Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - curvemaster

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28
106
Segítségkérés / Kocsi probléma
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 17:16:00 »
Hát ebbõl sokat nem tudtunk meg..
Ha bemásolod
[pawn]
public OnPlayerEnterVehicle
[/pawn]
eljárást, akkor tudunk segíteni.

107
Segítségkérés / GarObject segitség!
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 17:14:48 »
Kedves BlackStylertõl megszokhattuk, hogy nem tud se angolul se magyarul.
Se scriptelni nem tud :D
Elnézést hogy offoltam. :(

108
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 16:05:13 »
Idézetet írta: Darkteacher date=1316611449\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennyire le vagyok maradva??
 
Hát lehet. De még nincs kint a full. De nem értem, miért 0.3d. Jobb lenne a 0.4 :D

109
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 15:19:18 »
Idézetet írta: kurta999 date=1316607296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyet elõre, Kettõt vissza!
Mi az apja f***áért tölrölték a GTA III Hidat..
Ezzel annyi az egyik mapomnak, amit 5 óráig csináltam.
 
Az durva :( Minek kellett kivenni? Zavarta a szemüket? :angry:

110
RP/RPG kérések / RPG kérdés fontos!
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 15:17:47 »
Ha van egy RPG módod, alapból kellene lennie benne adminscriptnek. És Adminsegédnek is kéne lennie.

111
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole
« Dátum: 2011. szeptember 21. - 15:02:56 »
Azért nem tudok zenét alárakni, mert a youtube hangsávcsere nem üzemel. :(

112
Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2)
modelid   A jármû modell azonosítója.
Float:spawn_X   A jármû X koordinátája.
Float:spawn_Y   A jármû Y koordinátája.
Float:spawn_Z   A jármû Z koordinátája.
Float:angle   A jármû elforgatási szöge.
color1   Az elsõdleges szín.
color2   A másodlagos szín.
A jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehozunk.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit( )
{
    AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
    return 1;
}[/pawn]

113
Függvények / TextDrawColor(Text:text, color)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:33:48 »
Egy textdraw színét állítja be.


Megjegyzés: a GameText színeit is tudod használni hozzá.


Paraméterek:
(Text:text, color)
text   A textdraw, aminek a színét kell beállítani.
color   A szín hexadecimális formája.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new Text:Example;
public OnGameModeInit()
{
    Example = TextDrawCreate(123.0, 123.0,\"Példa\");
    TextDrawColor(Example,0x000000FF);
    return 1;
}[/pawn]

114
Függvények / TextDrawBoxColor(Text:text, color)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:28:51 »
Beállítja egy textdraw box színét (csak akkor, ha a TextDrawUseBox paraméter 1.)
Paraméterek:
(Text:text, color)
text   A textdraw, aminek a színét cserélni kell
color    A szín. Az átlátszóság az alfa színintenzitás szerint állítódik be.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

115
Függvények / TextDrawBackgroundColor(Text:text, color)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:25:42 »
Beállítja egy bizonyos textdraw hátterének színét.
Paraméterek:
(Text:text, color)
text   Az a textdraw azonosító, aminek a háttere színét állítjuk be.
color Az a szín, amire beállítjuk a hátteret.


Megjegyzés: Ha a TextDrawSetOutline használt, és nagyobb, mint 0, akkor a vázlat színe ugyan az lesz, mint amit beállítunk. A szín változtatása látszik, miután a TextDrawColorban szín lett használva.


Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new Text:Mytextdraw;
public OnGameModeInit()
{
    MyTextdraw= TextDrawCreate(320.0, 425.0, \"Ez egy példa.\");
    TextDrawUseBox(MyTextdraw, 1);
    TextDrawBackgroundColor(MyTextdraw, 0xFFFFFFFF);
    return 1;
}[/pawn]

116
Függvények / TextDrawAlignment(Text:text, alignment)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:20:40 »
Beállítja egy bizonyos textdraw igazítását.
 

Paraméterek:

(Text:text, alignment)
Text:text    A Textdraw azonosító, aminek az igazítását állítjuk be.
alignment      1 - balra igazított, 2 - középre igazított, 3 - jobbra igazított
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new Text:MyTextdraw;
public OnGameModeInit()
{
    MyTextdraw= TextDrawCreate(320.0, 425.0, \"Ez egy példa textdraw\");
    TextDrawAlignment(MyTextdraw, 2);
    return 1;
}[/pawn]

117
Függvények / SetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:15:35 »
Beállítja egy bizonyos jármû rotációját.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:z_angl)
vehicleid   A jármû azonosító, amit elforgatunk.
Float:z_angl   Az a változó, amiben a forgatási szöget tároljuk.
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0)
    {
        new currentveh;
        new Float:angle;
        currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Your vehicle has been flipped.\");
        return 1;
    }
     return 0;
}[/pawn]

118
Függvények / SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, worldid)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:13:40 »
Ezzel a funkcióval egy jármûvet tudsz egy virtuális világba áthelyezni.
Paraméterek:
(vehicleid,worldid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit át szeretnél helyezni a megadott virtuális világba.
worldid   Az a virtuális világ azonosító, amibe át szeretnéd helyezni a megadott jármûvet.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.


Példa:
[pawn]SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 10);[/pawn]

119
Függvények / SetVehiclePos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 22:31:52 »
Idézetet írta: JackBronson date=1316523986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11642\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szóval ha én a levegõbe rakok egy kocsit ezzel, akkor az nem esik le, de ha bele szállnak akkor igen?
Elég jó :)
 
Elméletileg, sokszor tapasztaltam.
Köszönöm! :)

120
Segítségkérés / Textdraw segitség
« Dátum: 2011. szeptember 20. - 22:04:46 »
Beleverem a fejem az asztalba. :@ :mistrust:
Ott van:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}

 
Nem zavar, hogy ez tünteti el?
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}[/pawn]
Így.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal