Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - TheChansee
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
106
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 20:04:12 »
Sziasztok! olyan dolog lenne, hogy, ha helyesen írja a jelszót, beengedi, ha roszul akkor ki írja, de ha csak egy entert nyom akkor átengedi. Mi lehet a problemo?
107
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 20:08:21 »
pontosan az a hiba, hogy ha én viszem a teszteelõm akkor minden jól megy, de ha õ visz engem akkor nem utána megy hanem az én pozíciómra ad +2-t Z kordit.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 23. - 23:25:36 )
megoldódott zárom puszi
108
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 18:52:30 »
Sziasztok! Ma unalomból (kezdõként) belekezdtem egy egyszerû néhány parancsos scriptbe, és valamiért a /visz parancscsal vannak problémáim. Szeretnék valami \"bugfix\" megoldást kérni.Köszi. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> enum munka { rendor, bilincsbe }; new id; new admins[MAX_PLAYERS][munka]; new visztimer; new str[128]; new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new neve[MAX_PLAYER_NAME]; CMD:bilincsel(playerid, params[]) { if(admins[playerid][rendor] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr\"); { if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /bilincsel <id>\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad megbilincselni!\"); TogglePlayerControllable(id,0); SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED); SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000); SendClientMessage(id,-1,\"Egy rendõr megbilincsel\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"Megbilincseltél valakit\"); admins[id][bilincsbe] = 1; } return 1; } CMD:elenged(playerid, params[]) { if(admins[playerid][rendor] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr\"); { if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /elenged <id>\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad elengedni!\"); TogglePlayerControllable(id,1); SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_NONE); RemovePlayerAttachedObject(id, 0); SendClientMessage(id,-1,\"Elengedtek\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"Elengedtél valakit\"); KillTimer(visztimer); admins[id][bilincsbe] = 0; } return 1; } CMD:visz(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z; if(admins[playerid][rendor] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\"); { if(admins[id][bilincsbe] !=1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs bilincsben!\"); { if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /visz <id>\"); { if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad vinni!\"); visztimer = SetTimer(\"viszve\", 1000, false); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerPos(id,x+2,y,z); } } } return 1; } CMD:rendorad(playerid, params []) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /rendorad <id>\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\"); admins[id][rendor] = 1; GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); format(str, sizeof(str), \"Kinevezett %s rendõrnek.\",neve); SendClientMessage(id,-1,str); format(str, sizeof(str), \"Kinevezted %s rendõrnek.\",nev); SendClientMessage(playerid,-1,str); } return 1; } CMD:rendorel(playerid, params []) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /rendorel <id>\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\"); admins[id][rendor] = 0; GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); format(str, sizeof(str), \"%s kirúgott a rendõrségtõl.\",neve); SendClientMessage(id,-1,str); format(str, sizeof(str), \"%s-t kirúgtad a rendõrségtõl.\",nev); SendClientMessage(playerid,-1,str); } return 1; } forward viszve(playerid); public viszve(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; visztimer = SetTimer(\"viszve\", 1000, false); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetPlayerPos(id,x+2,y,z); return 1; }
109
« Dátum: 2013. március 17. - 17:22:42 »
köszike!
110
« Dátum: 2013. március 17. - 16:20:04 »
Sziasztok adminrendszerembe elérkeztem ehhez a parancshoz, és csak akkor engedi a prancs beírását ha a fejlesztõ rang és az admin rang is meg van. Azt szeretném, hogy 1-es fejlesztõ tudjon bannolni, és 2-es és 3-as admin. CMD:ban(playerid, params[]) { new id, indok[128]; if(admins[playerid][fejleszto] !=1 || admins[playerid][adminlvl] <1) return 0; { if(sscanf(params, \"us\", id, indok)) return SendClientMessage(playerid,narancssárga,\"Használat: /ban <ID> <Indok>\"); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Játékos ID!\"); TogglePlayerControllable(id,false); format(str, sizeof(str),\"%s bannolva lett %s által. Indok:%s. \",nev,neve,indok); SendClientMessageToAll(piros,str); admins[id][ban] = 1; printf(\"%s bannolva lett %s által. Indok:%s\",nev,neve,indok); } return 1; }
111
« Dátum: 2013. március 16. - 22:55:39 »
Nemjó! Leírnátok konkréten légyszike?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. március 16. - 23:02:19 )
Sikerült idõközben próbálkoztam!! A + ment mind a 2-nek!
112
« Dátum: 2013. március 16. - 22:38:44 »
Sziasztok nemrég elkezdtem egy modot írni, és most érem a Warn parancshoz, aminek az volna hibája, hogy az indoknál csak számmal engedi, és azt sem írja ki. Maga a parancs: CMD:warn(playerid, params[]) { new id,indok; if(admins[playerid][fejleszto] !=1 || admins[playerid][adminlvl] <1) return 0; if(admins[playerid][fejleszto] > 0 || admins[playerid][adminlvl] >1) if(sscanf(params, \"ui\", id, indok)) return SendClientMessage(playerid,narancssárga,\"Használat: /warn <ID> <Indok>\"); GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz Játékos ID!\"); format(str,sizeof(str),\"%s warnolva lett %s által. Indok:%s\",nev,neve,indok); SendClientMessageToAll(lila,str); admins[id][warnok] ++; return 1; }
113
« Dátum: 2013. március 15. - 07:29:51 »
CMD:lv(playerid, params[]) {; SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Elteleportáltál Las Venturas-ba!\"); SetPlayerPos(playerid,2035.7333,1342.0300,10.8203); SetPlayerInterior(playerid,0); new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetPlayerPos(playerid, 2035.7333,1342.0300,10.8203); SetVehiclePos(vehicleid, 2035.7333,1342.0300,10.8203); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1; } írd át a kordinátákat és jó lesz én is ezt használom
114
« Dátum: 2013. március 15. - 07:12:36 »
#indclude <sscanf2> helyett #include <sscanf>
115
« Dátum: 2013. március 12. - 20:19:49 »
xdddd bocsi gondolom, hogy nem nagyon néztek komplettnek ezek után de nem vágom. \"oda a játékos fájlát kell írni\" nem értem
116
« Dátum: 2013. március 12. - 20:10:47 »
CMD:dm(playerid,params[]) { if(dini_Get(file,\"IsInDM\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Már dm-ben vagy! /exitdm\"); //blabla dini_BoolSet(file,\"IsInDM\",true); return 1; } CMD:exitdm(playerid,params[]) { if(!dini_Get(file,\"IsInDM\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy dm-be!\"); //blabla dini_BoolSet(file,\"IsInDM\",false); }
C:\\Users\\Szabi\\Desktop\\rp szeró\\gamemodes\\new.pwn(173) : error 017: undefined symbol \"file\" C:\\Users\\Szabi\\Desktop\\rp szeró\\gamemodes\\new.pwn(180) : error 017: undefined symbol \"file\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
117
« Dátum: 2013. március 12. - 19:57:19 »
xdd én ehhez hülye vagyok kérlek leírnátok nekem fügvénnyel egy rendes példát??
118
« Dátum: 2013. március 12. - 19:44:28 »
hát én nem értek a dinihez ezért beírtam googlebe milyen függvények vannak hogy választ adjak a kérdésre és nézd mit találtam: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Useful_Functions#dini_BoolSet am ezt a megoldást akartam írni:
dini_Set(\"jatekos.txt\",\"boolval\",((boolval)?1:0)); ez egyenlõ ezzel:
if(boolval == true) { dini_Set(\"jatekos.txt\",\"boolval\",1); } else { dini_Set(\"jatekos.txt\",\"boolval\",0); } csak rövidítettem teszteld le és várom a visszajelzéseket
Nem értem sajnos. Diniben nem nagyon vagyok jó. Azt sem tudom mit kezdjek ezzel xdd.
119
« Dátum: 2013. március 12. - 19:16:45 »
Ja, lehetséges Ha igaz, akkor 1est mentesz, ha hamis akkor 0-át. Betöltésnél ha 0, akkor false ha 1es akkor true.
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, akkor így mondom, hogy: Pl.: egy dm zónába belépek bool-al, és én azt szeretném, hogy ha relogolok vagy a szerót resizem vagy valami akkor is benne maradjak a bool-ba. Feltételezem dinivel lehet. És nekem ehez kéne valami segítség/példa.
120
« Dátum: 2013. március 12. - 19:05:31 »
Sziasztok nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha egy bool-ban van a karakter akkor annak mentése és betöltése lehetséges-e dinivel?? Ha igen kérlek segítsetek nekem. Elõre is köszönöm szépen!
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
|