Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - JackBronson

Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 100
1126
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC kill.
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 18:17:00 »
Az jó lenne  :D

1127
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mély tengeri állat figyelõ.
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 18:13:08 »
Csõsztök jobb nevet nem tuttam adni a témának.
Elkészült a munkám. Ami nemtudom,hogy nevezzek de majd a kép alapján rájöttök  :)
Készitette: JaCk
Elkészités idõ: 1 óra.
Teleport:
1654.59375, -1637.7421875, 28.640625
Képek:
\"mta-screen_2011-09-29_18-05-36_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Akinek a képek nemjönnének be.
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-04-26_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-04-54_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-05-19_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-05-36_www.kepfeltoltes.hu_.png
Objektek:
 
CreateDynamicObject(4188, 1654.59375, -1637.7421875, 28.640625, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3671, 309.5, -1555.9000244141, 58, 0, 0, 353.08959960938);
CreateDynamicObject(6391, 478.70001220703, -1908.5999755859, 41.099998474121, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(6391, 543.59997558594, -1921.8000488281, 40.900001525879, 0, 0, 180);
CreateDynamicObject(1231, 511.70001220703, -1929.8000488281, 4.4000000953674, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.60000610352, -1924.3000488281, 4.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.39999389648, -1919.4000244141, 4.5999999046326, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.29998779297, -1914.5999755859, 4.6999998092651, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.10000610352, -1911.0999755859, 4.5999999046326, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 510.89999389648, -1906.5, 4.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 510.79998779297, -1902.4000244141, 4.4000000953674, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 510.70001220703, -1899.5, 4.3000001907349, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 520.09997558594, -1905.5, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 521, -1900.6999511719, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 520.5, -1902.3000488281, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 520.29998779297, -1904, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 519.90002441406, -1906.8000488281, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 519.59997558594, -1909, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 495.39999389648, -1919.9000244141, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 495.20001220703, -1921.5, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 494.89999389648, -1923.0999755859, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 493.39999389648, -1929.8000488281, 1.2999999523163, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(4141, 488.39999389648, -1950.4000244141, 11.89999961853, 0, 0, 354);
CreateDynamicObject(1291, 499.10000610352, -1930.5999755859, 1.6000000238419, 0, 0, 352);
CreateDynamicObject(14553, 462, -2006, 63.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 496.89999389648, -1930.6999511719, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 496.10000610352, -1930.5999755859, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 495.29998779297, -1930.5, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 494.60000610352, -1930.4000244141, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1608, 493.20001220703, -1959.6999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1608, 472.10000610352, -1946.9000244141, 0, 0, 0, 302);
CreateDynamicObject(1609, 505.39999389648, -1969.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1609, 493.5, -1937.6999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(9698, 517.79998779297, -1952.6999511719, 6.1999998092651, 0, 0, 82);
CreateDynamicObject(2898, 517.20001220703, -1929.9000244141, 0.60000002384186, 0, 0, 354);
CreateDynamicObject(3534, 493.39999389648, -1953.4000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 504.29998779297, -1969.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 468.89999389648, -1945.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 484.5, -1944.0999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 489.39999389648, -1943.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 485.10000610352, -1953.8000488281, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 490.5, -1967.6999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 483.5, -1933.1999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 491.29998779297, -1935.5999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 501.70001220703, -1939.3000488281, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 497.70001220703, -1939.4000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3064, 517.79998779297, -1981.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3074, 523.79998779297, -1933.0999755859, 0, 0, 0, 174);
CreateDynamicObject(5020, 515.40002441406, -1945.1999511719, 0, 0, 89.994506835938, 83.990478515625);
CreateDynamicObject(1608, 501.70001220703, -1945.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 520.20001220703, -1935.5999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 520, -1938, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 519.59997558594, -1941, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 519.40002441406, -1943.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 517.5, -1945.5, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 522.70001220703, -1898.8000488281, 2.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1966, 407.10000610352, -1902.5999755859, 2.4000000953674, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3743, 515.79998779297, -1940, 0, 30, 0, 354);
CreateDynamicObject(638, 525.79998779297, -1951, 10.10000038147, 0, 0, 356);
CreateDynamicObject(646, 525, -1952.1999511719, 10.800000190735, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(646, 525, -1949.5, 10.800000190735, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 513, -1955.0999755859, 9.3999996185303, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 513.70001220703, -1952.1999511719, 9.3000001907349, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 521.70001220703, -1950.6999511719, 9.3999996185303, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 518.40002441406, -1950.4000244141, 9.3999996185303, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 514.09997558594, -1949.1999511719, 9.3000001907349, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1776, 511.60000610352, -1947.8000488281, 10.39999961853, 0, 0, 46);
CreateDynamicObject(955, 515.90002441406, -1947.9000244141, 9.6999998092651, 0, 0, 354);
CreateDynamicObject(2429, 516.09997558594, -1948.4000244141, 10.300000190735, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 513.20001220703, -1945, 1.3999999761581, 0, 0, 0);

 
Objektek száma: 100DB.
Kössz,hogy megnézted.
Aki le akarja tölteni (Kérlek töltsed le :) )
http://solidfiles.com/d/8ee29/
Itt a link.

1128
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Move Object Készitése.
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 16:49:33 »
Nem copyztam SEhonnan sem magamtól irtam .
Ha nem hiszed el akkor ne hidd el.
A bevezetû ugyan az És akkor?
Az aszt jelenti,hogy copyztam?  :mistrust:
Igen az objekt ugyan az ott mivel azt a példát onnan másoltam de csak a CreateObject-et mert nem akartam egy üres objektet berakni.
A többit magamtól irtam.

1129
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object töltés
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 15:36:52 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1317300091\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
grat ez jo
 
Me nállad indul?

1130
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 15:30:14 »
kúla  :)
Nem kula XD

1131
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Move Object Készitése.
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 15:26:35 »
Csõsztök elösször is ezt a topicot azzal kezdeném,hogy nemtudom,hogy már irte valaki ezen a fórumon ilyet.Én nem láttam szóval irok.
Na szóval kezdjük.
Mi is a Move Object?
A move object egy mozgó objektet jelent ami arra, jó ,hogy egy \'A\' pontból a \'B\' pontba tudjuk mozgatni vele az objekteket.
Elkészitése nem nehéz nekünk. (Ha figyelsz nem lesz az.)
Elösször is felemgyünk az MTa-ba.
Lerakunk valahova egy objektet ami a zárt objekt lesz.
(Nállam ez esetben egy kapu lesz.)
Ha ez kész ez az egy objekt akkor ezt elmentsük.
Ezzel a névvel.
kapuzart
Utána nyitunk MTa-ba megint egy tiszta lapot.
És most egy olyan objektet fogunk csinálni ami a nyitott lesz (Szóval AHOVA majd fog nyilni a kapu)
ha leraktuk elmentsük ezzel a névvel.
kapunyitott
Na az MTA-ba ennyi volt a dolgunk.
Na most jöhet a lényeg.
Nyitunk a PAWNOBAN egy ÜRES lapot. Amin csak ennyi van.
[pawn]
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}[/pawn]
Ha ez megvolt akkor vágjunk is bele a lényegbe.
Létre kell hoznunk egy változot ami majd tárolni fogja a mi mozgó objektünket.
ez esetembe
[pawn]new kapu; //HA akarod megváltoztathatod csak a késöbbikbe ne feljtsed el[/pawn]
lesz.
Ezt a módod elejére illeszted be.
Utána felmegyünk erre az oldalra.
http://gtamap.delux-host.com/
Itt átkonvertáljuk a ZÁRTKAPU objektet.
ami nállam ez:
[pawn]CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
[/pawn]
Megjegyzés.A továbbiakban én igy fogom jelezni az objekteket
[pawn]CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);[/pawn]
Magyaraázat:
- X Y Z a koordináta.
- rX rY rZ a rotáció,(Forgatás)
Ezt most nekünk bele kell rani valahogy a  modba.
Ha a módba irnád akkor az OnGameModeInit alá kell,ha FS-be akkor az OnFilterScriptInit -alá kell rakni
Valahogy igy.
[pawn]kapu = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); //Persze ide a te objekted fog kerülni a ZÁRT KAPU amit le konvertáltál.
[/pawn]
A kapu az a  változó amit a legelsõ lépésbe megattunk.
Most,hogy megneveztük az objektet (kapu)
Most már jöhet az objekt mozgatása.
Egy alap parancs igy néz ki.
[pawn]   if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}[/pawn]
Elösször is a kapu ki nyitását fogjuk megcsinálni.
valahogy igy.
[pawn]   if (strcmp(\"/kapu-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
         MoveObject(kapu,X,Y,Z , sebesség);
               //MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321,2.5); Ez az én esetemben van igy
   return 1;
}[/pawn]
Magyarázat.
A X Y Z a NYITOTT OBJEKTED koordinátája.
A sebességet érdemes 2.5 -re állitani.
Most jöhet a ZÁRODÓ PARANCS.(Amivel bezárjuk.
[pawn]if (strcmp(\"/kapu-zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
         MoveObject(kapu,X,Y,Z , sebesség); //Most ide a X Y Z -re a ZÁRT OBJEKT KOORDINÁTÁT KELL RAKNI!!!!!!
               //MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321,2.5); Ez az én esetemben van igy
   return 1;
}[/pawn]
Magyarázat.
Ugyan ugy a X Y  Z kooordináta csak már a ZÁRT OBJECT KOORDINÁTÁJA KELL.
És ha mindent jól csináltál akkor mûködik.
Remélem megértetted.
Ha bármi kérdésed van ez által akkor irj ide.
Készitette JaCk

1132
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS]Gtaforum Textdraw
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 19:32:49 »
Idézetet írta: ~BlackStyler~ date=1317230731\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12043\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Mark link=topic=16041.msg180578#msg180578 date=1317229206]
Zamaroht\'s?
Ezt se te csináltad...
Legalábbérdemelne annyit az eredeti készitõ hogz a nevét kiirják.
 
LooL istenem ekora egy lowot háháhá  :laugh: már fáj nekem  ezt én csináltam ha akkarod csinlok neked egy jóbbat is :D jaj ez jó volt
 
[/quote]
 :laugh: ez nem nehéz ellopni ilyet  :laugh:
Ezt szerintem nem loptad mivel ilyen kis scriptet ki az a hülye aki lop?  :laugh:
Nekem tetszik.

1133
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 19:08:50 »
Idézetet írta: Darkteacher date=1317229263\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom szeretsz pózolni emberekkel  :D
 
AZ a legjobb haverom XD

1134
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 18:56:02 »
Mindjárt csinálok magamról.
Vagy inkább vegyetek fel FaceBook. -ra
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001866498289
Nem MagyarOrszágon élek hanem külföldön (Norvégia XÐ)
Nem kicsufolni.

1135
Segítségkérés / Nem esel motor,autojavító
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 18:36:45 »
Angol tudás erre jó.

1136
Segítségkérés / Ékezet PPC-Editbe!!
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:13:43 »
Ha sikerült akkor ird is le plz ,hogy hogyan csináltad meg.

1137
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object töltés
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:10:14 »
Nem megyen igy sem :(

1138
Segítségkérés / reg,cash,gang,pm
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:04:24 »
Te még ennyit sem csináltál hanem ki irtad neki,hogy kereseen google-ban..
Én legalább segitettem neki...

1139
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object töltés
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 15:39:38 »
Én is beraktam módba is meg FS-be is de nállam sem csinál semmit ..,.

1140
Segítségkérés / reg,cash,gang,pm
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 15:30:30 »
REgisztráció + Bank egybe :
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=23723
Pm Rendszer:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=106888
Banda creator:
http://solidfiles.com/d/WovH/
Ezeket nem én cisnáltam,találtam.
Ha segitettem + :)

Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 100
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal