Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 184
1082
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. december 08. - 22:36:20 »
Így :D
[pawn]
new
iMyCar = CreateVehicle(...),
iMyObject_1 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0),
iMyObject_2 = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0);
AttachObjectToVehicle(iMyObject_1, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
AttachObjectToVehicle(iMyObject_2, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
[/pawn]

1083
Segítségkérés / error 035: argument type mismatch
« Dátum: 2011. december 08. - 21:05:06 »
Idézetet írta: mauladam date=1323374549\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14110\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi a segítséget!
Még egy kérdésem lenne.
Ha csak karakterlánc lehet az elsõ argumentum, hogyan tudom azt megcsinálni, hogy a bevinní kívánt értéket ne stringként tárolja el?
strval függvény erre hatásos? Vagy van más, jobb módszer?
 
Igen, vagy sscanf-el átalakítod int-re azt is.
Bár hirtelen nem tudom, hogy melyik a gyorsabb.
Úgy emléxek, hogy az sscanf volt a gyorsabb.
E: Ezekszerint mégsem.

1084
Segítségkérés / mi a baj ezzel a kóddal?
« Dátum: 2011. december 08. - 20:56:25 »
Mindenesetre ez egy marha hülye megoldás, én nem ajánlom a névbe beleszerkeszteni!
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
new
   name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(PlayerInfo [playerid][Level])
{
   format(name, 20, \"[Adm]%s\", name); // Maximum név hosszúság 20 karakter, NEM TÖBB!
   SetPlayerName(playerid, name);
}
return 1;
}
[/pawn]

1085
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2011. december 08. - 20:48:50 »
GTA San Andreas\\models\\txd
Itt vanank.
Leszeded a TXD Workshop-ot, menyitsz egy TXD-t és a következõ képpen beleírod a textdraw szövegébe:
TXDFajlNeve:KepNeveATXDFajlban
Pl: LD_BEAT:upr
Ezenkívül a textdraw stílusának 4-nek kell lennie, csak akkor mûködik!

1086
Segítségkérés / error 035: argument type mismatch
« Dátum: 2011. december 08. - 20:45:39 »
ertek típusa integer, nem pedig string/array!

1087
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. december 08. - 20:43:37 »
[pawn]
new
iMyCar = CreateVehicle(...),
iMyObject = CreateObject(1698, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0);
AttachObjectToVehicle(iMyObject, iMyCar, -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
[/pawn]

1088
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mta Verziók Letöltése.
« Dátum: 2011. december 08. - 16:31:00 »
1.2
LOD rendszer az általad létrehozott objectekhez,
Jármû speciális variácók.
Ezekre nem lehet szavakat mondani..

1090
Segítségkérés / 0.3d frissítés
« Dátum: 2011. december 07. - 17:34:00 »
Zeek GDK még nem éppen tökéletes.
Ezért kiírta, hogy már az amx_Exec valamelyik pluginban hamarabb belevolt rakva egy másik pluginba, mint a crashdetecben.
Jelen esetben a streamer plugin az.
Rakd be elsõnek a crashdetect plugint és minden megvan oldva!

1091
Segítségkérés / 0.3d frissítés
« Dátum: 2011. december 07. - 14:58:15 »
Rakd be a crashdetect plugint, háta segít valamit.
Esetleg azt is leírhatnád, hogy milyen pluginokat használsz, mi van a server_log.-txt-ben meg stb..

1092
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 07. - 14:21:36 »
Az nálam soha nemfog bekövetkezni, reménykedek, hogy lesz itt még valami.
Amúgy 0.3d R2 tesztelés alatt van, CrazyBob szervere már azon van. Nemsokára várható, hogy megjelenik.

1093
Kösz.
Este volt már és nemvolt azt idõm javítani, egyébkét jót röhögtem rajta.

1094
Segítségkérés / Megnagyobbítható object
« Dátum: 2011. december 06. - 23:12:16 »

1095
Segítségkérés / Megnagyobbítható object
« Dátum: 2011. december 06. - 22:16:59 »
Scale-t lehet növelni, de csak felcsatolható objecteken.
MTA-ban 1.1-tõl lehet, de csak scripteléssel.
Egyébként ha lehetne is, amikor megnöveled/csökkented, akkor az object puha lesz, mivel a collsion méretét nem változtatja, csak a modell méretét ( .dff )
Szóval a válasz nem.

Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal