Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Red-Eye
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
106
« Dátum: 2013. február 28. - 19:13:13 »
ez akkor van ha rákattintasz XDDDD
Ööö nem jött be, rosszul tippelsz :nono:
107
« Dátum: 2013. február 28. - 15:45:40 »
Szerintem külön fs-nél épp elég a stock, meg újra olvastam a problémát és a következõ a dolog, SeeRPG módban a pénz Ft-ben van de ezt nem tudod GivePlayerMoney-val befolyásolni mivel ez egy játékos változó a módon belül amit ment a szerver mysql adatbázisba magyarán, te hiába veszel le GivePlayerMoney-val pénzt az attól még nem változik maximum a mögötte lévõ (see mod textdraw-ja eltakarja de ott van) alap játékbeli pénz számlálón fog mondjuk negatív számot írni, ha a Ft-t akarod átírni akkor keresd meg a See módjában a neked kellõ változót és annak értékébõl vonj le.
108
« Dátum: 2013. február 28. - 14:57:31 »
Richard kolléga ezzel azt akarta mondani hogy cseréld le a \'fuggveny\' szócskákat \'stock\' szócskára abban az esetben ha fs-be írod és nem pedig a see gamemode-jába írod bele ezeket
109
« Dátum: 2013. február 25. - 01:03:40 »
ha az alap gta single-ben nem akadozik nálad nagyobb lõdözéseknél robbantásoknál sem akkor ezzel sem lesz baj DonDavidson
110
« Dátum: 2013. február 22. - 15:53:08 »
Öööö, ha a server magától állítja be a játékos színét (értsd nem te állítod be SetPlayerColor-al) akkor nem tudod lekérdezni milyen a színe mert mindig feketét vagy milyet fog dobni a függvény(asszem, nem tudom már javították e), szóval OnPlayerConnect-nél ha GetPlayerColort akarsz használni be kell állítanod a színét SetPlayerColor-al (asszem, mint mondtam nem tudom javítva van e már) EDIT: most már semmi probléma mivel egyel lentebb már csatolta Ricsi, csak ne feledje el a téma nyitója azt is beletenni a megfelelõ helyekre na byebi :smokin:
111
« Dátum: 2013. február 22. - 15:49:53 »
most dolgom van 18 körül átírom neked Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 22. - 19:18:48 )
#include <a_samp> #include <dini> new loc[200]; new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new jatszottido[MAX_PLAYERS]; new vipskin[MAX_PLAYERS]; new VIP[MAX_PLAYERS]; forward viptime(); public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" VipSys4Stramm by Red-Eye\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"viptime\",1000,true); return 1; } public viptime() { for(new i=0;i < MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { jatszottido++; } } return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(loc, sizeof(loc), \"/vip/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(loc)) { dini_Create(loc); dini_IntSet(loc, \"Jatszottido\", 0); dini_IntSet(loc, \"VIP\", 0); } else { jatszottido[playerid] = dini_Int(loc, \"Jatszottido\"); VIP[playerid] = dini_Int(loc,\"VIP\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(loc,sizeof(loc),\"/vip/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(loc)) { dini_Create(loc); dini_IntSet(loc,\"Jatszottido\", 0); dini_IntSet(loc,\"skin\",999); } else { dini_IntSet(loc, \"VIP\",VIP[playerid]); dini_IntSet(loc, \"Jatszottido\",jatszottido[playerid]); dini_IntSet(loc, \"skin\",vipskin[playerid]); } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(vipskin[playerid] != 999) { SetPlayerSkin(playerid,vipskin[playerid]); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256]; new idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, \"/vipset\", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); new jatekos = strval(tmp); if(IsPlayerConnected(jatekos)) { VIP[jatekos] = 1; } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/vipelvesz\", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); new jatekos = strval(tmp); if(IsPlayerConnected(jatekos)) { VIP[jatekos] = 0; } return 1; } if (strcmp(\"/colour\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jatszottido[playerid] >= 300 || VIP[playerid] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, 2024, DIALOG_STYLE_LIST, \"Color\", \"{FF0000}Piros\\n{0000FF}Kék\\n{FFFF00}Sárga\\n{00FF00}Zöld\\n{000000}Fekete\\n{800080}Bíbor\\n{FF8000}Narancs Sárga\\n{3D2929}Barna\\n{808080}Szürke\\n{FFFFFF}Fehér\\n{808000}Arany\\n{FF00FF}Ezüst\\n{C0C0C0}Lila\\n{00FFFF}Világos Kék\\n{808000}ZöldSárga\\n{004000}Sötét Zöld\\n{FFFF80}Világos Sárga\\n{FF80FF}Világos Lila\\n{DD99B3}Világos Koral\\n{747474}Sötét Szürke\", \"Kiválasztom!\", \"Kilépés!\"); } else SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem játszottál még eleget a VIP parancsokhoz\"); return 1; } if (strcmp(\"/saveskin\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jatszottido[playerid] >= 300 || VIP[playerid]) { vipskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); } else SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem játszottál még eleget a VIP parancsokhoz\"); return 1; } if (strcmp(\"/deleteskin\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jatszottido[playerid] >= 300 || VIP[playerid]) { vipskin[playerid] = 999; } else SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem játszottál még eleget a VIP parancsokhoz\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 2024) { if(response) { if(listitem == 0) // { SetPlayerColor(playerid,0xfc0505AA); } if(listitem == 1) { SetPlayerColor(playerid,0x0800faAA); } if(listitem == 2) { SetPlayerColor(playerid,0xdfe617AA); } if(listitem == 3) { SetPlayerColor(playerid,0x24f511AA); } if(listitem == 4) { SetPlayerColor(playerid,0x000000FF); } if(listitem == 5) { SetPlayerColor(playerid,0xdbc011AA); } if(listitem == 6) { SetPlayerColor(playerid,0xf7b42dAA); } if(listitem == 7) { SetPlayerColor(playerid,0x96782cAA); } if(listitem == { SetPlayerColor(playerid,0x8a8a8aAA); } if(listitem == 9) { SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } if(listitem == 10) { SetPlayerColor(playerid,0xede432AA); } if(listitem == 11) { SetPlayerColor(playerid,0xccccccAA); } if(listitem == 12) { SetPlayerColor(playerid,0x08f5f5AA); } if(listitem == 13) { SetPlayerColor(playerid,0xc6f508AA); } if(listitem == 14) { SetPlayerColor(playerid,0x378c30AA); } if(listitem == 15) { SetPlayerColor(playerid,0xf7f70dAA); } if(listitem == 16) { SetPlayerColor(playerid,0xea00ffAA); } if(listitem == 17) { SetPlayerColor(playerid,0xF08080FF); } if(listitem == 18) { SetPlayerColor(playerid,0x707070AA); } } } return 1; }
nem az ittenit hanem az original-t írtam át most jelenleg akkor tudja a parancsokat használni ha lejátszotta a megadott idõt vagy ha a vipset-el adtak neki vip-t (szal ha lejátszotta az ebben a próbascriptben megadott 300 egységet vagy ha adtak neki /vipset-el jogot rá akkor akár elõbb is tudja használni) /count-ot hogy gondoltad? mindenkinél számoljon vissza vagy csak az adott embernél aki beírja?
112
« Dátum: 2013. február 20. - 14:03:20 »
oda vannak gyûjtve rádiók, szóval neked csak annyi a dolgod hogy megkeresed a streamjükhöz vezetõ linket és berakod a scriptbe a megfelelõ helyre pl.: az eslõnek a enxt-nek ez a streames linkje asszem http://stream.radionext.hu/192.html
113
« Dátum: 2013. február 18. - 20:35:05 »
GeGe ne bántsd szegény SeeLife (hmm..éredekes újnév..na mind1 xD) multigaming-et xD amúgy akkora bakik voltak, 1 napig szerver sem volt, meg PP-kel is zûr van, most aki beleölt és vett 1 hét alatt vagy 20.000PP-t attól most ezt lenyúlják? vagy mi? ha valamiért fizetek, akkor ne vegyék már el mert arra ha valakitõl elveszel valamit amiért fizetett arra van egy aranyos magyar szó is, lopás,vagy nem? :hmmm:
114
« Dátum: 2013. február 17. - 12:33:46 »
Hááát. #include <a_samp> #include <dini> new loc[200]; new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new jatszottido[MAX_PLAYERS]; new vipskin[MAX_PLAYERS]; forward viptime(); public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" VipSys4Stramm by Red-Eye\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"viptime\",1000,true); return 1; } public viptime() { for(new i=0;i < MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { jatszottido++; } } return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(loc, sizeof(loc), \"/vip/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(loc)) { dini_Create(loc); dini_IntSet(loc, \"Jatszottido\", 0); // DM[playerid] = dini_Int(loc, \"DM\"); } else { jatszottido[playerid] = dini_Int(loc, \"Jatszottido\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(loc,sizeof(loc),\"/vip/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(loc)) { dini_Create(loc); dini_IntSet(loc,\"Jatszottido\", 0); dini_IntSet(loc,\"skin\",999); } else { dini_IntSet(loc, \"Jatszottido\",jatszottido[playerid]); dini_IntSet(loc, \"skin\",vipskin[playerid]); } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(vipskin[playerid] != 999) { SetPlayerSkin(playerid,vipskin[playerid]); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/colour\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jatszottido[playerid] >= 300) { ShowPlayerDialog(playerid, 2024, DIALOG_STYLE_LIST, \"Color\", \"{FF0000}Piros\\n{0000FF}Kék\\n{FFFF00}Sárga\\n{00FF00}Zöld\\n{000000}Fekete\\n{800080}Bíbor\\n{FF8000}Narancs Sárga\\n{3D2929}Barna\\n{808080}Szürke\\n{FFFFFF}Fehér\\n{808000}Arany\\n{FF00FF}Ezüst\\n{C0C0C0}Lila\\n{00FFFF}Világos Kék\\n{808000}ZöldSárga\\n{004000}Sötét Zöld\\n{FFFF80}Világos Sárga\\n{FF80FF}Világos Lila\\n{DD99B3}Világos Koral\\n{747474}Sötét Szürke\", \"Kiválasztom!\", \"Kilépés!\"); } else SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem játszottál még eleget a VIP parancsokhoz\"); return 1; } if (strcmp(\"/saveskin\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jatszottido[playerid] >= 300) { vipskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); } else SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem játszottál még eleget a VIP parancsokhoz\"); return 1; } if (strcmp(\"/deleteskin\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(jatszottido[playerid] >= 300) { vipskin[playerid] = 999; } else SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem játszottál még eleget a VIP parancsokhoz\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 2024) { if(response) { if(listitem == 0) // { SetPlayerColor(playerid,0xfc0505AA); } if(listitem == 1) { SetPlayerColor(playerid,0x0800faAA); } if(listitem == 2) { SetPlayerColor(playerid,0xdfe617AA); } if(listitem == 3) { SetPlayerColor(playerid,0x24f511AA); } if(listitem == 4) { SetPlayerColor(playerid,0x000000FF); } if(listitem == 5) { SetPlayerColor(playerid,0xdbc011AA); } if(listitem == 6) { SetPlayerColor(playerid,0xf7b42dAA); } if(listitem == 7) { SetPlayerColor(playerid,0x96782cAA); } if(listitem == { SetPlayerColor(playerid,0x8a8a8aAA); } if(listitem == 9) { SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF); } if(listitem == 10) { SetPlayerColor(playerid,0xede432AA); } if(listitem == 11) { SetPlayerColor(playerid,0xccccccAA); } if(listitem == 12) { SetPlayerColor(playerid,0x08f5f5AA); } if(listitem == 13) { SetPlayerColor(playerid,0xc6f508AA); } if(listitem == 14) { SetPlayerColor(playerid,0x378c30AA); } if(listitem == 15) { SetPlayerColor(playerid,0xf7f70dAA); } if(listitem == 16) { SetPlayerColor(playerid,0xea00ffAA); } if(listitem == 17) { SetPlayerColor(playerid,0xF08080FF); } if(listitem == 18) { SetPlayerColor(playerid,0x707070AA); } } } return 1; }
Tuti vannak benne bugok de most nincs idõm nagyon sokat tesztelni, jelenleg 300óra helyett 300 sec után tudod használni a dolgokat, így lehet tesztelgetni ha jól mûködik akkor a timert állítsd 60000-re a jatszottidõs feltételt meg 18000-re és kész is van bár a 300 óra pfúú senkinek nem lesz ilyenje xD na byebi :smokin:
115
« Dátum: 2013. február 17. - 11:29:39 »
ha megmondod hogy milyen mentési módot használsz az ilyen adatok tárolására és ha pl.: dini-s akkor mi a mappa neve és a változók neve amiben ezeket az értékeket tárolja, akkor könnyebben segíthetünk
116
« Dátum: 2013. február 16. - 22:59:03 »
lesznek benne pókeres cuccok szerencsegépek stb. is igen hallottam fent voltam konfin ott alukáltam mi közbe haverral néha nevettünk egy jót egyes dolgokon xD
117
« Dátum: 2013. február 16. - 22:19:47 »
Hát nem tudom, amúgy ez elmondottak alapján fõleg ilyen javítás lesz sem mint valami nagyon nagy újítás meg már az elnevezése is kicsit furcsa egyes okokból kifolyólag :whistle: Am Fay-en annyira nem játszottam sokat mivel az elsõ 30 percben sikerült néhány profi rp-snek illetve admin-nak elérnie hogy \'Ok, errõl ennyit\' szintre lépjek..bár ismerek olyat is irl is aki ott rendõr leader volt egy idõben neki bejött nekem nem xD ízlés kérdése xD
118
« Dátum: 2013. február 16. - 19:55:07 »
nem tudom hogy milyen admin rendszert használsz, szóval anélkül nem tom megoldani
119
« Dátum: 2013. február 16. - 16:22:25 »
rögtön meglesem csinálok 2 külön fs-t beléjük pár parancsot és megnézem megtudom e oldani Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 16. - 16:45:43 )
Tökéletesen átviszi de igen szükséges minden egyes fs-ben illetve a gm-ben is minden egyes zcmd-s parancshoz odaírni olyan 3 sort az elejére (ha nagyon akarod rövidíteni csinálsz belõle egy függvényt és akkor fs-enként 1 függvényt + 1-1sor a zcmd-s parancsok elejére azt csövi) de hogy bemutassam MultiDM1-es fs-e(eza fõ fs ennek mindenképp futnia kell és a scriptfiles mappába kell csinálnod egy multifs nevû mappát) #include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> new DM[MAX_PLAYERS]; new loc[128]; new nev[MAX_PLAYER_NAME]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(loc, sizeof(loc), \"/multifs/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(loc)) { dini_Create(loc); dini_IntSet(loc, \"DM\", 0); // DM[playerid] = dini_Int(loc, \"DM\"); } else { // PlayerAdat[playerid][score] = dini_Int(loc, \"Score\"); // SetPlayerScore(playerid,PlayerAdat[playerid][score]); } DM[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { //PlayerAdat[playerid][score] = GetPlayerScore(playerid); // <--- OTT xD GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(loc,sizeof(loc),\"/multifs/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(loc)) { dini_Create(loc); dini_IntSet(loc, \"DM\", 0); } else { dini_IntSet(loc,\"DM\",0); } return 1; } CMD:dmbe(playerid,params[]) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(loc,sizeof(loc),\"/multifs/%s.ini\",nev); if(dini_Int(loc, \"DM\") != 0) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem használhatod a parancsot, mert dm módban vagy, lépj ki belõle /dmki\"); dini_IntSet(loc, \"DM\", 1); return 1; } CMD:dmki(playerid,params[]) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(loc,sizeof(loc),\"/multifs/%s.ini\",nev); if(dini_Int(loc, \"DM\") == 0) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem használhatod a parancsot, mert nem vagy dm módban\"); dini_IntSet(loc, \"DM\", 0); return 1; } //üres fs-be másolod és lehet complie-olni ha megvannak az include-ok amik remélem megvannak
és itt pedig a 2-es verziója amiben már csak a DM állapot lekérésére vonatkozó példákat látsz illetve ezzel teszteltem rendesen áthozza e(természetesen mûködött) #include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> new loc[128]; new nev[MAX_PLAYER_NAME]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } CMD:dmtest1(playerid,params[]) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(loc,sizeof(loc),\"/multifs/%s.ini\",nev); if(dini_Int(loc, \"DM\") != 0) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem használhatod a parancsot, mert dm módban vagy, lépj ki belõle /dmki\"); SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"hellóóóókaaa 111111111\"); return 1; } CMD:dmtest2(playerid,params[]) { GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(loc,sizeof(loc),\"/multifs/%s.ini\",nev); if(dini_Int(loc, \"DM\") != 0) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"Nem használhatod a parancsot, mert dm módban vagy, lépj ki belõle /dmki\"); SendClientMessage(playerid,0xFFFFF,\"hellóóóókaaa 22222222222\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; }
Nézd át ha kérdésed van szólj addig is csövi :smokin:
120
« Dátum: 2013. február 16. - 15:16:35 »
public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { case 29 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 23 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 21 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 47 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 82 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 83 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 100 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 106 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 107 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 120 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 125 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 206 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 017 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 247 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 248 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 292 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 269 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 270 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 254 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 250 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 241 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 223 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 204 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 181 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 185 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 93 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 169 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 178 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 246 : {SetPlayerColor(playerid,0x0000BBAA);} case 265: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 266: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 267: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 280: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 281: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 283: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 285: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 288: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 284: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} case 286: {SetPlayerColor(playerid,0x33AA33AA);} } return 1; }
csúnya is és nem is teszteltem, szóval nem tuti hogy müxik de valszeg egyik legegyszerûbb megoldása
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
|