Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TheChansee

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
106
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Regisztrációs script
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 20:04:12 »
Sziasztok! olyan dolog lenne, hogy, ha helyesen írja a jelszót, beengedi, ha roszul akkor ki írja, de ha csak egy entert nyom akkor átengedi. Mi lehet a problemo?

107
Segítségkérés / Rendõr parancsok.
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 20:08:21 »
pontosan az a hiba, hogy ha én viszem a teszteelõm akkor minden jól megy, de ha õ visz engem akkor nem utána megy hanem az én pozíciómra ad +2-t Z kordit.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 23. - 23:25:36 )

megoldódott zárom puszi

108
Segítségkérés / Rendõr parancsok.
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 18:52:30 »
Sziasztok!
Ma unalomból (kezdõként) belekezdtem egy egyszerû néhány parancsos scriptbe, és valamiért a /visz parancscsal vannak problémáim.
Szeretnék valami \"bugfix\" megoldást kérni.Köszi.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
enum munka
{
rendor,
bilincsbe
};
new id;
new admins[MAX_PLAYERS][munka];
new visztimer;
new str[128];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
CMD:bilincsel(playerid, params[])
{
if(admins[playerid][rendor] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr\");
{
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /bilincsel <id>\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad megbilincselni!\");
TogglePlayerControllable(id,0);
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
SendClientMessage(id,-1,\"Egy rendõr megbilincsel\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"Megbilincseltél valakit\");
admins[id][bilincsbe] = 1;
}
return 1;
}
CMD:elenged(playerid, params[])
{
if(admins[playerid][rendor] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr\");
{
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /elenged <id>\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad elengedni!\");
TogglePlayerControllable(id,1);
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_NONE);
RemovePlayerAttachedObject(id, 0);
SendClientMessage(id,-1,\"Elengedtek\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"Elengedtél valakit\");
KillTimer(visztimer);
admins[id][bilincsbe] = 0;
}
return 1;
}
CMD:visz(playerid, params[])
{
    new Float:x,
Float:y,
Float:z;
    if(admins[playerid][rendor] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\");
    {
    if(admins[id][bilincsbe] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs bilincsben!\");
{
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /visz <id>\");
{
if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad vinni!\");
visztimer = SetTimer(\"viszve\", 1000, false);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerPos(id,x+2,y,z);
}
}
}
return 1;
}
CMD:rendorad(playerid, params [])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /rendorad <id>\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\");
admins[id][rendor] = 1;
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(str, sizeof(str), \"Kinevezett %s rendõrnek.\",neve);
SendClientMessage(id,-1,str);
format(str, sizeof(str), \"Kinevezted %s rendõrnek.\",nev);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
}
return 1;
}
CMD:rendorel(playerid, params [])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /rendorel <id>\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\");
admins[id][rendor] = 0;
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(str, sizeof(str), \"%s kirúgott a rendõrségtõl.\",neve);
SendClientMessage(id,-1,str);
format(str, sizeof(str), \"%s-t kirúgtad a rendõrségtõl.\",nev);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
}
return 1;
}
forward viszve(playerid);
public viszve(playerid)
{
    new Float:x,
Float:y,
Float:z;
visztimer = SetTimer(\"viszve\", 1000, false);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerPos(id,x+2,y,z);
return 1;
}

109
Segítségkérés / Adminszintek probléma!
« Dátum: 2013. március 17. - 17:22:42 »
köszike!

110
Segítségkérés / Adminszintek probléma!
« Dátum: 2013. március 17. - 16:20:04 »
Sziasztok adminrendszerembe elérkeztem ehhez a parancshoz, és csak akkor engedi a prancs beírását ha a fejlesztõ rang és az admin rang is meg van. Azt szeretném, hogy 1-es fejlesztõ tudjon bannolni, és 2-es és 3-as admin.
 
CMD:ban(playerid, params[])
{
    new id,
indok[128];
if(admins[playerid][fejleszto] !=1 || admins[playerid][adminlvl] <1) return 0;
{
if(sscanf(params, \"us\", id, indok)) return SendClientMessage(playerid,narancssárga,\"Használat: /ban <ID> <Indok>\");
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Játékos ID!\");
TogglePlayerControllable(id,false);
format(str, sizeof(str),\"%s bannolva lett %s által. Indok:%s. \",nev,neve,indok);
SendClientMessageToAll(piros,str);
admins[id][ban] = 1;
printf(\"%s bannolva lett %s által. Indok:%s\",nev,neve,indok);
}
return 1;
}

111
Segítségkérés / Warn parancs!
« Dátum: 2013. március 16. - 22:55:39 »
Nemjó! Leírnátok konkréten légyszike?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. március 16. - 23:02:19 )

Sikerült idõközben próbálkoztam!! A + ment mind a 2-nek!

112
Segítségkérés / Warn parancs!
« Dátum: 2013. március 16. - 22:38:44 »
Sziasztok nemrég elkezdtem egy modot írni, és most érem a Warn parancshoz, aminek az volna  hibája, hogy az indoknál csak számmal engedi, és azt sem írja ki.
Maga a parancs:
 
CMD:warn(playerid, params[])
{
new id,indok;
if(admins[playerid][fejleszto] !=1 || admins[playerid][adminlvl] <1) return 0;
if(admins[playerid][fejleszto] > 0 || admins[playerid][adminlvl] >1)
if(sscanf(params, \"ui\", id, indok)) return SendClientMessage(playerid,narancssárga,\"Használat: /warn <ID> <Indok>\");
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
    if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Játékos ID!\");
    format(str,sizeof(str),\"%s warnolva lett %s által. Indok:%s\",nev,neve,indok);
SendClientMessageToAll(lila,str);
admins[id][warnok] ++;
return 1;
}

113
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jármû
« Dátum: 2013. március 15. - 07:29:51 »
CMD:lv(playerid, params[])
{;
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Elteleportáltál Las Venturas-ba!\");
SetPlayerPos(playerid,2035.7333,1342.0300,10.8203);
SetPlayerInterior(playerid,0);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetPlayerPos(playerid, 2035.7333,1342.0300,10.8203);
SetVehiclePos(vehicleid, 2035.7333,1342.0300,10.8203);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
return 1;
}

 
írd át a kordinátákat és jó lesz én is ezt használom ;)

114
Segítségkérés / Mód hiba ? Vagy valami más ?
« Dátum: 2013. március 15. - 07:12:36 »
#indclude <sscanf2>

 
helyett
 
#include <sscanf>

115
Segítségkérés / bool mentés
« Dátum: 2013. március 12. - 20:19:49 »
xdddd bocsi gondolom, hogy nem nagyon néztek komplettnek ezek után de nem vágom. \"oda a játékos fájlát kell írni\" nem értem

116
Segítségkérés / bool mentés
« Dátum: 2013. március 12. - 20:10:47 »
Idézetet írta: Bendor date=1363114953\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34786\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


CMD:dm(playerid,params[])
{
if(dini_Get(file,\"IsInDM\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Már dm-ben vagy! /exitdm\");
//blabla
dini_BoolSet(file,\"IsInDM\",true);
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid,params[])
{
if(!dini_Get(file,\"IsInDM\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy dm-be!\");
//blabla
dini_BoolSet(file,\"IsInDM\",false);
}

 


C:\\Users\\Szabi\\Desktop\\rp szeró\\gamemodes\\new.pwn(173) : error 017: undefined symbol \"file\"
C:\\Users\\Szabi\\Desktop\\rp szeró\\gamemodes\\new.pwn(180) : error 017: undefined symbol \"file\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

117
Segítségkérés / bool mentés
« Dátum: 2013. március 12. - 19:57:19 »
xdd én ehhez hülye vagyok kérlek leírnátok nekem fügvénnyel egy rendes példát??

118
Segítségkérés / bool mentés
« Dátum: 2013. március 12. - 19:44:28 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1363113507\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34786\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát én nem értek a dinihez ezért beírtam googlebe milyen függvények vannak hogy választ adjak a kérdésre és nézd mit találtam:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Useful_Functions#dini_BoolSet
am ezt a megoldást akartam írni:
 
dini_Set(\"jatekos.txt\",\"boolval\",((boolval)?1:0));

 
ez egyenlõ ezzel:
 
if(boolval == true) { dini_Set(\"jatekos.txt\",\"boolval\",1); }
else { dini_Set(\"jatekos.txt\",\"boolval\",0); }

 
csak rövidítettem :)
teszteld le és várom a visszajelzéseket :)
 
Nem értem sajnos. Diniben nem nagyon vagyok jó. Azt sem tudom mit kezdjek ezzel xdd.

119
Segítségkérés / bool mentés
« Dátum: 2013. március 12. - 19:16:45 »
Idézetet írta: Csabesz date=1363112025\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34786\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ja, lehetséges :D
Ha igaz, akkor 1est mentesz, ha hamis akkor 0-át.
Betöltésnél ha 0, akkor false ha 1es akkor true.
 
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, akkor így mondom, hogy: Pl.: egy dm zónába belépek bool-al, és én azt szeretném, hogy ha relogolok vagy a szerót resizem vagy valami akkor is benne maradjak a bool-ba. Feltételezem dinivel lehet. És nekem ehez kéne valami segítség/példa.

120
Segítségkérés / bool mentés
« Dátum: 2013. március 12. - 19:05:31 »
Sziasztok nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha egy bool-ban van a karakter akkor annak mentése és betöltése lehetséges-e dinivel?? Ha igen kérlek segítsetek nekem. Elõre is köszönöm szépen!

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal