Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Andris2120

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9
106
SA-MP: Szerverfejlesztés / Különleges ház
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 13:44:57 »
nem értem ezzel a videóval mi bajod van

107
SA-MP: Szerverfejlesztés / Különleges ház
« Dátum: 2012. augusztus 11. - 12:04:41 »
1) köszönöm hogy írtál valami normális videó készítõt...
2) Ehhez a maphoz most raktam össze egy jobb videót, lecseréltem

108
SA-MP: Szerverfejlesztés / Különleges ház
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 21:55:51 »
megneztem a videot ;)  de gondoltatok mar arra hogy ne csak a video elott csorgassatok a nyalatok hanem vegyetek a faradsagot es tegyetek be egy szerverre...(ha csak emiatt keszited akkor is max 10 perc) ha mar odairtam minden kodot... es egybol mas lesz...egy video kozel sem ugyanaz
Jo beismerem hogy szar a video de egyikotok se (sem eddig, sem most) hajlando valami normalis video keszito programot ide linkelni vagy uzenetben kuldeni. Ott az e-mail-em, a skypom...nem artana elgondolkodni mielott valaszt irsz ;)

109
SA-MP: Szerverfejlesztés / Különleges ház
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 15:55:53 »
Amint ígértem, ma délután publikálom a házat és a hozzá készített interiort.  8)
 :thumbsup:
munka idõ: 5:30 (map+commandok)
objectek száma: kb. 230
készítõ: én, Andris/Deno[KS]
Barlangot ihlette: Lu$ta Barlang mapja  http://sampforum.hu/index.php?topic=11531.0
Videó:(ha lassú lenne vagy akadozna vagy bármi)
 

 

Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/998f304739/
Commandok: (annak aki használni is szeretné a házat, nem csupán kívülrõl bámulni)
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

 ezt a script elejére
----------------------------------------------------------------Teleport command--------------------------------------------------------------------------------------------
 
if (strcmp(\"/bonus house\", cmdtext, true, 10) == 0)
  }
                {
SetPlayerPos(playerid, 1038.6999511719, -185.19999694824, 29.89999961853);
         }
return 0;   
}

 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------Ezzel nyílik az oszlop/titkos ajtó--------------------------------------------------------------------------------
 
new secret;
secret = CreateObject(3499,1039.59997559,-59.29999924,23.299999237061,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(wdpillar02_lvs) (11)

  ki hova teszi, nekem ez is az elején van
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
         {
             if (strcmp(\"/open\", cmdtext, true, 10) == 0)
                { 
                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1039.5999755859, -59.900001525879, 23.5))
    {
         MoveObject(secret, 1039.5999755859, -59.299999237061, 17, 3);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Opened!\");
    }
             }
             return 1;
}

 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------Záródása---------------------------------------------------------------------------------------------
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
         {
             if (strcmp(\"/close\", cmdtext, true, 10) == 0)
             { 
                   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1039.5999755859, -59.900001525879, 23.5))
{
   MoveObject(secret, 1039.5999755859, -59.299999237061, 23.299999237061, 3);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Closed!\");
}
             }
             return 1;
}

 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------AJTÓK----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_WALK))
{
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1037.9000244141, -67.599998474121, 22.60000038147))
{
       {
       SetPlayerPos(playerid, 1036.69921875, -65.8994140625, 23.60000038147);
   }
}
                else //bónusz házbol ki
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1036.69921875, -65.8994140625, 23.60000038147))
{
   {
   SetPlayerPos(playerid, 1037.9000244141, -67.599998474121, 22.60000038147);
   }
}
                else //barlangba be
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1054.8000488281, -51.099998474121, 26.89999961853))
{
       {
       SetPlayerPos(playerid, 1039.1999511719, -41.299999237061, -21.200000762939);
   }
}
else //barlangból ki
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1039.1999511719, -41.299999237061, -21.200000762939))
{
       {
       SetPlayerPos(playerid, 1054.8000488281, -51.099998474121, 26.89999961853);
   }
}
else //hajóhoz ki
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1053.59997559,-59.20000076,22.39999962))
{
       {
       SetPlayerPos(playerid, 1063.6999511719, -63.099998474121, 21);
   }
}
else //hajótól be
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1062.67004395,-63.59999847,20.39999962))
{
       {
       SetPlayerPos(playerid, 1054.4000244141, -59.900001525879, 23);
   }
}
}
          return 1;
          }

 

Várom a pozitív és negatív visszajelzéseket

110
Rupert, igazad van, jobb ha ti döntötök (átfogalmazva) ;D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 10. - 16:02:19 )

Amf szerintem nem leves de nézd meg magad ;) http://sampforum.hu/index.php?topic=30356.0

111
Ma (2012.08.10-én) délután/este publikálom az interiort amit készítettem.
Nem volt kis munka és hozzá a commandok se egyszerûek. Maga a map kész, azonban még csak most illetve késõbb írom meg a commandokat hogy ma délután/este publikálhassam mindezt ;D remélem elnyeri tetszésetek.
Munka idõ: 4:45
Objectek: rengeteg (bublikálásnál pontosabb adatot írok)
Készítõ: én, Andris/Deno[KS]
 :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:

112
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:46:45 »
lehet :hmmm: :D

113
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:25:20 »
Idézetet írta: bendor date=1344543205\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25859\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Annak az erdõszerû területnek mi a lényege?
az erdõnél a reptéri kapu mögött az csupán egy extra fal mind a két oldalon ha nem arra gondoltál akkor írd le légyszives hogy a videóban kb. hány mp-nél és adok választ

114
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:13:14 »
siessél :D

115
Segítségkérés / Dialog kérdés (más)
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:12:24 »
megpróbálom, majd megírom hogy jó-e :D köszönöm

116
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:10:22 »
oke de mikor lesz skypod? :D

117
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:06:08 »
mndegy attolmég megcsináljuk ;D csak mondd hogy hogyan tudunk mind2en epiteni

118
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:04:23 »
;D

119
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 22:01:01 »
úgy értettem hogy kihívás(nehéz megcsinálni ;)

120
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:55:12 »
jol elbujt a katona a fán, nem? :D

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal