Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [sdc]skyline

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 89
1066
Segítségkérés / Pontokat mérõ csík(Prog. bar)
« Dátum: 2011. december 27. - 12:30:57 »
oks értem, késöbb meg csinálom neked

1067
Segítségkérés / Connect message
« Dátum: 2011. december 27. - 12:30:08 »
nm

1068
Segítségkérés / Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés
« Dátum: 2011. december 27. - 11:12:51 »
[pawn]new kor = JatekosInfo[playerid][Kor];
new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
new halal = JatekosInfo[playerid][Halal];
new oles = JatekosInfo[playerid][Oles];
new rang = JatekosInfo[playerid][Rang];
new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
new xpszukseges = kovszint*szintxp;[/pawn]
ezeket tedd a mód/script elejére

1069
Segítségkérés / Pontokat mérõ csík(Prog. bar)
« Dátum: 2011. december 27. - 10:56:06 »
Ezt úgy képzeled el hogy ha van 1 pontja a bar felugrik 10 egységre?
vagyis:
1 pont 10 egység
2 pont 20 egység
3 pont 30 egység
4 pont 40 egység
5 pont 50 egység
6 pont 60 egység
7 pont 70 egység
8 pont 80 egység
9 pont 90 egység
10 pont 100 egység
11 pont 10 egység? ha meg már több mint 10 akkor 0 árol kezdje?

1070
Segítségkérés / Connect message
« Dátum: 2011. december 27. - 10:52:47 »
[pawn]new playerek;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
playerek++;
new string[128];
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname);
format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szerverre. Jelenlegi játékosok száma: %d /30\",pname,playerek);
SendClientMessageToAll(0x20B2AAAA,string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
playerek--;
new string[128];
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname);
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string, sizeof(string), \"%s elhagyta a szervert. (Kilépett) Jelenlegi játékosok száma: %d /30\", pname,playerek);
        case 1: format(string, sizeof(string), \"%s elhagyta a szervert. (Crash) Jelenlegi játékosok száma: %d /30\", pname,playerek);
        case 2: format(string, sizeof(string), \"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban) Jelenlegi játékosok száma: %d /30\", pname,playerek);
    }
SendClientMessageToAll(0xAAAAAAAA, string);
return 1;
} [/pawn]
Szilord Scriptje át szerekesztve!

1071
Segítségkérés / TextDraw - egymásra rakódás
« Dátum: 2011. december 27. - 10:47:19 »
hasonló képpen próbálkozz:
[pawn]#include <a_samp>
new Text:muszerfal;
new Text:xpcsik;
new Text:infovonal;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, muszerfal);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, muszerfal);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, xpcsik);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, infovonal);
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
muszerfal = TextDrawCreate(200.0, 50.0, \"x\");
TextDrawUseBox(muszerfal, 1);
TextDrawColor(muszerfal,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(muszerfal, 0x12900BBF);
TextDrawSetOutline(muszerfal,1);
TextDrawBackgroundColor(muszerfal, 0x000000FF);
TextDrawFont(muszerfal, 2);
TextDrawAlignment(muszerfal, 2);
xpcsik = TextDrawCreate(548.500000000, 36.000000, \"x\");
TextDrawUseBox(xpcsik, 1);
TextDrawColor(xpcsik,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(xpcsik, 0x00000000);
TextDrawSetOutline(xpcsik,1);
TextDrawBackgroundColor(xpcsik, 0x00000000);
TextDrawFont(xpcsik, 2);
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(101,722.3772,-1477.2856,5.4688,272.3814,0,0,0,0,0,0);
TextDrawAlignment(xpcsik, 2);
infovonal = TextDrawCreate(0.0, 0.0, \"x\");
TextDrawUseBox(infovonal, 1);
TextDrawColor(infovonal,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(infovonal, 0x12900BBF);
TextDrawSetOutline(infovonal,1);
TextDrawBackgroundColor(infovonal, 0x000000FF);
TextDrawFont(infovonal, 2);
TextDrawAlignment(infovonal, 2);
return 1;
}[/pawn]
szerkesztve! elõzöt elronttottam

1072
Segítségkérés / Progress Bar
« Dátum: 2011. december 27. - 10:40:03 »
[pawn]#include <a_samp>
#include <progress>
new Bar:ad;
forward Spaming();
forward Spaming2();
forward Spaming3();
forward Spaming4();
forward Spaming5();
forward Spaming6();
forward Spaming7();
forward Spaming8();
forward Spaming9();
forward Spaming10();
forward Spaming11();
forward Spaming12();
forward Spaming13();
forward Spaming14();
forward Spaming15();
forward Spaming16();
forward Spaming17();
forward Spaming18();
forward Spaming19();
forward Spaming20();
public OnFilterScriptInit()
{
ad = CreateProgressBar(294.00, 428.00, 1000.50, 13.50, -1048321, 1000.50);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetTimer(\"Spaming\",2000,1);
    SetTimer(\"Spaming2\",4000,1);
    SetTimer(\"Spaming3\",6000,1);
    SetTimer(\"Spaming4\",8000,1);
    SetTimer(\"Spaming5\",10000,1);
    SetTimer(\"Spaming6\",12000,1);
    SetTimer(\"Spaming7\",14000,1);
    SetTimer(\"Spaming8\",16000,1);
    SetTimer(\"Spaming9\",1800,1);
    SetTimer(\"Spaming10\",20000,1);
    SetTimer(\"Spaming11\",22000,1);
    SetTimer(\"Spaming12\",24000,1);
    SetTimer(\"Spaming13\",26000,1);
    SetTimer(\"Spaming14\",28000,1);
    SetTimer(\"Spaming15\",30000,1);
    SetTimer(\"Spaming16\",32000,1);
    SetTimer(\"Spaming17\",34000,1);
    SetTimer(\"Spaming18\",36000,1);
    SetTimer(\"Spaming19\",38000,1);
    SetTimer(\"Spaming20\",40000,1);
    ShowProgressBarForAll(ad);
return 1;
}
public Spaming()
{
    SetProgressBarValue(ad, 50);
return 1;
}
public Spaming2()
{
    SetProgressBarValue(ad, 100);
return 1;
}
public Spaming3()
{
    SetProgressBarValue(ad, 150);
return 1;
}
public Spaming4()
{
    SetProgressBarValue(ad, 200);
return 1;
}
public Spaming5()
{
    SetProgressBarValue(ad, 250);
return 1;
}
public Spaming6()
{
    SetProgressBarValue(ad, 300);
return 1;
}
public Spaming7()
{
    SetProgressBarValue(ad, 350);
return 1;
}
public Spaming8()
{
    SetProgressBarValue(ad, 400);
return 1;
}
public Spaming9()
{
    SetProgressBarValue(ad, 450);
return 1;
}
public Spaming10()
{
    SetProgressBarValue(ad, 500);
return 1;
}
public Spaming11()
{
    SetProgressBarValue(ad, 550);
return 1;
}
public Spaming12()
{
    SetProgressBarValue(ad, 600);
    return 1;
}
public Spaming13()
{
    SetProgressBarValue(ad, 650);
return 1;
}
public Spaming14()
{
    SetProgressBarValue(ad, 700);
return 1;
}
public Spaming15()
{
    SetProgressBarValue(ad, 750);
return 1;
}
public Spaming16()
{
    SetProgressBarValue(ad, 800);
return 1;
}
public Spaming17()
{
    SetProgressBarValue(ad, 850);
return 1;
}
public Spaming18()
{
    SetProgressBarValue(ad, 900);
return 1;
}
public Spaming19()
{
    SetProgressBarValue(ad, 950);
return 1;
}
public Spaming20()
{
    SetProgressBarValue(ad, 1000);
return 1;
}[/pawn]
tesztelve!

1073
Leírások/Útmutatók / [TUT]Progress bar
« Dátum: 2011. december 26. - 20:22:14 »
DRotary\" post=\"75727\" timestamp=\"1283013346\"]
Egész jó cucc! Kössz hogy áthoztad ide is Szilord.  ;)
Ha valaki a ki írt scriptet használja akkor érdemes a koordinátát átírni. Mert ha van pánélja a játékosnak akkor bele lóg át tettem az élet és a páncél közé:
 
vhealth[playerid] = CreateProgressBar(548.5, 58.0, _, _, 0x00FF00FF, 1000.0);

 
Csak ezt az egy sórt kell kicserélni ha valaki szeretné.
 
[/quote]
igen de így meg a levegõbe lóg bele xD

1074
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hasznos Parancsok
« Dátum: 2011. december 26. - 18:52:19 »
Idézetet írta: kurta999 date=1254750298\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vlecska lekapcsolás
 
if (strcmp(\"/detach\", cmdtext, true) == 0)
{
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if (IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
   {
      AttachTrailerToVehicle(GetVehicleTrailer(vehicleid), vehicleid);
      DetachTrailerFromVehicle(vehicleid);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, \"Vlecska lekapcsolva.\");
      PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0.0, 0.0, 0.0);
      return 1;
   }
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs vlecska a jármûveden.\");
   return 1;
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Jármûben kell lennen hogy lecsatolhazsd a vlecskát.\");
return 1;
}

 

ez jól jött kösz! :D

1075
Segítségkérés / Mi a baj 26 error de nem értem
« Dátum: 2011. december 26. - 18:33:17 »
Idézetet írta: Yѕtee date=1324920707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14724\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon valószínû hogy egy lezárással több van vagy éppen kevesebb.
 
lehet :D de én mindig ilyenkor az összes sort átnézem :D

1076
Segítségkérés / Mi a baj 26 error de nem értem
« Dátum: 2011. december 26. - 18:24:18 »
másold be a 28. sortól a 386. sor ig a scriptet
és ezt a fixchars.h -t használd (saját): http://www.mediafire.com/?4ix14isgdqp0jh6

1077
Segítségkérés / Autómatikus Mentés
« Dátum: 2011. december 26. - 18:20:38 »
Idézetet írta: Swat date=1324919485\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14696\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Skyline meg tudnád csinálni egy scriptbe plsssss
 
Így probálkozz:
[pawn]#include <a_samp>
#include <dini>
forward StatsSave();
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    if(dini_Exists(\"%s\"))
{
}
else
{
   dini_Create(\"%s\");
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetTimer(\"StatsSave\", 300000, true); //a 300000 = 5 perc át írhatod amennyire akarod!
return 1;
}
public StatsSave()
{
//Elmented az adatait
return 1;
}[/pawn]
 

Köszi azóta már megcsináltam és most tesztelem az autó mentést, De köszi +1
Ui. SIKERÜÜÜÜÜÜLT!
 
[/quote]
nm :D

1078
Segítségkérés / Autómatikus Mentés
« Dátum: 2011. december 26. - 18:10:14 »
tess
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
valahogy így kell neked szerintem:
forward adatleker();
public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"adatleker\", 1000, true);  // 1000 miliszekundum (1 másodperc)
}
public adatleker()
{
    //itt lekéred az adatait
}

1079
Segítségkérés / Autómatikus Mentés
« Dátum: 2011. december 26. - 17:51:24 »
csinálsz egy timert ami minden 5 percbe lekérdezi a játékos adatait el mented dini vel belépéskor meg betöltöd ha nincs olyan nevû fálj ami a játékso neve létrehozol neki egyet ini -t
dini tut:
http://sampforum.hu/index.php?topic=3075.0

1080
Segítségkérés / Ilyet lehet SAMP-ba?
« Dátum: 2011. december 26. - 17:47:12 »
de lehet a mostani pluginokal includekal már meg oldható az ilyen xDDD

Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 89
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal