁRT KAPU amit le konvertáltál. [/pawn] A kapu az a változó amit a legelsõ lépésbe megattunk. Most,hogy megneveztük az objektet (kapu) Most már jöhet az objekt mozgatása. Egy alap parancs igy néz ki. [pawn] if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; }[/pawn] Elösször is a kapu ki nyitását fogjuk megcsinálni. valahogy igy. [pawn] if (strcmp(\"/kapu-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) { MoveObject(kapu,X,Y,Z , sebesség); //MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321,2.5); Ez az én esetemben van igy return 1; }[/pawn] Magyarázat. A X Y Z a NYITOTT OBJEKTED koordinátája. A sebességet érdemes 2.5 -re állitani. Most jöhet a ZÁRODÓ PARANCS.(Amivel bezárjuk. [pawn]if (strcmp(\"/kapu-zar\", cmdtext, true, 10) == 0) { MoveObject(kapu,X,Y,Z , sebesség); //Most ide a X Y Z -re a ZÁRT OBJEKT KOORDINÁTÁT KELL RAKNI!!!!!! //MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321,2.5); Ez az én esetemben van igy return 1; }[/pawn] Magyarázat. Ugyan ugy a X Y Z kooordináta csak már a ZÁRT OBJECT KOORDINÁTÁJA KELL. És ha mindent jól csináltál akkor mûködik. Remélem megértetted. Ha bármi kérdésed van ez által akkor irj ide. Készitette JaCk 1132
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS]Gtaforum Textdraw« Dátum: 2011. szeptember 28. - 19:32:49 »Idézetet írta: ~BlackStyler~ date=1317230731\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12043\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Mark link=topic=16041.msg180578#msg180578 date=1317229206]LooL istenem ekora egy lowot háháhá :laugh: már fáj nekem ezt én csináltam ha akkarod csinlok neked egy jóbbat is jaj ez jó volt 1133
Beszélgetés / Kép rólatok« Dátum: 2011. szeptember 28. - 19:08:50 »Idézetet írta: Darkteacher date=1317229263\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Látom szeretsz pózolni emberekkelAZ a legjobb haverom XD 1134
Beszélgetés / Kép rólatok« Dátum: 2011. szeptember 28. - 18:56:02 »
Mindjárt csinálok magamról.
Vagy inkább vegyetek fel FaceBook. -ra http://www.facebook.com/profile.php?id=100001866498289 Nem MagyarOrszágon élek hanem külföldön (Norvégia XÐ) Nem kicsufolni. 1135
Segítségkérés / Nem esel motor,autojavító« Dátum: 2011. szeptember 28. - 18:36:45 »
Angol tudás erre jó.
1136
Segítségkérés / Ékezet PPC-Editbe!!« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:13:43 »
Ha sikerült akkor ird is le plz ,hogy hogyan csináltad meg.
1137
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object töltés« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:10:14 »
Nem megyen igy sem
1138
Segítségkérés / reg,cash,gang,pm« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:04:24 »
Te még ennyit sem csináltál hanem ki irtad neki,hogy kereseen google-ban..
Én legalább segitettem neki... 1139
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object töltés« Dátum: 2011. szeptember 28. - 15:39:38 »
Én is beraktam módba is meg FS-be is de nállam sem csinál semmit ..,.
1140
Segítségkérés / reg,cash,gang,pm« Dátum: 2011. szeptember 28. - 15:30:30 »
REgisztráció + Bank egybe :
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=23723 Pm Rendszer: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=106888 Banda creator: http://solidfiles.com/d/WovH/ Ezeket nem én cisnáltam,találtam. Ha segitettem + |