Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tarack

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
106
Archívum / Szerver oldal triggerelés segítség
« Dátum: 2015. szeptember 12. - 10:18:20 »
Sziasztok. Ezt a script részletet hogyan lehet triggerelni? Vagyis hogy lehet átvinni szerverre azt az itemid-t ami táblában van meg az amountot.
Itt a kliens oldali kód:
 

function processClick()
    if source == renderData.buyButton then
        if items[selectedItemID][5] == 1 then
            if selectedAmount > 0 then
                triggerServerEvent(\"onClientTryToBuyItem\", localPlayer, items[selectedItemID], items[selectedItemID][4], selectedAmount)
            else
                exports.infobox:showBox(\"error\", \"A kiválasztott mennyiség nem lehet 1-nél kisebb.\")
            end
        elseif items[selectedItemID][5] == 2 or items[selectedItemID][5] == 3 then
            triggerServerEvent(\"onClientTryToBuyItem\", localPlayer, items[selectedItemID], items[selectedItemID][4], 1)
        end
    elseif source == renderData.exitButton then
        togglePanel(false)
        selectedAmount = 1
    end
end

107
Archívum / Koordináta help
« Dátum: 2015. szeptember 08. - 20:47:01 »
Nade ahoz kéne az elementdta hogy betegye mivel egy onclientrender eventel csinálja ami folyamatosan rakosgatná be ha nem állítaná az elementdatát. Figyelj holnap megirom mert most már nincs időm mert mennem kell!
KLIENS OLDAL:
 


108
Archívum / Koordináta help
« Dátum: 2015. szeptember 08. - 19:15:16 »
Hát figyelj. Ezt igy nehéz lesz mivel elementdata is kell tehát nem tudom hogy milyen scriptbe illesztenéd be igy fejböl! :(

109
Archívum / Koordináta help
« Dátum: 2015. szeptember 08. - 18:25:30 »
Tehát müködik a bone attach? Sikeresen oda rakja a kezedbe? :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 08. - 18:26:28 )

A bobcat pakolásnál irjam le azt a scriptet is hogy amikor közel megy akkor rakja rá,vagy elég a rápakolás attachot? :)

110
Archívum / Koordináta help
« Dátum: 2015. szeptember 08. - 18:00:58 »
Szia,ehhez szükséges lesz egy scriptre amit bone_attachnak neveznek. Ezt google-ba ird be majd rakd be az mta szervereden egy mappába mint resource majd indítsd el! A mappa neve bone_attach legyen!!!!
Így kell meghívnod,ezeket mind ird be amit irok scriptnek mert csak akkor müködik. Itt is a script:
 

    local x, y, z = getElementPosition(source)
local carryObject = createObject(2060, x, y, z, 0, 0, 0)
               
    setElementCollisionsEnabled(carryObject, false)
    setObjectScale(carryObject, 0.95)
    exports.bone_attach:attachElementToBone(carryObject, source, 12, 0.25, 0.05, 0.15, -90, 0, -20)

 
Ez a kod. Ezt szerver oldalra ird be és müködni fog. A createobjectben jelenleg a zsák ID-je van de ezt át irhatod a fa idjre csak azt most nem tudom. xy,z-ket ne változtass!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 08. - 18:03:04 )

Ez csak a kézbeli object. Bobcatet mindjárt irok!

111
Archívum / Carry anim
« Dátum: 2015. szeptember 07. - 19:43:19 »
Ezzel próbáld. Szerver oldalon! 100% hogy müködni fog!
 

setPedAnimation(source, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 0, true, false, true, true)

 
Ha kliens oldalra akarod akkor a source-t localPlayerre írd át!

112
Archívum / DxDrawText segítség
« Dátum: 2015. szeptember 06. - 10:38:02 »
Sziasztok. DxDrawText-tel rakok a képrenyőre egy szöveget de minden felbontásnak más helyen van. Pedig így csináltam:
 

x,y,z = guiGetScreenSize()
dxDrawText ( \"Teszt\", x * 2,y * 1,x + 2,y +5, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\" )

 
Ez csak egy példa ne a koordinátákat nézzétek,csak azt hogy hiába kérem le a felbontást más felbontáson máshol lesz!
Ez miért van? Válaszokat előre is köszönöm!

113
Archívum / Rendszámtábla áttexturázása
« Dátum: 2015. szeptember 04. - 18:49:27 »
Sziasztok. Ki akarom cserélni a gta sa-ban (mta) található rendszámtáblát az enyémre. (Nem a szövegre gondolok amit rá lehet irni setvehicleplatetext-te!) hanem mondjuk gta v-ösre lecserélném. Nost azt szeretném megkérdezni hogy mi az ID-je a rendszámtábláknak mivel txd-t csak ID-vel lehet cserélni. Aki tud segíteni annak köszönöm

114
Archívum / Mechanic rendszerem
« Dátum: 2015. szeptember 01. - 13:44:25 »
Örömmel. Magát a listát nem találtam meg de itt egy fasza script ami annyi,hogyha beülsz egy kocsiba akkor kiirja az összer komponentek nevét és magát a helyét is. Itt a kód
 
 
addEventHandler ( \"onClientRender\", root,
function()
if isPedInVehicle ( localPlayer ) and getPedOccupiedVehicle ( localPlayer ) then
local veh = getPedOccupiedVehicle ( localPlayer )
for v in pairs ( getVehicleComponents(veh) ) do
   local x,y,z = getVehicleComponentPosition ( veh, v, \"world\" )
   local wx,wy,wz = getScreenFromWorldPosition ( x, y, z )
   if wx and wy then
      dxDrawText ( v, wx -1, wy -1, 0 -1, 0 -1, tocolor(0,0,0), 1, \"default-bold\" )
      dxDrawText ( v, wx +1, wy -1, 0 +1, 0 -1, tocolor(0,0,0), 1, \"default-bold\" )
      dxDrawText ( v, wx -1, wy +1, 0 -1, 0 +1, tocolor(0,0,0), 1, \"default-bold\" )
      dxDrawText ( v, wx +1, wy +1, 0 +1, 0 +1, tocolor(0,0,0), 1, \"default-bold\" )
      dxDrawText ( v, wx, wy, 0, 0, tocolor(0,255,255), 1, \"default-bold\" )
   end
end
end
end)

115
Archívum / Mechanic rendszerem
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 21:39:14 »
Megoldottam! :)

116
Archívum / Mta szinkronizálás kérdés
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 18:25:21 »
Sziasztok,van egy funkcio ami csak kliens oldalra van,és azt csak az az ember látja aki végzi. Egy bizonyos szerveren láttam,hogy azt  mindenki látja. Tehát ezt hogy valósíthatom meg hogy szinkronizáljak egy olyan funkciót mindenkivel ami csak kliens oldalra van. Akár egy mta wiki link akár egy kis elv,hogy hogy is müködik ez. Köszönöm előre is

117
Archívum / Mechanic rendszerem
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 16:11:45 »
Köszi,a setVehicleComponentVisible az,csak nincs valami olyan hogy komponents lista? Mint az upgrades lista. Nem találtam olyat sehol mert mta wikin a példa ugy van hogy az összes komponentet eltünteti.

118
Archívum / Mechanic rendszerem
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 15:35:03 »
Sziasztok. Elkezdenék írni egy szerelő rendszert hasonlót mint seemta-n (teljsen egyedül) annyit szeretnék kérdezni hogy a see-sek technikailag hogyan oldották meg hogy a járműröl amikor leveszi az adott komponenst akkor a járműröl az eltünjön. Egy mta wiki link  teljesen elég erről a funkcio-ról! Aki tud,kérem segitsen.

119
Archívum / Jármű mentés hiba
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 09:44:16 »
Sziasztok. Lenne egy valhalla modom azon belül egy savevehicle-system. Amikor mondjuk a járművet setcolorozom azaz állítok a színén akkor lementi az adott színt mysql-be. Edddig semmi gond de ha  a szerver ujraindul vagy restartolom a vehicle-systemet akkor fekete lesz az auto. Mysql megy mert be tudtam lépni a szerverbe. Aki tud,kérem segítsen!

120
Archívum / 3dmax 2011 kam\\\'s script help
« Dátum: 2015. augusztus 29. - 16:47:50 »
Üdv,Akartam irni hogy az attacholásnál is ez van de annál meg azt irja hogy 2 külön objektnek veszi és csak 1 objektet lehet dff-re importálni

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 29. 16:54:46[/time] )

Itt is a hiba üzenete : More than 1 hierarchy links selected. Only 1 allowed in DFF!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. augusztus 29. - 17:30:49 )

Sikerült végül a több objekt berakása. Már csak az a baj hogy nem jelenik meg rajta a texture pedig szabványméretet használok és txd ben is és a 3dmaxben pedig gta matterialt. Mi lehet az oka?

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal