Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 136
106
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap sscanf dolgok
« Dátum: 2013. November 18. - 21:22:31 »
Hasonlóképp mint a format funkció használataként.
Az i és d ugyanaz (integer ill decimal) rövidítése egész számot jelöl.
Az f (float) nem egész szám más nyelven lebegõ pontos szám (3.45).
Az s karakterláncokat jelöl.
De mindenhez van leírás a sscanf topikban.
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=520110&postcount=1
Az u egy különleges jelölés olyan szempontból hogy játékos név(name) illetve azonosító szám (playerid) beírásra is mûködik.

107
Segítségkérés / Mozgó objekt
« Dátum: 2013. November 18. - 20:25:03 »
Egyszerû.
Ha egy objectet szeretnél mozgatni akkor elõtte létre is kell hozni. :D
Amit majd az OID változó fog azonosítani a kódban.
A kódban most az eltárolt tömb változóban \"Positions\" felhasznált legelsõ hely szerepel, hogy az eredeti helyére is vissza lehessen mozdítani a parancs segítségével \"/mozgat 0\".

108
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap sscanf dolgok
« Dátum: 2013. November 18. - 20:05:05 »
@Szasza
Már nem elõször látom tõled az ilyen sorrendbeli kód írást.
 
        new skinid,string[128],string2[128];
       GetPlayerName(playerid,name1,sizeof(name1));
       GetPlayerName(mp,name2,sizeof(name2));
       if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy bejelenetkezve az RCON adminba!\");//ezt átlehet írni a saját amdinrendszerünkre
       if(sscanf(params,\"id\",mp,skinid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /setskin \");

 
Ha a játékos nem Rcon admin ként írja be a jelszót (ugyanez a helyzet sscanf elõtt is) és megjelenik számára az üzenet hogy õ nem az, akkor a kód elõtt miért kéred le a játékos neveket? (hiszen nem kerül felhasználásra) és közben ahogy írom az egészet észre is vettem hogy mp (gondolom \"másikplayer\" rövidítés) nevét lekéred még mielõtt a sscanf egyáltalán eltárolná az mp változóban a beírt másik játékos azonosítószámát.

109
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. November 17. - 20:01:28 »
Mivel nem tudom, hogy mit cseszel el folyamatosan ezért összeraktam hamar egy sa-mp szerver csomagot amit innen letölthetsz:
http://www.solidfiles.com/d/2962f38eb8/
Kicsomagolod az asztalra, megnyitod a mappát, elindítod a samp_server.exe-t, localhostos kapcsolaton keresztül csatlakozol rá, és az objecteknek ott kell lenni ahova le tesz téged.
Kép hogy nálam megjeleníti a mapot:
[hs width=400 height=300]http://picgro.com/images/2013/11/17/sa-mp-006.png[/hs]

110
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. November 17. - 18:41:37 »
játék közben lenyomod és nyomva tartod az F5[/quote]
[hs width=400 height=300]http://picgro.com/images/2013/11/17/sa-mp-005.png[/hs]
sscanf
streamer
SA-MP 0.3x R2

111
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. November 17. - 18:00:29 »
Nos.
Ha mindenbõl a legfrissebb verziót töltenéd le és azokat használnád, akkor lenne esély rá hogy mûködjön.
SA-MP legfrisebb verziója 0.3x R2
sscanf plugin legfrissebb verziója 2.8.1
streamer plugin legfrissebb verziója 2.6.1
Audio plugin meg felesleges mióta van alap sa-mp \"PlayAudioStreamForPlayer\" funkció.
Ha ezeket mind frissíted és természetesen a pluginokhoz való .inc fájlokkal készíted el szkriptjeidet akkor mûködni fog.
A log fájlból kiderül egyébként hogy az objecteket betölti csak valamiért nem jelennek meg számodra, még egy adatot megleshetnél hogy ahol lennie kellene az objecteknek ott játék közben lenyomod és nyomva tartod az F5 gombot majd kiolvasod az ObjectSlotsUsed után lévõ számot ami megmutatja hogy a jelenlegi pozíciódon mennyi object van betöltve számodra.
Majd írd le ha mutat valamit.

112
Segítségkérés / különbözõ szemyél tudja használni a parancsot
« Dátum: 2013. November 17. - 12:49:51 »
Ha asd1 néven mentél fel akkor ha azt írja hogy nem vagy az, akkor az if feltétel melyik kimenetelére van rosszul írva a kód? (if else)
Próbáld így:  (nincs tesztelve!)
 
CMD:k(playerid, params[])
{
new
nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(!strcmp(nev, \"asd1\") || !strcmp(nev, \"asd2\") || !strcmp(nev, \"asd3\"))
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
   PlayAudioStreamForPlayer(i, \"http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/teszt/uploads/kuk.mp3\");
}
SendClientMessage( playerid, -1, \"{00FF00}Mivel te vagy asd1 sikeresen tudtad módosítani a (?szinedet?) ! :)\" );
} else SendClientMessage( playerid, -1, \"{ff0000}Nem használható számodra ez a parancs mivel nem vagy asd1!\");
return 1;
}

113
Segítségkérés / különbözõ szemyél tudja használni a parancsot
« Dátum: 2013. November 17. - 12:02:47 »
GetPlayerName(playerid, name, sizeof ....
if(!strcmp(name, \"asd\") || !strcmp(name, \"asd1\") || !strcmp(name, \"asd2\"))

114
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. November 17. - 12:00:29 »
Nem ebben lesz a hiba.
Esetleg szúrd be ezt a végére és
 

new
ob;
ob = CreateObject(980,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); printf(\"   CreateObject = %d\", (ob-1)); DestroyObject(ob);
printf(\"   CreateDynamicObject = %d\", CountDynamicObjects());

 
 postolj már ide egy szerver indításról egy server_log fájlt. (töröld a server_log.txt fájlt majd úgy indítsd el egyszer és amit bele ír azt másold be)

115
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. November 17. - 11:42:42 »
Egy részletre gondoltam (pár sor). :D
Sima CreateObject-et is használsz esetleg módban másik filterscriptben?

116
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. November 17. - 11:33:32 »
Milyen az a 6000 object-es filterscript? (egy részletet kiírhatnál ide)

117
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bugbejelentõ script
« Dátum: 2013. November 15. - 20:07:36 »
Nem hiszem, de aztán nincs kizárva hogy valamit számít, aki akarja átírja MAX_PLAYER_NAME -ra. :D

118
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bugbejelentõ script
« Dátum: 2013. November 15. - 18:26:03 »
Szerintem ne tanulja meg, neked se kellene használni, ezt a szkriptet simán meglehet írni dini használat nélkül.
De lehet szánok rá pár percet és átírom rögtön.
 
// Bugbejelentõ script
// Készítette: Szasza
#include
#define BUGRDIALOG 123
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/bugreport\", cmdtext))
{
ShowPlayerDialog(playerid, BUGRDIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bugreport\", \"Üdv. Kérlek írd le röviden, hogy hol és milyen bugot tapasztaltál!\", \"Bejelent\", \"Kilépés\");
return 1;
}
return 0;
}
public
OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == BUGRDIALOG)
{
if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Kiléptél a Bugjelenetõ panelbõl.\");
new
   str[256];
format(str, sizeof str, \"A bejelentett hiba: %s\", inputtext), SendClientMessage(playerid, 0xcca91eAA, str);
new
   year,
   month,
   day,
   hour,
   minute,
   second;
getdate(year, month, day);
gettime(hour, minute, second);
GetPlayerName(playerid, str, sizeof str);
// str = \"Szasza\"; // Teszt
format(str, sizeof(str), \"/Bugjelentesek/%s.txt\", str);
new
   File:file;
if((file = fopen(str, io_append)))
{
   format(str, sizeof str, \"[%d/%d/%d - %d:%d:%d]Bejelentés: %s\\r\\n\", year, month, day, hour, minute, second, inputtext);
   fwrite(file, str);
   fclose(file);
} else { print(\"\\\"Bugjelentesek\\\" mappa nincs létrehozva a scriptfiles mappában!!\"); }
return 1;
}
return 0; // Call another OnDialogResponse
}
 
// Teszt
// public
// OnFilterScriptInit()
// {
// OnDialogResponse(0, BUGRDIALOG, 1, 0, \"Teszt üzenet\");
// return 1;
// }

119
Segítségkérés / Pawno compiler
« Dátum: 2013. November 11. - 08:30:13 »
Küld el pm-ben azt a módot meg az .inc fájljait ha gondolod.
Megnézem nálam mennyi idõbe telik és leírom neked, meg ha már itt van lehet tudok rá választ adni miért tart olyan sokáig.

120
Segítségkérés / Játékmód külön virtuális világokban
« Dátum: 2013. November 10. - 08:17:26 »
No.
Csak ha megírod egy módban a kétféle játékmódot, és mondjuk csatlakozáskor lehet választani közülük.
Viszont meglehet csinálni hogy ha változtat virtual world értéket akkor változzon a játékmód is de az minden játékosnak változni fog, erre való a \"/rcon changemode [mode]\" parancs.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal