Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Segítségkérés / Kocsi probléma« Dátum: 2011. szeptember 21. - 17:16:00 »
Hát ebbõl sokat nem tudtunk meg..
Ha bemásolod [pawn] public OnPlayerEnterVehicle [/pawn] eljárást, akkor tudunk segíteni. 107
Segítségkérés / GarObject segitség!« Dátum: 2011. szeptember 21. - 17:14:48 »
Kedves BlackStylertõl megszokhattuk, hogy nem tud se angolul se magyarul.
Se scriptelni nem tud Elnézést hogy offoltam. 108
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 21. - 16:05:13 »Idézetet írta: Darkteacher date=1316611449\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ennyire le vagyok maradva??Hát lehet. De még nincs kint a full. De nem értem, miért 0.3d. Jobb lenne a 0.4 109
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 21. - 15:19:18 »Idézetet írta: kurta999 date=1316607296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Egyet elõre, Kettõt vissza!Az durva Minek kellett kivenni? Zavarta a szemüket? :angry: 110
RP/RPG kérések / RPG kérdés fontos!« Dátum: 2011. szeptember 21. - 15:17:47 »
Ha van egy RPG módod, alapból kellene lennie benne adminscriptnek. És Adminsegédnek is kéne lennie.
111
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole« Dátum: 2011. szeptember 21. - 15:02:56 »
Azért nem tudok zenét alárakni, mert a youtube hangsávcsere nem üzemel.
112
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / AddStaticVehicle(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:ang, color1, color2)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:43:03 »
Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek: (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2) modelid A jármû modell azonosítója. Float:spawn_X A jármû X koordinátája. Float:spawn_Y A jármû Y koordinátája. Float:spawn_Z A jármû Z koordinátája. Float:angle A jármû elforgatási szöge. color1 Az elsõdleges szín. color2 A másodlagos szín. A jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehozunk. Példa: [pawn]public OnGameModeInit( ) { AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1); return 1; }[/pawn] 113
Függvények / TextDrawColor(Text:text, color)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:33:48 »
Egy textdraw színét állítja be.
Megjegyzés: a GameText színeit is tudod használni hozzá. Paraméterek: (Text:text, color) text A textdraw, aminek a színét kell beállítani. color A szín hexadecimális formája. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]new Text:Example; public OnGameModeInit() { Example = TextDrawCreate(123.0, 123.0,\"Példa\"); TextDrawColor(Example,0x000000FF); return 1; }[/pawn] 114
Függvények / TextDrawBoxColor(Text:text, color)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:28:51 »
Beállítja egy textdraw box színét (csak akkor, ha a TextDrawUseBox paraméter 1.)
Paraméterek: (Text:text, color) text A textdraw, aminek a színét cserélni kell color A szín. Az átlátszóság az alfa színintenzitás szerint állítódik be. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. 115
Függvények / TextDrawBackgroundColor(Text:text, color)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:25:42 »
Beállítja egy bizonyos textdraw hátterének színét.
Paraméterek: (Text:text, color) text Az a textdraw azonosító, aminek a háttere színét állítjuk be. color Az a szín, amire beállítjuk a hátteret. Megjegyzés: Ha a TextDrawSetOutline használt, és nagyobb, mint 0, akkor a vázlat színe ugyan az lesz, mint amit beállítunk. A szín változtatása látszik, miután a TextDrawColorban szín lett használva. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]new Text:Mytextdraw; public OnGameModeInit() { MyTextdraw= TextDrawCreate(320.0, 425.0, \"Ez egy példa.\"); TextDrawUseBox(MyTextdraw, 1); TextDrawBackgroundColor(MyTextdraw, 0xFFFFFFFF); return 1; }[/pawn] 116
Függvények / TextDrawAlignment(Text:text, alignment)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:20:40 »
Beállítja egy bizonyos textdraw igazítását.
Paraméterek: (Text:text, alignment) Text:text A Textdraw azonosító, aminek az igazítását állítjuk be. alignment 1 - balra igazított, 2 - középre igazított, 3 - jobbra igazított Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]new Text:MyTextdraw; public OnGameModeInit() { MyTextdraw= TextDrawCreate(320.0, 425.0, \"Ez egy példa textdraw\"); TextDrawAlignment(MyTextdraw, 2); return 1; }[/pawn] 117
Függvények / SetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:15:35 »
Beállítja egy bizonyos jármû rotációját.
Paraméterek: (vehicleid, &Float:z_angl) vehicleid A jármû azonosító, amit elforgatunk. Float:z_angl Az a változó, amiben a forgatási szöget tároljuk. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Your vehicle has been flipped.\"); return 1; } return 0; }[/pawn] 118
Függvények / SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, worldid)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 23:13:40 »
Ezzel a funkcióval egy jármûvet tudsz egy virtuális világba áthelyezni.
Paraméterek: (vehicleid,worldid) vehicleid Az a jármû azonosító, amit át szeretnél helyezni a megadott virtuális világba. worldid Az a virtuális világ azonosító, amibe át szeretnéd helyezni a megadott jármûvet. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 10);[/pawn] 119
Függvények / SetVehiclePos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 22:31:52 »Idézetet írta: JackBronson date=1316523986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11642\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szóval ha én a levegõbe rakok egy kocsit ezzel, akkor az nem esik le, de ha bele szállnak akkor igen?Elméletileg, sokszor tapasztaltam. Köszönöm! 120
Segítségkérés / Textdraw segitség« Dátum: 2011. szeptember 20. - 22:04:46 »
Beleverem a fejem az asztalba. :@ :mistrust:
Ott van:
Nem zavar, hogy ez tünteti el? [pawn]public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; }[/pawn] Így. |