Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TheChansee

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
1
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. Július 31. - 14:40:01 »
Megoldódott, köszi mindenkinek. Ment a + mindenkinek.

2
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. Július 31. - 14:20:44 »
Szerintem nem értjük még mindig egymást, semilyen összefüggést nemlátok a te scripted és az én scriptem között. Még mindig nem értem. sry

3
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. Július 31. - 13:14:06 »
Szóval nem értettük meg egymást. Nekem a legközelebbi járműre van szükségem 5-s körzetben. De mivel az is előfordulhat, hogy pl egy benzinkúton több jármű van abban a közelségben, ekkor ugye a nagyobb ID-vel rendelkező járművet kapnám meg értéknek. Ezért találtam ki, hogy, ha több jármű van ebben a körben akkor írja ki, hogy több van ott, és figyeljen, nehogy a másikét tankolja meg vagy hasonlók. Légyszíves ne más scripteket linkeljetek és hasonlók, annyi a gondom, hogy a legnagyobb ID-nél bugol a dolog. Köszi előre is.

4
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. Július 31. - 12:25:13 »
Jó, akkor azthittem, hogy jó, de a legnagyobb ID-re mégsem jó a dolog. És amiket küldtél az nem jelzi ki, hogy, ha több van a közelben.

5
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. Július 31. - 11:04:17 »
Ott már minden számot kipróbáltam, sehogy nem jó. Nem kavar vízet ott de azért köszi. :D

6
Segítségkérés / Legközelebbi jármű probléma.
« Dátum: 2015. Július 31. - 10:22:03 »
Sziasztok!
Az lenen a gondom, hogy valamiért a kis járműlekérdező függvényem bugol. Majdnem tökéletes, azonban a legnagyobb ID-jű járműnél azt írja, hogy túl sok kocsi van a közelemben.
 
CMD:alefoglal(playerid)
{
new nearestvehicle, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
nearestvehicle = NearestCar(playerid);
Uzenet(playerid,-1,\"%d %d\",nearestvehicle,MAX_VEHICLES);
if(nearestvehicle == -2) return Uzenet(playerid,-1,\"(( Több jármű is van a közeledben! ))\");
else if(nearestvehicle == -1) return Uzenet(playerid,-1,\"(( Nincs a közeledben jármű! ))\");
else
{
GetVehicleParamsEx(nearestvehicle, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
PutPlayerInVehicle(playerid, nearestvehicle, 0);
SetVehicleParamsEx(nearestvehicle, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
       }
       return 1;
}

 

NearestCar(playerid)
{
new Float:Pos[3],eredmeny,mennyinel,vegeredmeny;
for(new carid = 1; carid < MAX_VEHICLES+1; carid++)
{
GetVehiclePos(carid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
{
   eredmeny = carid;
   mennyinel ++;
}
}
if(eredmeny != 0)
{
if(mennyinel == 1)
{
   vegeredmeny = eredmeny;
}
else
{
   vegeredmeny = -2;
}
}
else
{
vegeredmeny = -1;
}
return vegeredmeny;
}

 
Ez annyit csinálna, hogy a legközelebbi járműbe bedobna ls beindítaná a motorját, ha nincsen jármű a közelben és ha több is van akkor ezekkel jól visszajelez, de mint említettem a legnagyobb jármű ID-nél azt írja, hogy túl sok van a közelben.

7
Segítségkérés / Adatbázis szám kiolvasási hiba
« Dátum: 2015. Május 10. - 16:17:09 »
CMD:korozottek(playerid)
{
    mysql_query(kapcs, \"SELECT * FROM korozesek\");
    new letezo = cache_num_rows();
if(letezo == 0) return Uzenet(playerid,-1,\"(( Nincsenek körözöttek! ))\");
new korozottek[512], neve[35];
for(new i = 0; i < letezo; i++)
{
    new kire =  cache_get_field_content_int(i,\"kire\");
    format(neve,sizeof(neve),\"%s\\r\\n\",GetNameFromABID(kire));
        strcat(korozottek,neve);
}
ShowPlayerDialog(playerid,korozottekd,DIALOG_STYLE_LIST,\"Körözöttek\",korozottek,\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
return 1;
}

 
Jelenleg így néz ki a kód, de sajnos valami nem jó, az elsőnél rendesen kiírja a nevet, a másodiknál meg már csak NULL-t ír.

8
Segítségkérés / Adatbázis szám kiolvasási hiba
« Dátum: 2015. Május 02. - 15:15:42 »
Üdv.
Van egy /korozottek parancsom ami sql táblából kilistázza a körözötteket. A táblában adatbázis szám alapján szerepelnek a nevek. Írtam egy függvényt arra, hogy amikor listázza akkor az adatbázis számokat fordítsa át a számhoz tartozó névre, de sajnos csak a legelső névnél csinálja meg rendesen.
 
CMD:korozottek(playerid)
{
new korozottek[512];
    mysql_query(kapcs, \"SELECT * FROM korozesek\");
    new letezo = cache_num_rows();
if(letezo == 0) return Uzenet(playerid,-1,\"(( Semmi nincsen a táskádban! ))\");
for(new i = 0; i < letezo; i++)
{
    new kire =  cache_get_field_content_int(i,\"kire\");
    format(korozottek,sizeof(korozottek),\"%s\\n%s\",korozottek,GetNameFromABID(kire));
}
ShowPlayerDialog(playerid,462,DIALOG_STYLE_LIST,\"Körözöttek\",korozottek,\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
return 1;
}

 

stock GetNameFromABID(abid)
{
new query[128], neve[30];
mysql_format(kapcs, query, 200, \"SELECT * FROM jatekosok WHERE id=\'%d\'\",abid);
mysql_query(kapcs, query);
cache_get_field_content(0,\"nev\",neve);
return neve;
}

 
Tábla:
http://prntscr.com/70muuk
http://prntscr.com/70mvj1

9
Segítségkérés / Legközelebbi jármű
« Dátum: 2015. Április 26. - 00:35:40 »
Megoldva, zárok köszi.

10
Segítségkérés / Legközelebbi jármű
« Dátum: 2015. Április 25. - 23:40:20 »
A legközelebbi jármű lekérdezéssel nekem sincsen problémám, de nekem az is kéne bele, hogy ha több jármű van az adott területen belül akkor azt jelezze neki.

11
Segítségkérés / Legközelebbi jármű
« Dátum: 2015. Április 25. - 22:22:22 »
Üdv.
Megpróbáltam írni egy legközelebbi jármű függvényt ami egy kissé bugos lett és nem tudok rájönni a megoldásra. Van amikor tökéletesen teszi a dolgát ahogy kell, de van amikor azt írja ki, hogy több jármű is van a közelében, miközben csak egy.
Kódok:
 
CMD:tankol(playerid)
{
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0,-2026.0741,156.0420,28.6122))
{
        if(NearestCar(playerid) == -1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"(( Nincs a közeledben jármű! ))\"); }
else if(NearestCar(playerid) == -2) {  SendClientMessage(playerid, -1, \"(( Túl sok jármű van a közeledben! ))\"); }
else { ShowPlayerDialog(playerid,tankoldialog,DIALOG_STYLE_LIST,\"Tankolás\",\"349 Ft / liter\\t\\tBenzin 95\\n343 Ft / liter\\t\\tBenzin 98\\n352 Ft / liter\\t\\tDiesel\",\"Mehet\",\"Mégse\"); }
} else SendClientMessage(playerid,-1,\"(( Nem vagy benzinkúton! ))\");
return 1;
}

 

NearestCar(playerid)
{
new Float:Pos[3],eredmeny,mennyinel;
for(new carid = 1; carid < MAX_VEHICLES; carid++)
{
GetVehiclePos(carid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
{
   eredmeny = carid;
   mennyinel ++;
}
}
if(eredmeny != 0) { if(mennyinel == 1) { return eredmeny; } else { return -2; } } else { return -1; }
}

12
Segítségkérés / Térképes teleport
« Dátum: 2014. Augusztus 21. - 15:47:12 »
Szia! Ezt csak úgy simán a mododba berakod ahol pl van az OnGameModeInit, vagy OnGameModeExit, meg ilyenek.

13
Segítségkérés / Térképes teleport
« Dátum: 2014. Augusztus 21. - 08:25:03 »
Szia!
Nem értem teljesen pontosan, hogy mit szeretnél de szerintem ez kell neked:
 
public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
        SetPlayerPosFindZ(playerid, fX, fY, fZ+3);
return 1;
}

14
Segítségkérés / MySQL betöltés hiba
« Dátum: 2014. Augusztus 12. - 10:08:30 »
Üdv!
 
mysql_get_field(\"money\", szoveg);
pInfo[playerid][money] = strval(szoveg);

 
Helyett:
 
mysql_get_field(\"money\", szoveg);
format(pInfo[playerid][money] , 30,szoveg);

 
[mod]Kitettem helyetted a

taget![/mod]

15
Segítségkérés / Széf probléma!
« Dátum: 2014. Augusztus 12. - 10:03:23 »
Üdv!
Én amennyit látok belõle az az, hogy kiszeded az alábbiakat:
Enumból:
 

Money,
Gun1,
Gun2,
Ammo1,
Ammo2,

 
CreateSaveHouse-ból:
 

INI_WriteInt(File, \"Money\", 0);
INI_WriteInt(File, \"Gun1\", 0);
INI_WriteInt(File, \"Gun2\", 0);
INI_WriteInt(File, \"Ammo1\", 0);
INI_WriteInt(File, \"Ammo2\", 0);
House[id][Money] = 0;
House[id][Gun1] = 0;           
House[id][Gun2] = 0;
House[id][Ammo1] = 0;
House[id][Ammo2] = 0;

 
LoadHouse-ból:
 

INI_Int(\"Money\", House[id][Money]);
INI_Int(\"Gun1\", House[id][Gun1]);
INI_Int(\"Gun2\", House[id][Gun2]);
INI_Int(\"Ammo1\", House[id][Ammo1]);
INI_Int(\"Ammo2\", House[id][Ammo2]);

 
Parancsok:
 
YCMD:berakpenz(playerid, params[], help)
{
        #pragma unused help
        #pragma unused params
        new id = Player[playerid][Houseid];
        if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"You don\'t have a house.\");
        new string[128],money;
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"You are not at right position!\");
                if(sscanf(params, \"i\",money)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Usage: /hdeposit [Money]\");
                if(money > GetPlayerMoney(playerid)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"You don\'t have that kind of money.\");
                if(money < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"A berani kívánt összegnek minimum 1FT-nak kell lennie!\");
        House[id][Money] += money;
        GivePlayerMoney(playerid, -money);
                format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You have put in the safe $%d.Now you have $%d\",money,House[id][Money]);
        SCM(playerid,-1,string);
        CheckHouse(id);
                return 1;
}
YCMD:kiveszpenz(playerid, params[], help)
{
        #pragma unused help
        #pragma unused params
        new id = Player[playerid][Houseid];
        if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"You don\'t have a house.\");
        new string[128],money;
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"You are not in your house!\");
                if(sscanf(params, \"i\",money)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Usage: /hwithdraw [Money]\");
                if(money > House[id][Money]) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"You Don\'t have this sum of money.\");
                if(money < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Money can\'t be less then 1\");
        House[id][Money] -= money;
        GivePlayerMoney(playerid, money);
                format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"You are take from safe\"COL_GREEN\"$%d\"COL_YELLOW\".Now there is \"COL_GREEN\"$%d\",money,House[id][Money]);
        SCM(playerid,-1,string);
        CheckHouse(id);
                return 1;
}
YCMD:berakfegyver(playerid, params[], help)
{
        #pragma unused help
        #pragma unused params
        new id = Player[playerid][Houseid];
        if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"You don\'t have a house.\");
        new string[128],slot,ammo;
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,30.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"You are not at right position!\");
                if(sscanf(params, \"ii\",slot,ammo)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Usage: /hputgun [slot 1/2] [Ammo]\");
                if(ammo > GetPlayerAmmo(playerid)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"You don\'t have that much ammo.\");
                if(ammo < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Ammo can\'t be less then 1\");
                if(slot == 1)
                {
                if(House[id][Gun1] != 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"There is already gun on this slot.\");
        House[id][Gun1] = GetPlayerWeapon(playerid);
        House[id][Ammo1] = ammo;
        SetPlayerAmmo(playerid,GetPlayerWeapon(playerid),GetPlayerAmmo(playerid)-ammo);
                format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You have put gun on slot 1.With %d ammo\",ammo);
        SCM(playerid,-1,string);
        CheckHouse(id);
        }
                if(slot == 2)
                {
                if(House[id][Gun2] != 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"There is already gun on this slot.\");
        House[id][Gun2] = GetPlayerWeapon(playerid);
        House[id][Ammo2] = ammo;
        SetPlayerAmmo(playerid,GetPlayerWeapon(playerid),GetPlayerAmmo(playerid)-ammo);
                format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You have put gun on slot 2.With %d ammo\",ammo);
        SCM(playerid,-1,string);
        CheckHouse(id);
        }
                return 1;
}
YCMD:kiveszfegyver(playerid, params[], help)
{
        #pragma unused help
        #pragma unused params
        new id = Player[playerid][Houseid];
        if(id == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: \"COL_WHITE\"Nem vagy széf közelében!\");
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy széf közelében!\");
        new string[128],slot,ammo;
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,House[id][ExitX],House[id][ExitY],House[id][ExitZ])) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy széf közelében!\");
                if(sscanf(params, \"ii\",slot,ammo)) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /kiveszfegyver [Fegyver hely 1/2] [Lõszer]\");
                if(ammo < 1) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"A lõszer minimum 10db maximum 50db lehet!\");
                if(slot == 1)
                {
                if(House[id][Gun1] == 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: \"COL_WHITE\"There is no gun on this slot.\");
                if(ammo > House[id][Ammo1]) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"EROR:\"COL_WHITE\" In the safe does not have that much ammo.\");
                GivePlayerWeapon(playerid,House[id][Gun1],ammo);
                House[id][Ammo1] -= ammo;
                if(House[id][Ammo1] == 0) {House[id][Gun1] = 0;}
                format(string,sizeof(string),\"{E0BC1B}You are take gun from slot 1.With %d ammo\",ammo);
        SCM(playerid,-1,string);
        CheckHouse(id);
        }
                if(slot == 2)
                {
                if(House[id][Gun2] == 0) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"EROR: \"COL_WHITE\"There is no gun on this slot.\");
                if(ammo > House[id][Ammo2]) return SCM(playerid, COLOR_RED, \"EROR:\"COL_WHITE\" In the safe does not have that much ammo.\");
                GivePlayerWeapon(playerid,House[id][Gun2],ammo);
                House[id][Ammo2] -= ammo;
                if(House[id][Ammo2] == 0) {House[id][Gun2] = 0;}
                format(string,sizeof(string),\"{E0BC2B}You have taken gun from slot 2.With %d ammo\",ammo);
        SCM(playerid,-1,string);
        CheckHouse(id);
        }
                return 1;
}
YCMD:megnezszef(playerid, params[], help)
{
        #pragma unused help
        #pragma unused params
        new h = Player[playerid][Houseid];
        if(h == 999) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: \"COL_WHITE\"Nem vagy széf közelében!\");
        new string[128];
                format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"A széfben\"COL_GREEN\" %dFT van!\",House[h][Money]);
                format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"Fegyver hely 1 | Fegyver:\"COL_GREEN\" %d \"COL_YELLOW\"| Lõszer:\"COL_GREEN\" %d db\",House[h][Gun1],House[h][Ammo1]);
                format(string,sizeof(string),\"\"COL_YELLOW\"Fegyver hely 2 | Fegyver:\"COL_GREEN\" %d \"COL_YELLOW\"| Lõszer:\"COL_GREEN\" %d db\",House[h][Gun2],House[h][Ammo2]);
        SCM(playerid,-1,string);
                return 1;
}

 
CheckHouse-ból:
 

INI_WriteInt(File, \"Money\", House[id][Money]);
INI_WriteInt(File, \"Gun1\", House[id][Gun1]);
INI_WriteInt(File, \"Gun2\", House[id][Gun2]);
INI_WriteInt(File, \"Ammo1\", House[id][Ammo1]);
INI_WriteInt(File, \"Ammo2\", House[id][Ammo2]);

 
Bocsi, ha kicsit kavaros csak most keltem. :) Remélem segítettem és mûködik is. Heló.
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal