Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - smart
107
« Dátum: 2011. március 15. - 16:42:33 »
még mindig ugyanaz a hiba de már jó úton haladunk
108
« Dátum: 2011. március 15. - 16:24:06 »
A legendás Chuck Norris köszönöm a válaszokat! Ki is próbálom, ha jó akkor zárok E: hiába vagyok a rablókocsival azt írja hogy azzal nem lehet rabolni :dodge:
109
« Dátum: 2011. március 15. - 11:43:38 »
dede ezek is megvannak de jó tipp volt
110
« Dátum: 2011. március 15. - 11:14:58 »
Csá all! Valamiért nem mûködik ez a /elrabol DCMD-s parancs, ha beírom nem történik semmi és nem tudom mi lehet a hiba Remélem ti rájöttök. //==========DCMD Parancsok=================// dcmd_elrabol(playerid,params[]) { new giveplayerid; if (sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) { if(GetPlayerTeam(playerid) == Zsaru) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Te hatósági személy vagy! Hogy képzeled hogy embereket rabolsz???\"); } else { new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(giveplayerid, X, Y, Z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, X, Y, Z)) { new rablokocsi; rablokocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); if(rablokocsi == 413 | 418 | 459) { new vehid; vehid = GetPlayerVehicleID(giveplayerid); if(IsPlayerInVehicle(giveplayerid, vehid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Akit kiszemeltél jármûben van! Nem tudod elrabolni, próbálkozz késõbb!\"); } else { PutPlayerInVehicle(giveplayerid,rablokocsi,3); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"Ezzel a verdával nem rabolhatsz embereket!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy elég közel a játékoshoz, hogy elrabold!\"); } } } else { if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"Hiba: a játékos akit elakartál rabolni nincs fent a szerveren!\"); } } return 1; } Várom az ötleteket E: szerintem az IsPlayerInRangeOfPointtal lesz a hiba. Lehet, hogy PlayerToPoint kellene?
111
« Dátum: 2011. március 12. - 18:58:23 »
thx megoldódott, zárok
112
« Dátum: 2011. március 12. - 18:03:03 »
Kis gond: C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : warning 211: possibly unintended assignment C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : error 022: must be lvalue (non-constant) C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. és itt a scriptrészlet: public RandomSpawn(playerid) { new rand = random(4); if(GetPlayerTeam(playerid) = zsaru)) { switch (rand) { case 0: SetPlayerPos(playerid, 1521.8903808594, -1460.3934326172, 10.5); case 1: SetPlayerPos(playerid, 1241.4030761719, -1258.2125244141, 18.190349578857); } } if(GetPlayerTeam(playerid) = civil)) { switch (rand) { case 2: SetPlayerPos(playerid, 1579.9982910156, -1635.0228271484, 14.561319351196); case 3: SetPlayerPos(playerid, 1037.9151611328, -1339.0729980469, 15.7265625); } } return 1; } De legalább már nem crashel a pawno
113
« Dátum: 2011. március 12. - 16:58:02 »
Üdvözlet Uraim! Lenne egy olyan problémám, hogy most beépítettem egy RandomSpawn rendszert és amikor Compilálni akarom akkor a Pawno buggol/crashel és kidobja nekem ezt: A(z) Pawn Compiler library hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.
A playerek csapatokra vannak osztva. Rákerestem és láttam írtak olyat, hogy a GetPlayerTeam és a RandomSpawn buggol, ha ez így van, hogy lehet ezt kiküszöbölni? Válaszotokat elõre is köszönöm
114
« Dátum: 2011. január 04. - 22:28:26 »
Hali! Köszönöm! Holnap kipróbálom, és ha jó akkor zárok
115
« Dátum: 2011. január 04. - 21:41:46 »
Sziasztok! Szeretném segítségeteket kérni! Azt szeretném hogyha a játékos besétál az egyik szobába akkor a szerver kidobjon neki egy dialogot. próbáltam: IsPlayerInRangeOfPoint (de nem jó, mivel valamivel elõ kell hívni pl.: parancs, Timer) szeretnék valami jó megoldást, ami nem terheli meg a szervert( mert sok ilyen dialog elõhívás kellene) nem jó a timer, sem az ha az OnPlayerUpdate alá teszem, mivel ezek leterhelik a szervert :\'( sõt Pickup sem jó mivel nekem láthatatlan dolog kell. Várom a válaszaitokat és remélem valaki elõ tud állni egy használható megoldással elõre is köszönöm Peace
116
« Dátum: 2010. december 24. - 15:59:47 »
Valószínûleg identitációs hibák vannak--> a sorok rosszul helyezkednek el szerintem így lesz a jó: if (strcmp(\"/9mm\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); return 1; } if (strcmp(\"/silenced\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); return 1; } if (strcmp(\"/deagle\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500); return 1; } if (strcmp(\"/shotgun\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500); return 1; } if (strcmp(\"/sawn\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); return 1; } if (strcmp(\"/combat\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); return 1; } if (strcmp(\"/tec9\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); return 1; } if (strcmp(\"/uzi\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500); return 1; } if (strcmp(\"/smg\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); return 1; } if (strcmp(\"/ak47\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); return 1; } if (strcmp(\"/m4\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); return 1; } if (strcmp(\"/pc\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 46, 500); return 1; } if (strcmp(\"/rifle\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 33, 500); return 1; } if (strcmp(\"/sniper\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500); return 1; } if (strcmp(\"/boxer\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 500); return 1; } if (strcmp(\"/lancfuresz\", cmdtext, true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 9, 500); return 1; }
és próbálj szebben és átláthatóbban scriptelni
117
« Dátum: 2010. november 12. - 20:14:07 »
Nagyon hasznos leírás! Köszi
118
« Dátum: 2010. október 30. - 20:04:22 »
Tímea
119
« Dátum: 2010. október 09. - 18:39:04 »
Sziasztok! Az a gondom lenne hogy csináltam egy FS-t, egy Dialógusos Teleport menüt: Stunt Drift DM Fun Ezek találhatóak a Dialógusban. A Stuntokra elteleportál rendesen, de a többire ( Drift, DM, Fun) már nem. A FScriptet csatoltam. Elõre is köszönöm válaszaitok További jó estét! public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/teles\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportmenu\", \"Stuntok\\nParkour\\nDriftek\\nFunok\\nDm-ek\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOGID) { if(response) { if(listitem == 0) // Teleport1 { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Stuntok\", \"LS-Airport\\nSivatag\\nLv-Airport\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) // Parkour pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Parkourok\", \"Monsterparkour\\nNrgparkour\\nNrgparkour2\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)// Drift pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Driftek\", \"Drift1\\nDrift2\\nDriftsuli1\\nDrag\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)// Fun pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Funok\", \"Villamos\\nSECTION\\nBigjump1\\nChilliad\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4)// DM pályák { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"DM\", \"DM1\\nDM2\\nDM3\\nDM4\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+1) //Stuntok { if(response) { if(listitem == 0) { SetPlayerPos(playerid,2100.3843,-2607.9788,13.5469);//gyalog ide fogja teleportálni SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Los Santosi Airporton!\");//amikor elteleportél ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a LS-i Reptérre(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1) { SetPlayerPos(playerid,379.9749,2496.0762,16.4844);//gyalog ide fogja teleportálni SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Sivatagban!\");//amikor elteleportél ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Sivatagba(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2) { SetPlayerPos(playerid,1530.6293,1370.3448,10.8703);//gyalog ide fogja teleportálni SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Las Venturas reptéren!\");//amikor elteleportél ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a LV-i reptérre(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; if(dialogid == DIALOGID+2) // parkour { if(response) { if(listitem == 0)// { SetPlayerPos(playerid,491.0144,-1871.2750,3.6965);//ide csak leírtam egy kordinátát azt neked kell kicserélni majd ide fog telézni az ember SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a MonsterParkour-on\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a MonsterParkour-ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1)// { SetPlayerPos(playerid,2704.9949,-1431.7947,54.8802); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv az NRG Parkour-on\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált az NRG-Parkourra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2)// { SetPlayerPos(playerid,2603.1882324219, 1510.1703,-2495.1458,13.5547); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv az NRG Parkour2-õn\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált az NRG-Parkour2-re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+3) // driftek { if(response) { if(listitem == 0) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-300.9857,1531.6140,75.3594);//ez kocsival SetPlayerPos(playerid, -300.9857,1531.6140,75.3594);//ez gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv Drift1 -en!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált Drift1 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1263.8298,-2036.0483,59.3105);//kocsival SetPlayerPos(playerid, 1263.8298,-2036.0483,59.3105);//gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Drift2 -n!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Drift2 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1304.3220,32.0584,14.1484);//kocsival SetPlayerPos(playerid, -1304.3220,32.0584,14.1484);//gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Driftsuli -n!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Driftsuli -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 3) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1304.3220,32.0584,14.1484);//kocsival SetPlayerPos(playerid, -1304.3220,32.0584,14.1484);//gyalog SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Drag -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Drag -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+4) // funok { if(response) { if(listitem == 0)// { SetPlayerPos(playerid,-1956.9685,136.4987,27.6940); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Villamosoknál!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elment villamosozni! xD(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1)// { SetPlayerPos(playerid,1511.2690,2518.0115,405.0062); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a SECTION -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a SECTION -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2)// { SetPlayerPos(playerid,1483.4749,507.5159,748.6556); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Bigjump1 -en!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Bigjump1 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 3)// { SetPlayerPos(playerid,-2245.7100,-1725.3068,480.2827); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a Chilliad -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a Chilliad -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+5) // DM-ek { if(response) { if(listitem == 0)// { SetPlayerPos(playerid,2430.3062,-1888.6216,24.4694); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM1 -en!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elment a DM1 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 1)// { SetPlayerPos(playerid,71.9465,-234.0397,1.5781); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM2 -n!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a DM2 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 2)// { SetPlayerPos(playerid,-1298.6606,2516.8135,87.1702); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM3 -on!\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a DM3 -ra(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } if(listitem == 3)// { SetPlayerPos(playerid,-853.1971,2754.4963,45.8516); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Üdv a DM4 -en\");//amikor elteleportál ide ezt fogja kiirni neki new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elteleportált a DM4 -re(/teles)\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0x9ACD32FF, string ); } } return 1; } return 0; } }
|