Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Cappsy
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 160
1051
« Dátum: 2013. december 18. - 22:24:50 »
Megértem és köszönjük a bizalmat. Sajnos semmi többet nem tudtunk tenni. Az alaplap hibás lett és \"csak\" ennyi idõ alatt tudták megcsinálni. Lényeg, hogy végre jó
1052
« Dátum: 2013. december 18. - 22:08:25 »
Jó lett. Végre jönnek a karácsonyi scriptek
1053
« Dátum: 2013. december 18. - 20:40:44 »
[mod]Lefordítottam![/mod] Kellemes ünnepeket neked is! Jó, hogy áthoztad // Keep Credits. Even though some of you will delete it and claim it as your own.  #include #include // Colours #define RED 0xE60000FF // TextDraw Variables new Text:CMDText; new Text:CMDText2; // Variable that allows you to open a another TextDraw when you type a number in. new OnCommandList[MAX_PLAYERS]; public OnGameModeInit() { // Textdraws CMDText2=TextDrawCreate(130.000000, 120.000000, \"Karácsonyi Zenék\"); TextDrawAlignment(CMDText2, 2); TextDrawBoxColor(CMDText2, 0x000000FF); TextDrawColor(CMDText2, RED); TextDrawFont(CMDText2, 3); TextDrawTextSize(CMDText2, 20.000000, 210.000000); TextDrawUseBox(CMDText2, 1); CMDText=TextDrawCreate(25.000000, 135.000000, \"Zenék:~N~~N~ ~G~1. ~Y~Happy Xmas War is Over~N~ ~G~2. ~Y~Mistletoe and Wine~N~ ~G~3. ~Y~Christmas Lights~N~ ~G~4. ~Y~Do They Know It\'s Christmas?~N~ ~G~5. ~Y~Merry Christmas Everybody\"); TextDrawAlignment(CMDText, 1); TextDrawBoxColor(CMDText, 0x00000055); TextDrawFont(CMDText, 1); TextDrawLetterSize(CMDText, 0.250000, 0.900000); TextDrawSetShadow(CMDText, 0); TextDrawSetOutline(CMDText, 1); TextDrawTextSize(CMDText, 235.000000, 20.000000); TextDrawUseBox(CMDText, 1); return 1; } public OnGameModeExit() { TextDrawDestroy(CMDText); TextDrawDestroy(CMDText2); return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(OnCommandList[playerid] == 1) { if(strval(text) == 1) { OnCommandList[playerid]=0; PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://k007.kiwi6.com/hotlink/whhuprdkgu/Happy_Xmas_War_Is_Over\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Te épp ezt hallgatod: ~W~Happy xmas War is Over\", 5000, 5); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText2); return 0; } if(strval(text) == 2) { OnCommandList[playerid]=0; PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://k007.kiwi6.com/hotlink/gdypehmsr0/Mistletoe_and_Wine\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Te épp ezt hallgatod: ~W~Mistleto and Wine\", 5000, 5); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText2); return 0; } if(strval(text) == 3) { OnCommandList[playerid]=0; PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://k007.kiwi6.com/hotlink/qeq3sahznx/Christmas_Lights\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Te épp ezt hallgatod: ~W~Christmas Lights\", 5000, 5); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText2); return 0; } if(strval(text) == 4) { OnCommandList[playerid]=0; PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://k007.kiwi6.com/hotlink/qmg0lvxq8d/Do_They_Know_It_s_Christmas\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Te épp ezt hallgatod: ~W~Do they know it\'s Christmas?\", 5000, 5); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText2); return 0; } if(strval(text) == 5) { OnCommandList[playerid]=0; PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://k007.kiwi6.com/hotlink/n9kwclglx5/Merry_Christmas_Everybody\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~R~Te épp ezt hallgatod: ~W~Merry Christmas Everybody\", 5000, 5); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText2); return 0; } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if((strcmp(\"/xmassong\", cmdtext, true) == 0) || (strcmp(\"/xs\", cmdtext, true) == 0)) { OnCommandList[playerid]=1; TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText2); TextDrawShowForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawShowForPlayer(playerid,CMDText2); return 1; } if((strcmp(\"/stopsong\", cmdtext, true) == 0) || (strcmp(\"/ss\", cmdtext, true) == 0)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); // Stop the audio stream return 1; } return 0; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_FIRE) { TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText); TextDrawHideForPlayer(playerid,CMDText2); } return 1; }
1054
« Dátum: 2013. december 18. - 19:33:52 »
Szerintem meg nem. A legjobb még mindig a sunwell. Személyes, több éves tapasztalat alapján. [/quote] Most vitatkozzunk? Vagy késõbb errõl a témáról..
1055
« Dátum: 2013. december 18. - 14:43:31 »
1056
« Dátum: 2013. december 17. - 21:32:26 »
Én amikor a moderátori rangomat megkaptam megfogadtam mindenkinek adok esélyt a javításra. Ezt be is tartom. Jobban jártál volna, ha igazat mondasz, és elnézést kérsz majd kihelyezed a készítõ nevét. Sajnos ezt még letagadni is nehéz. Valamiért mindig mindenki ezzel jön \"a barátom adta\", \"egyik haverral csináltam\", \"A haverom azt mondta õ csinálta\". Ezeket elhinnem nehéz. Ha már felraktad a kódot bizonyosodj meg annak forrásáról is! Pl: ilyen eset az ha a \"haverod\" adja neked a kódot csak úgy, érdemes rákérdezni. [mod]Mivel a készítõ jelezte a lopást, és a témanyitó hazudott így a témát zárom és kiosztom a figyelmeztetést! A figyelmeztetést kiosztásánál figyelembe vettem, hogy a témanyitó még újonc tag! Így a lehetõ legkevesebb 30%-kal növelem figyelmeztetési szintjét! Megkérném a témanyitót olvassa el a szabályzatot újból, és kerülje az ilyen szituációkat.[/mod]
1057
« Dátum: 2013. december 17. - 19:55:04 »
Hát gratulálok! Ez az én módom... -.-\" Haverokkal csináltuk, de nem volt nagyon kedvünk, ezért abba hagytuk... nem tudom, hogy került hozzád, de van egy sejtésem mégis... Ezt jelentettem a moderátoroknak/adminoknak!!!! És még a készítõket se hagytad meg? hát gratulálok barátom! Te egy igazi szívtelen kis...
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 17. - 19:48:11 )
Uj ertem most azt editelted amit en editeltem... de sszerintem csak mappoltal semmi mas [/quote] [mod]Várom a bizonyítékot![/mod] Ha hazudtál akkor most még elmondhatod,de ha késõbb derül ki warnolak rágalmazásért, ami miatt a warn szinted elnézve némítva leszel! Fontos! Konkrét indokot szeretnék, hogy szerinted miért tied a mód mit raktál bele?.. Ez a mód is editnek az editje.
1058
« Dátum: 2013. december 17. - 19:48:47 »
Igen, számomra is érdekes. Sajnos nem hiszek a véletlenekbe! [mod]A scriptbe felhasználtad egy másik scripter munkáját, viszont nevét nem helyezted ki és azt állítottad a script a tied. Adok 1 napot, hogy bármiféle magyarázatot adj a jelenségrõl, a magyarázattól függ mi lesz a témád sorsa. Amennyiben nem adsz rá (elfogadható) magyarázatot 24 órán belül a témát zárom figyelmeztetést kiosztok. Bizonyíték:
Float:atlagszamitas(...){ new args = numargs(), Float:numbers; for(new i = 0; i < args; i++){ numbers = numbers + getarg(i); } return numbers / args; }
Ez honnan van? :hmmm: Amúgy meg nem sokat ér a script, ezt bármilyen kezdõ megtudja oldani, sõt macroval mégkönnyebb. Mellesleg: tied vs enyém:
Float:average(...){ new args = numargs(), Float:numbers; for(new i = 0; i < args; i++){ numbers = numbers + getarg(i); } return numbers / args; }
Az én scriptem megtalálható itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=45125.msg448773#msg448773 [/quote][/mod]
1059
« Dátum: 2013. december 16. - 22:46:44 »
Egy dolgot soha nem értettem a hostingoknál.. Miért kéne leírni a tanulmányt? Mire mennétek vele?  [/quote] Hát nagyon egyszerû. Sokat segít a döntésen ha mondjuk te nem agrár szakon tanulsz hanem informatikán. Ez nekem már egy + pont, hisz látom valamit már tud. (Ez nem azt jelenti egy agráros nem lehet olyan jó infóból mint aki informatikát tanul emelt óraszámban, csak érted )
Igazából én ismerem a tulajt, elég sokat beszélgettünk azon is, hogy játékszerver hosting lesz meg minden, segítettem megcsinálni neki a Minecraft szervert, SA-MP szervert s még ügyködtem neki ezerrel hogy megpróbáljuk valahogy megcsinálni a NonSteamos CSS-t, meg lett beszélve hogy Minecraft konfigos leszek, utána be akart tenni Ügyfélszolgálatosnak... Mit ne mondjak jól kihasznált, ez a másik, ami elõtte volt még ugye segítek neki erre elkezdi írni nekem hogy valószínû nem lesz TGF csak 18. életévtõl... Erre most meg ide van írva hogy 15 életév, komolyan engem ver át az, aki szinte a \"kezdetektõl\" (Játékszerver bevezetésére nézve) segítek neki... Ilyen nincs! Pedig 13 vagyok, s elég értelmesen beszéltem vele, rendesen megbeszéltünk mindent aztán itt õ nem akarta hogy jól kijöjjek... (Mindegy) U.I.: Amit megnyertem szervert köszönöm, Nincs lagg! [/quote] Neked is válaszolok, nem tudom Péterrel mégis mi a \"kapcsolatod\". Azt tudom, hogy a korhatárt ÉN igen személyesen ÉN szabtam ki.. Ezt mondjuk tudhattad volna akkor ha megnézed az \"elköszönést\" ahol az én nevem áll nem Péteré. Ennek oka az, hogy minden feltételt én adtam meg Péternek konkrétan ebbe most nem volt adminisztrációja. Szóval ha szidni szeretnél valakit akkor elküldöm (privátba) a skype címem szépen felhívlak és elmondod mi a problémád. Nagyon szívesen meghallgatlak.
1060
« Dátum: 2013. december 16. - 18:12:06 »
[mod]A témanyitónak nem sikerült a témát bõvíteni! Pedig a témanyitó online volt, tegnap és ma is. A témát zárom, és kiosztom a figyelmeztetést![/mod]
1062
« Dátum: 2013. december 15. - 18:30:56 »
A legújabb sobeit már maga a samp.dll, ebben található maga a sobeit. Ezt használják és fejlesztik tovább.
1063
« Dátum: 2013. december 15. - 17:45:50 »
[mod]Öhm.. Na jó.Ezt már egyszer megnyitottad. Akkor legalább jó helyre.[/mod] Lock
1064
« Dátum: 2013. december 15. - 17:41:32 »
[mod]Na jó nekem ennyi elég... Ez megint mi akar lenni? A téma igénytelen és nem felel meg a szabályzatnak.A bõvítésre 24 órát adok! Örülj nem azonnal warnolak és zárom a témád, a másikkal együtt ami úgyszintén nem felel meg a szabályzatnak![/mod]
1065
« Dátum: 2013. december 15. - 17:38:20 »
Elõször azt állítod, hogy csak lefordítottad, de késõbb pedig saját magadévá nyilvánítod a szkriptet. (Szabályzat szerint büntetendõ.)
Ha az elsõ lefordított szkriptedre gondolsz, elfogadom, viszont: A szkript hiába lett lefordítva, a SetTimer funkciónál nem kellett volna lefordítani a \"Clock\" azaz óra szót, mert így nem mûködik. A \"GameModeClock\" nevû eljárást hívja meg az idõzítõ. Javítsd.
A témát áthelyeztem a HIVATALOS FÓRUMRÓL ÁTHOZOTT szkriptek részlegébe. [/quote] Köszönöm [mod]Felszólítom a témanyitót, hogy témáját a szabályzatnak megfelelõen bõvítse! A bõvítésre 24 órát adok. Amennyiben a bõvítés nem történik meg esetleges figyelmeztetést is kiosztok![/mod]
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 16. - 18:11:56 )
[mod]A témanyitónak nem sikerült a témát bõvíteni! Pedig a témanyitó online volt, tegnap és ma is. A témát zárom, és kiosztom a figyelmeztetést![/mod]
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 160
|