| 
 Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1081 
					Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle« Dátum: 2011. december 08. - 22:36:20 »
					Így  
				![]() [pawn] new iMyCar = CreateVehicle(...), iMyObject_1 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0), iMyObject_2 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0); AttachObjectToVehicle(iMyObject_1, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000); AttachObjectToVehicle(iMyObject_2, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000); [/pawn] 1082 
					Segítségkérés / error 035: argument type mismatch« Dátum: 2011. december 08. - 21:05:06 »Idézetet írta: mauladam date=1323374549\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14110\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszi a segítséget!Igen, vagy sscanf-el átalakítod int-re azt is. Bár hirtelen nem tudom, hogy melyik a gyorsabb. Úgy emléxek, hogy az sscanf volt a gyorsabb. E: Ezekszerint mégsem. 1083 
					Segítségkérés / mi a baj ezzel a kóddal?« Dátum: 2011. december 08. - 20:56:25 »
					Mindenesetre ez egy marha hülye megoldás, én nem ajánlom a névbe beleszerkeszteni! 
				[pawn]public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(PlayerInfo [playerid][Level]) { format(name, 20, \"[Adm]%s\", name); // Maximum név hosszúság 20 karakter, NEM TÖBB! SetPlayerName(playerid, name); } return 1; } [/pawn] 1084 
					Segítségkérés / Textdraw« Dátum: 2011. december 08. - 20:48:50 »
					GTA San Andreas\\models\\txd 
				Itt vanank. Leszeded a TXD Workshop-ot, menyitsz egy TXD-t és a következõ képpen beleírod a textdraw szövegébe: TXDFajlNeve:KepNeveATXDFajlban Pl: LD_BEAT:upr Ezenkívül a textdraw stílusának 4-nek kell lennie, csak akkor mûködik! 1085 
					Segítségkérés / error 035: argument type mismatch« Dátum: 2011. december 08. - 20:45:39 »
					ertek típusa integer, nem pedig string/array!
					 
				1086 
					Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle« Dátum: 2011. december 08. - 20:43:37 »
					[pawn] 
				new iMyCar = CreateVehicle(...), iMyObject = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0); AttachObjectToVehicle(iMyObject, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000); [/pawn] 1087 
					Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mta Verziók Letöltése.« Dátum: 2011. december 08. - 16:31:00 »
					1.2 
				LOD rendszer az általad létrehozott objectekhez, Jármû speciális variácók. Ezekre nem lehet szavakat mondani.. 1089 
					Segítségkérés / 0.3d frissítés« Dátum: 2011. december 07. - 17:34:00 »
					Zeek GDK még nem éppen tökéletes. 
				Ezért kiírta, hogy már az amx_Exec valamelyik pluginban hamarabb belevolt rakva egy másik pluginba, mint a crashdetecben. Jelen esetben a streamer plugin az. Rakd be elsõnek a crashdetect plugint és minden megvan oldva! 1090 
					Segítségkérés / 0.3d frissítés« Dátum: 2011. december 07. - 14:58:15 »
					Rakd be a crashdetect plugint, háta segít valamit. 
				Esetleg azt is leírhatnád, hogy milyen pluginokat használsz, mi van a server_log.-txt-ben meg stb.. 1091 
					SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. december 07. - 14:21:36 »
					Az nálam soha nemfog bekövetkezni, reménykedek, hogy lesz itt még valami. 
				Amúgy 0.3d R2 tesztelés alatt van, CrazyBob szervere már azon van. Nemsokára várható, hogy megjelenik. 1092 
					Leírások/Útmutatók / [Leírás] Tippek és Trükkök (\'char\' tömbök, Bit-Flag és Egyéb)« Dátum: 2011. december 07. - 11:31:00 »
					Kösz. 
				Este volt már és nemvolt azt idõm javítani, egyébkét jót röhögtem rajta. 1094 
					Segítségkérés / Megnagyobbítható object« Dátum: 2011. december 06. - 22:16:59 »
					Scale-t lehet növelni, de csak felcsatolható objecteken. 
				MTA-ban 1.1-tõl lehet, de csak scripteléssel. Egyébként ha lehetne is, amikor megnöveled/csökkented, akkor az object puha lesz, mivel a collsion méretét nem változtatja, csak a modell méretét ( .dff ) Szóval a válasz nem. 1095 
					Beszélgetés / Tudsz vagy nem tudsz?« Dátum: 2011. december 06. - 21:37:55 »\" post=\"199297\" timestamp=\"1323203651\"]  | 
		

