Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 136
1111
SA-MP: Szerverfejlesztés / eDrivecam - Belsõ nézet autókhoz.
« Dátum: 2012. március 26. - 17:17:48 »
Idézetet írta: Epsilon date=1332768420\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szkript eltávolítva. Részletek a fõposztban.
 
Nem rám tartozik, de ha kitennéd hivatalos fórumra is szkriptjeid, minél több helyen kinn lenne akkor még többen megismernék és észre vennék ha valaki átírja a nevére és úgy publikálja.
Ezt fel kell vállalni, ha valamit kiadsz, elõfordulhat hogy valaki kiadja saját nevén.
Én minden dolgot vagy solidfilesra töltök fel, ahova regisztráltam, amit ki is ír akkor mikor valaki letölti hogy ki töltötte fel.
Pár napja regisztráltam pastebinre is, igaz a free accountal csak maximum 25 oldalt lehet publikálni.
Így ha olyan helyrõl lehet letölteni ami a neved is megjeleníti, kicsit másabb a dolog.
Az hogy code tagek közé is ki kell tenni, nem jelenti azt hogy veszít értékébõl, ha valaki ki akarja adni a saját nevén megteszi ha akárhonnan már letudta tölteni.
Ettõl semmi nem véd meg ha egyszer publikálod, csak a weboldalak moderátorai, jóindulatú fórumozói fogják eltávolítani az átírt másolatokat, mert mást nem tudnak tenni, megakadályozni sem, csak eltávolítani a más nevében kiadott munkát (szkriptet, bármit).

1112
Segítségkérés / Rossz a streamer?
« Dátum: 2012. március 25. - 23:57:46 »
A MAPICON_LOCAL definició az a_players.inc fájlban található, ha abban nincs akkor frissítened kell, újabbra.
A myserver/pawno/include mappa tartalmát kell frissítened a szerver csomagban található pawno/include mappa tartalmával.

1113
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]Poker
« Dátum: 2012. március 25. - 14:33:35 »
Újabb frissített verzió kiadva:
Letöltés:
http://pastebin.com/DnUj4z52
Játék közben esc gomb megnyomása után nem lépett ki a játékból, javítva.

1114
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 25. - 12:32:51 »
Volt valaki 0.3e verzióban Los Venturas-i (/lv) casinóban?

1115
(Neked se kellett volna beidézni  ::|)
Tegyél egy -l jelet pawn.cfg fájlba és látni fogod a preprocesszor által lefordítottat. (a hosszú sor végét nézd)
E: (Ez lehet hogy csak Zeex fordítójánál van)
 
stock pkr_Best(playerid)
{
new cardcarry[7];
cardcarry[0] = flop[0];cardcarry[1] = flop[1];cardcarry[2] = flop[2];cardcarry[3] = turn;cardcarry[4] = river;cardcarry[5] = hand[playerid][0];cardcarry[6] = hand[playerid][1];;
new tmphand[5];
tmphand=BestHand(cardcarry);
return tmphand;
}
[/quote]
Köszi, használni fogom.
Mivel írtam egy gyors tesztet:
 
#include <a_samp>
enum
bla
{
fivecards_hand[10]
};
new
PP_Info[MAX_PLAYERS][bla];
new
bool:card_picked[52];
public
OnFilterScriptInit()
{
//...............................
new
time = GetTickCount();
for(new i; i < 100000; i++)
{
do
{
   RandomNumber(52, PP_Info[0][fivecards_hand], 10);
}
while(HasDuplicateValues(PP_Info[0][fivecards_hand], 10))
}
printf(\"1 módszer time: %dms 100.000 ezres ismétlõdésnél.\", GetTickCount() - time);
//..............................
time = GetTickCount();
for(new i; i < 100000; i++)
{
for(new p; p < 10; p++) // 10 darab nem egyforma véletlenszám összeállítása.
{
   PP_Info[0][fivecards_hand][p] = randomCard();
}
for(new d; d < sizeof card_picked; d++)   // randomCard segéd változójának törlése
{
   card_picked[d] = false;
}
}
printf(\"2 módszer time: %dms 100.000 ezres ismétlõdésnél.\", GetTickCount() - time);   
return 1;
}
//..............................
stock
randomCard()
{
new card;
do card = 13*random(4)+random(13); while(card_picked[card]);
card_picked[card] = true;
return card;
}
//..............................
stock
RandomNumber(value, array[ ], size = sizeof array)
{
for(new p = 0; p < size; p++) array[p] = random(value);
}
stock
HasDuplicateValues(const array[ ], size = sizeof array)
{
for(new f = 0; f < size - 1; ++f)
{
for(new c = f + 1; c < size; ++c)
{
   if(array[f] == array[c])
   {
      return true;
   }
}
}
return false;
}

 
És gyorsabb az általad használt változat:
 
[2012.03.24 19:37:13] 1 módszer time: 2856ms 100.000 ezres ismétlõdésnél.
[2012.03.24 19:37:15] 2 módszer time: 1841ms 100.000 ezres ismétlõdésnél.
[/quote]
Edit:
Bocsánat a reklámért de kicsit átalakítottam számomra megfelelõ állapotra és a gyorsasága ennyit javult:
[2012.03.24 20:11:06] 3 módszer time: 684ms 100.000 ezres ismétlõdésnél. (ami több mint negyede annak amit használtam eddig (idõben) vagyis több mint négyszer gyorsabb)

1116
Bakker Zeex pawncc.exe és pawnc.dll fájlját használom, rögtön írom a javítani valókat fordítási gondok vannak nálam.  :angel:
 
#define copyCards(%1,%2,%3,%4,%5); %5[0] = %1[0];%5[1] = %1[1];%5[2] = %1[2];%5[3] = %2;%5[4] = %3;%5[5] = %4[0];%5[6] = %4[1];
[/quote]
Pontos vesszõt törölni kell.
 
public pkr_NewRound();
public pkr_NewRound()

 
A felsõ public helyett forward.
 
public RoundEnd();
public RoundEnd()
public pkr_Alone();
public pkr_Alone()

 
Szintén.
És {} hiány végett reklamál még.
 error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
 
new CardNames[13][9] =
{
{\"kettes\"},
{\"hármas\"},
{\"négyes\"},
{\"ötös\"},
[/quote]
De ezek a gondok lehet csak nálam jelentkeztek, apróságok amúgy, már javítottam.
Amúgy találtam egy texas holdem laperõsség leírást, ami eléggé érthetõen leírja az egyforma lapok közül melyik az erõsebb, ha érdekel.
http://www.pokerszabalyok.com/rank
Edit:
Ez nagyon tetszik nekem, hogy erre a logikai menetre nem gondoltam nem is értem. (mindig van új a nap alatt)
 
stock randomCard()
{
new card;
do card = 13*random(4)+random(13); while(card_picked[card]);
card_picked[card] = true;
return card;
}

 
Azt hiszem egy kis átalakítás után sebesség mérés teszt lesz, és ha nem bánod ezt a logikai megoldást felhasználom én is.
Nekem nagyon gyorsan kellene 5 újabb lap ami még nem volt leosztva, nem egyenként.

1117
eholdem.pwn(5) : fatal error 100: cannot read from file: \"eletters\"
Tesztelném, kíváncsi vagyok mûködésére.  :D
Csak még nem hallottam ilyen nevû .inc fájlról csak azért írok.
Nincs kedvem keresgetni meg kitalálni/megírni a hiányzó funkciókat.  :angel:

1118
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 23. - 21:18:35 »
\" post=\"243547\" timestamp=\"1332533099\"]
Itt meg nincs annyi rage face amennyit én kifejeznék. A KÉRÉSEKET k*rv* RITKÁN VESZIK FIGYELEMBE.
 
[/quote]
Csak azt nem tudom te mire számítasz?
Naponta beküldenek több ezer hiba jelentést és azt egytõl egyig átnézzék majd megbeszéljék a SA-MP csapat taggokkal majd pár órán belül javítják és már publikálnak is egy bug mentes tökéletes játékot ami kávét fõz és még egy ****verõt is tartalmaz?
Miért nem írsz jobbat?
Tipikusan úgy viselkedsz mint a bátyám unokája, mama adott neki két banánt de õ a harmadikat is akarta és ríva fakadt hogy csak kettõt kapott. Szó szerint besértõdött, mert neki az összes kell.
Kicsit reálisabban is gondolkozhatnál.
Most leírom az egyik dologban a véleményem.
Mikor olvasom hogy fel vannak háborodva egyesek hogy ne nyissanak már RP szervert mert úgyse fog senki játszani.
Akkor én meg azt mondom mi köze hozzá ki mit nyit, ha nekem lenne játékszerverem (host) akkor még el is küldeném az anyába ne rontsa már az üzletet.

1119
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 22. - 17:03:45 »
Ezt a verziót 0.3e RC5 szinte kívánságra készítették.  :D

1120
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]Poker
« Dátum: 2012. március 22. - 16:57:10 »
Új verzió:
Download:
http://pastebin.com/gXMnzwxU
Video:
 

Most meg kezdem átírni samp 0.3e RC5 re.
Épp említettem Epsilon-nak pm üzenetben jó lenne ha lenne CreatePlayerTextDraw és tessék.  :D :D Mintha karácsony lenne.


Edit:
Átírva 0.3e RC5-re.
Új native funkcióknak köszönhetõen már nincs probléma maximális textdraw létrehozással.
Letöltés:
http://pastebin.com/DnUj4z52

1121
SA-MP: Szerverfejlesztés / RoBiKa
« Dátum: 2012. március 21. - 18:10:29 »
Látom kell egy kis magyarázat félreértelmezés miatt.   :-\\
Böszmeség téren én ezekre gondoltam:
 
new BotUzenetek[][] =
{
    \"Téged mi zavar jobban, a tudatlanság vagy a közöny?\",
\"Zavard össze a világot: mosolyogj hétfõn!\",
\"A szûzlány olyan mint az egyszerû ember: mindig ugyanott lyukad ki... \",
\"Jaj de jó a barackos sütemény, hab van a tetején :)\",
\"Azért alakult ki az emberiség, mert sokkal könnyebb volt lejönni a fáról, mint fennmaradni.\",
\"Há vazze nem mondok semmit....\",
...
[/quote]

1122
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]Poker
« Dátum: 2012. március 21. - 02:06:38 »
Frissítettem kicsit a filterscriptet igaz béta verzió de jelenleg nincs elég idõm jobban frissíteni.
De már használható így is.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=314636
Video:
p59h4DIGa2c
Letöltés:
http://pastebin.com/FwyBAjyV

1123
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 20. - 21:51:58 »
Hát nekem kapóra jönnek ezek a dolgok lásd Poker filterscript.  8)
Eltart egy darabig míg átírom, kitapasztalom hogyan mûködnek, az új funkciók.   ^-^ (sebaj)

1124
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 19. - 21:35:19 »
\"loading.gif\"


Waiting SA-MP 0.3e RC4

1125
SA-MP: Szerverfejlesztés / RoBiKa
« Dátum: 2012. március 19. - 21:21:06 »
A 3 év gondolom ez a sok böszmeség összeszedése volt.
Amúgy grat.
Jha egy kis apróság:
 
\"viccelsz\",[/quote]
[pawn]
switch(random(2))
{
            case 0: SetTimerEx(\"Robika_OnPlayerConnect\", 4500, false, \"ii\", playerid, 0);
            case 1: SetTimerEx(\"Robika_OnPlayerConnect\", 4500, false, \"ii\", playerid, 1);
}
[/pawn]
[pawn]SetTimerEx(\"Robika_OnPlayerConnect\", 4500, false, \"ii\", playerid, random(2));[/pawn]

Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal