Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Zsolesszka
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 136
1126
« Dátum: 2012. március 19. - 00:17:21 »
Köszönöm, Holnapra bõvítem is pár jó dologgal
Hajrá, mondjuk gondolhatnál arra is, elõfordulhat hogy több játékos használja egy idõben.
1127
« Dátum: 2012. március 18. - 20:39:31 »
Grat. Egy tanács fájl írásnál/olvasásnál mindig ellenõrizd le hogy sikerült-e az adott fájlt megnyitni. [pawn]new File:Forras = fopen(\"/Forras.pwn\", io_write); if(Forras) { fwrite(..[/pawn] Ismerõs dolog: házi szerveren jó hoston meg nem. (elkerülése végett)
1128
« Dátum: 2012. március 16. - 19:41:45 »
de közvetlen ugyanolyan mint strcmp-nél nincs? :S (mert én nem tudok róla, amit leírtatok többen, az nem rossz de félreértettétek Gabor 1 válasza viszont reálisnak tûnik, dehát nem tom. :S)
Stuntzor
Közvetlen olyan nincs. Csak így: CMD:parancs( playerid, params[ ]) return cmd_parancslist( playerid, params ); CMD:cmd( playerid, params[ ]) return cmd_parancslist( playerid, params ); CMD:command( playerid, params[ ]) return cmd_parancslist( playerid, params ); CMD:vazze( playerid, params[ ]) return cmd_parancslist( playerid, params ); CMD:parancslist( playerid, params[ ]) { SendClientMessage(playerid, -1, \"A parancsok a következõk:\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"tészta\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"bableves\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Magyaros Pizza\"); return 1; }
Így 5 parancs beírása után ugyanazt írja a chatbe /parancs /cmd /command /vazze /parancslist
1129
« Dátum: 2012. március 16. - 19:24:25 »
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1734858&postcount=3180Ha valakit érdekel összetákoltam egy c++ kódot valahogy, amivel CreatePlayerObjectID alapján le lehet kérni a CreateDynamicObjectID-t. Ezáltal szerkeszthetõ 0.3e ben a CreateDynamicObjectek és menthetõek adatbázisban az adatai, ki mire szeretné használni. 0.3e javaslat // main.cpp { \"GDO_ID_to_CPO_ID\", Natives::GDO_ID_to_CPO_ID }, // natives.h cell AMX_NATIVE_CALL GDO_ID_to_CPO_ID(AMX *amx, cell *params); // natives.cpp template <class K, class V> class value_equals { private: V value; public: // constructor (initialize value to compare with) value_equals (const V& v) : value(v) { } // comparison bool operator() (std::pair<const K, V> elem) { return elem.second == value; } }; //native GDO_ID_to_CPO_ID(playerid, objectid); // return streamer objectid cell AMX_NATIVE_CALL Natives::GDO_ID_to_CPO_ID( AMX* amx, cell* params ) { CHECK_PARAMS(2, \"GDO_ID_to_CPO_ID\"); boost::unordered_map<int, Player>::iterator p = core->getData()->players.find(static_cast<int>(params[1])); if (p != core->getData()->players.end()) { boost::unordered_map<int, int>::iterator o; o = find_if(p->second.internalObjects.begin(),p->second.internalObjects.end(), value_equals<int,int>(static_cast<int>(params[2]))); if(o != p->second.internalObjects.end()) { return o->first; } } return 0xFFFF; }
[pawn] // pawn script CMD:selectobject(playerid, params[]) { SelectObject(playerid); return 1; } CMD:cancelobject(playerid, params[]) { CancelEdit(playerid); return 1; } new dynamicobjectselect[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { if(!playerobject) { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } else { if(!IsValidPlayerObject(playerid, objectid)) return; // MoveDynamicObject(dynamicobjectselect[playerid], fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); MovePlayerObject(playerid, objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { new message[256+1]; format(message, sizeof(message), \"(Final) o_id:%d d_id:%d | Pos: %.4f,%.4f,%.4f | RPos: %.4f,%.4f,%.4f\", objectid, dynamicobjectselect[playerid], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, message); // etc.. Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, dynamicobjectselect[playerid], E_STREAMER_X, fX); Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, dynamicobjectselect[playerid], E_STREAMER_Y, fY); Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, dynamicobjectselect[playerid], E_STREAMER_Z, fZ); Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, dynamicobjectselect[playerid], E_STREAMER_R_X, fRotX); Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, dynamicobjectselect[playerid], E_STREAMER_R_Y, fRotY); Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, dynamicobjectselect[playerid], E_STREAMER_R_Z, fRotZ); dynamicobjectselect[playerid] = INVALID_OBJECT_ID; MoveDynamicObject(dynamicobjectselect[playerid], fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); // Moved object all players // etc.. // and saved object data database sql, mysql, file, etc.. SelectObject(playerid); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { // put them back in selection mode after they click save SelectObject(playerid); } } //------------------------------------------- native GDO_ID_to_CPO_ID(playerid, objectid); // return streamer objectid (GetDynamicObjectID to CreatePlayerObjectID public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { new message[256+1]; if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT) { if(!IsValidObject(objectid)) return 0; format(message,sizeof(message),\"(Object) You selected: %d model: %d Pos: %.4f,%.4f,%.4f\", objectid, modelid, fX, fY, fZ); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, message); EditObject(playerid, objectid); return 1; } if(type == SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT) { if(!IsValidPlayerObject(playerid, objectid)) return 0; new dynamicobjectid = GDO_ID_to_CPO_ID(playerid, objectid); //printf(\"dynamicobjectid: %d\", dynamicobjectid); if(dynamicobjectid == INVALID_OBJECT_ID) return print(\"No connected players or no streamed object.\"); format(message,sizeof(message),\"(Player Object) You selected: {FF0000}%d {FFFFFF}model: %d Pos: %.4f,%.4f,%.4f dynamicobjectid: {FF0000}%d\", objectid, modelid, fX, fY, fZ, dynamicobjectid); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, message); EditPlayerObject(playerid, objectid); dynamicobjectselect[playerid] = dynamicobjectid; return 1; } return 0; } [/pawn]
1130
« Dátum: 2012. március 16. - 18:56:09 »
CMD:aaa( playerid, params[] ) { return cmd_aaa2( playerid, params ); } CMD:aaa2( playerid, params[] ) { return 1; } Így a /aaa ugyanazt végzi el mint a /aaa2
Leírták a megoldást már.
1131
« Dátum: 2012. március 15. - 18:42:24 »
A 2.5 verziónak mindegyik szerver verziónál jónak kell lenni csak a megfelelõ sscanf2.inc fájlt kell alkalmazni pontosan azt amelyik a 2.5 verzióhoz készült. /* * Version: MPL 1.1 * * The contents of this file are subject to the Mozilla Public License Version * 1.1 (the \"License\"); you may not use this file except in compliance with * the License. You may obtain a copy of the License at * http://www.mozilla.org/MPL/ * * Software distributed under the License is distributed on an \"AS IS\" basis, * WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, either express or implied. See the License * for the specific language governing rights and limitations under the * License. * * The Original Code is the sscanf 2.0 SA:MP plugin. * * The Initial Developer of the Original Code is Alex \"Y_Less\" Cole. * Portions created by the Initial Developer are Copyright (C) 2010 * the Initial Developer. All Rights Reserved. * * Contributor(s): * * Special Thanks to: * * SA:MP Team past, present and future */ #define SSCANF:%0(%1) forward sscanf_%0(%1);public sscanf_%0(%1) #if defined sscanf #error sscanf (possibly the PAWN version) already defined. #endif native sscanf(const data[], const format[], {Float,_}:...); native unformat(const data[], const format[], {Float,_}:...) = sscanf; native SSCANF_Init(players, invalid, len); native SSCANF_Join(playerid, const name[], npc); native SSCANF_Leave(playerid); static stock SSCANF_gInit = 0xFFFFFFFF, SSCANF_gOPC, SSCANF_gOPDC; public OnFilterScriptInit() { // printf(\"OnFilter\"); SSCANF_Init(GetMaxPlayers(), INVALID_PLAYER_ID, MAX_PLAYER_NAME); SSCANF_gInit = funcidx(\"SSCANF_OnGameModeInit\") != -1; SSCANF_gOPC = funcidx(\"SSCANF_OnPlayerConnect\") != -1; SSCANF_gOPDC = funcidx(\"SSCANF_OnPlayerDisconnect\") != -1; return CallLocalFunction(\"SSCANF_OnFilterScriptInit\", \"\"); } #if defined _ALS_OnFilterScriptInit #undef OnFilterScriptInit #else #define _ALS_OnFilterScriptInit #endif #define OnFilterScriptInit SSCANF_OnFilterScriptInit forward OnFilterScriptInit(); public OnGameModeInit() { // printf(\"OnGameo\"); if (SSCANF_gInit == -1) { SSCANF_Init(GetMaxPlayers(), INVALID_PLAYER_ID, MAX_PLAYER_NAME); SSCANF_gInit = funcidx(\"SSCANF_OnGameModeInit\") != -1; SSCANF_gOPC = funcidx(\"SSCANF_OnPlayerConnect\") != -1; SSCANF_gOPDC = funcidx(\"SSCANF_OnPlayerDisconnect\") != -1; } if (SSCANF_gInit) { // Can\'t do the clever assembly version without y_amx. /*#emit PUSH.S reason #emit PUSH.S playerid #emit PUSH.C 8 #emit LCTRL 6 #emit ADD.C 28 #emit PUSH.pri #emit LOAD.pri SSCANF_gOPDC #emit SCTRL 6 #emit RETN*/ return CallLocalFunction(\"SSCANF_OnGameModeInit\", \"\"); } return 1; } #if defined _ALS_OnGameModeInit #undef OnGameModeInit #else #define _ALS_OnGameModeInit #endif #define OnGameModeInit SSCANF_OnGameModeInit forward OnGameModeInit(); public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); SSCANF_Join(playerid, name, IsPlayerNPC(playerid)); if (SSCANF_gOPDC) { /*#emit PUSH.S playerid #emit PUSH.C 4 #emit LCTRL 6 #emit ADD.C 28 #emit PUSH.pri #emit LOAD.pri SSCANF_gOPC #emit SCTRL 6 #emit RETN*/ return CallLocalFunction(\"SSCANF_OnPlayerConnect\", \"i\", playerid); } return 1; } #if defined _ALS_OnPlayerConnect #undef OnPlayerConnect #else #define _ALS_OnPlayerConnect #endif #define OnPlayerConnect SSCANF_OnPlayerConnect forward OnPlayerConnect(playerid); public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new ret = 1; if (SSCANF_gOPDC) { /*#emit PUSH.S reason #emit PUSH.S playerid #emit PUSH.C 8 #emit LCTRL 6 #emit ADD.C 28 #emit PUSH.pri #emit LOAD.pri SSCANF_gOPDC #emit SCTRL 6 #emit RETN*/ ret = CallLocalFunction(\"SSCANF_OnPlayerDisconnect\", \"ii\", playerid, reason); } SSCANF_Leave(playerid); return ret; } #if defined _ALS_OnPlayerDisconnect #undef OnPlayerDisconnect #else #define _ALS_OnPlayerDisconnect #endif #define OnPlayerDisconnect SSCANF_OnPlayerDisconnect forward OnPlayerDisconnect(playerid, reason); #define SSCANF_Init #define SSCANF_Join #define SSCANF_Leave #define extract%0->%1; EXTRN%1;unformat(_:EXTRZ:EXTRX:%0,##,%1,,); #define unformat(_:EXTRZ:EXTRX:%0,##,%1);%2else%3; if (unformat(_:EXTRX:%0,##,%1))%3; #define EXTRX:%0##,%9new%1,%2) EXTRY:%0##,|||%1|||%2) #define EXTRY: EXTR8:EXTR9:EXTR0:EXTR1:EXTR2:EXTR3:EXTR4: #define EXTR8:EXTR9:EXTR0:EXTR1:EXTR2:EXTR3:EXTR4:%0##%1,%2|||%6:%3=%9|||%4) %6_EXTRO:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4) #define EXTR9:EXTR0:EXTR1:EXTR2:EXTR3:EXTR4:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4) __EXTRO:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4) #define EXTR0:EXTR1:EXTR2:EXTR3:EXTR4:%0##%1,%2|||%6:%3[%7]|||%4) %6_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4) #define EXTR1:EXTR2:EXTR3:EXTR4:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4) __EXTRW:%0##%1,%2|||%3|||%4) #define EXTR2:EXTR3:EXTR4:%0##%1,%2|||%6:%3|||%4) %6_EXTRN:%0##%1,%2|||%3|||%4) #define EXTR3:EXTR4:%0##%1,,%2||||||%4) %0##%1,%2) #define EXTR4:%0##%1,%2|||%3|||%4) __EXTRN:%0##%1,%2|||%3|||%4) // Optional specifiers. #define __EXTRO:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4,%5) EXTRY:%0##%1I\"(\"#%9\")\"#,%2,%3|||%4|||%5) #define Float_EXTRO:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4,%5) EXTRY:%0##%1F\"(\"#%9\")\"#,%2,%3|||%4|||%5) #define player_EXTRO:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4,%5) EXTRY:%0##%1U\"(\"#%9\")\"#,%2,%3|||%4|||%5) #define string_EXTRO:%0##%1,%2|||%3[%7]=%9|||%4,%5) EXTRY:%0##%1S\"(\"#%9\")\"#[%7],%2,%3|||%4|||%5) // Normal specifiers (the double underscore is to work for \"_:\". #define __EXTRN:%0##%1,%2|||%3|||%4,%5) EXTRY:%0##%1i,%2,%3|||%4|||%5) #define Float_EXTRN:%0##%1,%2|||%3|||%4,%5) EXTRY:%0##%1f,%2,%3|||%4|||%5) #define player_EXTRN:%0##%1,%2|||%3|||%4,%5) EXTRY:%0##%1u,%2,%3|||%4|||%5) //#define string_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1s[%7],%2,%3|||%4|||%5) // Array versions of normal specifiers. #define __EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1a<i>[%7],%2,%3|||%4|||%5) #define Float_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1a<f>[%7],%2,%3|||%4|||%5) #define player_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1a<u>[%7],%2,%3|||%4|||%5) #define string_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1s[%7],%2,%3|||%4|||%5) // Get rid of excess leading space which causes warnings. #define EXTRN%0new%1; new%1; #if !defined string #define string: #endif #define player: #define hex: #define hex_EXTRO:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4,%5) EXTRY:%0##%1H\"(\"#%9\")\"#,%2,%3|||%4|||%5) #define hex_EXTRN:%0##%1,%2|||%3|||%4,%5) EXTRY:%0##%1h,%2,%3|||%4|||%5) #define hex_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1a<h>[%7],%2,%3|||%4|||%5) #define bin: #define bin_EXTRO:%0##%1,%2|||%3=%9|||%4,%5) EXTRY:%0##%1B\"(\"#%9\")\"#,%2,%3|||%4|||%5) #define bin_EXTRN:%0##%1,%2|||%3|||%4,%5) EXTRY:%0##%1b,%2,%3|||%4|||%5) #define bin_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1a<b>[%7],%2,%3|||%4|||%5) #define kustom:%0<%1> %0 #define kustom_EXTRO:%0##%1,%2|||%3<%8>=%9|||%4,%5) EXTRY:%0##%1K<%8>\"(\"#%9\")\"#,%2,%3|||%4|||%5) #define kustom_EXTRN:%0##%1,%2|||%3<%8>|||%4,%5) EXTRY:%0##%1k<%8>,%2,%3|||%4|||%5) //#define bin_EXTRW:%0##%1,%2|||%3[%7]|||%4,%5) EXTRY:%0##%1a<b>[%7],%2,%3|||%4|||%5) SSCANF:weapon(string[]) { // This function is VERY basic, needs VASTLY improving to detect variations. if (\'0\' <= string[0] <= \'9\') { new ret = strval(string); if (0 <= ret <= 18 || 22 <= ret <= 46) { return ret; } } else if (!strcmp(string, \"Unarmed\")) return 0; else if (!strcmp(string, \"Brass Knuckles\")) return 1; else if (!strcmp(string, \"Golf Club\")) return 2; else if (!strcmp(string, \"Night Stick\")) return 3; else if (!strcmp(string, \"Knife\")) return 4; else if (!strcmp(string, \"Baseball Bat\")) return 5; else if (!strcmp(string, \"Shovel\")) return 6; else if (!strcmp(string, \"Pool cue\")) return 7; else if (!strcmp(string, \"Katana\")) return 8; else if (!strcmp(string, \"Chainsaw\")) return 9; else if (!strcmp(string, \"Purple Dildo\")) return 10; else if (!strcmp(string, \"White Dildo\")) return 11; else if (!strcmp(string, \"Long White Dildo\")) return 12; else if (!strcmp(string, \"White Dildo 2\")) return 13; else if (!strcmp(string, \"Flowers\")) return 14; else if (!strcmp(string, \"Cane\")) return 15; else if (!strcmp(string, \"Grenades\")) return 16; else if (!strcmp(string, \"Tear Gas\")) return 17; else if (!strcmp(string, \"Molotovs\")) return 18; else if (!strcmp(string, \"Pistol\")) return 22; else if (!strcmp(string, \"Silenced Pistol\")) return 23; else if (!strcmp(string, \"Desert Eagle\")) return 24; else if (!strcmp(string, \"Shotgun\")) return 25; else if (!strcmp(string, \"Sawn Off Shotgun\")) return 26; else if (!strcmp(string, \"Combat Shotgun\")) return 27; else if (!strcmp(string, \"Micro Uzi\")) return 28; else if (!strcmp(string, \"Mac 10\")) return 28; else if (!strcmp(string, \"MP5\")) return 29; else if (!strcmp(string, \"AK47\")) return 30; else if (!strcmp(string, \"M4\")) return 31; else if (!strcmp(string, \"Tec9\")) return 32; else if (!strcmp(string, \"Rifle\")) return 33; else if (!strcmp(string, \"Sniper Rifle\")) return 34; else if (!strcmp(string, \"RPG\")) return 35; else if (!strcmp(string, \"Missile Launcher\")) return 36; else if (!strcmp(string, \"Flame Thrower\")) return 37; else if (!strcmp(string, \"Minigun\")) return 38; else if (!strcmp(string, \"Sachel Charges\")) return 39; else if (!strcmp(string, \"Detonator\")) return 40; else if (!strcmp(string, \"Spray Paint\")) return 41; else if (!strcmp(string, \"Fire Extinguisher\")) return 42; else if (!strcmp(string, \"Camera\")) return 43; else if (!strcmp(string, \"Nightvision Goggles\")) return 44; else if (!strcmp(string, \"Thermal Goggles\")) return 45; else if (!strcmp(string, \"Parachute\")) return 46; return -1; } SSCANF:vehicle(string[]) { // This function is VERY basic, needs VASTLY improving to detect variations. if (\'0\' <= string[0] <= \'9\') { new ret = strval(string); if (400 <= ret <= 611) { return ret; } } else if (!strcmp(string, \"Landstalker\")) return 400; else if (!strcmp(string, \"Bravura\")) return 401; else if (!strcmp(string, \"Buffalo\")) return 402; else if (!strcmp(string, \"Linerunner\")) return 403; else if (!strcmp(string, \"Perenniel\")) return 404; else if (!strcmp(string, \"Sentinel\")) return 405; else if (!strcmp(string, \"Dumper\")) return 406; else if (!strcmp(string, \"Firetruck\")) return 407; else if (!strcmp(string, \"Trashmaster\")) return 408; else if (!strcmp(string, \"Stretch\")) return 409; else if (!strcmp(string, \"Manana\")) return 410; else if (!strcmp(string, \"Infernus\")) return 411; else if (!strcmp(string, \"Voodoo\")) return 412; else if (!strcmp(string, \"Pony\")) return 413; else if (!strcmp(string, \"Mule\")) return 414; else if (!strcmp(string, \"Cheetah\")) return 415; else if (!strcmp(string, \"Ambulance\")) return 416; else if (!strcmp(string, \"Leviathan\")) return 417; else if (!strcmp(string, \"Moonbeam\")) return 418; else if (!strcmp(string, \"Esperanto\")) return 419; else if (!strcmp(string, \"Taxi\")) return 420; else if (!strcmp(string, \"Washington\")) return 421; else if (!strcmp(string, \"Bobcat\")) return 422; else if (!strcmp(string, \"Mr Whoopee\")) return 423; else if (!strcmp(string, \"BF Injection\")) return 424; else if (!strcmp(string, \"Hunter\")) return 425; else if (!strcmp(string, \"Premier\")) return 426; else if (!strcmp(string, \"Enforcer\")) return 427; else if (!strcmp(string, \"Securicar\")) return 428; else if (!strcmp(string, \"Banshee\")) return 429; else if (!strcmp(string, \"Predator\")) return 430; else if (!strcmp(string, \"Bus\")) return 431; else if (!strcmp(string, \"Rhino\")) return 432; else if (!strcmp(string, \"Barracks\")) return 433; else if (!strcmp(string, \"Hotknife\")) return 434; else if (!strcmp(string, \"Article Trailer\")) return 435; else if (!strcmp(string, \"Previon\")) return 436; else if (!strcmp(string, \"Coach\")) return 437; else if (!strcmp(string, \"Cabbie\")) return 438; else if (!strcmp(string, \"Stallion\")) return 439; else if (!strcmp(string, \"Rumpo\")) return 440; else if (!strcmp(string, \"RC Bandit\")) return 441; else if (!strcmp(string, \"Romero\")) return 442; else if (!strcmp(string, \"Packer\")) return 443; else if (!strcmp(string, \"Monster\")) return 444; else if (!strcmp(string, \"Admiral\")) return 445; else if (!strcmp(string, \"Squallo\")) return 446; else if (!strcmp(string, \"Seasparrow\")) return 447; else if (!strcmp(string, \"Pizzaboy\")) return 448; else if (!strcmp(string, \"Tram\")) return 449; else if (!strcmp(string, \"Article Trailer 2\")) return 450; else if (!strcmp(string, \"Turismo\")) return 451; else if (!strcmp(string, \"Speeder\")) return 452; else if (!strcmp(string, \"Reefer\")) return 453; else if (!strcmp(string, \"Tropic\")) return 454; else if (!strcmp(string, \"Flatbed\")) return 455; else if (!strcmp(string, \"Yankee\")) return 456; else if (!strcmp(string, \"Caddy\")) return 457; else if (!strcmp(string, \"Solair\")) return 458; else if (!strcmp(string, \"Berkley\'s RC Van\")) return 459; else if (!strcmp(string, \"Skimmer\")) return 460; else if (!strcmp(string, \"PCJ-600\")) return 461; else if (!strcmp(string, \"Faggio\")) return 462; else if (!strcmp(string, \"Freeway\")) return 463; else if (!strcmp(string, \"RC Baron\")) return 464; else if (!strcmp(string, \"RC Raider\")) return 465; else if (!strcmp(string, \"Glendale\")) return 466; else if (!strcmp(string, \"Oceanic\")) return 467; else if (!strcmp(string, \"Sanchez\")) return 468; else if (!strcmp(string, \"Sparrow\")) return 469; else if (!strcmp(string, \"Patriot\")) return 470; else if (!strcmp(string, \"Quad\")) return 471; else if (!strcmp(string, \"Coastguard\")) return 472; else if (!strcmp(string, \"Dinghy\")) return 473; else if (!strcmp(string, \"Hermes\")) return 474; else if (!strcmp(string, \"Sabre\")) return 475; else if (!strcmp(string, \"Rustler\")) return 476; else if (!strcmp(string, \"ZR-350\")) return 477; else if (!strcmp(string, \"Walton\")) return 478; else if (!strcmp(string, \"Regina\")) return 479; else if (!strcmp(string, \"Comet\")) return 480; else if (!strcmp(string, \"BMX\")) return 481; else if (!strcmp(string, \"Burrito\")) return 482; else if (!strcmp(string, \"Camper\")) return 483; else if (!strcmp(string, \"Marquis\")) return 484; else if (!strcmp(string, \"Baggage\")) return 485; else if (!strcmp(string, \"Dozer\")) return 486; else if (!strcmp(string, \"Maverick\")) return 487; else if (!strcmp(string, \"SAN News Maverick\")) return 488; else if (!strcmp(string, \"Rancher\")) return 489; else if (!strcmp(string, \"FBI Rancher\")) return 490; else if (!strcmp(string, \"Virgo\")) return 491; else if (!strcmp(string, \"Greenwood\")) return 492; else if (!strcmp(string, \"Jetmax\")) return 493; else if (!strcmp(string, \"Hotring Racer\")) return 494; else if (!strcmp(string, \"Sandking\")) return 495; else if (!strcmp(string, \"Blista Compact\")) return 496; else if (!strcmp(string, \"Police Maverick\")) return 497; else if (!strcmp(string, \"Boxville\")) return 498; else if (!strcmp(string, \"Benson\")) return 499; else if (!strcmp(string, \"Mesa\")) return 500; else if (!strcmp(string, \"RC Goblin\")) return 501; else if (!strcmp(string, \"Hotring Racer\")) return 502; else if (!strcmp(string, \"Hotring Racer\")) return 503; else if (!strcmp(string, \"Bloodring Banger\")) return 504; else if (!strcmp(string, \"Rancher\")) return 505; else if (!strcmp(string, \"Super GT\")) return 506; else if (!strcmp(string, \"Elegant\")) return 507; else if (!strcmp(string, \"Journey\")) return 508; else if (!strcmp(string, \"Bike\")) return 509; else if (!strcmp(string, \"Mountain Bike\")) return 510; else if (!strcmp(string, \"Beagle\")) return 511; else if (!strcmp(string, \"Cropduster\")) return 512; else if (!strcmp(string, \"Stuntplane\")) return 513; else if (!strcmp(string, \"Tanker\")) return 514; else if (!strcmp(string, \"Roadtrain\")) return 515; else if (!strcmp(string, \"Nebula\")) return 516; else if (!strcmp(string, \"Majestic\")) return 517; else if (!strcmp(string, \"Buccaneer\")) return 518; else if (!strcmp(string, \"Shamal\")) return 519; else if (!strcmp(string, \"Hydra\")) return 520; else if (!strcmp(string, \"FCR-900\")) return 521; else if (!strcmp(string, \"NRG-500\")) return 522; else if (!strcmp(string, \"HPV1000\")) return 523; else if (!strcmp(string, \"Cement Truck\")) return 524; else if (!strcmp(string, \"Towtruck\")) return 525; else if (!strcmp(string, \"Fortune\")) return 526; else if (!strcmp(string, \"Cadrona\")) return 527; else if (!strcmp(string, \"FBI Truck\")) return 528; else if (!strcmp(string, \"Willard\")) return 529; else if (!strcmp(string, \"Forklift\")) return 530; else if (!strcmp(string, \"Tractor\")) return 531; else if (!strcmp(string, \"Combine Harvester\")) return 532; else if (!strcmp(string, \"Feltzer\")) return 533; else if (!strcmp(string, \"Remington\")) return 534; else if (!strcmp(string, \"Slamvan\")) return 535; else if (!strcmp(string, \"Blade\")) return 536; else if (!strcmp(string, \"Freight (Train)\")) return 537; else if (!strcmp(string, \"Brownstreak (Train)\")) return 538; else if (!strcmp(string, \"Vortex\")) return 539; else if (!strcmp(string, \"Vincent\")) return 540; else if (!strcmp(string, \"Bullet\")) return 541; else if (!strcmp(string, \"Clover\")) return 542; else if (!strcmp(string, \"Sadler\")) return 543; else if (!strcmp(string, \"Firetruck LA\")) return 544; else if (!strcmp(string, \"Hustler\")) return 545; else if (!strcmp(string, \"Intruder\")) return 546; else if (!strcmp(string, \"Primo\")) return 547; else if (!strcmp(string, \"Cargobob\")) return 548; else if (!strcmp(string, \"Tampa\")) return 549; else if (!strcmp(string, \"Sunrise\")) return 550; else if (!strcmp(string, \"Merit\")) return 551; else if (!strcmp(string, \"Utility Van\")) return 552; else if (!strcmp(string, \"Nevada\")) return 553; else if (!strcmp(string, \"Yosemite\")) return 554; else if (!strcmp(string, \"Windsor\")) return 555; else if (!strcmp(string, \"Monster \\\"A\\\"\")) return 556; else if (!strcmp(string, \"Monster \\\"B\\\"\")) return 557; else if (!strcmp(string, \"Uranus\")) return 558; else if (!strcmp(string, \"Jester\")) return 559; else if (!strcmp(string, \"Sultan\")) return 560; else if (!strcmp(string, \"Stratum\")) return 561; else if (!strcmp(string, \"Elegy\")) return 562; else if (!strcmp(string, \"Raindance\")) return 563; else if (!strcmp(string, \"RC Tiger\")) return 564; else if (!strcmp(string, \"Flash\")) return 565; else if (!strcmp(string, \"Tahoma\")) return 566; else if (!strcmp(string, \"Savanna\")) return 567; else if (!strcmp(string, \"Bandito\")) return 568; else if (!strcmp(string, \"Freight Flat Trailer (Train)\")) return 569; else if (!strcmp(string, \"Streak Trailer (Train)\")) return 570; else if (!strcmp(string, \"Kart\")) return 571; else if (!strcmp(string, \"Mower\")) return 572; else if (!strcmp(string, \"Dune\")) return 573; else if (!strcmp(string, \"Sweeper\")) return 574; else if (!strcmp(string, \"Broadway\")) return 575; else if (!strcmp(string, \"Tornado\")) return 576; else if (!strcmp(string, \"AT400\")) return 577; else if (!strcmp(string, \"DFT-30\")) return 578; else if (!strcmp(string, \"Huntley\")) return 579; else if (!strcmp(string, \"Stafford\")) return 580; else if (!strcmp(string, \"BF-400\")) return 581; else if (!strcmp(string, \"Newsvan\")) return 582; else if (!strcmp(string, \"Tug\")) return 583; else if (!strcmp(string, \"Petrol Trailer\")) return 584; else if (!strcmp(string, \"Emperor\")) return 585; else if (!strcmp(string, \"Wayfarer\")) return 586; else if (!strcmp(string, \"Euros\")) return 587; else if (!strcmp(string, \"Hotdog\")) return 588; else if (!strcmp(string, \"Club\")) return 589; else if (!strcmp(string, \"Freight Box Trailer (Train)\")) return 590; else if (!strcmp(string, \"Article Trailer 3\")) return 591; else if (!strcmp(string, \"Andromada\")) return 592; else if (!strcmp(string, \"Dodo\")) return 593; else if (!strcmp(string, \"RC Cam\")) return 594; else if (!strcmp(string, \"Launch\")) return 595; else if (!strcmp(string, \"Police Car (LSPD)\")) return 596; else if (!strcmp(string, \"Police Car (SFPD)\")) return 597; else if (!strcmp(string, \"Police Car (LVPD)\")) return 598; else if (!strcmp(string, \"Police Ranger\")) return 599; else if (!strcmp(string, \"Picador\")) return 600; else if (!strcmp(string, \"S.W.A.T.\")) return 601; else if (!strcmp(string, \"Alpha\")) return 602; else if (!strcmp(string, \"Phoenix\")) return 603; else if (!strcmp(string, \"Glendale Shit\")) return 604; else if (!strcmp(string, \"Sadler Shit\")) return 605; else if (!strcmp(string, \"Baggage Trailer \\\"A\\\"\")) return 606; else if (!strcmp(string, \"Baggage Trailer \\\"B\\\"\")) return 607; else if (!strcmp(string, \"Tug Stairs Trailer\")) return 608; else if (!strcmp(string, \"Boxville\")) return 609; else if (!strcmp(string, \"Farm Trailer\")) return 610; else if (!strcmp(string, \"Utility Trailer\")) return 611; return -1; } #define sscanf(%0:...) old_sscanf(%0:...)
Itt játékos csatlakozáskor küldi el a játékosnevet a plugin által kezelt memória részbe, és nem samp szerver memória cím szerint kéri le. Ezért mûködnie kell az u paraméternek. Szóval ezzel a sscanf2.inc fájlal kell konvertálni a scripteket módokat.
1132
« Dátum: 2012. március 15. - 13:06:03 »
tudod mikor teszi meg? soha.. apám ASD
Akkor csomagolja celofánba tegye vitrinbe, nehogy a por is kárt tegyen benne, majd pár év múlva meg kidobhatja mert elavult technológia lesz. Mi a fenét kell félteni ennyire, egy teljes op rendszer újra telepítése megszokta oldani a nagyobb gondokat vagy ha nem akkor adnak másik számítógép alkatrészt a boltokban. Ha ennyire fél hogy elveszik a facebook oldala (csak tipp miért félti) akkor microsoft oldaláról redistributable csomagokat telepítsen legalább. http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=29http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555Ha még ezeket se meri, telefonáljon a microsoftnak és érdeklõdje meg ezek a csomagok vírusmentesek-e. Apám.
1133
« Dátum: 2012. március 15. - 12:12:37 »
1134
« Dátum: 2012. március 14. - 19:27:23 »
Ez így nem fogja mindenkinek törölni?
De, de tuti nem fogják többször felvenni. Nem tudni mit akar pontosan, így csak rajt múlik hogyan oldja meg. Ami törölve van újból létre is lehet hozni, ha szükséges.
1135
« Dátum: 2012. március 14. - 19:21:35 »
1136
« Dátum: 2012. március 14. - 13:33:11 »
Hogy érted azt, hogy más utasítással átkonvertálni? O_O Am házi szerveren semmi baja nincs, csak hoston O_O
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1253632&postcount=7De ezt csak akkor ha használod a crashdetect plugint, ha nem használod akkor nem kell. Ugyanazzal a programmal alakítod át a .pwn-t amx-é, csak debug információkat is hozzátesz. -r helyett -d3
1137
« Dátum: 2012. március 14. - 13:21:51 »
return 0;
1138
« Dátum: 2012. március 14. - 13:16:54 »
A pawn egy sorban maximum 512 karaktert kezel (ha jól tudom). (ebbe beletartozik a szóköz új sor jel (BEL) minden. Ezt te túl lépted. (input line to long) (bevitt sor túl hosszú) Megoldásként változó és strcat használata az egyik lehetséges megoldás. new dialogstr[1000]; if(pickupid == helppickup) { strcat(dialogstr, \"{FFFFFF}Üdv a Szerveren Parancsok: {FFFF00}/cmds\\n{FFFFFF}A Szerveren Jelenleg van Nyeremény Játék Ha érdekel {FFFF00}/jatek\\n{FFFFFF}Tudsz Pontot Szerezni: {FFFF00}Reakció, Matek, Bonuskocsi, sorozatgyilkolás\\n\\n{FFFFFF}Ha fel akkarod venni a kapcsolatot a tulajokal pl {FFFF00}SuBaRu{FFFFFF}-val vagy {FFFF00}Bhitax.${FFFFFF}-al akkor jo napod van \\n\\n\"); strcat(dialogstr, \",{FFFFFF}SuBaRu:\\n{FFFFFF}MsN: {FFFF00}[email protected]\\n{FFFFFF}Skype: {FFFF00}devil8472\\n\\n{FFFFFF}Bhitax.$\\n{FFFFFF}MsN: {FFFF00}[email protected]\\n{FFFFFF}Skype: {FFFF00}Nincs\\n\\n{FFFFFF}==========>{FFFF00}További jó Játékot Kiván az Admin TeaM{FFFFFF}<==========\"); ShowPlayerDialog(playerid, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \".::Információ::.\", dialogstr, \"Bezár\",\"\"); return 1; }
1140
« Dátum: 2012. március 13. - 00:10:08 »
Bocs a Dupla-post miatt, de szükséges: Felpörögtek az események. Vasárnap estig van lehetõségetek a fórumon leaderi jelentkezéseket leadni. A legjobbakkal felvesszük a kapcsolatot. Élményekben gazdag, kreatív játékot kívánok.
Már most lehet leadernek jelentkezni? ez nagy gond 2 részbõl is amit most le fogok írni. 1.Mivan ha a szerver elindul és mondjuk XYX a mentõs leader mert õ kapta meg most,de én felmegyek XYX névvel és így én kapom meg mert azt hiszik hogy én vagyok õ de nem 2.Meg így honnan tudjátok meg hogy ki nonos? Nem tudom de volt már arra példa hogy írt egy gyerek nagyon nagyon szép jelentkezési lapot színes volt meg minden azt kiderült hogy tök nonos :S Szóval ez így nem helyes szerintem [/quote] Hát ha okosak akkor felhasználják az smf regisztrációs rendszerét és a fórumon regisztrált nevet a melléje társított jelszóval használják samp szerveren. Így te nem tudsz felmenni más nevével. (hacsak meg nem mondta neked a jelszavát.) Hogy ki nonos (hülye egy szó) az csakis játék közben fog kiderülni. A jelentkezési lap csak abban segít hogy aki írta, biztosan felnéz egyszer a szerverre legalább, mert felakar, azért írja meg.
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 136
|