Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BVZS

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30
106
Szponzoráció / Webtárhely igénylési kérelem
« Dátum: 2016. január 29. - 17:25:49 »
Elnézést a duplaposztért, de fontos lenne tudnunk, hogy várjunk az elbírálásra, vagy ne, mert a szerver fejlesztését nagyban elősegíti a weboldal.

107
RP/RPG kérések / strcmp hiba
« Dátum: 2016. január 29. - 16:28:17 »
Beszurnad a parancsot? (code tag!!)

108
Munkaerő keresése / Red County Roleplay 2016 project fejlesztőt keres
« Dátum: 2016. január 29. - 15:37:03 »
Miert lennel egyedul?
\"image.jpg\"

109
Segítségkérés / error 32 probléma megoldás?
« Dátum: 2016. január 29. - 06:44:01 »
Ha nem surgos annyira akkor ha hazaertem delutan segitek neked!

110
Segítségkérés / Láthatatlan jármű
« Dátum: 2016. január 29. - 06:41:46 »
Szerintem probald valtozokba irni a kocsikat hogy konnyebben tudj hivatkozni rajuk kesobb a modban!

111
Segítségkérés / error 32 probléma megoldás?
« Dátum: 2016. január 29. - 06:40:00 »
Most megmutatnad azt hogy a \"housek\" valtozot hogy hozod letre?

112
Segítségkérés / error 32 probléma megoldás?
« Dátum: 2016. január 29. - 06:37:02 »
Ha megkerhetlek, ird le az errorokat is (code tag-ban).

113
RolePlay / Alcatraz vagy csak egy szimpla börtön?
« Dátum: 2016. január 28. - 21:27:43 »
rakj ki ide egy szavazást, hátha segít a döntésben  :)

114
Szkript kérések / dini rendszerből MySQL
« Dátum: 2016. január 28. - 20:08:09 »
Csináld több formattal

115
RolePlay / Alcatraz vagy csak egy szimpla börtön?
« Dátum: 2016. január 28. - 18:10:47 »
Szerintem egy részletesen kidolgozott szigeten elég király lenne, főleg amikor a tag odarepül a szigetre és egy átvezetőben látja a szigetet messziről.  :D

116
Archívum / The Waste Land | Action-RPG
« Dátum: 2016. január 28. - 13:50:33 »
Igen, Whetstone területe lesz egy atomháborút utáni állapotra alakítva. <illusztráció>


Nagyon, nagyon, nagyon köszönjük mindenki jókívánságát!! :thumbsup:
 
Ben & Aedin

117
Szkript kérések / Chat.
« Dátum: 2016. január 28. - 13:43:15 »
így?
 
#include <zcmd>
stock GetName(playerid)
{
    new Name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
    return Name;
}
CMD:i(playerid, params[])
{
new string[256];
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/i <szöveg>\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
            if(!strcmp(GetName(playerid), \"Pisti\", true) || !strcmp(GetName(playerid), \"Laci\", true) || !strcmp(GetName(playerid), \"Feri\", true))
    {
format(string, sizeof(string), \"%s: %s\", GetName(playerid), params);
SendClientMessage(i, 0x006FDD96, string);
    }
}
return 1;
}

118
Segítségkérés / lenti kérdésem
« Dátum: 2016. január 27. - 09:13:25 »
Sose késő. :) jó kis időeltöltés szerintem

119
Archívum / The Waste Land | Action-RPG
« Dátum: 2016. január 26. - 19:51:59 »
Köszönjük! (Ben nevében is, rip Ben)  :D

120
Archívum / The Waste Land | Action-RPG
« Dátum: 2016. január 26. - 19:29:52 »

\"asd05f9e.png\"
\"facebook_logo2.png\" \"web_logo2.png\" \"youtube3.png\"
 
 

Szerver információk:
Játékmód megnevezése: Action-RPG (akció-szerepjáték)
Játékmód verziószáma: 1.0
 
 
A játékmód az Akció-RPG kategóriába sorolható, ami sok dologban tér el a hagyományos RPG-től. Szabályzatot illetően többnyire felhasználja az RPG törvényeit, de nem feltétlenül mindet. Fő különbségek között említendő, hogy a játékban nagyobb szerepet kap a harc, illetve a jól ismert \'1k1é\' szabály sincs érvényben. A szervert Ben és én kezdtük el fejleszteni 2015 végén. A legnagyobb Fallout őrületünkben próbáltuk kiokoskodni a Fallout 3 multiplayer módját, sikertelenül. Ennek hatására egy gyors gondolat volt, hogy a Fallout világát ültessük át a SA:MP-ba, majd a munka azóta is gőzerővel megy. A játékmód Whetstone County-ban játszódik.
 
\"vaultteca.png\"
 

Az alap történet:
 
1984-ben kitört a 3. világháború, ami mindössze 5 perc alatt zajlott le. Az Amerikai Egyesült Államok légterében egy idegen ország repülői jelentek meg, majd hajtottak végre nukleáris támadást. A támadást valóban indító államot a mai napig nem ismerjük. Az USA ebben az időben már hidegháborúban állt Japánnal szemben, így válaszként bevetették az atombombáikat a keleti régióban. A 2 érintett hatalom szövetségesei is kivették részüket a háborúból saját eszközeikkel, így a bolygó szinte egész területén végigsöpört az atom- és egyéb nukleáris fegyverek által okozott pusztítás.A hidegháborúban Az Egyesült államok érezte a fenyegetettséget, ezért földalatti bunkereket kezdett építeni. A bunkerek többsége 1000 lakó befogadására, illetve egyéb kísérleti célokra, kutatásokra voltak tervezve. A háborúban az emberiség több mint fele elpusztult. A fennmaradó népesség  föld alatti menedékekben, barlangokban, néhányan a föld felszínén élték túl a támadást.
 
Napjainkban:
 
Több, mint 100 évvel járunk a 3. világháború után. Egyike vagyunk a 84-es menedékben született túlélőknek, akik - a bunkerben történt katasztrófa miatt,- az eddig otthont nyújtó létesítmény elhagyására kényszerültek. A kietlen és lepusztult külvilágba menekülve kell helytállnunk és felfedezni az elsőre idegennek tűnő bolygót. A külvilág számos új dolgot tartogat számunkra. A mára már csökkent nukleáris sugárzás hatására a föld élővilága vagy megsemmisült, vagy genetikailag mutálódott. Az emberiség számára eddig otthont adó Föld nagy része az évek alatt háborús övezetté vált. Banditák és egyéb teremtmények sanyargatják a közösségeket építő és régi világot visszahozni próbáló csoportokat. A napok éhezéssel és szomjúsággal telnek, az emberi fantázia legsötétebb dolgai kerülnek elő. Szinte minden energiaforrás fogyatkozóban van.
 
\"vaultteca.png\"
 

Menedékek (Vault-ok):
 
A tervek szerint a menedékek nyújtották volna az emberek számára a túlélést egy esetleges katasztrófa bekövetkezésekor. Egy létesítmény 1000 fő számára nyújtott biztonságot, melyben vegyesen éltek nők, férfiak és gyermekek. Az ajtókat úgy tervezték, hogy kívülről ne lehessen kinyitni, és a bent élők se tudjanak szabadon a külvilágba menni.Az menedékben, avagy vault-ban élők mind kaptak egy PipBoy-t, ami egy alkarra szerelt elektronikai eszköz. A PipBoy egy kijelzővel ellátott berendezés, mely figyeli a viselő egészségét, a tulajdonos által hordozott eszközöket, tárgyakat illetve azok állapotát és súlyát.A minden menedéket egy, az abban élők által választott vigyázó felügyeli. Ez a személy hozza a döntéseket, befolyásolja a Vault mindennapi életét.
 
\"vaultteca.png\"
 

Pip-Boy 3005:
 

\"pipboy1.png\"
 
A Pip-Boy egy háború előtti Személyes Információs Processzor (Personal Information Processor - PIP). Kijelzővel ellátott, személyes adatbázisként szolgál a játékosnak. A játékban található verzió a Pip-Boy 3005-ös, mely több kezelőfelülettel rendelkezik: Állapot, Tárgyak, Adatok, Rádió. Mind a 4 fül külön funkciókat lát el.
 

  • ÁLLAPOT: Az állapot tábla mutatja a jelenlegi életpontunkat, illetve a testrészeink állapotát. Továbbá jelzi a nálunk lévő gyógyinjekciók számát, és itt tudjuk azt használni az adott sérült testrészeken. Szintén látható itt a karakterünk neve és szintje.




  • TÁRGYAK: A tárgyak táblán találjuk felsorolva a nálunk lévő eszközöket, fegyvereket és egyéb gyűjthető dolgokat. Ezen a felületen van lehetőségünk a tárgyak használatára, átadására, vagy eldobására




  • ADATOK: Itt láthatjuk a karakterünk jelenlegi szintjét, tapasztalatpontját és S.P.E.C.I.A.L. értékeit. Skill-pontjainkat itt oszthatjuk el a S.P.E.C.I.A.L. képességeinkre.




  • RÁDIÓ: Alábbi fülön láthatjuk a befogott rádióállomások listáját, illetve a saját frekvenciánk is itt jelenik meg.




[hs width=130 height=70]
http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy1.png[/hs] [hs width=130 height=70]http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy2.png[/hs] [hs width=130 height=70]http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy3.png[/hs] [hs width=130 height=70]http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy4.png[/hs]
(kattints a képekre, a nagyobb méretért!)
 
 
\"vaultteca.png\"
 

Állapot:
 
Mikor karakterünk ütést, vagy lövést szenved el egy adott testrészen, olyankor azt külön kell gyógyítanunk gyógyinjekcióval. Mivel a testrészek állapota külön változhat, így azok használata is változóan lehet eredményes. Például ha lábunk állapota nem megfelelő, az hátrányt jelenthet a mozgásban.
 
\"vaultteca.png\"
 

S.P.E.C.I.A.L. és Fejlődés:
 
A szerver egyik fő funkciója a fejlődés rendszer, mely hatással van a karakterünk képességeire. 7 fő tulajdonságunk van, amiket fejleszthetünk. Ezek angol megfelelőinek kezdőbetűik alkotják a S.P.E.C.I.A.L mozaikszót.
Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility, Luck, azaz Erő, Érzékelés, Kitartás, Karizma, Intelligencia, Ügyesség és Szerencse.
A SPECIAL értékeket Skill-Pontokkal növelhetjük, melyet minden újabb szint elérésekor kapunk. A játékmód fejlődésrendszerében minden szint eltérő számú tapasztalatpontot követel. A szinteken a karakterek különböző titulusokat is kapnak. Tapasztalatpontokat küldetések teljesítésével szerezhetünk.
 

\"ero1.png\"
Erő:
Erőnk befolyásolja, hogy mekkora támadást mérünk ellenfelünkre közelharci fegyverekkel.


\"erzekeles1.png\"
Érzékelés:
Az érzékelés nevű tulajdonság határozza meg, hogy milyen messziről ismerünk fel másokat,
milyen messziről halljuk meg a beszélgetéseiket.


\"kitartas1.png\"
Kitartás:
Kitartásunk hatással van arra, hogy milyen fokú sérüléseket szenvedünk el,
illetve módosítja a maximális életerőnket.


\"karizma1.png\"
Karizma:
A karizma meghatározza a megjelenést és a sármot.
Hatással lehet kereskedelemkor az árakra, és egyes küldetéseket is befolyásolhat.


\"intelligencia1.png\"
Intelligencia:
Az intelligencia jelenti a tudásunkat, a bölcsességet.
A magasabb intelligenciával rendelkezők nagyobb gyógyítást érnek el orvosi szerek használatakor.
Szintén magasabb tudásra van szükségünk a zárt terminálok feltöréséhez.


\"ugyesseg1.png\"
Ügyesség:
Az ügyesség befolyásolja azt, hogy mennyire tudunk lopakodni karakterünkkel.


\"szerencse1.png\"
Szerencse:
A szerencsénk mértéke határozza meg a kritikus támadások esélyét és a próbálkozásaink sikerességét.
 



Továbbá vannak funkciók és eszközök, melyek megkövetelik egy tulajdonság adott szintjét.
 

\"vaultteca.png\"
 

Rádiók:
 
Lehetőségünk van rádióállomásokat befogni, melyek a mai napig adást sugároznak. Többnyire ismételt műsor hallgatható rajtuk, leszámítva a Galaxis Hírrádiót (GHR), melyet egy 3Dog nevű alak vezet, valahol a hegyeken túl. A Pip-Boyunk rendelkezik egy Rádió Adó-Vevő modullal, ami beállított frekvencia alapján kapcsolódik más Pip-Boy eszközhöz. Ehhez ismernünk kell a másik fél egyedi azonosítóját, amely a \'Rádió\' fülön található minden eszközben.
 
\"vaultteca.png\"
 

Fejlesztők:
 


Aedin
Ben
Shark
 
 
\"vaultteca.png\"
 

Képeink vegyesen:
 


[hs width=90 height=90]
http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery1.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery2.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery3.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery4.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery5.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery6.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery7.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery8.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery9.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery10.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery11.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery12.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery13.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery14.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery15.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery16.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery17.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery18.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery19.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery20.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery21.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery22.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery23.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery24.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery25.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery26.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery27.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery28.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery30.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery33.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery35.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery36.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery37.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery40.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery41.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery42.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery43.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery44.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery45.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery46.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery47.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery48.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery49.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery50.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery51.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery52.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery53.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery54.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery55.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery56.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery57.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery59.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery60.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery61.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery62.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery63.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery64.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery65.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery66.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery67.jpg[/hs]
 


További információk hamarosan!
 
Aedin & Ben

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal