Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsox

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10
106
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Mesterséges játékos fajtái
« Dátum: 2011. július 28. - 18:10:08 »
Nem fügvény, hanem függvény.

107
Leírások/Útmutatók / [TuT] DM zóna létrehozása
« Dátum: 2011. július 26. - 00:32:43 »
Idézetet írta: Ronii date=1267897974\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"886\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

DM zóna létrehozása
 
Na, amit Ti is láthatjátok a címbol, most azt fogom leírni Nektek, hogy hogyan is lehet megoldani, azt ha valaki DM zónába van, akkor onnan csak egy bizonyos paranccsal tudjon kijönni ill. más parancsot se  tudjon használni addig. 
(...)
Hát ennyi lenne röviden.  Lehet kifogom egészíti az adatok mentésével.  ::)
 
Mikor?  :@

108
Segítségkérés / Könnygáz
« Dátum: 2011. július 24. - 19:00:46 »
király, thx!
 
Idézetet írta: Light date=1311510439\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9804\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tessék, komplett script: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=155456
 

109
Segítségkérés / Könnygáz
« Dátum: 2011. július 24. - 02:31:33 »
Meg lehet azt oldani valahogy, hogy egy adott helyet könnygáz árasszon el? Tehát pl. úgy, hogy eldobott ill. aktivált könnygáz gránátokat lespawnolni? Vagy esetleg más módon könnygázhatást létrehozni a játékosnak?

110
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 22. - 20:41:43 »
Az a baj, hogy egyes emberkék úgy akarnak szervert indítani, hogy halvány gõzük sincs az informatika legalapvetõbb dolgairól. (A helyesírásról nem is beszélve.)
Mondjuk 13-14 évesen ez nem olyan nagy katasztrófa, csak tanulni kellene.

111
Segítségkérés / Minigun pickup
« Dátum: 2011. július 21. - 00:08:05 »
Így már mûködik, köszönöm!

112
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Desert Towns RPG
« Dátum: 2011. július 20. - 20:06:44 »
Idézetet írta: feheristi97 date=1311184681\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9730\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a /code azért van ottan mert codéba akartam tenni de még nem tudom :S
 
Kijelölöd a kódot amit beírtál, és rákattintasz a sakkfigurára a szövegformázás ikonoknál. (# mellett)

113
Segítségkérés / Minigun pickup
« Dátum: 2011. július 20. - 18:43:31 »
Ebben az Insanity Weapons Drop scriptben amit belinkeltem, fogalmam sincs hogy hivatkozik kimondottan a minigunra, mivel ezzel minden fegyvert eldob az illetõ akit megölnek, nemcsak a minigunt.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 20. - 20:02:30 )

Megcsináltam a hogy írtad, de ez se mûködik. Ez elvileg az AddStaticPickup-pal lerakott minigun felvételénél írná ki, de nem írja ki. (x, y, z a  pickup helyét szimbolizálja most)
[pawn]new minigunpickup;
public OnGameModeInit()
{
minigunpickup = AddStaticPickup(362, 15, x, y, z);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == minigunpickup)
{
   SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Valaki megszerezte a Minigunt!\");
}
return 1;
}[/pawn]

114
Segítségkérés / Minigun pickup
« Dátum: 2011. július 19. - 20:17:51 »
A 362 a minigun kódja. Vagy inkább így hivatkozzak rá: WEAPON_MINIGUN ?
Ennek a függvénynek nem az a dolga hogy odaadja a fegyvert, hanem csak kiírja ha valaki felvette. A fegyvert fel lehet venni, azzal nincs gond.
 
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311096149\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9704\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:D :D
Az hogy valaki felvesz egy pickupot nem azt jelenti hogy megis kapja azt amit a pickup ábrázol jelen esetben minigunt, természetesen vannak olyan pickupok amik elis látják azt a feladatot amit ábrázolnak de nem mindegyik.
Hogy meg is kapja a fegyvert azt oda is kell neki adni a GivePlayerWeapon függvénnyel.
És azt a 362-es értéket hogyan állapítottad meg?
Létre kellene hozni egy változót ami tárolja a pickup index számát és arra hivatkozni OnPlayerPickupPickup alatt.
Majd kitöltöd a többi adatot:
[pawn]
new
minigunpickup;
public
OnGameModeInit()
{
minigunpickup = CreatePickup(.......  // vagy CreateDynamicPickup vagy AddStaticPickup
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == minigunpickup)
{
   SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Valaki megszerezte a Minigunt!\");
   GivePlayerWeapon(playerid, ....
}
return 1;
}
[/pawn]
 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 19. - 20:34:12 )

Kipróbáltam de ez sem ír ki semmit.
Egyébként ezt a FS-et használom:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=171730
Akit megölnek, az összes fegyverét eldobja, amelyekbõl pickup lesz (mint a single playerben).
 

[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == 362) return SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Valaki megszerezte a Minigunt!\");
return 1;
}[/pawn]
 
[/quote]

115
Segítségkérés / Minigun pickup
« Dátum: 2011. július 19. - 19:09:50 »
üdv
Az alábbi script azt hivatott elvégezni, hogy ha valaki felveszi a minigunt (el van rejtve), akkor kiír egy üzenetet, hogy mindenki tudjon róla. De valami miatt nem mûködik, nem ír ki semmit. Mit rontottam el?
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == 362) SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Valaki megszerezte a Minigunt!\");
return 1;
}[/pawn]

116
Segítségkérés / lAdmin és a teleport
« Dátum: 2011. július 10. - 00:09:31 »
üdv
Találtam egy teleport scriptet, ez a captainjohn-féle:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=250248&highlight=teleport
Viszont úgy vettem észre, hogy összeakad az lAdminnal. Ha a konfigban az ladmin elõtt szerepel, akkor jó, de az ladmin nem mûködik (nem reagál a parancsokra és nem ír ki semmit). Ha z ladmin mögé írom, akkor meg a teleport nem mûködik. A fõ kategóriaablak még megjelenik, de a város kiválasztása után eltûnik és nem csinál semmit.
Van valakinek ötlete, hogy mitõl lehet?

117
Segítségkérés / 400-nál több objektum
« Dátum: 2011. július 02. - 15:06:22 »
>\" post=\"152953\" timestamp=\"1309534780\"]
Amúgy egyszerre úgy is 400 objecktet tud megjeleníteni
 
[/quote]
Azt, hogy \"egyszerre\", hogy kell érteni? Egy játékosnak egyidõben nem jelenít meg 400-nál többet, vagy az egész mapon nem fog 400-nál több objektum megjelenni?

118
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. július 02. - 02:07:13 »
Mit kell még csinálni ezzel a streamerrel. hogy mûködjön is? Átírtam a CreateObjecteket CreateDynamicObjectre, az AddStaticVehiclet CreateVehiclere, az AddStaticPickupot CreateDynamicPickupra, az #include <streamer> bent van a modban és a FS-ekben is amikben vannak objectek, plugins streamer.dll a konfigban.
Mit hagytam ki?
Eddig minden CreateObject-el volt, kb. 350 objektum és nem volt gond, most is ugyanannyi van, de a fenti változtatással, és az objectek egy része nem jelenik meg.

119
Segítségkérés / 400-nál több objektum
« Dátum: 2011. június 30. - 23:17:45 »
Mivel annyiféle elhangzott már, és közöttük voltak ellentmondó információk is, arra kérném a profikat, hogy írják már  le, hogy a bánatba lehet 400-nál több ojjektumot belegyömöszölni a játékba.
Köszönöm.

120
Archívum / [HUN]Magna Hungaria All Weapons DM Server
« Dátum: 2011. június 30. - 21:12:21 »
Nézzétek majd meg azt a klánbázist a piros zászlónál. 

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal